|
|
#1 | |
|
Jong Oranje op weg naar de Olympische spelen in Londen, de eerste horde is natuurlijk de kwalificatie voor het EK<21 in Denemarken in 2011.
Nederland zit in een groep met Spanje, Finland, Polen en Liechtenstein. Volledig programma 09/06/09 Poland 2 - 0 Liechtenstein 04/09/09 Spain 2-0 Poland 04/09/09 Netherlands 2-0 Finland 07/09/09 Liechtenstein 0-4 Spain 08/09/09 Poland 2-1 Finland 09/10/09 Finland 0 - 1 Netherlands 09/10/09 Liechtenstein 0 - 5 Poland 13/10/09 Poland 0 - 4 Netherlands 13/10/09 Liechtenstein 0 - 4 Finland 13/11/09 Netherlands 3 - 0 Liechtenstein 13/11/09 Spain 1 - 0 Finland 17/11/09 Netherlands 2 - 1 Spain 02/03/10 Spain TBD Liechtenstein 03/03/10 Netherlands TBD Poland 11/08/10 Finland TBD Spain 11/08/10 Liechtenstein TBD Netherlands 03/09/10 Finland TBD Poland 03/09/10 Spain TBD Netherlands 07/09/10 Finland TBD Liechtenstein 07/09/10 Poland TBD Spain Wilt Nederland zich kwalificeren voor de playoffs, dan moet men groepswinnaar worden of één van de vier beste nummers twee. De playoff winnaars spelen op het EK in Denemarken.
http://www.uefa.com/competitions/und...p=2000011.html Laatst gewijzigd door Otis.; 22-03-11 om 12:59 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
OP is niet echt meer van toepassing
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee ik zag het ook toen ik het even nalas, had 't gewoon even snel gekopieerd.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
bergkamp in oranje
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eigenlijk zonde dat deze Bergkamp helemaal niet kan voetballen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik wou dat ik zo heette.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jong Oranje is echter niet meer op weg naar het EK in Denemarken, dus TT kan wel worden veranderd.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zo dan.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het wordt op weg naar het EK 2013 in Israel. We moeten groepswinnaar worden in een groep met.
Oostenrijk Schotland Bulgarije Luxemburg |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Lachertje. Oostenrijk is waarschijnlijk daarvan nog het sterkst.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
. Dat bleek tegen Oekraïne een te grote horde te zijn .
Laatst gewijzigd door Boris; 22-03-11 om 13:38 |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Inderdaad daarom dit keer niet op de Olympische spelen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Opstelling Jong Oranje tegen Duitsland: Padt, Evers, Bruma, Nuytinck, Blind, Fer, Clasie, Vejinovic, Narsingh, Zeefuik, Cabral. #jongoranje
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoe laat?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ties mag meteen in de basis ja
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
18:00 is de wedstrijd, nog ergens te zien op tv?
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#17 |
|
0-1 voor de Germaan. Goede voorzet vanaf links en lekker binnen geknikt door zo'n lange Duitser.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zeefuik's eerste poging wordt gered, verdediger pakt de rebound maar Zeefuik zet goed door, herovert de bal en jankt hem snoeihard met links onderkant lat erin. 1-1 en meteen rust.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
2-1 voor de Duitser. Sebastian Rudy met een afstandspegel, nog geen minuut nadat de wedstrijd weer begonnen is
.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
3-1, de lelijkste Duitser die er bij loopt. Bijna net zo lelijk als het uitverdedigen van Jong Oranje vandaag
.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Louis, Co, Henk, Huub om er een paar te noemen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Co gaat na dit seizoen al naar Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vraag ik me ook af. Ben niet echt een fan van Cor Pot.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Niet echt een wonder lichting als je dat zo bekijkt.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Luuk de Jong en Strootman spelen natuurlijk al in het echte Oranje he. En Castaignos, De Vrij, Van Ginkel en nog wat anderen moeten met O19 nog vlammen op het EK. Bruma en van Aanholt hadden ook in deze selectie mogen zitten. Wel opvallend dat van Rhijn, Kappelhof, Duarte e.d. in deze voorselectie zitten. Je ozu verwachten dat je toch wel op zijn minst in de selectie van een Eredivisie ploeg zou moeten zitten om voor de hoogste national jeugdploeg in aanmerking te komen. Publiceer dan gewoon niet zo'n enorme voorselectie.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wedstrijd tegen Israel vandaag. Opstelling: Line-up Jong Oranje voor duel Israël: Zoet, Kappelhoff, V. Rhijn, Nuytinck, Evers, V. Haaren, Fer, Berghuis, Narsingh, Zeefuik, Wijnaldum.
Duel begint om 15.30. Live op unibet. Laatst gewijzigd door Boris; 27-05-11 om 14:43 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Weer geen Pröpper? Ik dacht dat Cor hem zo belangrijk vond
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Vreemd Jong Oranje zeg, zo zonder de spelers de met U19 mee waren of die playoffs speelden.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hopelijk kunnen we eind augustus zeggen dat twee Twente spelers vandaag hebben gescoord.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tegen Albanië staat het halverwege 2-0.
Berghuis en Pröpper scoren __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
4-0 nu. Zeefuik en Fer scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
5-0 Narsingh
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Grappig dat die Kappelhof weer 90 minuten heeft gespeeld.. Ik had nog nooit van hem gehoord toen Groningen hem van Ajax overnam. Ben benieuwd of hij veel aan spelen toekomt komend seizoen.
Laatst gewijzigd door venom; 30-05-11 om 23:11 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Berghuis (FC Twente) 2 wedstrijden achter elkaar met de openingstreffer. Ben benieuwd of die jongen volgend seizoen veel speelminuten krijgt, anders moet die maar naar Heracles.
Duarte en Vejinovic beiden 90 minuten gespeeld. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Iemand een samenvatting van Jong Oranje tegen Albanie of Israel? Ik kan het maar nergens vinden
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
Van Bronckhorst laat Jong Oranje vallen voor Feyenoord __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Opstelling Jong Oranje: Zoet (RKC) - Kappelhof (Groningen), Ramsteijn (Feyenoord), Nuytinck (NEC), Blind (Ajax) - Clasie, Fer, Van Haaren (allen Feyenoord - Narsingh (Heerenveen), Castaignos (Inter, Berghuis (Twente).
Verrassend dat Ramsteijn ipv De Vrij speelt, verder wel logische namen denk ik zo.. Niet op TV volgens mij
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
tegen wie?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jong Zweden?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
2-0 achter bij de rust...
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
En met tien man. Rood voor Nuytinck.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
He stata ondertussen 2-0 voor Jong Zweden. 1-0 Door Emil Johansson (Toekomstig FC Groningen of issie nu geblesseerd?) en de 2-0 door Guidetti uit een penalty, waar Nuytinck ook rood voor kreeg.
Edit: verder kijken dan mn neus lang is dus de volgende keer.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
3-0
![]() Gaat lekker |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat krijg je met zoveel Feyenoorders in Jong Oranje en zo weinig Ajacieden.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jong Oranje #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |