![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De Klose van Oranje.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Volgens mij heeft hij een beter doelpunt/speeltijd ratio dan Van Persie op de laatste 2 eindrondes. En je kan het ook moeilijk laten zien op een eindronde als je nauwelijks speelt he. Op dit moment vind ik Huntelaar in Oranje gewoon een goede optie, maar nog steeds niet de ideale optie. Dat zou een fitte Van Persie in vorm zijn. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Maar aan de andere kant is Van Persie ook in bloedvorm bij Arsenal.. erg moeilijk dit. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoezeer ik KJH een warm hart toedraag, moet je een fitte Van Persie in deze vorm altijd opstellen. KJH op de bank is gewoon een mooie troef achter de hand.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat ie Snuivert maar snel inhaalt
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Want? Hij heeft vier keer gescoord als invaller (van de 18 invalbeurten). Van de laatste tien wedstrijden in de basis heeft hij er in acht gescoord. Is juist andersom.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Blijft jammer dat hij een aantal dingen mist als aanvaller...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maar hij is wel een held
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar hij is niet supersnel, zeg maar gerust traag, waardoor je hem in de omschakeling (belangrijk wapen van dit Oranje en dit systeem) moeilijk kunt wegsturen. Hij mist de pure techniek om als aanspeelpunt te fungeren, hij is niet het type dat met een actie ruimte maakt voor zichzelf of anderen, ook is hij niet wendbaar, waardoor hij in de kleine ruimte tekort blijft komen. Desalniettemin een geweldige afmaker.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bij geweldige afmaker kijk ik vooral naar wat een speler kan voor het doel, en daar is Huntelaar een topper in.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Je zegt zelf dat hij niet veel kan. En ik geef je gelijk, je zult hem nooit een spectaculair doelpunt zien maken. Die omhalen bij ajax lijken een lucky shot te zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jij zegt nu weer iets totaal anders... Ben het totaal niet eens met je post, en dit heb ik ook allemaal niet gezegd.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Je zegt zelf dat hij in de kleine ruimte weinig kan, geen ruimte kan maken voor zichzelf. En wees gewoon eerlijk: hij heeft ook niet de techniek voor subtiele lobballetjes. Maar ik vind hem een betere keus dan Van Persie die wel 6 kansen nodig heeft soms om een doelpunt te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wederom gewisseld na de eerste helft.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lijkt me dat hij na dit seizoen voor een prikkie verkocht wordt als dit zo doorgaat.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
In elk geval de Nederlandse speler met de slechtste clubkeuze ooit. Overal waar ie heen gaat presteert ie redelijk, maar gaat hij ten onder aan onrust bij de club, trainerswisselingen en niet draaiende elftallen. Is die gekke pa van hem z'n zaakwaarnemer ofzo?
![]() Toch wel raar, bij v. Persie lukt het niet echt in Oranje maar schittert hij wekelijks bij z'n club en Huntelaar presteert juist altijd in Oranje en staat bij z'n club onder druk. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Klaas-Jan moet gewoon naar huis komen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Naar De Graafschap?
![]() Terugkeren had hij moeten doen als hij duidelijk het niveau niet aankon. Maar in Oranje (en in iets mindere mate bij z'n clubs, want hij maakt toch wel overal z'n doelpuntjes) laat hij zien dat hij dat wel kan. Hij moet gokken op een transfer naar een club als Bayern. Aanvallend voetbal met een coach die fan van hem is. Nadeel is dat bij Bayern ook weer altijd onrust en crisis is. ![]() Sowieso is hij 26 of 27, ik zou in elk geval nog ff cashen in het buitenland voordat je terugkomt naar de eredivisie. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kicker kopt deze week met : het raadsel Huntelaar.
Interview zal later deze week wel ergens in de Nederlandse pers verschijnen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Schalke is te slecht. Bij Madrid en Milan kwam Huntelaar gewoon te kort.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ai..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat een ongelofelijke kans
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tja... Ben benieuwd of hij er nog in staat.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bij Oranje had ie hem gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij verprutst het wel echt.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hup Holland!
|
Hoelang heeft ie nu al niet gescoord in Schalke shirt? 1000 minuten ofzo?
edit: zelf even nagegaan: 895 minuten Laatst gewijzigd door Espabilado; 15-02-11 om 23:21 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zou hij terugwillen naar Nederland als hij weg moet bij Schalke?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Real Madrid en Milan waren te hoog gegrepen (al scoorde hij alsnog regelmatig). Schalke is een wespennest en vreemdelingen legioen. Hopelijk komt hij bij een club waar het rustig en gemoedelijk is. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
. Of nog een paar jaar gaan zakkenvullen.
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik denk dat het nog te vroeg is om te stellen dat hij bij Schalke geflopt is. Die club is inderdaad een wespennest en kent uitgerekend nu een dramatisch jaar in de Bundesliga. Dat kun je Klaas denk ik moeilijk aanrekenen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Weer niet gescoord, weer slecht gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hup Holland!
|
Bijna 1000 minuten zonder goal voor Schalke.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pfffff, da's echt lang!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hup Holland!
|
Bijna 17 uur lang voetballen in de spits zonder te scoren is idd extreem lang.
Het is dat ie er bij NL elftal er af en toe wat in kan prikken anders had ie al zolang uberhaupt geen doelpunt gemaakt dat ie fietsenmaker was geworden. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Toch is Duitsland een goede competitie voor hem, maar hij heeft een voetballende ploeg nodig, met echte goede flankspelers.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij moet inderdaad het eindstation zijn. Hij heeft achteraf gezien gewoon weer dramatisch gekozen. Echt jammer. Bij een ploeg die de bal in de 16 kan krijgen is hij het meest efficiënt. Hoeft niet perse van de flanken.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als de bal niet van de flanken komt de 16 in komt, dan moet dat bijna altijd d.m.v. de combinatie en daar is Huntelaar niet sterk in. Ook is hij geen counterspits die je diep kunt sturen. Een back, half of buitenspeler moet het lijntje halen en een bal voor kunnen geven. Klaas-Jan staat dan vaak genoeg op de goede plek, en scoort dan zeker 20 goals in Duitsland. Bij Bayern zou hij er veel inleggen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als hij echt kon kaatsen, dan zou Ajax zomaar kampioen geweest kunnen zijn in één van zijn jaren bij Ajax...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Als het zo simpel was... Doelgericht in de 16 is hij een van de beste in de wereld, de rest is minder maar niet afwezig.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als hij die capaciteiten had, dan kon je je veldspel aan hem ophangen en was je legio kansen diverser waardoor je wellicht ook vaker zou scoren, in ieder geval makkelijker tot scoren kwam en minder afhankelijk van zijn doelpunten was. Een beter veldspel kan ook minder druk opleveren richting de eigen goal. Draagt allemaal bij aan een beter Ajax, en zijn capaciteiten m.b.t. dat veldspel waren ver ondermaats.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Een Kluivert was in principe ook statisch alleen kon hij ook nog erg goed voetballen, was sterk en doelgericht, maarja daar zijn er maar weinig van natuurlijk. Al denk ik dat Huntelaar een nog beter afmaker is, mist hij inderdaad wel wat aspecten om een individuele topspeler te worden. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
We kunnen er lang en breed over discussiëren, je hebt inderdaad 11 spelers nodig om goed te voetballen.
Ik kan ook nog gaan klagen over Sneijder, ook altijd een leuke discussie . Dat je met hem heel moeilijk dominant voetbal kunt spelen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Klaas-Jan Huntelaar topic #7 - Topscorer EK2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |