![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Knap resultaat inderdaad, Gemert staat toch vrij afgetekend bovenaan. Zag dat OJC inmiddels al ongeveer vierde staat?? Hoe staan ze in de periode, zal ook wel hoog zijn denk ik dan?
Overigens shopt JVC Cuijk bij Blauw Geel '38, ze trekken Mehmet Dingil (ook nog begeerd door Den Bosch) aan. Blauw Geel '38 haalde eerder wel Rik van Griensven en Wesley Meeuwsen op bij JVC Cuijk, komen in de zomer naar Veghel. Laatst gewijzigd door methodmich; 31-01-12 om 17:37 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Periodestand:
1 Gemert 7 15 14-10 +4 2 De Valk 6 13 16-10 +6 3 OJC Rosmalen 7 12 13-7 +6 4 Dongen 7 12 15-10 +5 5 EHC 6 11 12-7 +5 De Valk heeft de beste papieren. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
OJC heeft de laatste 4 duels allemaal gewonnen, echt ongelofelijk...
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Inhaalwedstrijden van speelronde 16.
Woensdag 15 februari: Dijkse Boys - Meerssen Nuenen - Blauw Geel Donderdag 16 februari: Baronie - Deurne EHC - Dongen OJC - De Valk Venray - Gemert ![]() DESK - Groene Ster is nog niet bekend. Puntje zou mooi meegenomen zijn
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar liefst 28 ploegen oefenen komend weekend op onze voor het eerst sneeuwvrij gemaakte kunstgrasvelden
.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Zo, dat zal zeker een behoorlijke organisatie vereist hebben Yeahinho! Nog een beetje leuke potjes op het programma?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Organisatie zelf (met enige hulp van een compagnon) voor m'n rekening genomen. Gaat toch flink wat meer tijd in zitten dan ik had verwacht
. Maar goed, op zich wel mooi dat de beleidsbepalers van onze club er eindelijk van doordrongen zijn dat dit werkt. Of beter gezegd, dat we ze eindelijk zo ver kregen het veld sneeuwvrij te maken en ons het verdere werk te laten doen. Nu het programma eenmaal staat, krijgen we alle lof en lijkt niemand het te geloven. Terwijl wij al 2 jaar lang roepen dat dit een goudmijntje is als je het goed aanpakt...Vooral regionale derby's op het programma, maar ook twee fraaie clubs met (hoofdklasse)naam aan elkaar weten te koppelen: Roda Boys/Bommeleraard - v.v. Dongen. Daarnaast komt NAC morgen met hun A1 naar Rosmalen, om tegen onze (sterke) A1 te spelen. Benieuwd wat dat wordt! |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Dat zijn inderdaad leuke potjes.
Maar je hebt wel gelijk hoor, zo'n veld kan veel opleveren in een periode als deze. Dan heb je die kosten van het sneeuwvrij maken er ook zo uit. Hier in de buurt deed Heinenoord dat jaren geleden al en ik weet nog wel dat het twee winters geleden bij ons ook zo was. Toen verhuurden we het veld zelfs voor trainingen aan andere clubs en waren de kosten zo gedekt. O.a. Papendrecht en SC Feyenoord en IFC kwamen er toen spelen. Kan me echter wel voorstellen dat het regelen veel tijd kost ja. Heb ooit één seizoen de voorbereiding voor 1 in elkaar geknutseld omdat de vaste mensen dat toen niet konden doen en dat was ook pittig zat. En dan ging het maar om een paar oefenpotjes. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ik dacht: een paar telefoontjes ontvangen, alles bijhouden in een Excel-sheet en klaar. Nou, niet dus
. Word al de hele week platgebeld door allerlei trainers en andere clubmensen, met de meest rare vragen. Maar het resultaat mag er vooralsnog wel wezen. Onze A1 heeft vandaag eredivisionist NAC A1 (die met slechts 1-0 van Ajax A1 verloor) op 1-2 gehouden! De zaterdagclubs hebben goed gebruik gemaakt van onze velden, het heeft aardig wat geld opgebracht en de kantine was de hele dag gevuld.Roda Boys - Dongen was bij de rust 0-1 en na 90 minuten verrassend 4-2 voor de ploeg uit Aalst. Morgen veel Bossche clubs over de vloer. PSV/Feyenoord aan op groot scherm, Nederlandstalige muziek aan en de biertap open. Dat moet goed komen! |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
OJC oplichters
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
?
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
?
3-2 gewonnen van 1e klasser Best Vooruit trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
De tweede dag ook een beetje succesvol geweest Yeahinho?
Hier is toch nog wel wat sneeuw gevallen, weet niet hoe dat bij jullie was en of dat nog roet in het eten heeft gegooid? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Gemert won afgelopen weekend met 2-1 van De Treffers. Venray oefent vanavond in Helmond tegen HVV.
Gemert miste nog wat basiskrachten terwijl er bij Venray juist weer wat bijkomen, daar moeten we ons maar aan vastklampen
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Geen sneeuwvlokje te zien en een prachtige voetbaldag gehad. De hele regionale amateurvoetbalwereld leek wel op ons complex rond te lopen. Continu een gevulde kantine en iedereen tevreden, mooi toch? Mooi ook om te zien, die groene velden in een wit landschap. En 24 uur later was álles weer groen!
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Goed zo, voor herhaling vatbaar volgend seizoen dus (mag hopen dat de sneeuw nu weg zal blijven)!
Bart Tinus, jou vast wel bekend, gaat volgens Topklasse Voetbal | Topklasser.nl | Voor het laatste nieuws, standen en uitslagen van de Topklasse Zaterdag én Zondag - Topkla naar Spakenburg trouwens. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Zeker voor het herhaling vatbaar. Mijn compagnon en ik hebben onze clubgenoten eindelijk weten te overtuigen. Een naburige club met kunstgrasveld belde al hoe wij dit hadden gedaan en de voorzitter van een bezoekende vereniging (ook met kunstgras) kwam hetzelfde aan me vragen in de kantine
.Tinus hoorde ik vanmorgen ja. (Trotst) moeders is een directe collega. Tegen het geld van Spakenburg kon Kozakken Boys toch niet op. En OJC en alle andere clubs die belangstelling hadden natuurlijk al helemaal niet. Heb jij connecties bij die site? Stukje klopt namelijk niet. Bij FC hield ie zelfs de bank niet warm. Hij was er 3e keeper en dus tribuneklant... (vandaar ook zijn vroege vertrek) |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Het is wel een beetje een jankerd.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
De inhaalwedstrijden van vanavond zijn alweer afgelast.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
OJC - De Valk gaat morgen zeker door, dankzij ons kunstgras.
De overige wedstrijden worden allemaal gespeeld op natuurgras, dus ik was al bang voor afgelasting. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Ja rest vliegt er nu ook allemaal uit.
Stelletje sukkels, leg kunstgras neer godverdomme
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
Kozakken Boys zal wel balen dat hun interesse naar buiten is gekomen, die wilden toch even de andere keepers in de waan laten dat er niemand bij zou komen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
De Valk gewonnen in Rosmalen, die hebben bijna de periodetitel binnen.
Venray moet er volgende week zondag op bezoek. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Laatste half uur gezien i.v.m. eigen training. OJC opende matig, hoorde ik. Na 20 minuten al 0-2 achter. Waren wel sterker, maar dwongen weinig kansen af. De Valk is niet veel vaker dan 2x bij de OJC-goal geweest, maar scoort wel...
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Vanmiddag bij De Valk - Venray geweest voor de omroep maar het was geen pretje.
De Valk was vanaf het begin de betere ploeg maar Venray bleef in de eerste helft goed op de been omdat het kranig weerwerk bood. Bovendien keepte Jaap Litjens een goede pot. Had Van den Dungen al tweemaal van scoren afgehouden maar de derde keer was teveel. 1-0 bij rust. Na rust een fel Venray dat in de eerste minuut al de paal raakte en trachtte door te drukken. Maar op dat moment ramt de back van De Valk de bal vanaf zo'n 20 meter binnenkant paal binnen. Iets wat ie normaal nooit doet, hoorde ik al zeggen Daarna gingen de koppies hangen en liep De Valk uit naar 4-0. Jammer, want ze werkten er hard voor vandaag.De Valk trouwens periodekampioen. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Knap van De Valk.
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
OJC wint met 0-1 bij Groene Ster. Doelpunt na een half uur van Nick Scheepens. Belangrijke overwinning.
Randy van Heijnsbergen komt trouwens naar ons. Nieuwe linksback. BMC- en FCDB-jeugd (t/m bank bij het 1e), daarna Lommel, Nivo Sparta en UNA. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
De trainer van Gemert, Anton Janssen, vertrekt volgend seizoen naar FC Oss.
|
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Overigens, Freek van Eembergen maakt het bepaald niet bij LRC. Zelfs toen alle spitsen geblesseerd waren hield Heus hem nog op de bank. Weet niet eens of hij nog wel bij de club komt eigenlijk, niets over naar buiten gekomen dat het niet zo zou zijn. Maar zijn overstap heeft hem nog weinig gebracht. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
Tuurlijk komt Van Heijnsbergen voor de basis. We hebben nu geen vaste linksback. Wel een stuk of 3 rechtspoten die omstebeurt aan die kant staan. Klein manneke, maar volgens mij staat ie z'n mannetje wel. In de zaal vaak genoeg tegen gespeeld. Was altijd een van de beteren van de A-poule, maar is nu in de 3e klasse gaan spelen. Heeft al 100 goals gemaakt geloof ik, leuk
. CV klinkt aardig trouwens, maar heeft volgens mij nergens écht kunnen overtuigen.Freek was te verwachten. Zijn geschiedenis heb ik wel eens verteld volgens mij. Zo niet: speelde hier in de C2, B2, A2, deed het toen een seizoen goed in de A1 en mocht naar het 2e. Scoorde ook daar regelmatig en kreeg een kans (bij gebrek aan beter) in het 1e. Komt daarvoor gewoon tekort, maar ik snap best dat ie zich niet voor 100 euro per seizoen laat gebruiken, terwijl de nummer 1 spits 10.000 krijgt. Nu vangt ie bij LRC ook een leuk bedragje, maar ik had al voorspeld dat dat sportief gezien niks zou worden... Speelt binnen enkele seizoenen bij ons in het 4e, zo voorspel ik bij deze. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Bert Ruijsch
![]() Per direct.
Laatst gewijzigd door Jasper; 29-02-12 om 17:29 |
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Voor de geïnteresseerden: ‘Dit voelt niet als ontslag’ « Sport²
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Heeft Venray eigenlijk nooit aan het voetballen gekregen en dat ligt echt niet alleen aan hem.
|
|
|
|
|
|
|
#235 | ||
Had je inderdaad toen al eens aangegeven. Maar ik vond het wel opmerkelijk dat LRC hem zag als potentiële basisspeler en vervanger voor fenomeen Willem Looijen, zeker toen jij wat meer over hem vertelde. Is dus wel gebleken dat dit voorlopig te hoog gegrepen is voor hem. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|||
|
|
|
|
|
#236 |
|
Honneurs worden tot het eind van het seizoen waargenomen door Jan Poels, die vorig jaar na vijf jaar stopte als hoofdtrainer vanwege een drukke baan.
Ales Jurcik zal hem daarom bijstaan. Jurcik is trainer van Venray 2, dat het dit seizoen erg goed doet. Voorheen was hij keeper. Ben benieuwd of het wat verschil maakt, het spel was onder Poels vorig seizoen ook slecht. |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
Hoe doet Bas Smulders het eigenlijk bij jullie?
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
![]() Vaak valt er weinig lijn in te ontdekken maar dat gevoel heb ik wel bij meer amateurteams. Zou me niks verbazen als ie vertrekt na dit seizoen ja. Wordt wel over meer spelers gezegd. In ieder geval Thoone zijn we kwijt, aan Lake Valley zoals twee weken terug bekend werd. Laatst gewijzigd door Jasper; 01-03-12 om 16:08 |
||
|
|
|
|
|
#241 |
|
Jordy van Dinteren gaat ook weer volle bak voor het zaalvoetbal volgend seizoen. Ook bij Lake Valley, dat waarschijnlijk gaat promoveren naar de hoogste klasse. Werd dit seizoen gehaald van FCK De Hommel, maar is vooral bankzitter bij OJC. Triest dat ze zoveel geld uitgeven voor zo'n speler...
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Lake Valley staat 3e in de Eredivisie.
1 punt achterstand op Klein Arsenal en TFH maar wel een wedstrijd meer gespeeld. Vanavond moeten ze uit bij Klein Arsenal. Cruciaal duel voor promotie want volgens mij degraderen er twee uit de Topdivisie? |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
7-3 verloren, laatste vijf minuten vier goals voor Klein Arsenal omdat Lake Valley met een meevoetballende keeper speelde.
Promotie is wel weg nu. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Venray 1-1 tegen Groene Ster. Was er zelf niet bij, zat in de studio, maar uit het verslag wel een terechte uitslag. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorige week, niet zo'n goed voetbal (het regende ook pijpenstelen na zo'n 15 minuten spelen) maar wel vechten voor iedere bal. Jammer dat je met dit punt vrij weinig opschiet aangezien Meerssen verrassend wint bij Baronie. Gelukkig verspeelt Deurne twee punten bij DESK.
Volgende week uit bij Dongen, kan er helaas niet heen vanwege een weekend weg maar dat gaat weer heel lastig worden. |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
OJC wint zowaar met 4-1 van de nummer 2 Dongen.
Ik heb de laatste 40 minuten gezien en dat vond ik best vermakelijk .
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Ja, dat vonden ze bij Gemert ook wel fijn. Die staan nu weer een straatlengte voor. Maar een knap resultaat van OJC in elk geval!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Dijkse Boys weer zonder trainer
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Verrassend
.
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Volgende week zijn hier trouwens drie wedstrijden voor teams onder 17 jaar, kwalificatiewedstrijden voor het EK-17.
Nederland - Albanië Servië - Albanië Albanië - Ierland Andere twee groepswedstrijden van Nederland zijn in Schijndel. Moet er "steward" zijn, al zal dat vast niet zoveel voorstellen. Ben benieuwd of er nog wat leuke spelers bij zijn
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Net terug van Dongen, volkomen terechte 0-3 overwinning
![]() Goed spel van Venray, goed druk gezet en Dongen speelde een hele slechte wedstrijd. Het is dat het vizier niet op scherp stond want anders was het nog hoger uitgevallen. Staat tegenover dat onze doelman zeer mooi redde bij een 0-1 stand op een schot van 3 meter afstand. Verder is Dongen amper gevaarlijk geweest. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Zondag Hoofdklasse B 2010/11 #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|