|
|
#251 |
|
Robert Maaskant of zo?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
Toch vreemd dat het totaal niet loopt met allemaal behoorlijk spelers. In de eredivisie spelen Narsingh, van Dijk, Burnet en John zo nu en dan de sterren van de hemel, en in Jong Oranje is het gewoon slappe hap. Aan de andere kant, de echte toptalenten die de ploegen zouden moeten kunnen dragen spelen al in het echte Oranje. Spelers als Luuk de Jong en Wijnaldum zouden dit team al een stuk sterker maken.
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
Zo vreemd is dat niet, d'r zit totaal geen lijn in het spel. John wordt bij Twente bijv. veel dieper aangespeeld en kan altijd terug op iemand. Als je bij Jong Oranje je man niet meteen voorbij bent, ben je gewoon kansloos aangezien er niemand mee komt. Ook die bezetting voor de goal trouwens.... Heb Narsingh een paar keer een voorzet zien geven dat er maar 1 man voor de goal stond, daar moeten er op zo'n moment minstens 2/3 staan. Ik vraag me eigenlijk af of er uberhaupt wel afspraken gemaakt zijn op voorhand....
|
|
|
|
|
|
#255 | |
Fer speelde wel erg slecht, dat helpt niet. De cultuuromslag van Feyenoord naar Twente verloopt niet rimpelloos. Verder geen spelers die erg onder hun kunnen waren, maar veel misverstanden. Baradzite zal een goeie kunnen worden, Luuk de Jong had het zeker niet beter gedaan. |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Barazite zal echt geen goede worden. Die heeft het helaas niet in zich
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Fer speelde vooral arrogant. Helaas is Pot geen trainer. en daarnaast kan hij een speler als Fer ook niet motiveren of vertellen dat hij fout zit.
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ik moet toegeven dat gisteren de eerste keer was dat ik naar een wedstrijd van Jong Oranje heb gekeken, maar wat mij het meest opviel is dat er totaal geen lijn in het spel zat. Ze leken allemaal maar wat te doen, op hoop van zegen. Totaal geen automatismen.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
||
|
|
|
|
|
#260 |
|
Waarom zitten er in het grote Oranje wel automatismen dan?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Omdat die wel vaker samen hebben gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Dat is jammer dat Barazite het niet in zich heeft. Tegen AZ was hij goed bezig.
Fer is toch een brave jongen, van goeden wil en niet arrogant? Hij lijkt me eerder onzeker en zijn handelingssnelheid is aan de lage kant. Strootman had een verschilletje gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Bij Jong Oranje spelen ze veel korter In principe spelen ze alleen voor Jong Oranje als ze genoeg wedstrijden spelen voor hun club, wat bij jonge spelers ook nogal eens wisselt Verder zijn ze wisselvalliger puur omdat ze jong zijn. |
||
|
|
|
|
|
#264 |
|
Dit team mist gewoon Jeffrey Gouweleeuw.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#267 | |
|
||
|
|
|
|
|
#268 |
|
Eerste poulewedstrijd was uit mijn hoofd:
Zoet, Leerdam, Nuytinck, de Vrij, Blind, Clasie, Fer, van Ginkel, Cabral, Castaignos en Narsingh. Dat scheelt toch zes spelers met gisteren. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gister ook gewoon 3 debutanten in de basis he
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Die er meteen stonden
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
ze stonden er ja
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
En als die jongens straks een paar potjes minder in vorm zijn bij hun club gaan ze van basisspeler naar thuiszitter (Cabral bijv.). Kansloos.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Van zo'n Narsingh wordt ik ook zo droevig...... gewoon een blind paard. Van Dijk en Burnet zijn verder te gehypt en sommige spelers denken dit op 85% te kunnen doen (Fer). Elke wedstrijd erger ik me weer negentig minuten groen-geel aan deze gasten. ![]() Alleen Clasie en Maher konden me echt bekoren. En ik blijf Barazite-fan. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Clasie en Maher zijn imo sowieso de grootste talenten van het team. Met Zoet erbij.
|
|
|
|
|
|
|
#276 | ||
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Baradzite > Barazite
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik ben erg onder de indruk van Zoet moet ik zeggen. Kan nog iets beter in de 1 op 1, maar hij is echt al heel goed voor zijn leeftijd.
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Reflexen heeft hij wel. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#281 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
![]() Acht hem wel tot meer in staat dan Bizot, van hem ben ik niet overtuigd. |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
True, een keeper moet je veel langer de kans geven.. Stekelenburg wist mij ook pas echt te overtuigen nadat hij keihard terugsloeg nadat Vermeer een paar maanden de voorkeur kreeg.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Bizot was vorig jaar uitstekend van wat ik zo heb gezien en dit jaar ook..wel een foutje nu, maar volgens mij doet hij het prima hoor. Ik vind Zoet wel een groter talent hoor, daar niet van.
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
||
|
|
|
|
|
#286 |
|
Nou wie moet z'n opvolger worden? Zeg het maar jongens.
Ik ben wel voor een wat jongere coach met misschien wat minder ervaring maar waarschijnlijk met meer feeling bij die jongere spelers. Mooi gelegenheid voor een jonge trainer die zich wel bewijzen om wat praktijkervaring op te doen en te proeven van het echte werk. |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Wat een nieuws. Ik ben er stil van...
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
|
|
|
#289 | |
Maar weer geen Castaignos.
|
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
1 Ajacied en wat voor een...
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
En geen PSV'er
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
De voorhoede in deze selectie is niet zo denderend...
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
|
|
|
#295 |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Nouja Zoet en Zeefuik zijn officieel nog PSV-ers
![]() Geen misselijk elftal dit. Alleen de aanval is wel magertjes idd. Zeefuik is volgens mij de enige spits in de selectie en die staat bij de middenvelders .
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Waarom Castaignos niet opgeroepen wordt snap ik ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Maar ja, het is wel typerend, toch? Slechte lichting kan altijd, maar totaal geen talentvolle lichting is wel heel bijzonder.
|
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
De voornaamste reden zal wel zijn dat hij niet speelt.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jong Oranje #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |