|
|
#251 |
|
DIGGER, verlos ons van het kwade en vertel me a.u.b. hoe ik aan zo'n Italiaanse decoder kom!
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
32 is best prijzig, heb ik nog niet te klagen met 19,95. Bij ons is EL 14,95 neem je er Sport 1 bij dan kost dat slechts € 5.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Hier is het 15 euro voor Sport1, wat ik zeker niet te duur vind voor het aanbod, en iets van 17 euro voor EL. Dat is gezien hun aanbod relatief duur, maar in vergelijking met andere landen valt het ook wel weer mee.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Wat kreeg je daar toen ook al weer voor? Bundesliga live meen ik en Eredivisie?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Sport7 had ook live basketball en volleyball uit de NLcompetitie.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Die nieuwe web-opties zijn wel fijn zeg.
- picture in picture - goals even terug kijken als apart beeld naast je wedstrijd - pauzeren is ook echt pauzeren. Als je live verder wilt, kun je een andere knop indrukken. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Maar qua voetbal? Bundesliga en Eredivisie toch of ook nog andere competities? Kan het me niet heel goed meer voor de geest halen.
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ik kan me bundesliga nog herinneren. Andere competities dacht ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
Bij Ziggo kan ik alleen bij het reguliere Sport1 kanaal (401) wisselen van geluidskanaal. Het etalagekanaal heeft meer één kanaal.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Hup Holland!
|
Onlangs abonneekosten weer verhoogd, zogenaamd om extra aanbod te kunnen faciliteren. Tevens adverteren ze met dat zij de Primera Division hebben.
Vandaar zeker dat nu op 3 kanalen Brugge - Beerschot wordt uitgezonden en GEEN Sevilla - Villarreal NOCH straks Atletico Madrid - Valencia. Contact opnemen met Sport 1 zelf is zo te zien niet mogelijk, ze verwijzen je doodleuk naar je kabelboer. Echt om te kotsen. Denk er over om abo uit principe op te zeggen. Wtf denken ze wel niet. |
|
|
|
|
|
#265 |
|
De vier leukste clubs in Spanje, naast die grote 2, en dan ook nog tegen elkaar. En niet uitzenden, wtf?!
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Hup Holland!
|
En morgen ook geen Granada - Malaga. Terwijl er verder, op Liverpool - Spurs na, niets is.
Ik ben er echt klaar mee. Ik ben al 3 jaar abonnee geloof ik. En lang genoeg hoop gehad dat het zich nog wel zou vormen tot een volledige, waardige sportzender. Maar integendeel. Kan je toch niet maken dit. En dan na dit seizoen dus ook geen Bundesliga meer. 6 kanalen en zó vaak dat er geen poep op wordt uitgezonden terwijl ondertussen in Europa allerlei interessante affiches zich voltrekken op de voetbalvelden. Ik zou maar al te graag zelf een échte sportzender oprichten en de voetballiefhebber wel alles bieden. |
|
|
|
|
|
#267 |
|
En dan wel de hele dag door wedstrijden uit de fuckin' Belgische Pro League uitzenden.
Krijg eens aids.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Hup Holland!
|
En wil je als betalende klant je ei kwijt krijg je dit dus:
TV Aanbieders | Sport1.nl Om een vraag te stellen aan de klantenservice dien je contact op te nemen met je tv aanbieder Krijg dan maar aids idd. |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Belgisch voetbal
![]() En ja de hoofdreden dat ik nog altijd geen Sport1 heb is het karige aanbod van Spaans voetbal. Ik vind het te duur om het puur voor de duels van Real Madrid te doen. Ik kijk het al jaren via stream en gezien het aanbod in uitstekende streams tegenwoordig zie ik dat niet eens meer echt als een probleem. Zou het zoveel duurder zijn voor Sport1 om het aanbod Spaanse wedstrijden te vergroten? Want Lazio - Catania, geen probleem. Stoke City op bezoek bij Norwich? Ja hoor. Maar de nummer drie tegen de nummer vier in Spanje? Ho maar. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Hup Holland!
|
Wat mij nog weerhoud van opzeggen en overgaan op streams is dat ik niet voor niets een goede HD beamer heb gekocht en ik daarop van het voetbal wil genieten. Een stream biedt niet voldoende beeldkwaliteit. Maar zou zo kunnen dat principekwestie mij te zwaar gaat wegen en ik het toch opzeg want dit is echt minachting van de kijker [/derksen]
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Emile Schelvis.
Heb het al zo vaak gezegd maar vandaag spande wel aardig de kroon. Prima als tafelheer bij VI en presenteren lukt 'm ook aardig. Maar wanneer hij ook maar iets met Barcelona of Real Madrid te maken krijgt dan is die gast niet meer te houden. Ongelooflijk wat we vanavond weer mee hebben gemaakt. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Je kan bij UPC ook gewoon kijken op 211. Daar zit de Sport 1 zender normaal en dan kan je ook het geluidskanaal veranderen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
Even een kick maar ik kom er nu achter dat ook al heb je een maandabonnement hebt op Sport1, dat je dan niet gratis beelden terug kunt kijken op de site
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Ik kijk nu tennis via de site, maar wat een baggerkwaliteit zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Oh, heb nu de kwaliteit aangepast van Auto naar 2200 kbps. Prima kwaliteit
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Een maandabonnement hebben en geen streams kunnen kijken, wat een waanzin
.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik zie nu dat het via "Direct Live Kijken" wel werkt en dan kun je bovenaan ook zappen tussen de kanalen.
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Klopt het dat Sport1 de finale van de play offs in het Championship vanmiddag niet uitzendt?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Ik zie dat duel niet op de kaart.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Gek, andere jaren zonden ze dat geloof ik wel altijd uit.
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Al het geld zit in de rechten voor Atletiek
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
De BBC mag dat zeker ook niet uitzenden?
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Atletiek? Gaan ze dat ook al uitzenden? Alsof ze met beachvolleybal en motorracen nog niet genoeg flauwekul uitzenden.
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Staat niet in het programma in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Tja er zal vast wel enige vraag naar zijn. Mensen die ESPN willen, worden automatisch abonnee van S1. Er zit een veel bredere groep aanvast dan alleen de voetballiefhebbers. Om die niet kwijt te raken zullen ze toch echt ook in hun behoeften moeten voorzien. Dat zal echt niet alleen of voornamelijk atletiek zijn, maar ook tennis, golf en weet ik wat allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
De dag dat Kieft Sport1 via de achterdeur heeft verlaten barst hier geheid een enorme buurtfeest los.
Man, man, man de finale van gisteren met hem als co-commentator bereikte weer een nieuw dieptepunt. Ik heb de stopwatch vanmiddag voor de grap er eens bij gepakt en de hoogst genoteerde meting dat hij niet aan het woord kwam uit op 6 minuut 20 !!. Zo nu en dan even zijn neus ophalen, een kreunend geluid, maar werkelijk geen enkel woord kwam er uit zijn strot. Wat een schande deze man en wat een enorme geldverspilling. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
||
|
|
|
|
|
#292 |
|
Zou Kieft coke snuiven vraag ik me nu ineens af?
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Oh ja is dat zo? Dan weten we namelijk gelijk waarom hij z'n neus af en toe ophaalt tijdens het "commentaar".
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Nieuwe analist; Aad de Mos!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Daar zat ie toch ook al als co-commentator? Of ben ik nu gek
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Klopt ja, maar nu dus weg bij EL. Zal wel ipv Van Basten zijn.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Aad zit er regelmatig. Goede zaak iig dat hij nu prominenter aanwezig zal zijn.
Alleen de rotte appels (ik kijk naar jullie Kieft en Van Hintum) zitten er nog wel.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Het wordt idd tijd dat Van Hintum weer een club krijgt die ie kapot kan maken
|
|
|