![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Verhoeven
.Het is dat we een echte clubkeeper hebben met Boer, anders had ik hem graag bij Zwolle gezien .
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Verhoeven moet bij een club spelen die veel onder druk staat, met gerommel op en voor de doellijn. Terug naar Volendam, bijv. Hij werd toentertijd haast altijd uitverkozen om na de wedstrijd voor de NOS zijn zegje te doen, en Jeroen is daar goed in. Waarom Ajax hem vooral genomen zal hebben, maar als derde keeper heeft hij er weinig gewicht in de schaal kunnen leggen en de keren dat hij inviel bleek hij gewoonweg te veel trage massa te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Deze baas verdient wel een afscheidswedstrijd natuurlijk
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Het waren drie fantastische jaren.
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Zeker. De enkele keer dat Verhoeven naar de hoek mocht duiken, ging er een schok door het stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Trage massa was per ongeluk....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Even Mark van Hintum bellen!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
De enige echte opvolger van Piet Schrijvers alias 'de beer van de Meer' en 'de bolle van Zwolle'
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Hij heeft naar z'n mogelijkheden gepresteerd, je kunt niet van een derde keeper verwachten dat hij de meest onmogelijke ballen uit z'n doel ranselt.
Sympathieke kerel. Het ga je goed, Jeroen! (Niet dat je dit leest, dus eigenlijk typ ik dit voor Jan L.) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#261 | |
|
||
|
|
|
|
|
#262 |
|
Hij heeft voor zijn doen aardig zijn zakken gevuld en een leuke kampioenspreme opgestreken.
Verder zal hij wel hopen op een Eredivisieclub, maar ik verwacht niet dat zo'n club hem oppikt. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Mooie opruiming. Lachwekkend dat hij bij Ajax onder contract heeft gestaan.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
want?
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Qoute van mij van bijna 1 jaar geleden, ik roep het al jaren hier:
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Ik vind ook gewoon dat Verhoeven het niet goed heeft gedaan. Haalde de raarste fratsen uit.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Kan niet keepen, heeft niet het lichaam voor de topsport en staat de ontwikkeling van jeugdige keepers in de weg.
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Dat vind ik betrekkelijk, ik denk dat zo'n Bizot meer leert van keepen bij SC Cambuur dan als derde doelman bij Ajax. Een derde doelman heb je in principe zelden nodig, alleen om op de bank te zitten bij een blessure of schorsing van één van de twee andere keepers. Die rol vervult Verhoeven best goed volgens mij. Hij heeft wel nog vaker moeten spelen dan verwacht en dat ging inderdaad nogal wisselend.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Valt wel mee toch? Ik kan me allee ntegen Spartak en Excelsior herinneren. Tegen Spartak kon die er niks aan doen en Excelsior redde die ons een keer of 3 in de slotfase.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Verhoeven
, als 3de keep mag die van mij voor altijd blijven
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Gewoon naar Feyenoord gaan, dat zou wel de ultieme move zijn eigenlijk. Dan over 2 jaar nog even een Europese subtopper als 3de keeper meepakken en hij kan zijn kleinkinderen mooie verhalen vertellen.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Ik vind hem ook prima hoor. Tuurlijk is het geen topper, maar als 3e keep heeft hij het prima gedaan. Hoop dat hij een mooie club vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#275 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Mulder anders nooit hoor.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Ik bedoel meer dat hij geen betrouwbare keeper is gebleken, het was zo lomp allemaal. Ik kan me de opluchting nog herinneren toen Vermeer weer fit was...
Het is natuurlijk een cultheld, en daarnaast vast een aardige jongen hoor, maar dat hij bij Ajax heeft gespeeld is eigenlijk belachelijk. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Welke derde keeper is wel betrouwbaar? En kijk Excelsior uit nog eens terug.
Hij heeft volgens Wikipedia maar 3 wedstrijden gespeeld trouwens. Wat niet klopt volgens mij. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Al snap ik best dat je een ervaren derde keeper wilt hebben als je eerste twee keepers nog maar weinig ervaring hebben. Maar dan lijkt Verhoeven dan niet echt de eerste die ik in die rol zie passen. |
||
|
|
|
|
|
#280 | |
En een jeugdkeeper leert waarschijnlijk meer bij Cambuur dan als derde keeper zoals iemand al zei. En hij was wél betrouwbaar in mijn ogen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#281 |
|
ADO uit, Willem II uit en Excelsior uit.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Waar ik mij bij Willem II nog wel een foutje herinner
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Meer fratsen dan Vermeer kan bijna niet, en Cilessen kan daar ook al wat van in de paar keer dat ie keepte.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Waar zal hij na de zomer spelen?
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Volendam denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Almere City FC
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Misschien wat voor Zwolle?
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
|
|
|
|
#291 |
|
Zwolle heeft maar ruimte voor een aantal versterkingen, en een keeper is daarbij geen prioriteit. Boer is geen hele slechte keeper, en hij is echt een kind van Zwolle. Ook onze 2e doelman is prima. Gaat niet gebeuren dus
.
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Dan voor RKC? Zie hem graag in de eredivisie blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Het lek van PEC.
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
.De opvolger van Piet Schrijvers, het spek van PEC
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Bovendien zou Verhoeven die ruimte in één keer opvullen, niet erg handig.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Ruiter heeft al plaatsgemaakt voor de grote man.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Daar is de bank van Volendam natuurlijk op niet tegen bestand.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Wie, Jeroen of die bank?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|