Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30-03-11, 11:56 attention   #1

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

NAC Fakkels

NAC

NAC SITES

Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats
De Combilozen

RED NAC
NAC heeft jouw hart nodig! - Voor donaties
NACveiling - Veiling voor NAC, allerlei (niet enkel NAC gerelateerde) spullen die aan rednac ten goede komen.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 30-03-11, 11:57 surprise   #2

Dit verhaal trouwens:

Een shirt met een bijzonder verhaal:

Zoals iedereen weet wordt er op de tribunes van NAC het lied "Als een boom staan we aan de waterkant" gezongen. Dit lied heeft voor mij een grote betekenis, want 1 1/2 jaar geleden bleek ik kanker te hebben. Uit NAC en dit lied haalde ik mijn kracht om hier mee om te gaan. Inmiddels sta ik sterk ook als een boom aan de waterkant!
In Italie op vakantie heb ik dit shirt laten maken. Het is een uniek shirt, handgemaakt, dat een zeer bijzondere betekenis voor mij heeft, zoals u zult begrijpen. Het staat voor de kracht van NAC.
Voor mij is het zo bijzonder dat ik de tekening inmiddels ook als Tattoo op mijn arm heb laten zetten. Toch wil ik dit shirt graag laten veilen om NAC te redden. Ik hoop dat het een mooie opbrengst oplevert!

Het is een prachtig shirt Ton, met een aangrijpend verhaal. Laten we dit shirt dan ook op waarde schatten en bieden! Ton bedankt! Wij gaan niet opzij!
http://www.nacveiling.nl/go/pages/na...-verhaal.html#
Oud 30-03-11, 13:44 thumb up   #3
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Belofte maakt schuld:
Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
Sorry voor deze niet NAC geralteerde post, maarre...

Ik heb een vrijgezellendag op 16 april in Breda en moet in de vroege middag nog twee uur vullen. Weten jullie iets leuks? Bij hele goede suggesties zal ik nog wat overmaken voor NAC ook. .
Dankzij Superheld een gouden tip gekregen; ik ga 5 Euro doneren.

Oud 30-03-11, 18:01 big smile   #4
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed bezig rompompom!

Deze is ook wel goed verzonnen:
Tringgg..

U spreekt met Annie van Hooijdonk, stadionspeakster van NAC Breda. De heer .... is er even niet. Laat u een boodschap achter de piep.

Hoe mooi is dat?! Ik zou nooit meer opnemen.
Annie heeft haar medewerking toegezegd en natuurlijk kunt u ook een andere tekst met haar afspreken. Zij rekent toch wel op een opbrengst van minimaal 500 euro want dit zou ze anders natuurlijk nooit doen! Maar we beginnen gewoon op 19.12euro. Voor RedNAC! Voor onze club!

Uw voicemail ingesproken door Annie van Hooijdonk! Bieden, mensen en bedrijven, bieden!!
Thieske is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-03-11, 19:37 Standaard   #5
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook nog goed nieuws

Ook Jenner volgend seizoen geen NAC'er meer

Julian Jenner keert na dit seizoen terug bij vitesse. Aanvankelijk kwam naar buiten dat NAC verder zou willen met de schaar, maar dat spreekt hij zelf tegen. 'Daar is nooit sprake van geweest. Zoals ook wel bekend is, zijn hier geen mogelijkheden qua financiën. Ik kom terug bij Vitesse, dat is zeker.'

En zo krijgt de leegloop steeds meer gestalte..

Oud 31-03-11, 10:14 thumb up   #6

Eric Botteghin en Jordy Buijs (foto) maken vanaf volgend seizoen deel uit van de NAC-selectie. De in financiële nood verkerende club neemt de verdedigers van respectievelijk FC Zwolle en De Graafschap op transfervrije basis over.

'We volgden deze jongens al een hele tijd nadrukkelijk', aldus technisch directeur Jeffrey van As op de clubwebsite. 'Ze wisten ook steeds van onze verregaande interesse, maar we moesten natuurlijk wel wachten met zaken doen totdat we een goed beeld hadden van de financiële situatie bij de club.'

De 23-jarige Botteghin is momenteel een van de sleutelspelers bij Zwolle, dat fier aan kop gaat in de Jupiler League. De verdediger speelde 126 wedstrijden voor de Zwolse club en was daarin twaalf keer trefzeker. Voordat hij in 2006 naar Roda trok, kwam Botteghin uit voor het Braziliaanse SC Internacional.

Buijs is eveneens centrale verdediger, maar kan ook als controlerende middenvelder uit de voeten. De Ridderkerker genoot zijn opleiding bij Feyenoord, maar haalde in Rotterdam nooit de hoofdmacht. De Graafschap gaf hem wel die kans.

Met het aantrekken van de twee transfervrije verdedigers speelt NAC in op het pensioen van Rob Penders. De ervaren verdediger zet na het lopende seizoen een punten achter zijn loopbaan.
Ik ken ze niet erg goed, maar het is in ieder geval mooi dat ze ondanks alle ellende willen tekenen. Nu er nog voor zorgen dat ze bij een club tekenen die volgend jaar nog bestaat.
Oud 31-03-11, 10:42 Standaard   #7
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede aanwinsten. Botteghin is vooral een prima speler.

Oud 31-03-11, 10:46 arrow   #8
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Jullie gaan nog veel plezier aan Eric beleven.. helemaal omdat hij ook nog eens transfervrij komt. Altijd één van de betere spelers van Zwolle en de beste verdediger van de Juup vind ik.

Oud 31-03-11, 10:54 thumb up   #9
Hup Holland!

Doet NAC toch ieder jaar weer goed, dat binnen hengelen van transfer vrije spelers. Of zouden ze ieder weer een miljoentje tekengeld gekregen hebben.

Ken beide spelers niet echt eerlijk gezegd. Maar als ik de verhalen zo lees dan hebben we er in ieder geval 1 basisspeler bij.

Laatst gewijzigd door Thieske; 31-03-11 om 10:59
Oud 31-03-11, 10:58 Standaard   #10
Hup Holland!

YouTube - Jordy Buijs compilatie
Oud 31-03-11, 15:36 Standaard   #11
Hup Holland!

Er zijn weer stadionstoeltjes te koop. Heb ze al eens op de kop getikt met een eerdere actie. Staat prima in de huiskamer.

Oud 31-03-11, 15:37 Standaard   #12

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Lachen.

Heb je je huiskamer aangepast aan de stoeltjes of kwam het toevallig goed uit?
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 15:38 Standaard   #13
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
Lachen.

Heb je je huiskamer aangepast aan de stoeltjes of kwam het toevallig goed uit?
Kwam toevallig goed uit.
Oud 31-03-11, 17:13 Standaard   #14
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha geniaal
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 21:19 thumb up   #15

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ha, tof Thieske !
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 21:50 thumb up   #16

Goed voor NAC maar alle spullen waar ik op heb geboden bij de veiling zijn al weer 3 x overboden ofzo .

Beleef het opnieuw: Newcastle United geheel verzorgd!

Ook wel aardige donatie trouwens .
Oud 31-03-11, 22:09 Standaard   #17
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Goed voor NAC maar alle spullen waar ik op heb geboden bij de veiling zijn al weer 3 x overboden ofzo .

Beleef het opnieuw: Newcastle United geheel verzorgd!

Ook wel aardige donatie trouwens .
Ik sta alleen nog bij het NAC shirt met "Cafe Beatrix" als shirt reclame bovenaan. Maar ben bang dat dat ook niet tot het eind zo gaat blijven.

Edit: Inderdaad een erg gave donatie. PELIKAAN REIZEN.
Oud 01-04-11, 17:33 Standaard   #18

Minder goed nieuws:

STEENAKKER – De Belastingdienst heeft beslag laten leggen op de Eredivisie CV gelden die eigenlijk voor NAC Breda en de gemeente Breda waren bestemd. Om welke bedrag het gaat is niet bekend.

De Eredivisie CV informeerde de gemeente dat een bedrag van 483-duizend euro op 31 maart zou worden betaald. Op 29 maart legde de Belastingdienst beslag op het hele of een deel van dat bedrag. NAC Breda was nog niet op de hoogte van de beslaglegging, zo stelt wethouder Alfred Arbouw in een raadsbrief.

Het gevolg hiervan is dat de huurachterstand van NAC bij de Breda verder oploopt. Per 1 april bedraagt deze al 720-duizend euro, waarvan 596-duizend achterstallig.

Arbouw onderzoekt verder wat de exacte hoogte is van de beslaglegging door de Belastingdienst. Ook wil hij weten of er meer van dit soort beslagleggingen aan zit te komen. Met Ronald Clayden, interim-voorzitter van het bestuur van NAC, heeft Arbouw afgesproken een plan te maken over hoe om te gaan met de huurachterstand.
Oud 01-04-11, 17:58 Standaard   #19
Hup Holland!

Goed is het natuurlijk allerminst. Maar het lijkt me beter dat de gemeente nog geld tegoed heeft dan de belastingdienst.
Oud 01-04-11, 18:28 Standaard   #20

Klopt. En volgens mij zijn die ons nog wat geld voor die verbouwing schuldig. Maar het blijft slecht nieuws.
Oud 01-04-11, 20:14 Standaard   #21
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuke transfer voor Buijs. Goeie kerel wel. Zijn broertje kan ook wel aardig voetballen, al heeft die niet het talent van zijn pa en broer.

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-04-11, 21:26 sad   #22

Vanavond die forumavond, werd o.a. bekend gemaakt dat het verlies over seizoen 2010-2011 2,5 miljoen euro is.

Mommers zou geen positie meer ambiëren en geen ontslagvergoeding willen.. Waarom dat nog steeds niet is opgelost snap ik dan weer niet.

Laatst gewijzigd door Superheld; 01-04-11 om 22:08
Oud 01-04-11, 23:33 thumb up   #23
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Er zijn weer stadionstoeltjes te koop. Heb ze al eens op de kop getikt met een eerdere actie. Staat prima in de huiskamer.

[afbeelding: link]
Echt gaaf .. En ze zitten nog lekker ook , denk ik ..

Oud 01-04-11, 23:37 Standaard   #24

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Welk bedrag moet er nog opgehaald worden om weer even verder te kunnen?

#T Robert Maaskant
Runselpink is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-04-11, 23:49 Standaard   #25
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

De oplossing voor de financiele problemen is ook gevonden:

De kans is zeer groot dat we volgend jaar nog meer moeten gaan betalen voor een biertje. Is de prijs nu al 2,10 euro, volgend jaar wordt dit vermoedelijk 2,30 euro..

Dit is overigens nog niet officieel bevestigd door NAC. Een slechte 1 april grap of helaas waarheid? Later meer.

Oud 02-04-11, 19:54 Standaard   #26
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Runselpink Bekijk bericht
Welk bedrag moet er nog opgehaald worden om weer even verder te kunnen?
400.000 voor het einde van het seizoen. Maandag weer een nieuwe tussenstand van wat er tot nog toe is opgehaald.....
Oud 02-04-11, 21:38 thumb up   #27
Hup Holland!

Hoppa. Heerenveen voorbij op de ranglijst.

Feijenoord ook als het zo blijft en afstand genomen van De Graafschap. Oftewel nuttige overwinning.
Oud 02-04-11, 21:43 smile   #28

Nah, ik heb niet het idee dat we nog in de playoffs terecht gaan komen of daar een kans in maken. Maar wel definitief veilig lijkt me, dus prima.
Oud 02-04-11, 21:44 Standaard   #29
Hup Holland!

Nah, ik heb niet het idee dat we nog in de playoffs terecht gaan komen of daar een kans in maken. Maar wel definitief veilig lijkt me, dus prima.
Nee, de play offs gaat hem niet meer worden.

Maar iedere plek hoger levert meer TV-gelden op. Op dit moment ook niet onbelangrijk.
Oud 02-04-11, 21:45 Standaard   #30
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Maar iedere plek hoger levert meer TV-gelden op. Op dit moment ook niet onbelangrijk.
Nee hoor.

Oud 02-04-11, 21:47 Standaard   #31
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Nee hoor.
Zover ik weet worden de TV gelden voor 50% procent bepaald door die CPM matrix. En voor 50% aan de hand van de eindpositie van de afgelopen 3 seizoen.
Oud 04-04-11, 11:12 thumb up   #32
Hup Holland!

MOOI GEBAAR VAN CSABA FEHÉR

Csaba Fehér mag je met zijn 8 seizoenen NAC inmiddels een echte NAC'er noemen, dat blijkt ook wel uit het initiatief waarmee hij bij de leiding binnen is gelopen. Zoals bekend vertrekt Csaba na dit seizoen naar zijn vaderland Hongarije om daar nog een jaar te voetballen en zijn carrière af te sluiten. Hij heeft dus nog recht op 3 maandsalarissen, maar deze mogen van de Hongaar verspreid over een jaar uitbetaald worden. Natuurlijk is het zo dat het geld uiteindelijk wel betaald moet worden, maar gezien de accute problemen waarmee NAC kampt is dit gebaar meer dan welkom.

Dat Csaba, noemen we meedenken. Klasse kerel!
Oud 04-04-11, 19:16 smile   #33

Nieuwe tussenstand is € 60.000. Valt me wel een beetje tegen, maar goed ook logisch aangezien de bedragen van alle acties nog binnen moeten komen.
Oud 04-04-11, 19:21 Standaard   #34
Hup Holland!

Nieuwe tussenstand is € 60.000. Valt me wel een beetje tegen, maar goed ook logisch aangezien de bedragen van alle acties nog binnen moeten komen.
De acties die veel geld op moeten brengen zijn eigenlijk pas net van start gegaan. Als het goed is zal de teller over een week of 2 een flink stuk hoger staan.
Oud 04-04-11, 19:23 Standaard   #35
Hup Holland!

Red NAC krijgt 'Big NAC Menu'

Laatst gewijzigd: maandag 4 april 2011 - 19:17 | Auteur: Ronald Strater
BREDA - Door zoveel mogelijk hamburgers te eten, kunnen de fans van NAC Breda hun voetbalclub redden van een financiële ondergang.
Drie vestigingen van McDonalds in Breda verkopen in plaats van een Big Mac Menu een 'Big NAC Menu' . Van elk verkocht 'Big NAC Menu' gaat een euro naar de Stichting Red NAC. Die stichting moet voor het einde van het seizoen 400.000 euro ophalen om het voortbestaan van NAC te garanderen.

Na anderhalve week met verschillende acties is er ruim 60.000 euro binnen. Daarbij is de opbrengst van de speciale NAC Veiling nog niet meegerekend. De Stichting Red NAC heeft al aangekondigd nog meer acties op touw te zetten om geld binnen te slepen.

Origineel weer.
Oud 04-04-11, 19:27 Standaard   #36

[...]

De acties die veel geld op moeten brengen zijn eigenlijk pas net van start gegaan. Als het goed is zal de teller over een week of 2 een flink stuk hoger staan.
Nee, heb je ook gelijk in. En als er nu al 120.000 binnen was gaan mensen te snel op hun lauweren rusten. Maar toch had ik iets meer gehoopt .
Oud 05-04-11, 12:41 Standaard   #37
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

'Big Nac Menu' moet club redden
BREDA - Door zoveel mogelijk hamburgers te eten kunnen de supporters van NAC Breda hun voetbalclub redden van een financiële ondergang...

Drie vestigingen van McDonalds in Breda verkopen binnenkort in plaats van een Big Mac Menu een 'Big NAC Menu'. Van elk verkocht 'Big NAC Menu' gaat een euro naar de Stichting Red NAC, meldt Omroep Brabant.

Veel geld nodig
Die stichting moet voor het einde van het seizoen 400.000 euro ophalen om het voortbestaan van NAC te garanderen. Na anderhalve week met verschillende acties is er ruim 60.000 euro binnen.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 05-04-11, 15:15 Standaard   #38
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]
Dude
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 05-04-11, 15:28 Standaard   #39
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
[...]

Dude
I know.
Oud 05-04-11, 15:33 Standaard   #40
Kluf

[...]

Origineel weer.
.

Oud 05-04-11, 15:37 sad   #41
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

"Ik heb NAC altijd al een prachtige club gevonden, dit is een jongensdroom."

Oud 05-04-11, 16:56 thumb up   #42
Hup Holland!

NAC heeft interesse in Molhoek. Z'n vorige periode bij NAC speelde hij geweldig. Dus ik zie het wel zitten.
Oud 05-04-11, 17:15 Standaard   #43
Kluf

WijZijnVoetbal.nl - NAC zal nooit verloren gaan

Oud 05-04-11, 17:21 thumb up   #44
Hup Holland!

Je moet blaren op je vingers hebben Superheld, flinke lap tekst.

Maar een prima samenvatting van wat er allemaal speelt op het moment.
Oud 05-04-11, 19:28 Standaard   #45

Dat Big NAC menu was blijkbaar bij het NOS journaal. Hoop wel dat ze verhaal goed hebben verteld..
Oud 05-04-11, 19:33 Standaard   #46
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

'Big Nac Menu' moet club redden
Onder het mom van 'scoren voor gezondheid'
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 06-04-11, 08:18 Standaard   #47
Ken sent me.....

Ik ben morgen voor mijn werk in Breda!
Eens zien of ik mee kan doen voor jullie... Een mens moet toch eten..

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 06-04-11, 08:19 Standaard   #48
Hup Holland!

Ik ben morgen voor mijn werk in Breda!
Eens zien of ik mee kan doen voor jullie... Een mens moet toch eten..
Bedankt. Maar helaas zijn de menu's pas vanaf zaterdag verkrijgbaar.
Oud 06-04-11, 08:22 Standaard   #49
Ken sent me.....

[...]

Bedankt. Maar helaas zijn de menu's pas vanaf zaterdag verkrijgbaar.
Fuck.... kan ik niet iets anders doen? Uiteraard maak ik een fotootje...
En die plaats ik hier

Oud 06-04-11, 08:29 Standaard   #50
Hup Holland!

[...]

Fuck.... kan ik niet iets anders doen? Uiteraard maak ik een fotootje...
En die plaats ik hier
Je kan langs de Emte (supermarkt) gaan en daar chocolade paaseitjes kopen.

Ook de geel-zwarte paashaas helpt NAC - Breda - Regio - bndestem
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site