![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier maar weer verder...
__________________ De Graafschap | Schalke 04 | Juventus |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Benieuwd wat het zondag wordt , allebei zonder spits beloofd niet veel goeds voor zondag ( al zal het daar niet om gaan , het gaat om de punten die beide clubs goed kunnen gebruiken)
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zeg overwinning zondag.
Laatst gewijzigd door Karrel_Laaglawaai; 15-02-11 om 16:54 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Het lijkt me het beste dat we met 9 verdedigers + Waterman gaan spelen, en De Ridder als diepe spits. Makkie voor Steve! __________________ De Graafschap | Schalke 04 | Juventus |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Verliezen van Vitesse
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
en deze mongol wil naar een betere club van De Graafschap x oneindig
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
sowieso zijn instelling al, werkt niet , arrogant als de pest, denkt de beste te zijn. ze denken er ook zo over in de spelersgroep. wij kotsen zo langzamer hand op hem, fijn dat ie is uitgefloten vanmiddag. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pff met een beetje geluk sta je na 60 minuten 0-3 voor...
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() het uitvak mistte nog een geel/zwart tintje Jullie mogen Paul van der Kraan wel bedanken. mensen van de graafschap zouden het hebben goedgekeurd ( dit is de 'wraakactie' ) waarover Omroep gld het heeft. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goh, wat origineel...
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Origineel misschien niet, maar wel leuk dat ze wat probeerde terug te doen.
Die aan de voorkant waren er toch meteen voor heen gegaan want die wand stelt niks voor.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tot zaterdag! Wij hebben nog wat recht te zetten...!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Euh qua wedstrijd of iets met supporters?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kan me niet herinneren dat dat onterecht is geweest toen..
Of bedoel je gewoon dat jullie toen verloren? |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ahaaa duidelijk.
Ja was toen een mooie winstpartij van ons, dit keer zullen jullie wel 3-0 winnen want wij zijn uit helemaal niks van wat we thuis zijn. Punten pakken moeten we doen tegen willem2 thuis,nac thuis,miss ado thuis, twente thuis,vvv thuis en daar zal heracles uit ook wel bij horen. succes zaterdag iig. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De Graafschap doet het eigenlijk altijd goed tegen Roda, met name thuis dan. Uit is het bijna altijd een kleine nederlaag.
Wellicht een puntje dit keer... __________________ De Graafschap | Schalke 04 | Juventus |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Misschien ook leuk voor jullie: RodaTV, het ultieme Roda JC video-archief
Een nieuwe fansite met samenvattingen van Roda JC. Dus ook oude de Graafschap beelden.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Machtige kick van dit doodgevallen topic. Misschien interessant voor Graafschapfans of andere geinteresseerden. Uit 2009, nooit wat mee gedaan.
Laatst gewijzigd door Conflict; 18-03-11 om 18:52 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Deze hoort er dus gewoon bij. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Waar ging hij de jeugd van trainen dan.
Mooi stuk btw. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
In ieder geval een amateurclub uit Arnhem, daar speelde zijn zoontje Marley. Niet zo'n grote club meen ik. Het zou heel goed Eldenia kunnen zijn. Heb jij hem eigenlijk nog zien spelen, Ali Ibrahim?
Laatst gewijzigd door Conflict; 18-03-11 om 12:09 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, wat een fucking baas. Aangezien ik uit Zevenaar kom heb ik hem zelfs nog als amateur gezien. Weliswaar bij Babberich, maar toch. Vriend van mij heeft zelfs nog even met hem samen gevoetbald.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Marley Ibrahim - Spelers - Eldenia-E4 - Dit is mijn team
Inderdaad Eldenia. Hij heeft proef gespeeld bij Graafschap en NEC/Top Oss. Wel vreemd dat ie dan in E4 zit... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Bij Babberich zat hij meen ik met zijn maat Reinder Hendriks. Ook een voetballer met een verhaal.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Reinder Hendriks was het grootste talent dat De Graafschap ooit gehad heeft.
Kloopt Dennis te Braak speelde toen volgens mij ook Bij Babberich en Martijn Besselink. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Leuk stukje, maar wat een lamlul die Ibrahim zeg.
En weer die slachtofferrol dat dat lakse gedrag in de Afrikaanse cultuur zit.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij zal zich lekker druk maken om wat MaxPower van hem vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Die andere jongens ken ik niet zo goed, ik kom uit een wat andere regio. Reinder Hendriks was inderdaad goed, maar had geestelijk wat problemen. Erg jammer eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij verontschuldigd zich toch niet? Dus zit hij ook niet in de slachtofferrol. Je kunt zijn manier van leven accepteren, of niet. Eigen keus.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mooi stuk inderdaad.
Ik heb trouwens drietal een gratis tips voor de Graafschap voor volgend seizoen, aangezien het er op lijkt dat ze zich handhaven: 1) Swinkels wil weg bij Willem II wanneer ze degraderen. 2) Kah heeft een aflopend contract. 3) Fränkel zijn contract moeten ze verlengen. Stel je eens voor: een verdediging met Fränkel, Kah en Swinkels! Spectakel en volle stadions gegarandeerd! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wil Swinkels weg ja? Had ik niet verwacht. Wel een aanwinst denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Gelukkig heb ik Ali Ibrahim ook nog zien spelen (ook bij de uitwedstrijd tegen Ajax). Reinder Hendriks is echt een sneu verhaal. Volgens mij zijn heel jong zijn ouders overleden, later ging z'n jeugdliefde er vandoor etc.. Ooit met hem op de open dag gesproken, later toen ik een keer in t ziekenhuis lag kreeg ik nog een kaartje van hem, en die heb ik nog steeds bewaard (kwam hem laatst toevallig tegen, dat kaartje). __________________ De Graafschap | Schalke 04 | Juventus |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik wou gaan kotsen op Broekhof, maar ik zie dat hij eigenlijk uit de jeugdopleiding van Vitesse komt.
Dan is het volkomen begrijpelijk dat hij een achterlijke homo is die een club na pas 16 wedstrijden de rug toekeert voor een paar euro meer. Buijs is trouwens ook een mongool. Sportieve en financiële vooruitgang kun je het toch ook niet noemen bij NAC. Als het wel een financiële vooruitgang voro hem is, is dat wanbeleid van NAC. Edit: Nu ik trouwens toch bezig ben, maar even verder kotsen op wat dingen. Waarom krijgt godverdomme Joost Terol wel een contract? Waarom krijgt Evers maar een contract van 1 jaar? Waarom zijn er nog geen spelers gehaald, maar laat je er wel een boel gaan? Gaat volgend jaar een kutseizoen van jewelste worden.
Laatst gewijzigd door Rellende Rotscholier; 31-03-11 om 15:03 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Terol is gewoon een goede keeper. Bovendien is het nu echt te vroeg om te gaan klagen over het feit dat er nog geen spelers aangetrokken zijn. doe eens rustig joh.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, het is nog vroeg.
Maar toch, de frustratie moet er gewoon even uit. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Erg overtrokken allemaal. Het enige kutte is dat Broekhof weg gaat. Verder is er niet veel aan de hand.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Het salaris zal niet veel hoger zijn dan bij De Graafschap gok ik zo. De spelers die contractverlenging aangeboden krijgen moeten allemaal rond de 30% inleveren namelijk. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik kijk vooral naar dit seizoen. Dit seizoen is het gat tussen NAC en De Graafschap niet zo groot, maar dat kan volgend seizoen natuurlijk weer totaal anders zijn.
Maar NAC lijkt op dit moment sowieso geen fijne club om naartoe te gaan, met al die financiële problemen. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Klinkt veelbelovend.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jullie zijn afgetroefd door NEC in de strijd om Alex Pastoor.
Iemand enig idee wat het alternatief is? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Streppel.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Moest Vloet weg bij NEC? Wist ik niet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De Graafschap #2: Handhaving is in zicht!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|