![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Na verschillende topics voor de zaterdaghoofdklassen, was het in december 2009 de hoogste tijd voor het eerste draadje over een zondaghoofdklasse. B welteverstaan, aangezien van die klasse hier de meeste volgers rondhangen. Jasper is van Venray, ongetekende een OJC'er en methodmich (met name Papendrecht) praat overal over mee. Bossche Bol bezoekt ook regelmatig een wedstrijdje in de buurt en hopelijk ben ik, ondanks dat de Gemert-fans zich hier niet zoveel meer zullen laten zien, nog iemand vergeten. Topic vorig seizoen: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...09-2010-a.html Eindstand 2009/2010: 1. Gemert 2. Baronie 3. EVV 4. JVC Cuijk 5. Dijkse Boys ---------------- 6. Venray 7. UNA 8. Meerssen 9. UDI '19 10. OJC Rosmalen 11. Papendrecht 12. Schijndel 13. DESK --------------- 14. OSS '20 De bovenste 5 ploegen hebben zich geplaatst voor de Topklasse en de nummer laatst is gedegradeerd naar de 1e klasse. Nieuwkomers in seizoen 2010/2011 zijn promovendi Blauw Geel '38, Deurne, Dongen, EHC en De Valk. Juliana '31 komt over van de Hoofdklasse C. ![]() Blauw Geel '38 (Veghel) 2009/2010: 2e plaats 1e Klasse D Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 153e (1 seizoen) ![]() DESK (Kaatsheuvel) 2009/2010: 13e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 30e (18 seizoenen) ![]() Deurne 2009/2010: 1e plaats in 1e Klasse D Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 55e (12 seizoenen) ![]() Dongen 2009/2010: 1e plaats in 1e Klasse C Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: n.v.t. (debutant) ![]() EHC (Hoensbroek) 2009/2010: 3e plaats 1e Klasse D Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 15e (24 seizoenen) ![]() Juliana '31 (Malden) 2009/2010: 7e plaats Hoofdklasse C Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 149e (1 seizoen) ![]() sv Meerssen 2009/2010: 8e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 12e (21 seizoenen) ![]() Papendrecht 2009/2010: 11e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 38e (16 seizoenen) ![]() OJC Rosmalen 2009/2010: 10e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 70e (9 seizoenen) ![]() Schijndel 2009/2010: 12e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 51e (10 seizoenen) ![]() UDI '19 (Uden) 2009/2010: 9e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 35e (13 seizoenen) ![]() UNA (Veldhoven/Zeelst) 2009/2010: 7e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 49e (13 seizoenen) ![]() De Valk (Valkenswaard) 2009/2010: 2e plaats 1e Klasse C Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 134e (2 seizoenen) ![]() sv Venray 2009/2010: 6e plaats Hoofdklasse B Positie ranglijst zondaghoofdklasse allertijden: 46e (13 seizoenen) Laatst gewijzigd door Superheld; 03-04-11 om 20:22 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bij Papendrecht zal men daar ook wel tevreden over zijn (de nederlaag van Deurne, ook door Jasper bejubeld). Maar die mogen nog aan de bak. Volgende week Papendrecht - DESK meen ik, die moeten ze wel winnen dan.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
OJC was vrij en oefende ook niet. Afgelopen dinsdag wel; toen speelden voornamelijk de bankzitters en werd het slechts 1-1 tegen FC Den Bosch A1.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
UDI won vanavond de derby tegen Blauw Geel met 2-1.
In de laatste periode gaat UDI nu aan kop (13 uit 5). Blauw Geel zit door deze nederlaag nog volop in de problemen. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Juliana mag ook wel weer eens winnen
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ga straks naar Papendrecht - DESK voor de krant, vooral voor de thuisclub extreem belangrijk!!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Papendrecht kon wederom niet scoren. Pas zeventien goals gemaakt en het bleek vandaag weer waarom. Er waren niet eens veel kansen, maar wel een enorme kort na rust die onbenut bleef. Omdat DESK wel scoorde, wonnen zij met 0-1, terwijl beide teams gelijkwaardig waren.
Papendrecht nu dertiende, met wel evenveel punten als nummer elf en twaalf. Worden nog vier zenuwslopende weken voor ze! UNA is volgende week bij winst kampioen, bij een gelijkspel of nederlaag is het resultaat van EHC, UDI '19 en De Valk nog van belang. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet geweest maar ik hoorde dat het weer eens een zeer knullige nederlaag was
![]() Iets met 2 goals tegen in blessuretijd ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ah gevonden
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
OJC verloor dus met 5-2 bij UNA. Maar het was (volgens UNA-trainer Bas Gösgens, oud-OJC'er, in de krant) zeker niet de mindere.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Volgend jaar krijgt deze afdeling ook weer gezelschap van Baronie. Mogelijk volgt Gemert ook nog. Wordt dringen dan.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die kans is wel aanwezig ja. Dan zullen denk ik Papendrecht (als ze het redden) en Juliana '31 als eerste in aanmerking komen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Juliana wordt ook lekker heen en weer geslingerd dan. Al moeten ze voorlopig eerst maar zorgen dat ze erin blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En Dijkse Boys.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er komen zeker 2 en waarschijnlijk zelfs 3 clubs bij inderdaad. Dan moet zelfs OJC gaan vrezen voor een eventuele overplaatsing.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niet allemaal weggaan he, dan blijft er niks meer van het topic over
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Overigens nog dit
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Treffers heeft die man inmiddels aangeklaagd en zegt dat hij alleen Spa Rood had gedronken.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tis wel erg RTL Boulevard-achtig geschreven, bovenstaand verhaal
.Maar ook in het Brabants Dagblad stond dit verhaal vanmorgen. Benieuwd hoe dit gaat aflopen! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die René Lucassen zit samen met mijn vader in de fair play-commissie van Juliana
![]() Sprak toevallig mijn vader net, maar die wist nog niet dat Treffers een recchtszaak wilde aanspannen. Hier trouwens het wedstrijdverslag van Juliana: SV Juliana'31 __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Die Van Bergen is het toonbeeld van een luie voetballer. Speelt al tijden klote, blinkt uit in balverlies en is te beroerd om mee terug te verdedigen. Dat ie dan af en toe een mooie vrije trap er in peert doet daar niks aan af. Overigens waren dat de 5 namen die weggingen, waar ik het laatst over had. Heb ze niet veel zien spelen maar die Bronzwaer kon me wel enigszins bekoren. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Onze contributie is flink omhoog gegaan, dus de spelers van onze 1e elftal zullen niet op een houtje hoeven bijten
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
2-1 verloren van Blauw Geel
![]() Na een uur, bij een 1-0 stand, moest Blauw Geel verder met 10 man maar het werd alsnog 2-0. 85e minuut nog de 2-1. Echt, laat dit kutseizoen snel afgelopen zijn
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tuurlijk joh, dan winnen Deurne, Papendrecht en Juliana
![]() Staan we lekker één na laatste ![]() UNA kampioen |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Papendrecht verrassend met 0-3 gewonnen. Wat een weelde, drie treffers in één duel!
UNA als eerste van de huidige Hoofdklassers naar de Topklasse. Niet onlogisch, waren dit seizoen oppermachtig in B, al vond ik ze in de wedstrijd tegen Papendrecht bepaald niet overtuigend. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Venray zakt in één speelronde van plaats 9 naar 13, wtf
.OJC met 2-5 de boot in, thuis tegen Dongen. In het laatste stuk werd het volledig weggegeven, zo hoorde ik. Blijven door de rare uitslagen vooralsnog wel 5e staan. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tja, in deze competitie is niets zeker
![]() Volgende week kunnen ze weer gewoon 9e staan ofzo. Ze hebben wel nog alles in eigen hand aangezien er nog 2 thuiswedstrijden volgen tegen concurrenten Deurne (1-5) en Juliana (15-5). |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Komt helemaal goed met Basje Smulders volgend jaar.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
UNA schijnt overigens al een rondje versterkingen te hebben gehaald: Koen van Steensel, Paul Dijkmans (beiden FC Eindhoven), Tügberk Yildirim (Geldrop), Ritchie Sam Anpong (SV Deurne) en Randy Thenu (OJC Rosmalen).
Woensdagavond quiz van de Businessclub bij Papendrecht. Ben benieuwd hoeveel spelers mee doen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Speelde gisteren een foutloze wedstrijd en had ook nog de assist op de 2-0 met een dieptepass op maat. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Randy Thenu komt van Schijndel, MM, niet van OJC. Speelde vorig jaar bij FCK De Hommel, jaar ervoor inderdaad bij OJC, en daarvoor een jaar of tien bij FC Den Bosch. Komt wel uit Rosmalen en begon ooit met voetballen bij OJC.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Okee, had het gekopieerd van Topklasser.nl, maar klopt niet dus. Volgens mij heb ik hem zelfs nog gezien met Schijndel dit jaar, had ik kunnen weten.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit weekend geen competitie maar maandag wel een halve wedstrijd.
De 2e helft van Dongen - Juliana (2-1) moet worden overgespeeld vanwege het geneuzel rond die inval-scheidsrechter die zou hebben gedronken. Beter blijft de stand zo. De vorige keer eindigde het duel uiteindelijk ni 5-1. Laatst gewijzigd door Jasper; 22-04-11 om 16:28 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dongen wint ook de overgespeelde tweede helft tegen Juliana '31: 3-1.
Gunstig voor Papendrecht en Venray (en Deurne en Blauw Geel '38). __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vandaag moet er gewonnen worden van Deurne!
Vrouwenteam trouwens kampioen geworden en naar de hoofdklasse
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vanmiddag bij een hoogst vermakelijke UDI '19-De Valk geweest, 4-4.
Alle doelpunten van UDI kwamen voort uit mooie aanvallen, maar ja als je achterin zo makkelijk de goals weggeeft...kun je geen wedstrijd winnen. In de verdediging (vooral de backposities) is het wekelijks schuiven omdat er door blessures en schorsingen steeds mensen wegvallen. Maar een 3-1 en 4-2 voorsprong mag je natuurlijk nooit uit handen geven. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
5-1
![]() Ga dit seizoen niet meer, de Eredivisie is wat belangrijker. Slotdag van Juliana winnen, dat moet denk ik wel genoeg zijn. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mooi potje zo te lezen, Bossche Bol!
Was voor de krant bij Papendrecht - Blauw Geel '38. Meer spannend dan goed, uitslag 2-2. Papendrecht kwam tot twee keer toe op voorsprong, maar steeds kwam Blauw Geel weer terug. De 2-2 viel één minuut voor tijd. Erg spannend nu onderin: 8. Meerssen 32 9. Juliana '31 31 10. Venray 30 11. Blauw Geel '38 29 12. Papendrecht 29 13. Deurne 29 Papendrecht moet volgende week naar Deurne, daar moeten ze wel winnen om uitzicht te blijven houden op handhaving / nacompetitie. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat jullie maar winnen in Deurne, hopelijk vliegen die er uit.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
In de 3e periode staan UDI '19 en Dongen met 14 uit 7 op de 2e en 3e plaats.
Achter UNA, maar die heeft al een periodetitel en is kampioen. De Valk staat nu 4e met 12 uit 7. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
OJC wint met 3-0 van DESK. Ik heb zowaar bijna de hele wedstrijd gezien. DESK was echt waardeloos, OJC had het verschil nog veel duidelijker moeten uitdrukken in de score. Nu definitief veilig en hopelijk worden we snel uitgeschakeld in de nacompetitie
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wel aardig, beide ploegen hadden gisteren een zuur gevoel na de 2-2. Papendrecht krijgt volgens de eigen site te weinig, Blauw Geel ontsnapte volgens hun site net aan een onterechte nederlaag. Ik vond 2-2 eigenlijk wel een goede afspiegeling van de verhoudingen.
PAPENDRECHT LAAT ZEGE IN SLOTFASE GLIPPEN 27. Robbert Stout 1-0 33. Emiel van der Sanden 1-1 79. Chris Lever 2-1 89. Joost Janssen 2-2 Papendrecht leek gisteren drie belangrijke punten te pakken in de strijd tegen degradatie uit de hoofdklasse B bij de zondagamateurs. Een minuut voor tijd kwam Blauw Geel ’38 echter alsnog langszij in het ‘zes punten-duel’ op sportpark Slobbengors (2-2). Daardoor blijft het de komende weken ongemeen spannend onderin. Papendrecht-trainer Richard Middelkoop zag zijn elftal tot twee keer toe een voorsprong uit handen geven. “Dat is zuur”, sprak de oefenmeester. “Maar ik kan niemand iets verwijten. We hebben voor gestaan, hard gewerkt en twee goals gemaakt in een thuiswedstrijd. Dat we dan toch niet winnen, komt doordat we op kleine momenten niet meedogenloos genoeg zijn. Dan ontstaan dus de situaties waaruit we de goals tegen krijgen.” Het begin van de meer spannende dan goede wedstrijd was voor Papendrecht, dat via spits Chris Lever tot twee keer toe dreigend was. Daarna kwamen ook de bezoekers wat meer in de wedstrijd en deden beide teams niet veel meer voor elkaar onder. De thuisploeg greep de leiding toen Robbert Stout goed voorbereidend werk van Lever van dichtbij kon afronden. Lang kon Papendrecht echter niet genieten van de voorsprong, want zes minuten later werd een door de wind gedragen voorzet van Alexander Mols door Martijn Baan nog knap uit de goal getikt, waarna Emiel van der Sanden de slimste was in de rebound en de 1-1 scoorde. Baan, vorig seizoen de vaste keeper van Papendrecht en dit seizoen eigenlijk gestopt, verdedigde de goal omdat zowel Danny de Lange als Lee Quincy Cheuk-A-Lam wegens blessures niet inzetbaar waren. Met het oog op noodgevallen bleef Baan op de spelerslijst staan en nu stond hij er dus ineens. “Ik had niet verwacht dat ik nog een keer mijn rentree zou maken. Nu was de nood aan de man en volgens afspraak kom ik dan in beeld. Het was wel even wennen, maar ik ben niet ontevreden. Uiteraard zijn die tegengoals jammer. Zoals het er nu voor staat, keep ik de rest van het seizoen. Er staat veel druk op, dus dat zijn wel leuke potjes”, zei Baan over zijn comeback. Na rust leken de ploegen te twijfelen of er doorgedrukt moest worden of dat het punt gekoesterd moest worden. Gevaar voor beide doelen bleef dan ook grotendeels uit. Nadat Chris Lever op kracht een duel won, wegdraaide en de bal in de hoek mikte, zag het er naar uit dat Papendrecht heel goede zaken zou gaan doen. Tot de voorlaatste minuut, toen de defensie de bal maar niet weg kon werken en het speeltuig uiteindelijk voor de voeten van Joost Janssen belandde. De middenvelder dacht niet na en bracht de bezoekers uit Veghel weer op gelijke hoogte. Door de puntendeling blijven Papendrecht en Blauw Geel ’38 ook op de ranglijst gelijk staan. Beide ploegen achterhaalden Deurne, maar zagen Venray weer passeren. Het worden dus nog spannende weken voor Papendrecht. Richard Middelkoop ziet nog mogelijkheden voor zijn elftal. “Dan moeten we wel vier punten pakken uit de laatste twee wedstrijden. Volgende week, uit bij concurrent Deurne, moeten we absoluut winnen. Dan eindigen we thuis tegen De Valk. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen net als vandaag weer het maximale zal geven en dan zien we vanzelf wat er voor ons nog in zit dit seizoen.” Papendrecht: Baan; Ada, Beute, Vosselman, Zaal; Spoel (68. Lighaam), De Leeuw, Van der Kleij, Eekman (68. Ayvaz), Stout (90+3. Medar); Lever Blauw Geel ’38: Jeroen Janssen; Dave Eveleens, Dekkers (36. Prommayon), Minneboo, Mike Eveleens; Joost Janssen, Biyadat (65. Van Lokven), Van Loon (87. Van Vessem); Genç, Mols, Van der Sanden Scheidsrechter Kok uit Maastricht gaf gele kaarten aan De Leeuw (Papendrecht) en Minneboo (Blauw Geel ’38) __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Volkomen tegen mijn verwachting in gewonnen bij De Valk
![]() Voor Papendrecht is de situatie wel heel penibel geworden MM. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zoals UDI '19 de 1e helft speelde, zo slecht heb ik zo nog nooit gezien. Leek nergens op en terecht 3-0 achter.
Na rust met een fantastische goal nog 4-0 waarna UDI eindelijk ging voetballen. 2 goals binnen 1 minuut brachten de stand op 4-2 waarna UDI voor meer ging. 10 minuten voor tijd uit een counter echter de 5-2. Enkele minuten later 5-3 maar dichterbij kwamen ze niet meer. Toch zijn ze nog niet uitgeschakeld voor de 3e periode. Er staan 4 teams op de 2e plaats (achter UNA, dat al een periode heeft en kampioen is), waaronder UDI. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ah, je was bij Juliana vandaag. Wat vond je ervan? En was de tribune al in gebruik
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ze speelden op het kunstgrasveld en daar staat geen tribune.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zondag 14:30
Papendrecht - De Valk SV Meerssen - Dongen OJC Rosmalen - Blauw Geel '38 DESK - EHC UDI'19 - Schijndel UNA - Deurne SV Venray - Juliana We kunnen niet meer degraderen maar nog wel in de nacompetitie komen. Beter wordt er dus gewoon gewonnen. Ik weet niet hoe het met doelsaldo zit maar Papendrecht moet thuis in ieder geval winnen van De Valk om op gelijke hoogte te komen met zowel Deurne als Blauw Geel. Deurne heeft in ieder geval een zware uitwedstrijd dus er is nog hoop, als Deurne tenminste een slechter doelsaldo heeft. Anders moet Yeahinho's OJC Papendrecht te hulp schieten met een overwinning op Blauw Geel. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ben benieuwd zondag. Doelsaldo is niet van belang he Jasper... Papendrecht moet winnen en hopen dat Deurne of Blauw Geel verliest. Als ze allebei verliezen, krijg je een nacompetitie met drie teams. Als één van de twee verliest, kan Papendrecht nog een beslissingsduel afdwingen.
Heb extra veel woorden gekregen voor de krant, dus hopelijk rolt er nog een mooi scenario uit. Lijkt me leuker dan een degradatieverhaal, maar ja, als 't moet, moet 't. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ah ok, dat wist ik niet.
Dan is het iets minder penibel. Hoop dat Deurne er uitvliegt. |
|
|