Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28-03-11, 14:26 arrow   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Verder.

Oud 28-03-11, 15:12 thumb up   #2
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop van harte dat het slaagt. Kwalitatief is het allemaal dik in orde.

Oud 28-03-11, 16:04 Standaard   #3

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Samengaan met Sport1 aub

Oud 28-03-11, 16:26 Standaard   #4
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb even iets gemist blijkbaar. Iemand die mij een update kan geven met betrekking tot het mogelijke goede nieuws?
Vincent is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 16:30 Standaard   #5
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja, als je al gratis abonnementen bij aankoop van een 6pack (ik noem maar wat) gaat aanbieden, dan gaat het niet zo goed, nee.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 16:30 Standaard   #6

ReMcOrE's Voetbal Forum schermafbeelding

vanavond ff 10 weken voor € 5 activeren, met dank aan Amstel

Oud 28-03-11, 16:32 thumb up   #7
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door ReMcOrE Bekijk bericht
Mooi, het is dus toch gelukt.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 16:46 Standaard   #8

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Mooi, het is dus toch gelukt.
wat is gelukt? ik moet die code nog gaan gebruiken, vanavond dus...

Oud 28-03-11, 18:01 Standaard   #9

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Ik ben er niet in geinteresseerd, dat is wat anders.
Het punt is dat er wel meerdere 'ikjes' bestaan in Nederland. Vaak weet ik niet hoe ik op jou moet reageren omdat je als een volleerd politicus/marketingdude een stelling als zijnde argument poneert.
[...]

Ik vind het prima dat ze al die sporten uitzenden, alleen hoef ik het niet te zien. Ik ben eigenlijk alleen ëcht geïnteresseerd in voetbal en wielrennen en zijdelings in tennis en rugby. De rest hoef ik niet te zien. Ik vind het uiteraard uitstekend dat het op tv is, zoals van mij ook al die talentenjachten waar ik nooit naar kijk op tv mogen zijn, maar maak er gewoon afzonderlijke programma's van, dan kunnen mensen het zlef bepalen.
Kennelijk is het argument dat jij er niet in bent geïnteresseerd en daardoor dit niet om 7 uur moet. Dit illustreert uitstekend dat de moderne mens weinig geduld heeft en in de waan van het eigen koninkrijkje leeft. Helaas voor hen bestaan er naast hun eigen eilandjes ook andere individuen in Nederland. Individuen die 'misschien' geïnteresseerd zijn in andere sporten dan voetbal en dit graag op een voor hen gunstig tijdstip willen zien, en nee, 6 uur s'avonds of 11 uur s'avonds zijn niet de meest ideale tijdstippen. Ik vind het niet meer dan normaal dat met hen ook rekening wordt gehouden, zeker als Publieke Omroep zijnde waar niet de 'wet van de meeste belangstelling op prime time' zou moeten gelden. Dat de commerciëlen nu eenmaal om half acht graag goed bekeken sporten willen uitzenden, logisch, maar daar hoeft de Publieke Omroep niet aan mee te doen. Jij en je mede liberaaltjes klagen er nota bene over dat de Publieke Omroep dit veel te weinig doet en je voor enigszins hoogwaardige programma's zelfs naar de nachtelijke uren moet uitwijken. Wel, dit geldt kennelijk niet als het over sport gaat en het eigen koninkrijkje in geding raakt.
Maar naast al die individuele wensen en belangen, en je daar rekening mee moet houden, bestaat er ook nog zoiets als een algemeen belang, wat op de langere termijn weer in ieders belang is. Dat algemene belang bestaat er uit dat je mensen geen tunnelvisie mee geeft en dus een breed blikveld gunt. Zo komen de mensen te weten wat er op sportgebied allemaal speelt. In het bijzonder gaat dit op voor kinderen die zodoende een breed palet mee krijgen en worden gestimuleerd. Net als bij gymlessen, waar weldoordacht niet alleen maar continu voetbal wordt gespeeld, krijgt men via de TV mee wat er allemaal is en ontwikkelt men kennis, inzicht, waardering en respect voor de diverse kwaliteiten die worden gevraagd in de diverse sporten (en daarmee in het geval van gymnastiek ook inzicht in het eigen lichaam, de mens in het algemeen en uiteraard respect voor andere mensen). Verder gaat een mix van sporten op de avond zoals gezegd ook deels de complete desintegratie van de maatschappij tegen. Natuurlijk bestaat er nog steeds een drempel om als volksjongen te gaan hockyen en dat is helemaal niet erg. Maar men begrijpt ten minste wel een beetje elkaars 'taal', de cultuur, de etiquette en gevraagde kwaliteiten in de sport (en dus gedrag). Er bestaat tenminste nog iets gemeenschappelijks ipv dat men compleet langs elkaar heen leeft (bij wijze van spreken niet eens van elkaars bestaan af weet) en zelfs niet meer in staat is om een 'common meta-language' met elkaar te spreken.

En zo zijn er wel meer argumenten.

Laatst gewijzigd door Koekebakker; 28-03-11 om 18:04
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 18:28 Standaard   #10
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Kennelijk is het argument dat jij er niet in bent geïnteresseerd en daardoor dit niet om 7 uur moet.
Nee hoor, sowieso vind ik niet dat de samenvattingen per se om zeven uur moeten. Wat mij betreft kan het prima vanaf een uur of tien 's avonds en dan een halfuurtje.

Oud 28-03-11, 18:34 Standaard   #11
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Samenvattingen zijn op Eredivisie.nl zijn te kijken. Die zijn kwalitatief ook nog eens 10 klassen beter en duren langer dan bij de NOS.

Oud 28-03-11, 18:36 Standaard   #12

[...]

Nee hoor, sowieso vind ik niet dat de samenvattingen per se om zeven uur moeten. Wat mij betreft kan het prima vanaf een uur of tien 's avonds en dan een halfuurtje.
A la Engeland en waarom dan zo kort?
Oud 28-03-11, 18:38 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Samenvattingen zijn op Eredivisie.nl zijn te kijken. Die zijn kwalitatief ook nog eens 10 klassen beter en duren langer dan bij de NOS.
Het liefst willen zij (en hun medestanders) natuurlijk zo kort mogelijke samenvattingen zien. Zoals op de Italiaanse RAI waar ze maar een minuutje of 2/3 duren. K-zakken.
Oud 28-03-11, 18:39 Standaard   #14
Ik niet!

[...]

waarom dan zo kort?
Gezien de relatief lage prijs die de NOS voor de rechten betaalt lijkt me dat wel zo rechtvaardig.

Oud 28-03-11, 18:42 Standaard   #15

[...]

Gezien de relatief lage prijs die de NOS voor de rechten betaalt lijkt me dat wel zo rechtvaardig.

Onzinargument zeg....

Niemand gaat ooit meer die 30 miljoen van John de Mol betalen. Voor De Mol zelf was dat ook eenmalig, hij nam dat verlies. Gewoon niet kostendekkend, in de huidige constellatie (uiteraard had De Mol hemelbestormende plannen om de marktwaarde omhoog te krijgen zodat hij op dat moment een voordeel zou hebben maar godzijdank is dat niet doorgegaan).
Oud 28-03-11, 18:46 Standaard   #16
SuperPalmboom

Van mij mogen die hele samenvattingen wel weg. Net als de CL uitzendingen die horen niet bij publieke omroepen.

WK, EK en OS moeten wel bij publieke omroep bijven.

Oud 28-03-11, 18:46 Standaard   #17
Ik niet!

[...]

Onzinargument zeg....

Niemand gaat ooit meer die 30 miljoen van John de Mol betalen. Voor De Mol zelf was dat ook eenmalig, hij nam dat verlies. Gewoon niet kostendekkend, in de huidige constellatie (uiteraard had De Mol hemelbestormende plannen om de marktwaarde omhoog te krijgen zodat hij op dat moment een voordeel zou hebben maar godzijdank is dat niet doorgegaan).
In vergelijking met andere landen is de 16 miljoen relatief laag.

Oud 28-03-11, 18:49 Standaard   #18

[...]

In vergelijking met andere landen is de 16 miljoen relatief laag.
Het slaat dan nergens op om het dan nog maar verder uit te kleden. Elke zender stond het vrij om zich in te schrijven en klaarblijkelijk is dit wat men er voor over heeft. Top zelfs dat dit land niet in die luchtkastelen mee gaat. Nee, die vele honderden miljoenen die de BBC betaalt om het dan laat in de avond uit te mogen zenden met een naar verluid 50 pagina's tellend eisenpakket (tot het aantal keer Barclays roepen tot de interviewvragen), dat is lekker. Of de RAI, die maar 2 minuten laat zien.
Oud 28-03-11, 18:50 Standaard   #19

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Van mij mogen die hele samenvattingen wel weg. Net als de CL uitzendingen die horen niet bij publieke omroepen.

WK, EK en OS moeten wel bij publieke omroep bijven.
Ben benieuwd hoe lang je dat laatste blijft volhouden maar goed, die discussie is al vaker gevoerd.
Oud 28-03-11, 18:51 Standaard   #20
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Shit die heb ik gemist anders had ik het hele seizoen gekeken met alleen acties
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 23:37 Standaard   #21

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door buddyb Bekijk bericht
Tja, als je al gratis abonnementen bij aankoop van een 6pack (ik noem maar wat) gaat aanbieden, dan gaat het niet zo goed, nee.
Ik vind sowieso als die promo's best irritant als trouwe betalende user van EL

Oud 28-03-11, 23:40 Standaard   #22
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

Ik vind sowieso als die promo's best irritant als trouwe betalende user van EL
Inderdaad. Dat ze het af en toe doen om nieuwe klanten te trekken snap ik, maar ze hebben zoveel van die acties dat je je als trouwe abonnee weleens genaaid voelt.

Oud 28-03-11, 23:43 Standaard   #23
SuperPalmboom

Denk/hoop dat ze dat volgend jaar niet meer gaan doen.

Oud 28-03-11, 23:50 Standaard   #24
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben ook van de acties. Maar goed omdat ik eigenlijk alleen maar op zondag kan kijken en ik ben maar een studentje . 17e pm is me even te veel. Dan maar laptop op tv aansluiten en met iets minder beeldkwaliteit en een minuut vertraging kijken. Ook prima.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 23:54 Standaard   #25
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom zijn er eigenlijk nooit clubs op het idee gekomen om hun live wedstrijdrechten zelf te verkopen?
Ik zou graag bijvoorbeeld 5 of 7,50 euro per maand betalen ofzo om alleen de wedstrijden van Feyenoord live te zien.

Die andere wedstrijden stream ik dan wel/ kijk ik de samenvattingen van.

Uiteindelijk toch veel winstgevender voor vooral Feyenoord/ Ajax/ PSV.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-11, 23:57 Standaard   #26

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Clubs mogen alleen hun thuiswedstrijden zelf verkopen. Uitwedstrijden mis je dan of moet je apart kopen.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 29-03-11, 00:01 Standaard   #27
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Waarom zijn er eigenlijk nooit clubs op het idee gekomen om hun live wedstrijdrechten zelf te verkopen?
Ik zou graag bijvoorbeeld 5 of 7,50 euro per maand betalen ofzo om alleen de wedstrijden van Feyenoord live te zien.

Die andere wedstrijden stream ik dan wel/ kijk ik de samenvattingen van.

Uiteindelijk toch veel winstgevender voor vooral Feyenoord/ Ajax/ PSV.
Omdat de kleinere clubs daar niet mee akkoord gaan, die komen dan niet meer bij Ajax/PSV/Feyenoord op bezoek.

Oud 29-03-11, 00:06 Standaard   #28
...

Ik kwam erop naar aanleiding van dat CPM-onderzoek, die dus uiteindelijk zorgt voor de verdeling van de TV-gelden.

Daarbij wordt gekeken naar de financiële positie, imago (enquete onder een paar duizend man ) en prestaties.
Feyenoord staat daar nu vierde. Terwijl als je kijkt naar wedstrijdbezoek maar ook EL-leden die voor Feyenoord zijn zou je eigenlijk gewoon 2e moeten staan lijkt me.

Belachelijk dat zo'n Duits onderzoekbureau ervoor kan zorgen dat je minder geld binnenkrijgt op basis van de verkeerde aspecten.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 29-03-11, 08:36 Standaard   #29
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Ik kwam erop naar aanleiding van dat CPM-onderzoek, die dus uiteindelijk zorgt voor de verdeling van de TV-gelden.

Daarbij wordt gekeken naar de financiële positie, imago (enquete onder een paar duizend man ) en prestaties.
Feyenoord staat daar nu vierde. Terwijl als je kijkt naar wedstrijdbezoek maar ook EL-leden die voor Feyenoord zijn zou je eigenlijk gewoon 2e moeten staan lijkt me.

Belachelijk dat zo'n Duits onderzoekbureau ervoor kan zorgen dat je minder geld binnenkrijgt op basis van de verkeerde aspecten.
Je kunt inderdaad vraagtekens zetten bij de wijze van verdeling van de tv-gelden, maar een collectieve verkoop vind ik desondanks goed. Als clubs individueel kun rechten gaan verkopen dan wordt het voor de consument onmogelijk om één totaalpakket aan te schaffen aangezien alles versnipperd raakt. Ook voor de competitie zijn dergelijke Spaanse toestanden op de lange termijn niet goed.

Oud 29-03-11, 11:00 attention   #30

Collectieve aanbestedingen verhinderen versnippering ook niet altijd, zie Engeland.

Ik ben een groot voorstander dat clubs dit weer zelf gaan doen. Vooral als er zo weinig mogelijk intermediairs tussen zitten en het niet gebeurt aan de hand van meerjarige concessies. Gewoon, net zoals je een kaartje in het stadion koopt.

Dan kunnen ze achteraf nog altijd gaan herverdelen.
Oud 29-03-11, 11:06 Standaard   #31
Ik niet!

Collectieve aanbestedingen verhinderen versnippering ook niet altijd, zie Engeland.
Dat komt omdat Engeland verschillende pakketten aanbiedt en daarnaast door rare regelgeving sowieso niet alles live uit mag zenden.

Oud 29-03-11, 20:00 Standaard   #32

10 weken aangevraagd, hopelijk op tijd voor zaterdag 18.45

Oud 04-04-11, 10:26 Standaard   #33

10 weken aangevraagd, hopelijk op tijd voor zaterdag 18.45
hij deed het vrijdag al en blijkbaar dus geen probleem dat het andere proefabonnement net afgelopen was

Oud 04-04-11, 10:35 Standaard   #34
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Daar kijken ze inderdaad nooit naar
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-04-11, 10:40 Standaard   #35

maar wel telkens in de voorwaarden van de acties vermelden dat je de afgelopen 3 maanden geen abonnee mag zijn geweest

Oud 09-05-11, 09:37 Standaard   #36

EL voor de komende zomer maar even opgezegd. Die promo's voor die zaaddodende oefenpotjes waren daar een mooie reminder voor.
Oud 09-05-11, 10:08 Standaard   #37

heb nu glasvezel, maar omdat mijn proefabonnement van EL bij Ziggo nog ff loopt, staat dat kastje er ook nog

Oud 13-05-11, 12:51 Standaard   #38
Ik niet!

Eredivisie Live vraagt Kees Jansma als presentator

Eredivisie Live heeft Kees Jansma gevraagd om na te denken over een rol als presentator. De betaalzender wil hem komend seizoen toevoegen aan het team van presentatoren dat nu nog uit Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan bestaat.

Jansma zelf wil niet op de zaken vooruitlopen. Hij bevestigt dat er contact is geweest met Eredivisie Live, maar wil het daar voorlopig bij laten.

'Ik beslis uiterlijk 1 juli hoe mijn toekomst eruit gaat zien. Ik ben namens de KNVB werkzaam bij het Nederlands elftal als perschef en schrijf momenteel ook mijn biografie. Misschien vind ik dat wel voldoende.'

Het is de bedoeling dat Eredivisie Live en Jansma binnenkort met elkaar om de tafel gaan zitten. Kees Jansma was tot een jaar geleden in vaste dienst bij betaalzender Sport1 waar hij directeur was.

Dit seizoen was hij op parttime-basis werkzaam voor Sport1 waar hij op zaterdag 28 mei zijn laatste uitzending heeft. Jansma doet dan de presentatie rondom de Champions League-finale tussen Barcelona en Manchester United. Enkele dagen later reist hij met het Nederlands elftal naar Zuid-Amerika waar Oranje twee oefenwedstrijden speelt tegen Brazilië en Uruguay.

Oud 13-05-11, 12:52 Standaard   #39

Kijkcijferkanon Kees

Komend weekend trouwens topweekend voor EL.. FA Cup zaterdag, zondag #ajatwe. Heerlijk.
Oud 13-05-11, 12:55 Standaard   #40
Ik niet!

Ik vraag me af waar ze een extra presentator voor nodig hebben, zouden ze van plan zijn om meer rechten van buitenlandse competities te gaan kopen?

Oud 13-05-11, 13:10 Standaard   #41
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou het Kees gunnen, maar durf ook eens voor lokaal talent te gaan ipv een oude bekende.

Ik vraag me af waar ze een extra presentator voor nodig hebben, zouden ze van plan zijn om meer rechten van buitenlandse competities te gaan kopen?
Goede vraag, hebben ze volgens mij niet eens het geld voor . Daarnaast lijken mij er ook niet direct rechten vrij te komen van de competities bij sport1.

Sowieso
Premier league: 2013
Primera Division: 2012

Laatst gewijzigd door Boris; 13-05-11 om 13:17
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-05-11, 13:18 hearth   #42
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Kees zou echt top zijn. Fijn dat ze nu eindelijk ook internationaal gewoon via internet te bekijken zijn, was aan het begin van het seizoen iig niet zo.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 13-05-11, 13:20 Standaard   #43
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Boris Bekijk bericht
[...]Ik zou het Kees gunnen, maar durf ook eens voor lokaal talent te gaan ipv een oude bekende.

Goede vraag, hebben ze volgens mij niet eens het geld voor . Daarnaast lijken mij er ook niet direct rechten vrij te komen van de competities bij sport1.

Sowieso
Premier league: 2013
Primera Division: 2012
Nee, maar er zijn meer competities, de topwedstrijden uit België, Portugal, Griekenland en Turkije zijn bijvoorbeeld nog nergens te zien.

Oud 13-05-11, 13:38 thumb up   #44
...

Hopelijk ontslaan ze Humberto Tan.

Oud 10-06-11, 18:38 Standaard   #45

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens Iwan van Duuren in België opnieuw de rechten verkocht voor 55 miljoen euro. Hoe kan dat daar zo hoog zijn in vergelijking met hier (40 miljoen dacht ik)?
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 18:40 Standaard   #46
Ik niet!

Opmerkelijk inderdaad, wel een kutcontract voor de Belgische voetbalsupporters trouwens. De rechten worden nu over twee aanbieders verspreid en die mogen nu dus twee abonnementen af gaan sluiten. Voor ons verdwijnt de Belgische competitie volledig uit het zicht aangezien de samenvattingen naar VTM gaan.

Oud 12-06-11, 19:32 Standaard   #47
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Opmerkelijk inderdaad, wel een kutcontract voor de Belgische voetbalsupporters trouwens. De rechten worden nu over twee aanbieders verspreid en die mogen nu dus twee abonnementen af gaan sluiten. Voor ons verdwijnt de Belgische competitie volledig uit het zicht aangezien de samenvattingen naar VTM gaan.
Belgisch voetbal kijken kost 75 euro per maand

De Belgische clubs waren dolblij met het nieuwe televisiecontract dat ze deze week afsloten. De volgers van de competitie van onze zuiderburen zullen minder tevreden zijn met de overeenkomst.

Deelnemers aan de Eerste Klasse mogen het komende seizoen 55 miljoen euro verdelen aan televisiegelden. De deal bestaat uit een overeenkomst tussen Telenet en Belgacom. De eerste zendt wekelijks de drie topwedstrijden uit en de tweede de overige vijf competitieduels.

Dat betekent dat er twee decoders aangeschaft moeten worden door consumenten die op de hoogte willen blijven van de Belgische competitie.

'Je hebt een digicorder nodig en je moet het gewone maandelijkse tv-abonnement betalen', vertelt Jorge Peeters van Test-Aankoop aan Het Nieuwsblad.

'Voor dat eerste tel je maandelijks 8 euro neer, voor het abonnement zo'n 14 euro. Wie dus naast zijn Belgacom tv ook nog Telenet wil met voetbal, komt aan 37 euro extra per maand. De kosten voor Belgacom tv plus Jupiler League liggen iets hoger, zo'n 38 euro. Voor digitale tv betaal je 18,50 euro en voor het voetbalabonnement 19,95 euro. Samen dus goed voor een ruime 75 euro.'

VI

Oud 12-06-11, 19:41 Standaard   #48
Ik niet!

Je moet dus twee abonnementen op digitale tv nemen en twee aanvullende voetbalabonnementen. Dat laatste is al duur genoeg, maar dat eerste is ronduit absurd.

Oud 12-06-11, 19:45 Standaard   #49
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

idd , en dan klagen sommige mensen al over de kosten van Sport 1 / Eredivisie Live

Benieuwd hoelang dat goed gaat in Belgie als EL hier al 'problemen' heeft.

Oud 12-06-11, 19:46 Standaard   #50

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Terecht dat bedrag. Je moet er wat voorover hebben om het prestigieuze Jupiler Pro League te kunnen zien.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site