Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 01-02-11, 11:45 Standaard   #1
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij blijft

Laatst gewijzigd door SCH; 01-02-11 om 11:50

Oud 01-02-11, 11:46 Standaard   #2
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Doc
[...]

Waarom is het zo logisch dat H'veen zich (nog) minder flexibel ging opstellen omdat Dost een zaak aan ging spannen?

Als wij in onderhandeling zijn met het doel eruit te komen, wat zo was, en jij loopt dan plotseling naar de rechter en werpt mij daar allerlei beschuldigen voor de voeten, dan wordt de sfeer er niet beter op, dat is toch logisch.

Doc: Voor een spits die H'veen 3.5M gekost heeft speelt hij echter behoorlijk weinig.

Als je 4/5e van de wedstrijden hebt meegespeeld en gewoon bij de eerste elf spelers zit qua speeltijd, is er weinig aan de hand. Hij heeft 12 keer in de basis gestaan, ruim meer dan de helft.

Oud 01-02-11, 11:46 Standaard   #3
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet niet zo zeker of Heerenveen de intentie had er uit te komen SCH... Ik denk dat Heerenveen in eerste instantie de intentie heeft gehad lekker geld te cashen.

Oud 01-02-11, 11:48 thumb down   #4
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Bas Dost. Huilend naar bed.

Oud 01-02-11, 11:49 Standaard   #5
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Over een paar jaar voetbalt hij weer in de marge.
Ik denk van niet. Kratje?

Oud 01-02-11, 11:49 thumb up   #6
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Deze hoort hier wel:

Dank aan Prosac!

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 11:50 Standaard   #7
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Ik weet niet zo zeker of Heerenveen de intentie had er uit te komen SCH... Ik denk dat Heerenveen in eerste instantie de intentie heeft gehad lekker geld te cashen.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt, ze wilden er wel uitkomen maar niet voor een appel en een ei. Dat kan je ze ook niet kwalijk nemen, denk ik. Het is ook weer niet zo dat ze buitensporige dragen zijn gaan vragen. Ze wilden er inderdaad aan verdienen, logisch toch? Maar ze wilden hem ook echt wel verkopen.

Oud 01-02-11, 11:51 Standaard   #8
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Ik denk dat de waarheid in het midden ligt, ze wilden er wel uitkomen maar niet voor een appel en een ei. Dat kan je ze ook niet kwalijk nemen, denk ik. Het is ook weer niet zo dat ze buitensporige dragen zijn gaan vragen. Ze wilden er inderdaad aan verdienen, logisch toch? Maar ze wilden hem ook echt wel verkopen.
Het is hun goed recht, dat zeker. Dat ze nu met een gefrustreerde speler rond lopen is dan wel weer de keerzijde. Maar goed, deze soap kent in mijn ogen maar één winnaar en dat is Ajax. Al zullen ze daar in de ArenA anders over denken .

Oud 01-02-11, 11:52 Standaard   #9
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed gehandeld van Heerenveen, al hadden ze denk ik wel verwacht dat Ajax het laatste moment met de knaken over de brug zou komen. In die zin ook goed gehandeld van Ajax eigenlijk.

Deze zaak kent alleen maar winnaars, op Dost na

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 12:09 Standaard   #10
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
[...]

Ik denk van niet. Kratje?
Ik durf er wel gall & gall waardebonnetje om te verwedden dat Bas Dost over pak 'm beet vijf jaar niet succesvol bij een topclub speelt, ja.

Oud 01-02-11, 12:19 thumb up   #11
Mah boi!

Bij dezen.

Oud 01-02-11, 12:56 big smile   #12
Breuer in Oranje

Dat zo'n middelmatige spits al 5 topics heeft.

Sûkerbôle.
Oud 01-02-11, 13:11 emo   #13
Mah boi!

Dat jullie Friezen het sinds dit weekend telkens nodig vinden hem een middelmatige spits te noemen omdat je gewoon pissig op 'm bent. Afreageren heet dat. Hoe vaak ga je deze 'verbazing' nog herhalen?

Oud 01-02-11, 13:12 big smile   #14
Breuer in Oranje

Totdat ie 7x tegen Heracles ALmelo scoort en 18 miljoen opbrengt.

Sûkerbôle.
Oud 01-02-11, 13:24 sad   #15
Kluf

Dat jullie Friezen het sinds dit weekend telkens nodig vinden hem een middelmatige spits te noemen omdat je gewoon pissig op 'm bent. Afreageren heet dat. Hoe vaak ga je deze 'verbazing' nog herhalen?
Maak je me nu uit voor een Fries? Dat is echt onder de gordel, .

Oud 01-02-11, 13:27 Standaard   #16
SCH
Hup Holland!

[...]

Het is hun goed recht, dat zeker. Dat ze nu met een gefrustreerde speler rond lopen is dan wel weer de keerzijde. Maar goed, deze soap kent in mijn ogen maar één winnaar en dat is Ajax. Al zullen ze daar in de ArenA anders over denken .
Denk objectief niet dat er winnaars zijn, als je inderdaad vindt dat je Dost niet wil hebben, dan ben je blij, maar Ajax wilde Dost wel.

Ik vermoed dat dat gefrustreerde relatief is. Hij zou zichzelf enorm tekort doen door in deze rol te blijven hangen.

Oud 01-02-11, 13:28 Standaard   #17
SCH
Hup Holland!

Hoezo sinds dit weekend? Ik had al grote twijfels toen ie gehaald werd.

Oud 01-02-11, 13:28 Standaard   #18
Mah boi!

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Maak je me nu uit voor een Fries? Dat is echt onder de gordel, .
Sorry Klof, dat was ondoordacht van me.

Oud 01-02-11, 13:32 Standaard   #19
SCH
Hup Holland!

Column: Dost moet nu een grote jongen zijn

Wie de schuldige is, doet er eigenlijk niet toe. Ajax vindt dat SC Heerenveen een veel te hoog bedrag vroeg, de Friezen vinden dat Ajax best aan de vraagprijs kon voldoen. Feit is dat de transfer van Bas Dost naar Ajax niet rondgekomen is en dat spits de rest van het seizoen gewoon voor SC Heerenveen speelt. Lekker, als je net in een arbitragezaak je club en trainer Ron Jans met de grond gelijk gemaakt hebt.

Dost moet nu laten zien dat hij een grote jongen is. Want laten we eerlijk zijn: dat heeft hij nog geen moment gedaan. Toen hij bij SC Heerenveen op de bank terecht kwam begon hij te mopperen en dat is niet meer opgehouden. Hij verwijt Ron Jans dat hij na een goed trainingskamp 'in een volle kleedkamer' gezegd zou hebben dat Dost ook na de winterstop op de bank moest zitten. Nou nou. Het is allemaal wat.

Dost gedraagt zich als een vedette, maar enigszins misplaatst is dat wel. Zes doelpunten in een seizoen bij FC Emmen, drie in zijn eerste jaar bij Heracles en vervolgens veertien in zijn tweede jaar in Almelo. Veertien doelpunten in een team waarin iedereen dat seizoen boven zichzelf uitsteeg. Dat is alles wat de 21-jarige spits tot nu toe heeft laten zien.

Natuurlijk, potentie heeft hij genoeg. Je hoeft geen voetbalprofessor te zijn om te zien dat Dost de mogelijkheden heeft om een heel goede spits te worden. Maar de mogelijkheden hebben, betekent nog niet dat je ook echt een goede spits wordt. Daarvoor is meer nodig, zoals een goede instelling en mentaliteit. En je moet met teleurstellingen kunnen omgaan. Jans en ook Gertjan Verbeek gaven eerder al aan dat de 'rouwmomenten' van Dost te lang duren. Na een gemiste kans gaat hij niet vol goede moed op jacht naar een volgende kans, maar laat hij zijn hoofd hangen.

Verbeek en Jans hebben hem aan het hoofd proberen te brengen dat dat anders moet. Nu mag Dost laten zien wat hij geleerd heeft. Als je al medisch gekeurd bent in Amsterdam, een arbitragezaak aanspant tegen je club en rekent op een goede afloop, is het natuurlijk een enorme dreun als je gedroomde transfer naar Ajax op het laatste moment afketst. Dan mag je best een rouwmoment hebben, zoals Verbeek en Jans het noemen. Maar niet te lang.

Column op FC Update die aansluit bij hoe ik er tegen aan kijk.

Als Dost een kerel is traint hij de komende periode keihard, verovert hij door goede invalbeurten een basisplaats en maakte hij tot de zomer nog een doelpunt of tien. Alleen zo kan hij laten zien dat hij inderdaad een topspits kan worden en klaar is voor een transfer naar Ajax. Want in Amsterdam zal het ook niet altijd mee zitten. [/q]

Oud 01-02-11, 14:01 Standaard   #20
AFCA

Maar er ontstaat nu wel een bizarre situatie. Stel, Dost zet zich er overheen en gaat vol aan de bak om te zorgen dat Ajax m van de zomer alsnog aan wil trekken. Dost draait een uitstekende tweede seizoenshelft en inderdaad, Ajax trekt weer aan de bel. Dan gaat Heerenveen misschien wel 10 of 11 miljoen vragen. Dus schiet Dost zichzelf met iedere goal in de voet...

Oud 01-02-11, 14:08 Standaard   #21

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar er ontstaat nu wel een bizarre situatie. Stel, Dost zet zich er overheen en gaat vol aan de bak om te zorgen dat Ajax m van de zomer alsnog aan wil trekken. Dost draait een uitstekende tweede seizoenshelft en inderdaad, Ajax trekt weer aan de bel. Dan gaat Heerenveen misschien wel 10 of 11 miljoen vragen. Dus schiet Dost zichzelf met iedere goal in de voet...
Er is een vastgestelde transfersom, die is komende zomer inderdaad 10 miljoen. De zomer daarna 7 miljoen. De kans dat Heerenveen komende zomer 10 miljoen vraagt acht ik echter niet zo groot. Zal weer 6 zijn. Ik geloof er niks van dat Dost opeens zo goed gaat voetballen dat er 4 miljoen bij op komt.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 16:49 thumb down   #22
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ging zonet naar de KNVB-site om eens uitgebreid het vonnis te lezen, om erachter te komen wat nou precies de overwegingen in zo'n zaak zijn, krijg je dit bericht:

De arbitragecommissie heeft maandagavond inzake het geschil tussen Bas Dost en sc Heerenveen vonnis gewezen. De commissie heeft de vorderingen van Bas Dost afgewezen en Dost in de kosten van deze arbitrageprocedure veroordeeld.

Voor verdere inhoudelijke informatie verwijst de bond naar beide partijen.
Wat is dat nou weer voor een fucking onzin? Hopelijk neemt Nederland als rechtsstaat nooit het voorbeeld van de KNVB over.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 17:00 Standaard   #23
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]Ik ging zonet naar de KNVB-site om eens uitgebreid het vonnis te lezen, om erachter te komen wat nou precies de overwegingen in zo'n zaak zijn, krijg je dit bericht:

Wat is dat nou weer voor een fucking onzin? Hopelijk neemt Nederland als rechtsstaat nooit het voorbeeld van de KNVB over.
Wat is onzin? Dat ie de kosten moet betalen? Dat is heel gebruikelijk in onze rechtsstaat hoor.

Oud 01-02-11, 17:04 Standaard   #24

[...]

Wat is onzin? Dat ie de kosten moet betalen? Dat is heel gebruikelijk in onze rechtsstaat hoor.
Nee, dat het vonnis incl. uitleg niet openbaar is. Je moet het bij de partijen gaan opvragen.
VoreG is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 17:08 Standaard   #25
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door VoreG Bekijk bericht
[...]

Nee, dat het vonnis incl. uitleg niet openbaar is. Je moet het bij de partijen gaan opvragen.
Dit ja. Op rechtspraak.nl staat dezelfde dag nog een verslag over de uitspraak, de KNVB hoeft blijkbaar haar beslissingen niet te verantwoorden tov het publiek.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 17:14 Standaard   #26
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij wordt dat nog wel gepubliceerd, dat gebeurde eerder toch ook altijd?

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 19:26 Standaard   #27
SCH
Hup Holland!

Dat zou wel raar zijn idd. Ik ga er wel even achteraan.

Oud 01-02-11, 19:43 Standaard   #28
SCH
Hup Holland!

Proceskosten waren 1700 euro, moet Bassie betalen, is toch weer tien sessies bij de logopedist

Heb de uitspraak opgevraagd, zal hem hier (morgen denk ik) posten.

Oud 01-02-11, 21:08 Standaard   #29

Hij staat al online op de site van de knvb
Oud 01-02-11, 21:12 Standaard   #30
SCH
Hup Holland!

http://bin617-01.website-voetbal.nl/...erenveen_0.pdf

Oud 01-02-11, 23:18 Standaard   #31
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopelijk stuurt de NOS morgen een cameraploeg ben wel benieuwd.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-11, 23:31 Standaard   #32
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Column: Dost moet nu een grote jongen zijn

Wie de schuldige is, doet er eigenlijk niet toe. Ajax vindt dat SC Heerenveen een veel te hoog bedrag vroeg, de Friezen vinden dat Ajax best aan de vraagprijs kon voldoen. Feit is dat de transfer van Bas Dost naar Ajax niet rondgekomen is en dat spits de rest van het seizoen gewoon voor SC Heerenveen speelt. Lekker, als je net in een arbitragezaak je club en trainer Ron Jans met de grond gelijk gemaakt hebt.

Dost moet nu laten zien dat hij een grote jongen is. Want laten we eerlijk zijn: dat heeft hij nog geen moment gedaan. Toen hij bij SC Heerenveen op de bank terecht kwam begon hij te mopperen en dat is niet meer opgehouden. Hij verwijt Ron Jans dat hij na een goed trainingskamp 'in een volle kleedkamer' gezegd zou hebben dat Dost ook na de winterstop op de bank moest zitten. Nou nou. Het is allemaal wat.

Dost gedraagt zich als een vedette, maar enigszins misplaatst is dat wel. Zes doelpunten in een seizoen bij FC Emmen, drie in zijn eerste jaar bij Heracles en vervolgens veertien in zijn tweede jaar in Almelo. Veertien doelpunten in een team waarin iedereen dat seizoen boven zichzelf uitsteeg. Dat is alles wat de 21-jarige spits tot nu toe heeft laten zien.

Natuurlijk, potentie heeft hij genoeg. Je hoeft geen voetbalprofessor te zijn om te zien dat Dost de mogelijkheden heeft om een heel goede spits te worden. Maar de mogelijkheden hebben, betekent nog niet dat je ook echt een goede spits wordt. Daarvoor is meer nodig, zoals een goede instelling en mentaliteit. En je moet met teleurstellingen kunnen omgaan. Jans en ook Gertjan Verbeek gaven eerder al aan dat de 'rouwmomenten' van Dost te lang duren. Na een gemiste kans gaat hij niet vol goede moed op jacht naar een volgende kans, maar laat hij zijn hoofd hangen.

Verbeek en Jans hebben hem aan het hoofd proberen te brengen dat dat anders moet. Nu mag Dost laten zien wat hij geleerd heeft. Als je al medisch gekeurd bent in Amsterdam, een arbitragezaak aanspant tegen je club en rekent op een goede afloop, is het natuurlijk een enorme dreun als je gedroomde transfer naar Ajax op het laatste moment afketst. Dan mag je best een rouwmoment hebben, zoals Verbeek en Jans het noemen. Maar niet te lang.

Column op FC Update die aansluit bij hoe ik er tegen aan kijk.

Als Dost een kerel is traint hij de komende periode keihard, verovert hij door goede invalbeurten een basisplaats en maakte hij tot de zomer nog een doelpunt of tien. Alleen zo kan hij laten zien dat hij inderdaad een topspits kan worden en klaar is voor een transfer naar Ajax. Want in Amsterdam zal het ook niet altijd mee zitten. [/q]
Volledig eens met de column ja, want als ie als (pas) 21 jarige iets tot een hoogtepunt heeft gestuwd de afgelopen dagen, is het wel z'n onvolwassenheid qua mentaliteit in het omgaan met zaken die net even anders lopen dan dat hij zou wensen.

Hij heeft gewoon gehandeld als e.o.a. gefrustreerd pubertje wiens PSP voor een weekend in beslag genomen is door z'n ouders, beetje van dat niveau.

Een top spits zal ie dan ook niet worden, of hij moet zich eens gaan verplaatsen in jongens als Gattuso en wat overnemen van die mentaliteit en instelling in wedstrijd, training, en buien het veld, in voorspoed en tegenspoed.

Oud 02-02-11, 00:15 Standaard   #33
Mah boi!

Huntelaar is nog een beter voorbeeld, ook omdat het redelijk vergelijkbare types zijn. Huntelaars ijzersterke mentaliteit heeft hem gebracht waar ie nu staat, altijd blijven werken en altijd loeren op je kans binnen de wedstrijd, altijd jezelf willen blijven verbeteren zelfs al sta je ernaast.

Dost heeft dat van nature een stuk minder. Je kunt het jezelf wel aanleren, maar ook zoiets is niet iedereen gegeven. Hopelijk ziet Bas dat nu zelf ook in en gaat ie er aan werken, desnoods met wat professionele hulp, want puur op voetballend gebied vind ik 'm nog altijd al verder ontwikkeld dan Klaas op z'n 20/21e. Die scoorde er sinds z'n komst naar AGOVV weliswaar al op los, maar daar komt dat stukje mentaliteit binnen de wedstrijd weer bij kijken.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 02-02-11 om 00:20

Oud 02-02-11, 01:41 big smile   #34
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

http://bin617-01.website-voetbal.nl/...erenveen_0.pdf
Die laatste dichtgedrukte zin doet het em: Rechtdoende als goede mannen naar billijkheid

Oud 02-02-11, 07:43 Standaard   #35

Deal Bas Dost was wél rond door Marcel van der Kraan
HEERENVEEN - Ajax en SC Heerenveen hebben op de laatste dag van de transferperiode, kort voor middernacht, wel degelijk een akkoord bereikt over de transfer van Bas Dost. Maar de Friese club stemde zó laat in, dat er geen tijd restte om de overgang van de jeugdinternational naar de Amsterdam ArenA op papier in orde te krijgen.

Bas Dost tussen sc Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra (l) en makelaar Rob Jansen Volgens de bekende voetbaljurist Jan Kabalt betekent het akkoord in juridische zin dat Dost komende zomer alsnog voor het overeengekomen bedrag naar Amsterdam kan. Mits een van de partijen zich beroept op de mondelinge overeenkomst van maandagnacht.

Dost, die zijn droomtransfer naar Ajax hopeloos zag ontsporen, kreeg gisteren de gelegenheid om alle teleurstellingen privé te verwerken. Vandaag moet hij zich weer melden in het Abe Lenstra Stadion en wordt hij geacht het seizoen bij Heerenveen naar behoren af te maken.

Na een maandag vol discussies (oa. bij de KNVB-arbitragecommissie) en onderhandelingen, wilde SC Heerenveen aanvankelijk niet buigen. Maar om 23.40 uur kwam alsnog het verlossende telefoontje van de Friese voorzitter Robert Veenstra. Rob Jansen, die als FIFA-agent optrad, bevestigt dat Heerenveen en Ajax elkaar twintig minuten voor het verstrijken van de transferdeadline hebben gevonden betreffende de transfer Dost.

,,Via de telefoon kwamen beide clubs tot een mondeling akkoord. Maar administratief was het niet meer uitvoerbaar.’’ De deal bestond uit een afkoopsom van het 4,5-jarig contract van Dost voor 4,5 miljoen euro. Daarbovenop zou Heerenveen een bonus ontvangen van 500.000 euro als de Amsterdammers binnen vijf jaar kampioen zouden worden.

Tevens zouden de Friezen vijftien procent van het transferbedrag ontvangen bij doorverkoop van Dost door Ajax. Jansen: ,,Als FIFA-agent heb ik dit akkoord telefonisch besproken met Heerenveen en met Ajax.’’ Heerenveen-preses Veenstra bevestigt Jansens lezing „We wilden de deal op onze voorwaarden steunen. Helaas hebben we het niet tot een goed einde kunnen brengen.’’
Oud 02-02-11, 08:14 Standaard   #36
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, mooi.

Oud 02-02-11, 09:24 thumb up   #37
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Beide clubs dus nog wasser bij de vino gedaan. Het verhaal dat Ajax niet meer wilde onderhandelen klopt dus ook niet, wel het verhaal dat SCH eigenlijk te laat was.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 02-02-11, 11:09 Standaard   #38
Mah boi!

Kut, dat is wel naaierig.

Oud 02-02-11, 11:39 Standaard   #39
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit doet me zo aan de zaak Alves denken. Het was allemaal rond, smsjes waren en werden er verstuurd. Alves was al getest....
En naderhand nadat er een handtekening van een andere zaakwaarnemer niet opstond werd er ook doodleuk gemeld dat de clubs er niet eens helemaal uit waren etc etc..

Ik vind dat arbitrageverhaal sowieso belachelijk! Maar goed, Dost staat op nul!

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 02-02-11, 11:40 Standaard   #40
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Dost staat op nul!
Da's niet waar:

2010/11 sc Heerenveen Eredivisie 18 8

Oud 02-02-11, 16:26 Standaard   #41
SCH
Hup Holland!

Dost hervat training bij sc Heerenveen

TJALLEBERD - Bas Dost is woensdagmiddag weer begonnen met trainen bij sc Heerenveen. De spits probeerde maandag via een arbitragezaak een overgang naar Ajax af te dwingen, maar dat lukte hem niet. Omdat Heerenveen en Ajax ook geen akkoord bereikten over een transfer, moet Dost bij Heerenveen blijven.

De clubleiding en technische staf voerden woensdagochtend een gesprek met Dost, die maandag bij de arbitragezaak aangaf dat er sprake was van een vertrouwensbreuk en dat hij voor zichzelf geen toekomst meer zag bij de Friese club. In het gesprek hebben beide partijen woensdag aangegeven een streep te willen zetten onder het verleden.

----------------------------------- dit is de streep

Kan ie die tong nou niet eens in zijn mond houden?

Oud 02-02-11, 16:39 Standaard   #42
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Met zn jankhoofd.

Oud 02-02-11, 16:41 sunglasses   #43
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Grulez Bekijk bericht
Met zn jankhoofd.
Maar wel ons jankhoofd Bassie

Oud 02-02-11, 16:41 Standaard   #44
rasgroninger

[...]

Maar wel ons jankhoofd Bassie
Ik kan me voorstellen dat veel supporters zo'n klager wel eens zat zijn.

Oud 02-02-11, 16:42 Standaard   #45
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

ok

Oud 02-02-11, 16:43 Standaard   #46
SCH
Hup Holland!

[...]

Wij niet hoor. Wij houden van alles met een pompebled erop.

Oud 02-02-11, 16:44 Standaard   #47
rasgroninger

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
[...]

ok
Niet dan? De keren dat ik hem zie, is hij aan het mokken. En maar zuchten dat het allemaal niet eerlijk is. En dat voor iemand die zich nog moet bewijzen. Ik geef Ron Jans dan ook groot gelijk.

Oud 02-02-11, 16:45 Standaard   #48
Breuer in Oranje

Pompeblêd op z'n mond?

Sûkerbôle.
Oud 02-02-11, 16:45 Standaard   #49
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom is ie niet verkocht voor 6 miljoen?

Krijgen wij tenminste nog 300.000eur
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 02-02-11, 17:02 Standaard   #50
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat Emmen nog meer baalt
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site