Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-03-11, 19:59 Standaard   #1
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Clubgegevens
Naam: Alles Door Oefening (ADO) Den Haag.
Bijnaam: De Residentieclub, FC Den Haag, ADO.
Clubkleuren: Groen, geel.
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: ADO Den Haag Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Fit For Free
Begroting: € 15 miljoen
Competitie: Eredivisie

Trainer
Raymond Atteveld

Tenue

Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008

Fans in het ADO Den Haag Stadion

Videos

Links
[x] Officiële ADO Den Haag site
[x] ADOfans
[x] Northside
[x] Club achter de duinen
[x] Groen geel hart
[x] Hague City Firm
[x] Fan Support Den Haag
[x] FC Den Haag Forum

Openingspost
De openingspost van het ADO Den Haag topic vind je hier

Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 09-03-11, 20:00 Standaard   #2
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Geen inspiratie voor een TT, maar als jullie nog iets leuks weten, zal ik het wel aanpassen.

Lapo:
Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

Haha. Höcher is echt een goede speler, beetje lullig om zo'n uitspraak te doen als je 'm niet hebt zien spelen de laatste tijd.

Die Chery ben ik dan weer totaal niet van overtuigd, wel een paar leuke dingetjes zien doen, maar nog niet echt geweldige dingen, nu moet ik wel toegeven dat ik Emmen alleen tijdens de samenvattingen van de Jupiler League zie.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 20:15 Standaard   #3

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Eigenlijk wel slecht dat er nog Raymond Atteveld in de OP staat, moet ik nog steeds fixen
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 20:54 Standaard   #4
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Moet ik je anders ff aan je oren trekken?

Oud 09-03-11, 21:00 Standaard   #5
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mja .. volgens mij had ik het Den Haag moeten openen , maar ik weet niet hoe dat moet .

Het zij zo ..

Oud 10-03-11, 10:09 Standaard   #6

Hork's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Moet ik je anders ff aan je oren trekken?
Hork is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 10:10 Standaard   #7
AFCADO

Valange's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Charie Bekijk bericht
Eigenlijk wel slecht dat er nog Raymond Atteveld in de OP staat, moet ik nog steeds fixen
En de namen van FOK-users in het plaatje met de tribunes
Valange is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-03-11, 22:36 Standaard   #8

Kubik, Vicento, Ammi en Pique er niet bij zondag. Bosschaart op De Ridder ik hou me hart vast
Oud 12-03-11, 13:16 Standaard   #9

Kubik, Vicento, Ammi en Pique er niet bij zondag. Bosschaart op De Ridder ik hou me hart vast
Hmm dus toch. Volgens het AD zouden Kubik en Vicento morgen weer bij de selectie zitten, maar dat valt dus tegen
zlakto is offline   Met citaat reageren
Oud 12-03-11, 17:47 Standaard   #10

Ja dat was wat ik donderdag door heb gekregen, schijnt nu dat Pique er wel bij is alleen wordt misschien gepasseerd en komt Bosschaart er alsnog (op De Ridder )

Vicento is er volgens mij wel weer bij.

Kubik onzeker, volgens mij is die er nog niet bij maar weet t niet zeker.
Oud 12-03-11, 23:56 Standaard   #11

Ja dat was wat ik donderdag door heb gekregen, schijnt nu dat Pique er wel bij is alleen wordt misschien gepasseerd en komt Bosschaart er alsnog (op De Ridder )

Vicento is er volgens mij wel weer bij.

Kubik onzeker, volgens mij is die er nog niet bij maar weet t niet zeker.
We zien het morgen wel. In ieder geval zijn Buijs en N'Toko vandaag ook afgehaakt.
zlakto is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 09:39 Standaard   #12
Cool Daddy

Zo eerst even met m'n kleine naar de voetbalschool, en dan begint weer een hopelijk heerlijke voetbaldag.

Oud 13-03-11, 14:29 Standaard   #13

Volkomen terecht op je bek gegaan. Countinho was de enige die z'n niveau haalde. Waar ik me aan erger is de slappe instelling van ADO vandaag, Immers die twintig keer als een oud wijf naar de grond gaat Het is nog een wonder dat het 'maar' 1-0 gebleven is. Alle lof voor de Graafschap met al die jonge spelers vol strijd!

-Bosschaart (ik waarschuwde er nog van te vore voor) viel weer mooi door de mand, waarom niet gewoon Pique een echte linksback?
-Kubik had rood kunnen en misschien wel moeten krijgen, waarom zo opgefokt?

Enige positieve is dat Verhoek niet tegen geel aan is gelopen voor volgende week, mag hopen dat Ammi en Pique dan wel spelen want met deze gelegenheidsbacks die niet meedoen aan de opbouw was het twintig keer niks.

Je kan gaan zeiken over de 1-0 met die overtreding van Poepon maar het is gewoon slecht en slap verdedigd van ADO. Overigens zat het er op de kans van Buly na geen moment in.
Oud 14-03-11, 10:13 smile   #14
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Eens, Charie. ADO lijkt het ontwend te zijn om een werkwedstrijd te spelen, laat staan te winnen. Wel jammer dat v.d. Brom zo zeurde over de arbitrage na afloop en weinig de schuld bij ADO zelf zocht.

Oud 14-03-11, 11:28 Standaard   #15

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
Eens, Charie. ADO lijkt het ontwend te zijn om een werkwedstrijd te spelen, laat staan te winnen. Wel jammer dat v.d. Brom zo zeurde over de arbitrage na afloop en weinig de schuld bij ADO zelf zocht.
Klopt, Bosschaart werd er gewoon uitgelopen door De Ridder. Daardoor moest Derijck naar rechts schuiven bij die actie en daardoor kwam het centrum met Poepon vrij. Zeer amateuristisch verdedigd, natuurlijk werd Leeuwin vastgehouden maar als Pique er gewoon instond had Derijck nooit hoeven inschuiven. Hoe sociaal Bosschaart ook is (hij helpt vaak mee me de supportersvereniging etc) vind ik hem gewoon niet goed genoeg, vooral niet voor linksback.
Oud 14-03-11, 11:53 Standaard   #16

Hork's Voetbal Forum schermafbeelding

Is er hier misschien iemand die twee kaarten eretribune kan regelen voor as. zondag ?
Hork is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 12:10 smile   #17
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou leuk zijn als jullie die 4e plek pakken (Gaat Grunn toch niet meer lukken).. Doe eens winnen van Ajax, moet lukken.

Oud 14-03-11, 12:17 Standaard   #18
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Höcher komt naar jullie na dit seizoen, leuke speler. Ik ben benieuwd of hij het niveau aankan...

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 19:15 Standaard   #19
Cool Daddy

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
Wel jammer dat v.d. Brom zo zeurde over de arbitrage na afloop en weinig de schuld bij ADO zelf zocht.
Dat ja, want dan werk je ook niet 100% aan een "oplossing". Te weinig gecreeerd, de kansen die ze kregen werden te simpel verprutst en er werd te weinig en te sloom gekaatst.

Oud 15-03-11, 00:57 smile   #20
Rellende mof sinds 1989.

Relmof's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]Klopt, Bosschaart werd er gewoon uitgelopen door De Ridder. Daardoor moest Derijck naar rechts schuiven bij die actie en daardoor kwam het centrum met Poepon vrij. Zeer amateuristisch verdedigd, natuurlijk werd Leeuwin vastgehouden maar als Pique er gewoon instond had Derijck nooit hoeven inschuiven. Hoe sociaal Bosschaart ook is (hij helpt vaak mee me de supportersvereniging etc) vind ik hem gewoon niet goed genoeg, vooral niet voor linksback.
Sowieso begrijp ik niet wat Bosschaart en Buijs nog eigenlijk bij Ado doen. Meer last dan waarde, maar dat zijn mijn 2 centen.

Oud 15-03-11, 01:14 Standaard   #21

Buijs vind ik nog wel ok, veel strijd en won tegen NEC veel luchtduels. Buijs had je tegen Graafschap goed kunnen gebruiken. Bosschaart snap ik inderdaad niet..
Oud 15-03-11, 21:53 Standaard   #22
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

OM eist drie jaar tegen vader ADO-doelman
LELYSTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft dinsdag drie jaar cel geëist tegen de 54-jarige Wilhelm H. uit Amsterdam wegens grootschalige hennepteelt. De man zou 4200 hennepplanten hebben geteeld in een loods in Ens (Flevoland), die op naam stond van zijn zoon, ADO Den Haag-doelman Gino Coutinho.

H. gaf voor de rechtbank in Lelystad toe dat hij de hennepkwekerij had opgezet, maar zijn zoon zou daar niks van hebben geweten. Bij de ontdekking van de plantage was Coutinho aanwezig op het erf, waar hij met zijn vriendin in een grote boerderij woonde.

Het OM gelooft niet dat de doelman onwetend was en liet weten het onwaarschijnlijk te vinden dat iemand die in Den Haag voetbalt, zonder bijbedoelingen in „the middle of nowhere gaat wonen.” Op 21 april wordt de zaak tegen Coutinho en zijn vriendin behandeld.
Hij heeft dus ook niet dezelfde achternaam als zijn vader

Oud 19-03-11, 12:39 Standaard   #23

Zin an morgen, ongeacht uitslag normaal is het wel altijd echt spannend.
Oud 20-03-11, 14:25 Standaard   #24

alf89's Voetbal Forum schermafbeelding

Super!

Oud 20-03-11, 14:30 Standaard   #25
Tukker .

ADO heeft gewonnen tegen Ajax en dat is hoe je wend of keert een geweldige prestatie , maar ADO was echte de mindere van Ajax en ADO had het middenveld niet in de hand . Er werd werkelijk zoveel ruimte wegggegeven en op het middenveld had Ajax een mannetje meer , zoals we dat in voetbaltermen zeggen .

Uiteindelijk is dat de zwakte van Ajax dat ze daar geen gebruik van hebben kunnen maken en alles lijkt mee te zitten bij ADO , want 4 keer voor de goal en 3 goals ... Niet te geloven , maar dat is ook voetbal ( zie Twente -Zenit ).

Geniet ervan ..

Oud 20-03-11, 17:22 Standaard   #26

Wat erg eigenlijk dat Ajax van dit tamme ADO heeft verloren vanmiddag, maargoed dat maakt het gevoel niet slechter
Oud 20-03-11, 17:25 Standaard   #27
Cool Daddy

Mwah Ajax had 2 keer zo veel schoten op doel, maar Den Haag wel de beste kansen hoor. Was een andere wedstrijd dan verwacht, met met name van Den Haag kant de fout in de dekking, de tegenstander telkens net 1, 2 meter te veel ruimte geven. Ja dan oogt het bijna alsof je met een man minder speelt.
Maar wel het hoofd koel gehouden, weinig grote kansen weggegeven en na de tegengoals wel telkens weer direct de mouwen opgestroopt.

Maar feitelijk maakt het me geen reet uit, al had Den Haag maar 1% balbezit gehad en was de bal er via een duif ingevlogen, 2 van zulke zege's in 1 seizoen is gewoon heerlijk, top, kan niet beter, seizoen gemaakt, klaar.

Oud 20-03-11, 17:30 Standaard   #28

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Mwah Ajax had 2 keer zo veel schoten op doel, maar Den Haag wel de beste kansen hoor. Was een andere wedstrijd dan verwacht, met met name van Den Haag kant de fout in de dekking, de tegenstander telkens net 1, 2 meter te veel ruimte geven. Ja dan oogt het bijna alsof je met een man minder speelt.
Maar wel het hoofd koel gehouden, weinig grote kansen weggegeven en na de tegengoals wel telkens weer direct de mouwen opgestroopt.

Maar feitelijk maakt het me geen reet uit, al had Den Haag maar 1% balbezit gehad en was de bal er via een duif ingevlogen, 2 van zulke zege's in 1 seizoen is gewoon heerlijk, top, kan niet beter, seizoen gemaakt, klaar.
Tja het ziet er niet geweldig uit maar als ze het bewust als tactiek hanteerde hebben ze het inderdaad gewoon goed gedaan.
Oud 20-03-11, 19:08 Standaard   #29
Tukker .

[...]Tja het ziet er niet geweldig uit maar als ze het bewust als tactiek hanteerde hebben ze het inderdaad gewoon goed gedaan.
Het zou best kunnen dat dit tactiek was , want vanaf seconde 1 speelde ADO op dezelfde manier en ik dacht bijmezelf in de rust :

ADO moet echt iets gaan veranderen , anders gaat het echt niet goed , maar ik zag al na 1 minuut dat ADO niets had verandert en dat vond ik onbegrijpelijk .

De winnaar heeft altijd gelijk , maar een Ajax in een beetje goeie doen had er echt wel 3 ingepeerd , maar die goal bleef uit ..

Die goal kwam er uiteindelijk wel , maar dat was de 1-1 en ja .. dan loop je toch achter de feiten aan .

Als het daadwerkelijk tactiek was van van den Brom deed is dat wel een hele gevaarlijke tactiek geweest , want ADO liet Ajax voetballen en als je 1 ding niet moet doen is Ajax laten voetballen en jij 5 meter voor de 16 gaat verdedigen .

98 van de 100 keer gaat het dan echt verkeerd .

De winnaaar heeft altijd gelijk en van den Brom dus ook ...

Al had ik deze tactiek nooit gevolgd ..

Oud 20-03-11, 19:59 Standaard   #30

Ach, als ze maar niet tegen clubs als Vitesse deze tactiek hanteren. Zie ik ook niet gebeuren.. Van den Brom is daar te aanvallend ingesteld voor.

Enige wat ik zou doen is Pique op linksback en Ammi weer rechtsback als ze beide fit zijn, Bosschaart wordt er regelmatig uitgelopen en Kum is geen linksback. We hadden dus gewoon gelegenheidsbacks afgelopen twee wedstrijden. Was ook goed te zien want normaal komen Pique en Ammi altijd mee naar voren maar Kum en Leeuwin niet..

Ammi is ook een belangrijke speler voor Verhoek op die rechterkant.. als hij mee naar voren gaat creert hij ruimte voor Verhoek. Hopen dat ze snel wel beide spelen dus..
Oud 20-03-11, 21:11 Standaard   #31
Tukker .

Ach, als ze maar niet tegen clubs als Vitesse deze tactiek hanteren. Zie ik ook niet gebeuren.. Van den Brom is daar te aanvallend ingesteld voor.

Enige wat ik zou doen is Pique op linksback en Ammi weer rechtsback als ze beide fit zijn, Bosschaart wordt er regelmatig uitgelopen en Kum is geen linksback. We hadden dus gewoon gelegenheidsbacks afgelopen twee wedstrijden. Was ook goed te zien want normaal komen Pique en Ammi altijd mee naar voren maar Kum en Leeuwin niet..

Ammi is ook een belangrijke speler voor Verhoek op die rechterkant.. als hij mee naar voren gaat creert hij ruimte voor Verhoek. Hopen dat ze snel wel beide spelen dus..
Dat kon je ook wel zien , want ADO kwam er zo goed als niet uit ..

Genoeg over tactiek Charie : sinds 1980 weer eens thuis gewonnen van Ajax en heb net de beelden weer teruggezien en het was toch wel een feest in dat stadion ..

Meer dan in andere stadions als ze van Ajax winnen . Kennelijk betekent dat heel veel voor ADO . Ja, ik woon niet in Den Haag en dus kan ik het me een beetje moeilijk voorstellen ,

Ik heb ook nooit iets tegen Ajax gehad ( tuurlijk wil ik winnen met Twente tegen Ajax ) , maar het geeft mij niet zo 'n gevoel als de Den Haager .., denk ik .

Oud 21-03-11, 00:30 big smile   #32
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

de Den Haager
Hagenaar of Hagenees Tjekkie.

Oud 21-03-11, 00:31 Standaard   #33
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kwam net dit filmpje tegen op youtube, dit zijn nou Hagenezen Tjekkie:

Plus Hilbrand Nawijn .

Oud 21-03-11, 09:47 Standaard   #34
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

ADO Den Haag laaft zich intussen aan een succesjaar zoals de club ooit beleefde in seizoen 1970-1971 toen ADO als derde eindigde. Niemand misgunt de club en trainer John van den Brom na jaren van kommer en kwel dit succes. De grote uitdaging in de residentie wordt om zichzelf te belonen met Europees voetbal en te werken aan een structurele plaats in het linkerrijtje. Het wordt een hele klus voor iedereen bij ADO om dit seizoen geen toevalstreffer te laten zijn.

Evenals voor Ajax ligt de sleutel voor ADO op de transfermarkt. Het zal Dmitry Bulykin (Anderlecht) en Aleksandar Radosavljevic (transfervrij) moeten vasthouden en alles in het werk stellen om spelers als Wesley Verhoek, Jens Toornstra, Frantisek Kubik, Timothy Derijck en Lex Immers niet kwijt te raken. Anders is het gevaar op een vrije val van ADO Den Haag volgend seizoen realistisch. Overigens zonder dat iemand ADO ooit de twee historische zeges op Ajax in één seizoen kan afnemen
Telegraaf

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 10:13 Standaard   #35

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja, dat is weer een messcherpe analyse van Valentijn Driessen zeg.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 10:54 Standaard   #36
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

De overwinning schijnt nog al uitbundig gevierd te zijn. Waar bepaalde uitlatingen zijn gedaan waarbij Jan Vertonghen zich nog zou schamen. Dat wordt een vooronderzoekje lijkt me.

vanaf 5 minuten we gaan op jodenjacht

Laatst gewijzigd door Dos37; 21-03-11 om 11:07
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 11:05 thumb up   #37
El Saltador

Haha, mooie beelden .

Oud 21-03-11, 11:11 thumb up   #38
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Dat gelul van 'seizoen gemaakt' omdat je 2 keer van Ajax wint zal ik echt nooit van m'n leven kunnen begrijpen. Maar gefeliciteerd, zal een leuk feestje geweest zijn.

Oud 21-03-11, 11:18 Standaard   #39
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Dat gelul van 'seizoen gemaakt' omdat je 2 keer van Ajax wint zal ik echt nooit van m'n leven kunnen begrijpen. Maar gefeliciteerd, zal een leuk feestje geweest zijn.
Stukje rivaliteit wat er ligt, budget verschil, etc etc, David Goliath..... Beetje op die fiets..

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 11:18 Standaard   #40
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
De overwinning schijnt nog al uitbundig gevierd te zijn. Waar bepaalde uitlatingen zijn gedaan waarbij Jan Vertonghen zich nog zou schamen. Dat wordt een vooronderzoekje lijkt me.

YouTube - Supportershome ADO DEN HAAG - Ajax (3-2)

vanaf 5 minuten we gaan op jodenjacht

"This video is private"

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 11:19 Standaard   #41
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]

Stukje rivaliteit wat er ligt, budget verschil, etc etc, David Goliath..... Beetje op die fiets..
Ja dat ze een hekel hebben aan Ajax kan ik nog inkomen, maar ik zou nooit zó tegen een bepaalde club kunnen zijn dat overwinningen op die club een seizoen geslaagd kunnen maken.

Oud 21-03-11, 11:19 Standaard   #42
[...]

Welke rivaliteit? Zijn Ajax en ADO concurrenten dan?
Conflict is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 11:24 Standaard   #43
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

"This video is private"
Ja hij is nu weg
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 11:44 Standaard   #44
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou er nog een schorsing komen? Dumpert heeft een mirror

www.dumpert.nl - Ondertussen in het ADO-spelershome...

Oud 21-03-11, 11:48 Standaard   #45

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Zou er nog een schorsing komen? Dumpert heeft een mirror

www.dumpert.nl - Ondertussen in het ADO-spelershome...
Door 'We gaan op jodenjacht'?
Wat zei Vertonghen ook alweer? Als het van hetzelfde kaliber is moeten ze hem, als ze consequent zijn eigenlijk wel schorsen..
Oud 21-03-11, 11:49 Standaard   #46

O ja kut kakkerlakken ging t om zie ik nu. Tja dat is dan niet zo slim van Lexie
Oud 21-03-11, 11:49 Standaard   #47
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Zet Lex dat in ?

edit; ja dus; we love you lexie

Cultheld is dat ook wel natuurlijk. Heeft iemand ook een goeie foto van die tattoo op zijn rug?

Oud 21-03-11, 11:51 Standaard   #48
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]Door 'We gaan op jodenjacht'?
Wat zei Vertonghen ook alweer? Als het van hetzelfde kaliber is moeten ze hem, als ze consequent zijn eigenlijk wel schorsen..
Vind het vooral dom van John van de Brom, die heeft zelfs nog bij Ajax gespeeld.

Oud 21-03-11, 11:53 Standaard   #49

Achja.. had niet gehoeven wat mij betreft..
Oud 21-03-11, 11:55 Standaard   #50
El Saltador

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
Cultheld is dat ook wel natuurlijk. Heeft iemand ook een goeie foto van die tattoo op zijn rug?

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site