![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Baas Dost
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Gelukkig maar dat hij niet naar Ajax is gegaan, want met vleugelspelers in vorm om hem heen scoort hij aan de lopende band.
En Ajax heeft dat laatste niet .
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Sigthorsson heeft ook wel eens 5 goals gemaakt. Derhalve is deze prestatie van Dost niets speciaals
|
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
|
Dat is eerder de uitzondering dan de regel. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Een spits bij Ajax krijgt eigenlijk altijd wel kansen, zelfs Siem De Jong (ook niet de meest explosieve) toen hij in de spits stond. Ajax scoort ook altijd meer dan Heerenveen, althans in deze eeuw tot nu toe nog ieder seizoen en ook dit seizoen scoorde Ajax al vaker dan Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Bovendien heeft Ajax met Boerrigter wel degelijk een vleugelspeler. En die stak tot z'n blessure ook nog in aardige vorm.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Niet over Ajax lullen. Bassie is van ons
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Ben je fan SCH?
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Nee, adept.
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Het is niet het soort voetballer waarvoor ik naar het stadion ga, nog steeds niet. Maar iemand die 5x in een wedstrijd voor ons scoort, het Heerenveenshirt met trots draagt, die heeft mijn volledige sympathie en liefde uiteraard. En zoals jij zegt, hij speelt voor zijn mogelijkheden gewoon goed, hij kent zijn beperkingen en betrekt andere spelers daar goed bij, het loopt gewoon, en ik snap nu weer waarom we hem gekocht hebben. In die zin geniet ik meer van hem dan van Huntelaar destijds bij Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Het kan snel verkeren bij jou.
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Hoezo? Was jij vorig seizoen niet kritisch of negatief over hem geweest?
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar je mening over Dost was nogal... overdreven.
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Nou, hij speelde beroerd, hij wilde weg, flirtte met Ajax, pastte zich niet aan, deed negatief over de club. Ik vond mijn reactie best logisch .
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Schrok me te pletter toen ik gisteravond op m'n telefoon keek
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Het betaalt zich vanzelf uit wanneer je die jongen gewoon een basisplaats garandeert. Wat dat betreft een goede zaak dat de clubleiding Jans op z'n domme conflictgedrag van vorig seizoen heeft gecorrigeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#270 | |
Dat Bas nu zo rendeert is juist aan Jans te danken!!!
||
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
Ik denk eerder aan de overige mensen van de technische staf en dan met name Herder en de ervaring die Sibon over kan brengen.
En natuurlijk ook de rest van het elftal, want als die hem niet bij het spel betrekken en hem van goede ballen voorzien dan schiet het nog niet op. |
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
|
|
|
#275 | |
||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ook de eerste 2 wedstrijden na de winterstop trefzeker, op welk aantal zal hij dit seizoen gaan eindigen?
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Op naar de 30.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
#279 |
|
was de ideale spits voor Ajax geweest.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
#281 |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Een spits bij Ajax krijgt toch altijd kansen? Als je kijkt naar deze eeuw dan zie je dat Ajax altijd meer scoort dan Heerenveen, ook dit jaar scoorde Ajax na 19 wedstrijden vaker (6 doelpunten meer) dan Heerenveen. Daarnaast zou een type als Eriksen juist profijt hebben van een speler als Dost.
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
#286 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Dost heeft niks goed opgepikt door Jans. Hij heeft zich ontwikkelt bij Heracles onder Verbeek. Vervolgens misbruikte Jans hem en motiveerde hij hem ook niet, wat Dost juist nodig heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Nou ja, wat jij wil. Heerenveenwatchers weten wel beter. Jans en Dost is een prima tandem, zal Dost ook zeker beamen. Ook een goede zet om Sibon er bij te halen. Dost leefde iets te veel in de wolken na een goed seizoen. Juist nu heeft hij zich enorm ontwikkeld, hij is een veel volwassener spits geworden met een grote waarde voor het team, meer dan een goaltjesdief Maar blijkbaar mag Jans de credits niet hebben van sommigen, gevoed door die druiloor van een Johan Derksen.
|
|
|
|
|
|
#289 | |
![]() Als er iemand is die niet zweeft is hij het. En mijn opinie heeft niks te maken met de mening van Johan. Hij heeft Dost op een paar rare momenten gewisseld en gepasseerd, terwijl je kon zien dat hij echt wel zijn goaltjes ging maken. Als je die jongen vertrouwen geeft schiet hij er elk jaar minimaal 20 in
|
||
|
|
|
|
|
#290 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
#292 | |
|
||
|
|
|
|
|
#293 | |
||
|
|
|
|
|
#294 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#295 |
|
Zowel Jans als Dost zijn niet perfect omgegaan in het begin, mede door die hele transfersoap en het slechte spel van Dost (en Jans die naar mijn insziens onterechte kritiek uitte op Dost), maar dit seizoen is het een geweldig werkende tandem (het vertrouwen van Jans in Dost betaalt zich dubbel en dwars uit). Ook het aantrekken van Sibon om Dost te ondersteunen vond ik een goede zet.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Volgens mij is de Dost van dit seizoen een heel stuk beter dan de Dost bij Heracles. En die ontwikkeling komt mede door het feit dat hij mentaal totaal niet weerbaar was. Dat heeft ie bij Heerenveen opgepakt, met de nodige strubbelingen uiteraard.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Dat denk ik ook. Vond de kritiek van Jans wel terecht vorig jaar. Dost was veel te veel bezig met zichzelf na het missen van een kans. Dat had hij ook bij Heracles wel eens last van.
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Baas Dost
|
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Niet gescoord helaas. Maar man, man, wat is hij goed. En dan vooral zijn pasjes, als je een camera speciaal op hem zou zetten dan is het genieten, het is af en toe echt kunst wat hij doet.
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
vergeet je de geniale aanname nog te vermelden
|
|