|
|
#1 |
|
vroeger... __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spooj dich lanksaam.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wordt het niet eens tijd voor een mooie VVV-OP heren
?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wel een goed idee.
Nu ben ik niet zo een grafisch of kunstzinnig wonder. Dus ik vrees dat er weinig mooi's van mijn hand komt.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Weheh, wat een bazen Jap. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
"Die rooie uit
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook echt een Ierse vader gewoon en meteen zo'n rooie pretkop met wat Japanse trekjes.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lijkt me een goede aanwinst voor VVV.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als er één het eind van het seizoen niet haalt is het Haike Berden. Er komt, terecht, steeds meer kritiek op deze man en zijn desastreuze beleid. Ik denk dat hij deze farce toch niet veel langer vol kan houden.
Hoop doet leven. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
We kunnen in ieder geval weer de derby tegen MVV spelen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Willem II is inmiddels angstig dichtbij gekomen en als je het spel van beiden sinds de winterstop vergelijkt dan ziet het er niet goed uit voor jullie.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ach, op zich maakt het niet eens zo veel meer uit. Of we nu als laatste eindigen of toch nacompetitie mogen spelen, we vliegen er toch wel uit.
Ik heb liever dat we als laatste eindigen, dan nog een keer vernederd worden door een JL-team. Het wordt tijd voor een flinke opschoning. Nieuw bestuur, nieuwe spelers en een nieuw beleid. Dit is echt niks. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ze laten zich ook iedere keer als manke lammetjes naar de slachtbank leiden. Er is niemand die een signaal af geeft, in zo'n wedstrijd als gisteren had ik al lang iemand "door midden" geschopt. Tijdrekken terwijl je met 5-1 achter staat, alsof het ze allemaal niet boeit. Binnen die hele club heeft niemand enigszins een idee waar hij mee bezig is...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
@sport_promotion
Patrick Paauwe beëindigt carrière per direct - Patrick Paauwe beëindigt carrière per direct - Nieuws - SportPromotion Hij heeft er genoeg van. Is nogal een aderlating, me dunkt? |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vorig seizoen was Paauwe van grote waarde voor VVV, maar de zomerstop heeft hem geen goed gedaan. Dit seizoen is hij zelfs degene die vaak beslissend in de fout gaat, al zal dat ook wel door al die broddelaers om hem heen komen. Ik had hem een mooi afscheid gegund, maar dit is op 't moment het beste voor zowel Patrick als VVV.
Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat VVV die Höcher van Helmond nu gewoon naar ADO laat vertrekken, wat een wanbeleid zeg. Dadelijk moet ik HairyArsedIrishman ook nog gelijk geven in zijn mening dat de andere "Captain" ook weg moet... __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wie gaat er nu in het centrum spelen dan ? Fleuren ???
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ferry de Regt en Maya Yoshida
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zwak om te stoppen als het slecht met de club gaat. Had dan het seizoen afgemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoe cynisch het ook klinkt, maar dit is voor de club beter dan wanneer hij tot het einde van het seizoen was doorgegaan. Het lichaam werkte niet meer mee en als je dan ook nog eens zo'n klote seizoen doormaakt en je als voormalig international en UEFA-Cup winnaar niet meer mee kan met het (al zo lage) niveau dan houdt het een keer op. Overigens heeft hij wel de laatste wedstrijd uit zijn carrière tegen de club waar het voor hem allemaal begon gespeeld...
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Moedige keuze van Cees Paauwe.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Waar we afgelopen zaterdag vanuit Breda al een cadeautje kregen, bestaan we vandaag exact 108 jaar!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou, omdat de Venlonaere hier toch al niet zo dichtbezaaid zijn, zullen we elkaar maar daarmee moeten feliciteren, hè?
Gefeliciteerd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Iemand die ene Stojkovic kent die in de jeugd van VVV werkzaam is/was?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat waren we toch weer ongelooflijk slecht gisteravond. Eigenlijk zou de KNVB zowel Excelsior als VVV op basis van deze wedstrijd uit de Eredivisie moeten gooien wegens het in diskrediet brengen van de voetbalsport.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als ik de samenvatting zie valt het wel mee
![]() Wat een dikke kansen hebben ze gemist zeg
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nope. Daar kun je beter een jonge speler voor neerzetten.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Naast Ahahoui gaan ook Ofrany en Begois weg.
Kan niet zeggen dat ik er wat aan mis. Begois heb ik altijd al een onzeker en wispelturig type gevonden. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
op 2.40... Maar ik ga ze alle drie niet missen. Alle drie hebben ze zich nooit doorontwikkeld... __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jammer van die tweede tegengoal, belachelijk hoe vrij die John stond...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Twente was natuurlijk behoorlijk ondermaats, maar ik vond VVV toch wel aardig voetballen vanmiddag.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tja als we vandaag een puntje hadden gepakt en volgende week "gewoon" van Willem II zouden gaan winnen zou de marge 9 punten zijn. En dan zouden we dus veilig zijn voor directe degradatie... Afin, zoals we dat hier zeggen; "as is verbrande turf"...
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Toen die bal van de lat spatte kreeg ik een opgelucht gevoel , want ik wist : Ok, VVV heeft die kans gehad en die komt altijd in een wedstrijd en had wel een gevoel van : Nou gaat Twente ook winnen . Ik moet er wel bijzeggen dat Twente uitermate zwak speelde en wil geen excuses aanboren ( die hou ik voor mezelf ) en ik had het gevoel dat jullie alleenmaar sterker werden door het zwakke spel van Twente . Hoe langer de wedstrijd bezig was , hoe sterker jullie werden en eigenlijk mag het een godswonder heeten dat wij nog wonnen en dat heeft alleen met individuele klasse te maken , want het spel was dramatisch aan Twentse zijde . Zuur voor jullie , maar aan de andere kant ; met 1 punt kom je ook niet veel verder . ( mmm elke punt is belangrijk en had dit niet moeten typen .. sorry ) Nacompetitie lijkt haast wel zeker .. Het had jullie wel een buust gegeven en wat zelfvertrouwen . Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-03-11 om 21:35 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
VVV verlengt contract tegen Kanker vechtende Van Kouwen niet. Ik vind het een grote schande. Die jongen vecht tegen zijn ziekte en heeft 1/2
2/2 nu ook nog eens de zorgen van een aflopend contract. Waarom geen klein contract om hem te helpen net als bij Nalbantoglu en v/d Laak... Ongelofelijk. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als jij al een aantal jaar in dienst bent wel ja, want dan heb je een contract voor onbepaalde tijd.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En ik vind trouwens dat Nash gelijk heeft. Niet chique van VVV om hem om deze reden niet te verlengen. Je kan hem op zijn minst een nieuw contract tegen lagere voorwaarden geven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Overigens had ik Ahahoui wel gehouden als ik VVV was. Maar goed, Berden zal er graag een Jap of Nigeriaan voor in de plaats zien. Of huurt liever weer 60 spelers komend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Weinig sjieke beslissing van VVV inzake van Kouwen. Maar ze zullen het wel op "gezonde"
bedrijfvoering gooien ofzo. Dat zij niet het geld hebben om filantropische redenen spelers te behouden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Voor al die Jappen en Nigerianen die hij heeft gehaald, had hij best een miljoentje aan Boerrigter kunnen besteden.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Die jongen heeft ook nog aan de basis gestaan van het 'succes' dat ze onlangs hebben gehad. Hij was een super belangrijke spil in hun JL-elftal. Speelt dan ook al jaren voor de club, met een uitstapje naar Roda.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik vind het ook niet echt sjiek, biedt hem dan op z'n minst een minimumcontract aan als gebaar...
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VVV-Venlo #4: Zutjes Aan!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |