![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Vaste analytici zijn Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen en René van der Gijp. Bij iedere uitzending is een gast aanwezig. Verder nemen elke maandag een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). De analytici, presentator, terugkerende gasten, band en barvrouw: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vaste onderdelen: Het programma kent een aantal vaste onderdelen die wekelijks terugkomen: Danny Vera Bekendmaking Gillette pro klassement (maandag) Overzicht van gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League (maandag) Mattijs Manders Graydon (maandag)![]() Aflevering gemist? Terugkijken kan (al vanaf enkele minuten na de uitzending) op: RTL XL (tabblad 'Voetbal International') RTL Gemist: RTL XL Tegenwoordig zijn de aflevering ook te downloaden via deze link: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/.../index.xml SigaarSnor Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je korte filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken. Ook is er van iedere aflevering een compilatie van ongeveer 10 minuten die meestal binnen twee dagen na de desbetreffende uitzending online staat: SigaarSnor.blogspot.com (RSS) (Twitter) (YouTube)Vragen stellen? Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr. of de gast van de avond kan hier: Voetbal International - Vraag aanFantopics: René en Johan hebben beide een eigen fantopic op het VBLForum: René van der Gijp Johan Derksen Openingspost: De OP is gemaakt door Palmboom. De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. De bijnamen zijn bedacht door ASroma.Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de OP. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat einde
Dat ging echt nergens over. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een aflevering
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hans.
![]() Genee.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het begin en het einde, echt
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Genoten
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een mongool is Hans toch ook zeg
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bazenaflevering.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Terugkeer van Hanssie kwam zeker de uitzending ten goede
![]() Morgen ff de kijkcijfers afwachten. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Na de eerste commercial break viel het even ver terug, daarna was het lachen geblazen. Het was soms wel een beetje té geacteerd van Hansie, maar ik heb dubbel gelegen en heb volop genoten. Nog 28 dagen...
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zonder Genee zou er niets aan zijn.. Ik irriteer me ook aan zijn persoonlijkheid, kutgrappen en gezuig, maar hij haalt wel het maximale uit Gijp, de gasten en Johan.
Je zag hoe het was met Barbara: drama. Andere presentators zouden ook niet om kunnen gaan met Gijp en Johan denk ik. Daarnaast is de feitenkennis van Wilfred belachelijk goed. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Hij is echt de perfecte presentator voor dit programma, dat blijkt week in week uit
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
En hij is niet zoals bij Studio Voetbal hét gezicht van het programma, dat zijn de vaste tafelgasten.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een bazen aflevering! Ik had de afgelopen weken wel eens dat ik er wat anders naast ging doen uit verveling. Maar vandaag was ik geen moment afgeleid! Hans, we hebben je gemist!
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Whehe, net gezien. Dat einde
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kijkcijfers: 698.000
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hmm dat valt tegen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Echt gelachen gister
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat einde...
waar ging dat in godsnaam over?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij met zijn paardelul schelden
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Die hebben: 344.000 dus dat lijkt me niet.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Iedereen zat secret story te kijken....
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ach, volgens mij klopt er geen bal van.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kijkcijfers gaan mee met het niveau van het programma. Gister voor het eerst sinds tijden weer eens gekeken, maar wat een aanfluiting zeg
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond het inderdaad ook niet echt best, had er iets anders van verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Niveau scoort inderdaad, kijk maar naar oh oh tirol.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik moest een paar keer heel hard lachen.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Naar Radar is door 1.8 miljoen mensen gekeken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb flink wat afgelachen, maar het niveau was inderdaad bedroevend slecht
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hans was nog geforceerder bezig dan normaal, totaal niet grappig.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Ouderwets tenenkrommend slecht, maar goed voor 1x in de maand is dat wel leuk.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Als ze de volgende keer nou gewoon wat voetbaldiscussies gaan houden ipv dat gezeur over de vrouw van Johan en de vader en zus van Kraaij.. die voetbaldiscussies zijn vaak al grappig genoeg met die afwijkende mening van Hansie Hansie.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat verhaal over dat samenwerkingsverband van Twente van "ja bij Desportivo Brasil spelen de grootste talenten van het land!!". Onder anderen Paulo Henrique (die van Heerenveen) en Rafael Coelho (op proef geweest maar te slecht bevonden door FC Utrecht) staan daar onder contract.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Paulo Henrique speelt bij Westerlo in Belgie.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja, op huurbasis van Desportivo Brasil. http://en.wikipedia.org/wiki/Paulo_H...Carneiro_Filho
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
ok
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het was te gemaakt, teveel "ruzie" overacting all the way, jammer. Ik weet nu al dat ik vrijdag meer plezier ga hebben... Ze moeten er geen comedy central van gaan maken...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
, en Cleiton kom er vandaan... Niet de allerbeste talenten maar toch.. Het kost Twente in principe ook niks.
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Henrique en Keirrison komen allebei van Coritiba toch?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja, dat dacht ik ook.. maar de wiki
![]() van desportivo brasil zegt anders... Ik snap het ook niet helemaal precies want je hebt de club en een opleidingscentrum soort voetbalschool....
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hebben ze gezegd wie er vrijdagavond zit?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Oh, dan zullen ze wel eigenaar zijn geweest van Desportivo. Wist ik niet.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
maar dat samenwerkingsverband tussen twente en manutd is toch hetzelfde als wat vitesse en chelsea doen?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Heeft chelsea ook een opleidingsclub in Brazilie dan ?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbal International #100: Hansie :r
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |