![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Jeroen Verhoeven (Naarden, 30 april 1980) is een Nederlands profvoetballer. De keeper staat per 2009/10 onder contract bij Ajax, waar hij als EERSTE doelman fungeert. Jeroen weegt iets van 103 kilo maar dat maakt helemaal niets uit.Veel mensen balen van de blessure van Stekelenburg, één iemand echter doet het he-le-maal niets. Jeroen Verhoeven. Jeroen krijgt nu de kans om de komende weken te laten zien hoe goed hij wel niet is, en goed is hij. Het helpt natuurlijk mee als je een beer van 3 bij 3 meter bent, dan pak je nogal snel de bal. Daarnaast is Jeroen vanwege zijn enorm goede motoriek altijd snel bij de grond en pakt hij de meest prachtige ballen uit de kruising. Tevens kan hij tegen de bal aantrappen dat Isaksson er jaloers van wordt. Prima keeper dus, al met al. Dames en heren, de komende weken gaan wij genieten van de Pizzaman, JEROEN FOKKING VERHOEVEN.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pizzaman
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vind dat als ie dit weekend goed keept, hij ook meteen in Oranje moet.
Dat zou pas een verhaal zijn, Jeroen Verhoeven in Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
goed topiccccc
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Over een week of 6 is de Steek ineens 2e keeper..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jeej, as in the good old Volendam times leuk Pizza'en bij ADO-Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is dat geen competitievervalsing als Ajax de goal dicht timmert met Jeroen Verhoeven? Hij zal wel de rots in de branding voor Ajax worden de komende weken.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zeg het maar jongens, hoe heeft ie het gedaan?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Redelijk. Wel 1 fout natuurlijk. Ondanks dat er een verdedigende fout aan vooraf ging had hij beter moeten handelen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]()
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij gaat Ajax kampioen maken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Koning Verhoeven.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vanuit Latijns-Amerika zijn er in het afgelopen jaar ook enorm veel interviewverzoeken voor hem binnengekomen. Ik geloof dat hij in zeker vier toonaangevende Spaanstalige kranten staat daar, ook uiteraard als 'de pizzaman'. Schijnt dat 'ie daar ook regelmatig in het 'nieuws' is geweest, wel in van die vage tv draait door-achtige programma's, maar toch.
![]() Iedereen vindt dat daar echt enorm grappig, zo'n bolle in het doel. Nouja, hier vinden we dat eigenlijk ook heel grappig.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als hij de beslissende penal stopt in het Duel tegen Twente en Ajax daarmee kampioen maakt moeten er even een paar beren uit 410 worden getrokken om hem op schouders te dragen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Daar staan toch alleen van die kippenborstjes
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hele vak eronder dan maar!
![]() Verhoeven pakt vanavond gewoon de beslissende penalty!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die eet die toch niet op, is te ongezond.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik neem wel een Avatar van Verhoeven als hij Ajax deze wedstrijd doorsleept met minstens 1 fenomenale redding.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]()
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zit er ook extra padding bij als je een shirt van Verhoeven koopt?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het lijkt mij wel heel tof als hij degene is die Ajax vanavond naar de kwartfinales sleept.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jinx!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tuurlijk is die jongen zenuwachtig. Half NL lacht hem uit...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En terecht.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Neuh. Laten we hem beoordelen op zijn keeperskwaliteiten.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Al snap ik niet dat Ajax / adidas niet wat een groter shirtje voor hem heeft...
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Oké, 1 wedstrijd basis 1 blunder tot nu toe.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Paar invalbeurten paar geweldige reddingen (zie dit filmpje hierboven
)
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Njah, als Fernandez de 3-2 had binnengeschoten nadat Verhoeven werd uitgespeeld was dat ook gewoon een blundertje geweest. Keeper die uitkomt moet hem altijd hebben.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
En aan die goal van afgelopen weekend was Alderweireld ook schuldig..
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hopelijk niet te zenuwachtig, als hij staat te shaken op z'n benen kunnen we Japan-achtige taferelen gaan meemaken met 'n redelijk cijfer op de schaal van Richter.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Bijvoorbeeld aan de blunder van Van Dijk afgelopen weekend ging ook een ongelofelijke kutpass van Swerts aan vooraf, toch is die goal volledig op het conto van eerstgenoemde te schrijven als je het mij vraagt. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Comic Sans
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nog nooit eerder van gehoord; Pro-Sporttape*»*Bestel Veilig Online Premier Socktape
|
|
|
|
|
|
#48 | |||||||
Zeker als we naar zijn bio kijken!
Helaas wel een spelfoutje in de tekst, volgens mij moet het geen BFC maar KFC zijn. We lezen even verder:
Toe maar! Echter heeft Jeroen ook tegenslagen gekend. ![]()
![]() Blijkbaar heeft hij ook een glasplaat voor z'n kop, want hij weet nog steeds niet dat Frank de Boer inmiddels trainer is.
![]()
![]()
||||||||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Handig ook dat die e-mailadressen allemaal vrij worden gegeven
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nvm!
|
|