![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Sierd de Vos, sinds jaar en dag held en nu al jaren dé commentator op Sport 1 voor de Spaanse wedstrijden. Maar nee, dat is niet alles. Daarnaast ook interviewer voor o.a. RTL 7 op dit moment waar hij zelfs Fred Rutten sympathiek kan laten lijken!
![]() Sierd laat Alex even zien hoe het moet Sierd de Vos Media Sierd in 1990 met Gijp De Sierd de Vos fanclub op WZV lijkt met de wedstrijd te groeien vandaar dit topic zodat al het nieuws en de memorabele quotes niet voor het nageslacht verloren zullen gaan! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vandaag weer heerlijk in vorm bij de interviews bij Volendam-RKC. De minister president en de 3 soldaten kwamen er bij en weer hele verhalen ophangen waar hij bijna zelf het antwoord weer geeft
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bijna net zo ergerlijk als Jeroen Grueter
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sierd! Held!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stomme anekdotes, partijdig, zuigertje. Dieptepunt was het interview met Affelay toen hij als een schoolmeestertje doceerde dat hij helemaal niet geschikt is voor Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Beste voetbal commentator die ik ooit heb gehoord
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vind Sierd bijzonder ergerlijk, ben dan ook beslist geen fan van hem.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sierd de Vos Sierd de Klos
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sierd bij de Primera Division is geweldig!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vind Sierd eigenlijk oprecht wel een goede commentator
Vooral in de Primera Division inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij is niet eens zo heel goed, ik ken eigenlijk weinig goede commentatoren, al zeker geen Nederlanders. Maar hij is uiterst vermakelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben fan, nog niet eens echt van zijn kwaliteiten als commentator maar meer van zijn stijl van interviewen.. eens een keer wat anders.
Hij doet volgens mij ook altijd het commentaar bij het Eurovoetbal toernooi hier in Groningen, een echte liefhebber met erg veel feitenkennis
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hij laat me soms wel l;achen, maar ik zie hem niet als een commentator. Echt een wedstrijd verslaan doet hij nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb zo 17 april al met koeienletters in de agenda staan. Real - Barca met Sierd de Vos
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sierd.
![]() Vooral z'n interviews.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat verhaal zonet dat bepaalde spelers in Spanje speciaal naar Londen gaan naar de kapper omdat die van links knippen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sierd is de absolute grootheid als het gaat om commentaar
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Maar z'n stijl commentaar trek ik slecht. Maar goed, dat doe ik eigenlijk bij elke Nederlandse commentator, ik vind er gewoon geen enkele goede tussen zitten. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volgens mij is het Ron de Rijk, maar die gozer vind ik wel goed.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geert van Tuinen van Omrop Fryslan is trouwens ook goed
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat een koning
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hehehe dat was echt genieten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
kut ik heb et gemist
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Uitleg? Ik moet naar kakkermongolen kijken die een huis zoeken.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Toch vind ik 'm bij interviews en stukjes zoals deze maar overdreven. Laat ´m maar mooi commentaar geven..
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij zat weer slap te ouwehoeren, onder meer met een mooi verhaal dat Advocaat toen hij nog trainer van de Rangers was in de rust van CL-wedstrijden altijd Sport1 ging kijken en het commentaar van Willem van Hanegem opschreef om dat aan zijn selectie te vertellen.
Omg.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat waar en met wie??????¿¿¿
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
met Genee, vanuit Glasgow naar de studio van RTL
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sierd
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sierd, de beste commentator van Nederland
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Geweldige commentator.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vandaag bij Manchester City - Sunderland
"Ballotelli.. de eerste Italiaanse speler met een verstandelijke handicap in de premier league" |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Haha dat is een goeie. Balotelli is natuurlijk geen Italiaan maar een neger!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Dat verhaal vandaag bij FC Zwolle - Helmond Sport. Die donkere speler die gewisseld werd in de tweede helft nadat hij 20 minuten eerder in de ploeg was gekomen. Na die wissel liep hij boos weg naar de kleedkamer en even later kwam hij weer terug. Sierd: "Zo, die zal wel even de schoenen van de trainer vol hebben gepist."
Kijken of het zo ook in de samenvatting op RTL7 zit.
|
|
|
|
|
|
#40 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
"(..) zo hebben ze in Spanje wel 10 Stekelenburgs. In Nederland hebben we er maar één. Ok twee, Sergio Padt."
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sierd
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zojuist als verslaggever bij RTL 7 gewoon vol blijven houden dat de 1e gele kaart van Haastrup onterecht was terwijl duidelijk te zien is dat ie met 2 benen inkomt.
Die man heeft totaal geen verstand van voetbal. Laat hem lekker reportages maken, dat kan ie als de beste, maar laat hem geen wedstrijden verslaan. Een drama. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Laat hem maar alleen Spaanse wedstrijden verslaan. Hebben de haters geen last van hem en Spanje kent hij als de beste
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
held
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hij had gisteren meerdere malen moeite met het uitspreken van 'hands' haha.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
Sierd .Wordt het niet tijd voor een fanclub? __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sierd.
|
|
|