|
|
#1 |
![]() NAC Fakkels ![]() NAC ![]() NAC SITES Officiële NAC site Fanzine DeRat Online B-Side Rats De Combilozen ![]() RED NAC NAC heeft jouw hart nodig! - Voor donaties NACveiling - Veiling voor NAC, allerlei (niet enkel NAC gerelateerde) spullen die aan rednac ten goede komen. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Dit verhaal trouwens:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Belofte maakt schuld:
Dankzij Superheld een gouden tip gekregen; ik ga 5 Euro doneren.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Goed bezig rompompom!
Deze is ook wel goed verzonnen:
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ook nog goed nieuws
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goede aanwinsten. Botteghin is vooral een prima speler.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jullie gaan nog veel plezier aan Eric beleven.. helemaal omdat hij ook nog eens transfervrij komt. Altijd één van de betere spelers van Zwolle en de beste verdediger van de Juup vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Doet NAC toch ieder jaar weer goed, dat binnen hengelen van transfer vrije spelers. Of zouden ze ieder weer een miljoentje tekengeld gekregen hebben.
![]() Ken beide spelers niet echt eerlijk gezegd. Maar als ik de verhalen zo lees dan hebben we er in ieder geval 1 basisspeler bij.
Laatst gewijzigd door Thieske; 31-03-11 om 10:59 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er zijn weer stadionstoeltjes te koop. Heb ze al eens op de kop getikt met een eerdere actie. Staat prima in de huiskamer.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lachen.
Heb je je huiskamer aangepast aan de stoeltjes of kwam het toevallig goed uit?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Haha geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ha, tof Thieske
!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Goed voor NAC maar alle spullen waar ik op heb geboden bij de veiling zijn al weer 3 x overboden ofzo
.Beleef het opnieuw: Newcastle United geheel verzorgd! Ook wel aardige donatie trouwens .
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Edit: Inderdaad een erg gave donatie. PELIKAAN REIZEN.
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Minder goed nieuws:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed is het natuurlijk allerminst. Maar het lijkt me beter dat de gemeente nog geld tegoed heeft dan de belastingdienst.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Klopt. En volgens mij zijn die ons nog wat geld voor die verbouwing schuldig. Maar het blijft slecht nieuws.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leuke transfer voor Buijs. Goeie kerel wel. Zijn broertje kan ook wel aardig voetballen, al heeft die niet het talent van zijn pa en broer.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vanavond die forumavond, werd o.a. bekend gemaakt dat het verlies over seizoen 2010-2011 2,5 miljoen euro is.
Mommers zou geen positie meer ambiëren en geen ontslagvergoeding willen.. Waarom dat nog steeds niet is opgelost snap ik dan weer niet. Laatst gewijzigd door Superheld; 01-04-11 om 22:08 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Welk bedrag moet er nog opgehaald worden om weer even verder te kunnen?
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
De oplossing voor de financiele problemen is ook gevonden:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoppa. Heerenveen voorbij op de ranglijst.
Feijenoord ook als het zo blijft en afstand genomen van De Graafschap. Oftewel nuttige overwinning. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nah, ik heb niet het idee dat we nog in de playoffs terecht gaan komen of daar een kans in maken. Maar wel definitief veilig lijkt me, dus prima.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Maar iedere plek hoger levert meer TV-gelden op. Op dit moment ook niet onbelangrijk.
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee hoor.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuwe tussenstand is € 60.000. Valt me wel een beetje tegen, maar goed ook logisch aangezien de bedragen van alle acties nog binnen moeten komen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De acties die veel geld op moeten brengen zijn eigenlijk pas net van start gegaan. Als het goed is zal de teller over een week of 2 een flink stuk hoger staan.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Origineel weer.
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
![]() "Ik heb NAC altijd al een prachtige club gevonden, dit is een jongensdroom." __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
NAC heeft interesse in Molhoek. Z'n vorige periode bij NAC speelde hij geweldig. Dus ik zie het wel zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Je moet blaren op je vingers hebben Superheld, flinke lap tekst.
![]() Maar een prima samenvatting van wat er allemaal speelt op het moment. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat Big NAC menu was blijkbaar bij het NOS journaal. Hoop wel dat ze verhaal goed hebben verteld..
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ben morgen voor mijn werk in Breda!
Eens zien of ik mee kan doen voor jullie... Een mens moet toch eten.. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
En die plaats ik hier __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Ook de geel-zwarte paashaas helpt NAC - Breda - Regio - bndestem |
||
|
|
|