![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hij blijft
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door SCH; 01-02-11 om 11:50 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Oorspronkelijk geplaatst door Doc Als wij in onderhandeling zijn met het doel eruit te komen, wat zo was, en jij loopt dan plotseling naar de rechter en werpt mij daar allerlei beschuldigen voor de voeten, dan wordt de sfeer er niet beter op, dat is toch logisch. Doc: Voor een spits die H'veen 3.5M gekost heeft speelt hij echter behoorlijk weinig. Als je 4/5e van de wedstrijden hebt meegespeeld en gewoon bij de eerste elf spelers zit qua speeltijd, is er weinig aan de hand. Hij heeft 12 keer in de basis gestaan, ruim meer dan de helft. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik weet niet zo zeker of Heerenveen de intentie had er uit te komen SCH... Ik denk dat Heerenveen in eerste instantie de intentie heeft gehad lekker geld te cashen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bas Dost. Huilend naar bed.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik denk van niet. Kratje?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deze hoort hier wel:
![]() ![]() Dank aan Prosac! __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt, ze wilden er wel uitkomen maar niet voor een appel en een ei. Dat kan je ze ook niet kwalijk nemen, denk ik. Het is ook weer niet zo dat ze buitensporige dragen zijn gaan vragen. Ze wilden er inderdaad aan verdienen, logisch toch? Maar ze wilden hem ook echt wel verkopen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Goed gehandeld van Heerenveen, al hadden ze denk ik wel verwacht dat Ajax het laatste moment met de knaken over de brug zou komen. In die zin ook goed gehandeld van Ajax eigenlijk.
Deze zaak kent alleen maar winnaars, op Dost na
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik durf er wel gall & gall waardebonnetje om te verwedden dat Bas Dost over pak 'm beet vijf jaar niet succesvol bij een topclub speelt, ja.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij dezen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat zo'n middelmatige spits al 5 topics heeft.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat jullie Friezen het sinds dit weekend telkens nodig vinden hem een middelmatige spits te noemen omdat je gewoon pissig op 'm bent. Afreageren heet dat. Hoe vaak ga je deze 'verbazing' nog herhalen?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Totdat ie 7x tegen Heracles ALmelo scoort en 18 miljoen opbrengt.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
.
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ik vermoed dat dat gefrustreerde relatief is. Hij zou zichzelf enorm tekort doen door in deze rol te blijven hangen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoezo sinds dit weekend? Ik had al grote twijfels toen ie gehaald werd.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
Column: Dost moet nu een grote jongen zijn Column op FC Update die aansluit bij hoe ik er tegen aan kijk. Als Dost een kerel is traint hij de komende periode keihard, verovert hij door goede invalbeurten een basisplaats en maakte hij tot de zomer nog een doelpunt of tien. Alleen zo kan hij laten zien dat hij inderdaad een topspits kan worden en klaar is voor een transfer naar Ajax. Want in Amsterdam zal het ook niet altijd mee zitten. [/q] __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maar er ontstaat nu wel een bizarre situatie. Stel, Dost zet zich er overheen en gaat vol aan de bak om te zorgen dat Ajax m van de zomer alsnog aan wil trekken. Dost draait een uitstekende tweede seizoenshelft en inderdaad, Ajax trekt weer aan de bel. Dan gaat Heerenveen misschien wel 10 of 11 miljoen vragen. Dus schiet Dost zichzelf met iedere goal in de voet...
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Ik ging zonet naar de KNVB-site om eens uitgebreid het vonnis te lezen, om erachter te komen wat nou precies de overwegingen in zo'n zaak zijn, krijg je dit bericht:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij wordt dat nog wel gepubliceerd, dat gebeurde eerder toch ook altijd?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat zou wel raar zijn idd. Ik ga er wel even achteraan.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Proceskosten waren 1700 euro, moet Bassie betalen, is toch weer tien sessies bij de logopedist
![]() Heb de uitspraak opgevraagd, zal hem hier (morgen denk ik) posten. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij staat al online op de site van de knvb
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hopelijk stuurt de NOS morgen een cameraploeg ben wel benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Hij heeft gewoon gehandeld als e.o.a. gefrustreerd pubertje wiens PSP voor een weekend in beslag genomen is door z'n ouders, beetje van dat niveau. Een top spits zal ie dan ook niet worden, of hij moet zich eens gaan verplaatsen in jongens als Gattuso en wat overnemen van die mentaliteit en instelling in wedstrijd, training, en buien het veld, in voorspoed en tegenspoed. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Huntelaar is nog een beter voorbeeld, ook omdat het redelijk vergelijkbare types zijn. Huntelaars ijzersterke mentaliteit heeft hem gebracht waar ie nu staat, altijd blijven werken en altijd loeren op je kans binnen de wedstrijd, altijd jezelf willen blijven verbeteren zelfs al sta je ernaast.
Dost heeft dat van nature een stuk minder. Je kunt het jezelf wel aanleren, maar ook zoiets is niet iedereen gegeven. Hopelijk ziet Bas dat nu zelf ook in en gaat ie er aan werken, desnoods met wat professionele hulp, want puur op voetballend gebied vind ik 'm nog altijd al verder ontwikkeld dan Klaas op z'n 20/21e. Die scoorde er sinds z'n komst naar AGOVV weliswaar al op los, maar daar komt dat stukje mentaliteit binnen de wedstrijd weer bij kijken. Laatst gewijzigd door Kriegel; 02-02-11 om 00:20 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die laatste dichtgedrukte zin doet het em: Rechtdoende als goede mannen naar billijkheid
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha, mooi.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Beide clubs dus nog wasser bij de vino gedaan. Het verhaal dat Ajax niet meer wilde onderhandelen klopt dus ook niet, wel het verhaal dat SCH eigenlijk te laat was.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kut, dat is wel naaierig.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit doet me zo aan de zaak Alves denken. Het was allemaal rond, smsjes waren en werden er verstuurd. Alves was al getest....
En naderhand nadat er een handtekening van een andere zaakwaarnemer niet opstond werd er ook doodleuk gemeld dat de clubs er niet eens helemaal uit waren etc etc.. Ik vind dat arbitrageverhaal sowieso belachelijk! Maar goed, Dost staat op nul! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Da's niet waar:
2010/11 sc Heerenveen Eredivisie 18 8 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
Dost hervat training bij sc Heerenveen ----------------------------------- dit is de streep ![]() Kan ie die tong nou niet eens in zijn mond houden? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Met zn jankhoofd.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik kan me voorstellen dat veel supporters zo'n klager wel eens zat zijn.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
ok
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wij niet hoor. Wij houden van alles met een pompebled erop.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Niet dan? De keren dat ik hem zie, is hij aan het mokken. En maar zuchten dat het allemaal niet eerlijk is. En dat voor iemand die zich nog moet bewijzen. Ik geef Ron Jans dan ook groot gelijk.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pompeblêd op z'n mond?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Waarom is ie niet verkocht voor 6 miljoen?
![]() Krijgen wij tenminste nog 300.000eur
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik denk dat Emmen nog meer baalt
|