Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-02-11, 23:26 Standaard   #1

Roberto258's Voetbal Forum schermafbeelding

Hier maar weer verder...

Oud 15-02-11, 08:40 Standaard   #2
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd wat het zondag wordt , allebei zonder spits beloofd niet veel goeds voor zondag ( al zal het daar niet om gaan , het gaat om de punten die beide clubs goed kunnen gebruiken)
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-11, 08:52 Standaard   #3
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zeg overwinning zondag.

Laatst gewijzigd door Karrel_Laaglawaai; 15-02-11 om 16:54
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 15-02-11, 16:12 Standaard   #4

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
Benieuwd wat het zondag wordt , allebei zonder spits beloofd niet veel goeds voor zondag ( al zal het daar niet om gaan , het gaat om de punten die beide clubs goed kunnen gebruiken)
Poepon missen wij niet in uitwedstrijden.

Het lijkt me het beste dat we met 9 verdedigers + Waterman gaan spelen, en De Ridder als diepe spits. Makkie voor Steve!

Oud 15-02-11, 16:13 Standaard   #5

15-02-2011 - De 22 bussen naar de uitwedstrijd tegen Vitesse voor zondag 20 februari as. zijn uitverkocht. De Graafschap zal met 1100 supporters afreizen naar Arnhem. De bussen vertrekken vanaf 12:15 uur van de Varkensweide in Doetinchem. Zie voor de regels elders op de site.

Oud 20-02-11, 16:24 thumb down   #6
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Verliezen van Vitesse
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-02-11, 19:13 emo   #7
Meister 10/11

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
Verliezen van Vitesse
idd , Willem II wint er zelfs van
Oud 20-02-11, 19:22 Standaard   #8
Brasjanus

en deze mongol wil naar een betere club van De Graafschap x oneindig
Oud 20-02-11, 21:03 Standaard   #9
Graafschap DTC.

farmer46's Voetbal Forum schermafbeelding

YouTube - Hoe kan hij mis? Hugo Bargas tegen Vitesse

en deze mongol wil naar een betere club van De Graafschap x oneindig
Haha ofnie prutsert.

sowieso zijn instelling al, werkt niet , arrogant als de pest, denkt de beste te zijn. ze denken er ook zo over in de spelersgroep.
wij kotsen zo langzamer hand op hem, fijn dat ie is uitgefloten vanmiddag.
farmer46 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-02-11, 21:59 Standaard   #10

Pff met een beetje geluk sta je na 60 minuten 0-3 voor...

Oud 20-02-11, 22:19 Standaard   #11
Meister 10/11

het uitvak mistte nog een geel/zwart tintje
Jullie mogen Paul van der Kraan wel bedanken.

mensen van de graafschap zouden het hebben goedgekeurd ( dit is de 'wraakactie' ) waarover Omroep gld het heeft.
Oud 21-02-11, 15:57 Standaard   #12

Goh, wat origineel...

Oud 21-02-11, 18:40 Standaard   #13
Graafschap DTC.

Origineel misschien niet, maar wel leuk dat ze wat probeerde terug te doen.
Die aan de voorkant waren er toch meteen voor heen gegaan want die wand stelt niks voor.
Oud 21-02-11, 20:48 Standaard   #14

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

Tot zaterdag! Wij hebben nog wat recht te zetten...!
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 21:16 Standaard   #15
Graafschap DTC.

Euh qua wedstrijd of iets met supporters?
Oud 21-02-11, 21:19 Standaard   #16

Oorspronkelijk geplaatst door farmer46 Bekijk bericht
Euh qua wedstrijd of iets met supporters?
Die nederlaag in DTC
Oud 21-02-11, 21:23 Standaard   #17
Graafschap DTC.

Kan me niet herinneren dat dat onterecht is geweest toen..
Of bedoel je gewoon dat jullie toen verloren?
Oud 21-02-11, 21:26 Standaard   #18

Oorspronkelijk geplaatst door farmer46 Bekijk bericht
Kan me niet herinneren dat dat onterecht is geweest toen..
Of bedoel je gewoon dat jullie toen verloren?
Die nederlaag van ons was toen volledig terecht. Stonden toen wel met een veredeld tweede elftal, maar dat doet daar niks aan af. Maar voor die nederlaag zaten we nog in een zeer goede serie
Oud 21-02-11, 21:30 Standaard   #19
Graafschap DTC.

Ahaaa duidelijk.
Ja was toen een mooie winstpartij van ons, dit keer zullen jullie wel 3-0 winnen want wij zijn uit helemaal niks van wat we thuis zijn.

Punten pakken moeten we doen tegen willem2 thuis,nac thuis,miss ado thuis, twente thuis,vvv thuis en daar zal heracles uit ook wel bij horen.

succes zaterdag iig.
Oud 22-02-11, 22:47 Standaard   #20

De Graafschap doet het eigenlijk altijd goed tegen Roda, met name thuis dan. Uit is het bijna altijd een kleine nederlaag.

Wellicht een puntje dit keer...

Oud 23-02-11, 10:36 Standaard   #21

Misschien ook leuk voor jullie: RodaTV, het ultieme Roda JC video-archief

Een nieuwe fansite met samenvattingen van Roda JC. Dus ook oude de Graafschap beelden.
Oud 18-03-11, 00:40 Standaard   #22
Machtige kick van dit doodgevallen topic. Misschien interessant voor Graafschapfans of andere geinteresseerden. Uit 2009, nooit wat mee gedaan.

Afrikanen liegen
Ali Ibrahim over de psyche van de Afrikaan

Ali Ibrahim. Laat zijn naam vallen in de Achterhoek en voetballiefhebbers beginnen te grijnzen. Niet zonder reden, want de in Accra geboren spits was een fenomeen. Een avonturier op voetbalschoenen, niet gehinderd door enig tactisch inzicht. Kompaan van Eric Viscaal in het meest succesvolle De Graafschap-elftal ooit, dat in het seizoen 1996/1997 op de 8e plaats eindigde met een recordaantal van 45 punten

Samen met Rahman, zoon van Ali Ibrahim, voormalig cultheld van De Graafschap, zit ik te wachten tot Ali eindelijk thuiskomt. Onze afspraak stond om 6 uur, maar meer dan een uur later is hij er nog niet. Diezelfde week heeft Ali me al twee keer gebeld om onze afspraak een paar uur te verzetten. Ik begin een beetje te vrezen dat Ali niet komt opdagen, maar Rahman stelt me gerust. “Hij komt zo wel.”

Ik kijk rond in de kamer. Het is een doodgewone kamer, een beetje rommelig, dat wel. Niets in de kamer doet vermoeden dat hier de grote Ali Ibrahim woont. In deze doorzonwoning zou net zo goed een Arnhemse dakdekker kunnen wonen als de voormalige ‘Afrikaanse parel van De Graafschap.’ Een Afrikaanse parel die verdomd lang op zich laat wachten.

Bij zijn voormalige club DCS kwam hij ooit helemaal niet meer opdagen. Jan de Waal, al jaren elftalbegeleider van de voetballers uit Zevenaar, vertelde me aan de telefoon dat Ali op een dag gewoon verdween in het niets, net als het tenue dat hij van de club in bruikleen had. Ik hoorde aan de stem van De Waal dat hij rouwiger was over het ontbreken van een stel sokken en een broekje, dan over het verdwijnen van een voormalig profspeler. Ali’s trainer in die tijd – Eric Whittie – dacht daar anders over, hij vond Ali nog altijd briljant, ondanks een knieblessure die hem volgens Whittie in die tijd kwelde.

Ali komt nu wel opdagen. Hij ziet er fit uit. Heel fit zelfs. Een strak shirt omspant zijn imposante borstkas. Een borstkas zonder een grammetje vet. Hij ziet eruit alsof hij zo zou kunnen meespelen met De Graafschap in de play-offs tegen degradatie. Waarschijnlijk zou hij nog scoren ook. Enigszins geïmponeerd door zijn gespierde verschijning druk ik zijn toegestoken hand. Hij is dus niet verdwenen als bij DCS

Waarom vertrok Ali zonder enige notie? “Weet je”, begint hij, “Ik had in die tijd echt verschrikkelijke pijnen aan mijn knie. Ik kon dagen niet lopen na een wedstrijd. Van de dokter mocht ik helemaal niet meer voetballen, maar ik ging gewoon door. Die trainer was zó aardig voor me. Hij hielp me met het leren van het trainerschap. Ik kon niets terug doen voor hem. Daar schaamde ik me voor. Daarom ging ik weg zonder wat te zeggen.”

Hij legt uit dat Afrikanen, als het op afspraken aankomt, volgens hem niet te vertrouwen zijn. Ik heb in zijn optiek een kapitale fout gemaakt door in zijn woonkamer drie uur op hem te wachten. “Afrikanen liegen. Als een Afrikaan met je afspreekt en zegt dat je op een bepaald tijdstip ergens moet zijn, luister dan niet. Hij komt toch niet. In Afrika ging voor de wedstrijden een omroeper rond, die het publiek vertelde dat de wedstrijd om vier uur gespeeld zou worden. In werkelijkheid werd de wedstrijd dan pas om acht uur gespeeld. Toen ik voor het eerst in Europa speelde, bij Wattenscheid, dacht ik dat trainen om vier uur betekende dat ik om vier uur richting het veld moest rijden. Ik kreeg heel veel boetes.” Hij schudt met het grote zilverkleurige horloge om zijn pols. “Uiteindelijk hebben ze maar een horloge gekocht voor me.”

Ali was een zwerver. Elke keer weer was er wel een telefoontje van een trainer, een vriend of een bobo. Meestal zei hij ja, op alles. Zo kwam hij ook bij De Graafschap terecht; via een telefoontje van Eric Viscaal, voormalig teamgenoot bij de Grasshoppers. Hij bleek een hit. Onvoorstelbaar dat een type als hij de grote volksheld van de Achterhoek was. Meestal zijn dat noeste werkers met weinig technische bagage; mannen als Joost Volmer en Rogier Meijer. D’ranis hun motto. In het Nederlands: er keihard tegenaan gaan.

Ali had het voetballen met sinaasappelschillen geleerd. Voor iemand die met sinaasappelenschillen leerde voetballen is het controleren van een luxe lederen bal een peulenschil. Tactisch was het minder; Ali deed maar wat. “Dat komt door het voetbal dat we op straat speelden. Dat ging alleen maar van tak-tak-tak.” Met vlugge handbewegingen doet hij het korte passen tussen een aantal spelers na. “ Ali kon nauwelijks schieten toen hij naar Europa kwam. “Nu wel. Ik weet nou wat traptechniek is. Ooit kon ik trouwens wel geweldig hard schieten. Ik speelde voor een club uit Angola. Ik schoot van vijfentwintig meter op doel en de bal was zo hard dat de keeper met bal en al het doel in vloog.” Hij is er bij gaan staan en imiteert het cartooneske beeld van een doelman die met bal en al het doel invliegt.

Ik weet niet of ik hem moet geloven. De balans slaat in zijn voordeel uit door dat moment tijdens die wedstrijd tegen Ajax. Op 22 september 1996 besluit hij in plaats van verdedigers nu eens de zwaartekracht te bespotten: een afgeketste bal komt terug van de doellijn, vliegt over Ali, die recht naar voren duikt en in een soort salto de bal met zijn voetzolen snoeihard tegen de lat knalt. Iets soortgelijks deed alleen de Colombiaanse keeper Hiquita, maar zijn versie haalde het bij lange na niet bij die van Ali. Iemand die fysiek in staat is zo’n surrealistische beweging te bedenken én uit te voeren, kan vast alles. Hoe bedenk je zoiets? Ali weet het antwoord ook niet. “Het was als een wonder.”

Hij heeft honger en stelt voor de stad in te gaan, om daar wat te eten. Onderweg passeren we twee aantrekkelijke vrouwen en het valt me op dat hij nog steeds erg lenig is: vooral in zijn nek zit nog rek. “Mooie vrouwen”, glundert hij en zijn ogen stralen.

We gaan een van de vele restaurantjes van Arnhem binnen. Ali vertelt over zijn tijd bij De Graafschap. Daar beleefde hij een geweldige tijd. Een van de beste periodes in zijn voetballeven, zo zegt hij. Toch vertrekt hij al na twee jaar uit Doetinchem. “Ik raakte verveeld en was toe aan een nieuwe avontuur. Harelbeke bood me 1,3 miljoen gulden tekengeld. Dat leek me wel wat. Dat geld heb ik helemaal nooit gehad. Ook geen salaris.” Dus vertrok hij na slechts één seizoen alweer, naar het Turkse Gaziantepspor dit keer. “Daar heb ik dat geld alsnog verdiend. Zij gaven me wél een miljoen tekengeld.” Toch zal hij ook die club niet lang trouw blijven.

“In het begin vonden ze me fantastisch. In de eerste 13 wedstrijden scoorde ik geloof ik zo’n negen keer. Later leerden de verdedigers me kennen en had ik het moeilijker. Ik kon daar niet leven. Alle spelers, ook de Turken, werden opgesloten in een kamp.” Ik kijk hem ongelovig aan. “Het is waar. Ze hielden ons opgesloten in een soort militair kamp. Iedereen sliep daar en alleen de clubleiding had een sleutel van de kamers. Alleen op maandag mocht ik naar huis. Mijn zoon zag ik nooit. Sommige spelers , vooral de Turkse, kregen psychische problemen. Op een dag pakte een van hen zijn pistool, ging op het balkon staan en schoot een aantal keer in de lucht. Toen was hij weer gelukkig.”

Ali had geen psychische klachten. Dat kan helemaal niet, zegt hij. “Een Afrikaan kan geen psychologische problemen krijgen. Een Afrikaan ís het psychologische probleem. Dat komt door de manier waarop we opgroeien. Niemand kijkt naar je om, je moet alles zelf doen. Lang dacht ik dat het de enige manier om op te groeien was, maar inmiddels weet ik dat het anders kan.”

De avonturier is inmiddels gesetteld. Waarom is hij in Nederland gebleven? “ Ik ben hier alleen voor de kinderen. Het liefst was ik in Ghana. Op een gegeven moment was ik daar al. Mijn vriendin Albertien had ik niets verteld. Toen vertelde ze me dat ze al vier maanden zwanger was. Ze wilde dat ik terugkwam naar Nederland. Dat zag ik helemaal niet zitten. Ze begon te jammeren en zei dat ze het niet in haar eentje kon. “ Pff, dacht ik bij mezelf, je weet niet wat een Afrikaanse vrouw allemaal kan. In Afrika gaat dat heel anders. “

Toch kwam hij terug. Een beetje verontschuldigend kijkt hij me aan, voor hij verder vertelt: “Ik snap nu pas wat deze dingen betekenen. Ik verzorg –financieel- een meisje in Afrika. Een prachtige meid van acht jaar. Amber heet ze. Ze heeft een oudere zus van veertien jaar. Die werd op een gegeven moment zwanger, maar de vader wil niet voor het kind zorgen. Die jongen is journalist, zijn vader is minister. Ik wilde naar de president stappen om hem te vertellen dat een van zijn ministers een kleindochter heeft waar hij niet voor wil zorgen. Dat is in Afrika een groot schandaal. De moeder van het meisje wil het niet. Ze wil niets met hen te maken hebben.”

We praten over zijn toekomstplannen. Ali wil coach worden. Volgend jaar gaat hij het juniorenteam van zijn zoon coachen. Hij heeft er zoveel zin in, dat hij zelfs wil gaan werken aan zijn Nederlands. Dat is, zeker voor iemand die getrouwd is met een Nederlandse vrouw en in totaal al zo’n tien jaar in Nederland werkt, niet zo goed. Met zijn vrouw praat hij Engels, maar spelers van een jeugdelftal begrijpen dat natuurlijk niet. Bovendien wil hij volgend jaar beginnen met de trainerscursus. Ik zie hem voor me als assistent bij De Graafschap, maar Ali haalt me uit die droom. “Ik? Assistent? Nooit. Ik werk alleen als hoofdcoach.”

Vooralsnog zijn het maar plannen. Hij heeft al jaren niet gewerkt. Mijn leven is verschrikkelijk saai”, verzucht hij en hij staat op om de rekening te vragen.
Zonde om op de plank te laten liggen, uit 2009: | BasKlaassen.com

Laatst gewijzigd door Conflict; 18-03-11 om 18:52
Conflict is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-11, 10:55 Standaard   #24
Echte boeren

Waar ging hij de jeugd van trainen dan.
Mooi stuk btw.
Oud 18-03-11, 12:02 Standaard   #25
Oorspronkelijk geplaatst door Karrel_Laaglawaai Bekijk bericht
Waar ging hij de jeugd van trainen dan.
Mooi stuk btw.
Ik kan mijn aantekeningen niet meer vinden. In ieder geval een amateurclub uit Arnhem, daar speelde zijn zoontje Marley. Niet zo'n grote club meen ik. Het zou heel goed Eldenia kunnen zijn. Heb jij hem eigenlijk nog zien spelen, Ali Ibrahim?

Laatst gewijzigd door Conflict; 18-03-11 om 12:09
Oud 18-03-11, 12:11 Standaard   #26
Echte boeren

Ja, wat een fucking baas. Aangezien ik uit Zevenaar kom heb ik hem zelfs nog als amateur gezien. Weliswaar bij Babberich, maar toch. Vriend van mij heeft zelfs nog even met hem samen gevoetbald.
Oud 18-03-11, 12:14 Standaard   #27
Echte boeren

Marley Ibrahim - Spelers - Eldenia-E4 - Dit is mijn team
Inderdaad Eldenia.
Hij heeft proef gespeeld bij Graafschap en NEC/Top Oss. Wel vreemd dat ie dan in E4 zit...
Oud 18-03-11, 12:15 Standaard   #28
Ja, wat een fucking baas. Aangezien ik uit Zevenaar kom heb ik hem zelfs nog als amateur gezien. Weliswaar bij Babberich, maar toch. Vriend van mij heeft zelfs nog even met hem samen gevoetbald.
Bij Babberich zat hij meen ik met zijn maat Reinder Hendriks. Ook een voetballer met een verhaal.
Oud 18-03-11, 12:18 Standaard   #29
Marley Ibrahim - Spelers - Eldenia-E4 - Dit is mijn team
Inderdaad Eldenia.
Hij heeft proef gespeeld bij Graafschap en NEC/Top Oss. Wel vreemd dat ie dan in E4 zit...
Veel teams hebben een lager elftal specifiek voor eerstejaars talentvolle E'tjes, en dan in de E1 slechts 2e jaars. Zou ook kunnen verklaren waarom zij wel een foto hebben en alle andere lagere jeugdelftallen niet.
Oud 18-03-11, 12:19 Standaard   #30
Echte boeren

Reinder Hendriks was het grootste talent dat De Graafschap ooit gehad heeft.
Kloopt Dennis te Braak speelde toen volgens mij ook Bij Babberich en Martijn Besselink.
Oud 18-03-11, 12:20 Standaard   #31

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk stukje, maar wat een lamlul die Ibrahim zeg. En weer die slachtofferrol dat dat lakse gedrag in de Afrikaanse cultuur zit.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-11, 12:25 Standaard   #32
Echte boeren

Hij zal zich lekker druk maken om wat MaxPower van hem vindt.
Oud 18-03-11, 12:27 Standaard   #33
Reinder Hendriks was het grootste talent dat De Graafschap ooit gehad heeft.
Kloopt Dennis te Braak speelde toen volgens mij ook Bij Babberich en Martijn Besselink.
Die andere jongens ken ik niet zo goed, ik kom uit een wat andere regio. Reinder Hendriks was inderdaad goed, maar had geestelijk wat problemen. Erg jammer eigenlijk.
Oud 18-03-11, 12:28 Standaard   #34
Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Leuk stukje, maar wat een lamlul die Ibrahim zeg. En weer die slachtofferrol dat dat lakse gedrag in de Afrikaanse cultuur zit.
Ik moet toegeven dat ik de wereld ook wat anders beleef dan Ali, zonder daar verder over te oordelen.
Oud 18-03-11, 13:23 Standaard   #35
Echte boeren

Hij verontschuldigd zich toch niet? Dus zit hij ook niet in de slachtofferrol. Je kunt zijn manier van leven accepteren, of niet. Eigen keus.
Oud 18-03-11, 16:13 thumb up   #36
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi stuk inderdaad.

Ik heb trouwens drietal een gratis tips voor de Graafschap voor volgend seizoen, aangezien het er op lijkt dat ze zich handhaven:
1) Swinkels wil weg bij Willem II wanneer ze degraderen.
2) Kah heeft een aflopend contract.
3) Fränkel zijn contract moeten ze verlengen.

Stel je eens voor: een verdediging met Fränkel, Kah en Swinkels! Spectakel en volle stadions gegarandeerd!
Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-11, 20:00 Standaard   #37
Echte boeren

Wil Swinkels weg ja? Had ik niet verwacht. Wel een aanwinst denk ik.
Oud 23-03-11, 21:03 Standaard   #38

Wil Swinkels weg ja? Had ik niet verwacht. Wel een aanwinst denk ik.
Swinkels vond ik bij De Graafschap - Willem II echt heel goed spelen, wat een passie en gedrevenheid heeft die man.

Gelukkig heb ik Ali Ibrahim ook nog zien spelen (ook bij de uitwedstrijd tegen Ajax).

Reinder Hendriks is echt een sneu verhaal. Volgens mij zijn heel jong zijn ouders overleden, later ging z'n jeugdliefde er vandoor etc..

Ooit met hem op de open dag gesproken, later toen ik een keer in t ziekenhuis lag kreeg ik nog een kaartje van hem, en die heb ik nog steeds bewaard (kwam hem laatst toevallig tegen, dat kaartje).

Oud 31-03-11, 14:57 thumb down   #39
Brasjanus

Ik wou gaan kotsen op Broekhof, maar ik zie dat hij eigenlijk uit de jeugdopleiding van Vitesse komt.

Dan is het volkomen begrijpelijk dat hij een achterlijke homo is die een club na pas 16 wedstrijden de rug toekeert voor een paar euro meer.

Buijs is trouwens ook een mongool. Sportieve en financiële vooruitgang kun je het toch ook niet noemen bij NAC. Als het wel een financiële vooruitgang voro hem is, is dat wanbeleid van NAC.

Edit: Nu ik trouwens toch bezig ben, maar even verder kotsen op wat dingen.
Waarom krijgt godverdomme Joost Terol wel een contract? Waarom krijgt Evers maar een contract van 1 jaar? Waarom zijn er nog geen spelers gehaald, maar laat je er wel een boel gaan?

Gaat volgend jaar een kutseizoen van jewelste worden.

Laatst gewijzigd door Rellende Rotscholier; 31-03-11 om 15:03
Oud 31-03-11, 15:20 Standaard   #40
Echte boeren

Terol is gewoon een goede keeper. Bovendien is het nu echt te vroeg om te gaan klagen over het feit dat er nog geen spelers aangetrokken zijn. doe eens rustig joh.
Oud 31-03-11, 15:23 Standaard   #41
Brasjanus

Ja, het is nog vroeg.

Maar toch, de frustratie moet er gewoon even uit.
Oud 31-03-11, 15:43 Standaard   #42
Echte boeren

Erg overtrokken allemaal. Het enige kutte is dat Broekhof weg gaat. Verder is er niet veel aan de hand.
Oud 31-03-11, 15:46 Standaard   #43
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik wou gaan kotsen op Broekhof, maar ik zie dat hij eigenlijk uit de jeugdopleiding van Vitesse komt.

Dan is het volkomen begrijpelijk dat hij een achterlijke homo is die een club na pas 16 wedstrijden de rug toekeert voor een paar euro meer.

Buijs is trouwens ook een mongool. Sportieve en financiële vooruitgang kun je het toch ook niet noemen bij NAC. Als het wel een financiële vooruitgang voro hem is, is dat wanbeleid van NAC.

Edit: Nu ik trouwens toch bezig ben, maar even verder kotsen op wat dingen.
Waarom krijgt godverdomme Joost Terol wel een contract? Waarom krijgt Evers maar een contract van 1 jaar? Waarom zijn er nog geen spelers gehaald, maar laat je er wel een boel gaan?

Gaat volgend jaar een kutseizoen van jewelste worden.
Als je een beetje objectief kijkt dan is NAC toch echt wel een sportieve verbetering. De Graafschap moet jaarlijks tegen degradatie vechten. Daar is bij NAC toch al een paar jaar geen sprake meer van.

Het salaris zal niet veel hoger zijn dan bij De Graafschap gok ik zo. De spelers die contractverlenging aangeboden krijgen moeten allemaal rond de 30% inleveren namelijk.
Thieske is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-11, 16:05 Standaard   #44
Brasjanus

Ik kijk vooral naar dit seizoen. Dit seizoen is het gat tussen NAC en De Graafschap niet zo groot, maar dat kan volgend seizoen natuurlijk weer totaal anders zijn.

Maar NAC lijkt op dit moment sowieso geen fijne club om naartoe te gaan, met al die financiële problemen.
Oud 05-04-11, 15:09 Standaard   #45

'Molhoek hoog op verlanglijstje De Graafschap'

De Graafschap hoopt zich komende zomer te versterken met Rogier Molhoek. Dat meldt Omroep Gelderland dinsdag.
Molhoek staat voor een vertrek bij Vitesse. De middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Albert Ferrer en lijkt komende zomer te vertrekken uit Arnhem. De Graafschap wil hem nu een nieuw avontuur bieden, weet de regio-omroep.

Door het nakende vertrek van Youssouf Hersi en Peter Jungschläger kunnen de Superboeren wel wat versterking gebruiken voor de middenlinie. De 29-jarige Molhoek, die sinds 2008 bij Vitesse speelt, is één van de kandidaten.

Ook Excelsior-speler Ryan Koolwijk en Willem II-middenvelder Jan-Arie van Heijden worden aan de club uit Doetinchem gelinkt.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 05-04-11, 16:12 Standaard   #46
Echte boeren

Klinkt veelbelovend.
Oud 05-04-11, 16:19 Standaard   #47
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Brord Bekijk bericht
[...]
nac heeft ook interesse (maar geen geld)

Oud 06-04-11, 10:01 Standaard   #48
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Jullie zijn afgetroefd door NEC in de strijd om Alex Pastoor.

Iemand enig idee wat het alternatief is?

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 06-04-11, 10:07 Standaard   #49

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Streppel.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 06-04-11, 11:01 Standaard   #50
Echte boeren

Moest Vloet weg bij NEC? Wist ik niet.
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site