![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Sierd, wat moet je erover zeggen. Heb me tijdenlang doodgeërgerd aan die lul. Maar nu ben ik die fase voorbij. Ik laat het over me heengaan, probeer me niet op te winden. Het heeft geen zin meer.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Dat had ik altijd met Evert... Maar nu mis ik hem
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
In het laatste gedeelte van dit filmpje:
Piqué pakt riskant geel | Internet TV | Sport1.nl Sierd over Piqué en Shakira. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Dit verhaal kwam ook voor de 1000e keer voorbij, maar nu heb ik 'm toch maar op youtube gezet
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
"Alexis speelt alsof hij met Oud en Nieuw de kurk tegen zijn hoofd heeft gehad"
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Over de bijnaam van Diego Simeone (Cholo):
'Cholo heeft meerdere betekenissen: boef, gangster, indiaan, grasmaaier. Hij is het allemaal.' __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Geweldige compilatie
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
hoe komt dat zo in spiegelbeeld?
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Dat heb ik bewust zo gedaan. Ik had de video eerder vanmiddag al geupload, maar toen werd deze direct verwijderd wegens copyrights schending.
Ik weet dat deze spiegeling misschien ietwat kan afleiden, maar het is dus noodzakelijk, omdat de video anders geblokkeerd wordt. Bovendien gaat het bij de meeste fragmenten meer om wat er wordt gezegd dan om wat er in beeld is ![]() Ik hoop dat de video inhoudelijk wel bevalt. |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
Leuke compilatie. Goed werk!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Misschien handig om de uitleg erbij te zetten?
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Ja, okee, ik heb de video beschrijving bij youtube een beetje aangepast.
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Straks de commentator mag ik hopen.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Helaas...
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Haha geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Deze is ook hilarisch:
In Sierds beste Portugees (daar ga ik vanuit).
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
geniaal
|
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
Hopelijk morgen te horen bij de derby van Sevilla.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Die Alex met die rouwband
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
||
|
|
|
|
|
#227 |
|
Leuke Sierd compilatie
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Sierd is verreweg de beste verslaggever op dit moment..
Die man verdient meer respect dan dat hij krijgt, toppert! __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Persoonlijk vond ik deze echt absoluut hilarisch (alweer), maar ook mensen die een hekel aan Sierd hebben komen denk ik aan hun trekken tijdens dit filmpje
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
Wederom hulde aan de Culturele Commissie van Sport1. Dat einde is zo camp.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
|
-Ken je appelmoes?
- Ja dat is gemaakt van appels.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
Het lijkt wel een Teleac cursus.
Culturele Commissie van Sport 1 ![]() Dat einde
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#233 |
|
haha dat einde is briljant.
Krijg een bassie en adriaan gevoel bij zijn filmpjes. __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#234 |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
geweldig
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
Comedy Central moet Genee, v/d Gijp, Boskamp, Derksen, Hansie Hansie en Sierd inhuren, hebben ze tenminste ook eens een Nederlands programma dat wel leuk is.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Over Willy (keeper van Málaga):
''Willy is een schat van een jongen, maar eigenlijk is hij een geboren loser. Het is een keeper van de Blokker. Je weet wel, waar je o.a. voor een staafmixer terecht kunt. In plaats van het A-merk te kiezen neem je het merk van Blokker.''
Laatst gewijzigd door Cyberia; 22-01-12 om 19:13 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Hiphop Pinto
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
|
|
|
|
#242 |
|
"Terry de voorzitter van racist united"
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Gisteren, over de selectie van het stadion voor de Copa del Rey:
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#245 |
|
"Buitenspel voor de kleine Piatti, die in de bus altijd op schoot mag zitten bij de trainer"
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Gisteren ook aardig op dreef bij Koln -BVB
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
"Japanners en Duitsers, dat ging altijd al goed samen".
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|