Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-01-11, 13:18 Standaard   #1
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

vroeger...

Oud 14-01-11, 16:42 Standaard   #2
Saoirse

HairyArsedIrishman's Voetbal Forum schermafbeelding

Spooj dich lanksaam.

Oud 14-01-11, 18:38 Standaard   #3
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Wordt het niet eens tijd voor een mooie VVV-OP heren ?

Oud 14-01-11, 18:41 Standaard   #4
Saoirse

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Wordt het niet eens tijd voor een mooie VVV-OP heren ?
Wel een goed idee.

Nu ben ik niet zo een grafisch of kunstzinnig wonder. Dus ik vrees dat er weinig mooi's van mijn hand komt.

Oud 14-01-11, 18:58 Standaard   #5
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

VVV-Venlo legt Noord-Ierse Japanner Cullen vast
14/01/2011 18:42

Robert Cullen kan zich op de Nederlandse velden gaan manifesteren. De Japanner met een Noord-Iers paspoort hield aan zijn stage bij VVV-Venlo een contract over.

De 25-jarige Cullen maakte over twee periodes indruk op de technische staf van de Limburgse club. Een contract tot medio 2013 was het resultaat voor de aanvallende middenvelder, die op de flanken het best uit de voeten kan.

Cullen gold in Japan als een groot talent, maar kon mede door blessureleed zijn belofte niet waarmaken. De middenvelder was voor het laatst actief voor Japanse tweedeklasser Roasso Kumamoto.

Ondanks een Noord-Ierse vader koos Cullen in 2005 voor zijn moederland. Zo kon hij op het WK Onder-20 met Japan in en ook tegen Nederland spelen. Maar voor VVV is zijn afkomst interessant, omdat hij vanwege zijn Noord-Ierse paspoort niet het salaris hoeft te verdienen van een speler van buiten de Europese Unie.
Hendril is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-01-11, 19:05 Standaard   #6
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Weheh, wat een bazen Jap.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-01-11, 19:07 Standaard   #7
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[afbeelding: link]
Kolere
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-01-11, 19:30 emo   #8

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

"Die rooie uit GesselTokyo"
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 14-01-11, 20:47 Standaard   #9
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook echt een Ierse vader gewoon en meteen zo'n rooie pretkop met wat Japanse trekjes.

Oud 18-01-11, 14:15 Standaard   #10
JLS

'Het liefst blijf ik, maar dan moet er wel ruimte zijn om door te groeien'

Mohammed Allach weet nog niet of hij toekomst ziet voor zichzelf als technisch directeur van RKC Waalwijk. De ex-voetballer wil in ieder geval op korte termijn meer duidelijkheid over het perspectief van de Brabanders. “Het liefst blijf ik hier, maar dan moet er wel ruimte zijn om door te groeien.”

Zeker nu geldschieter Ben Mandemakers heeft besloten een bod op het stadion in te trekken, beleeft de Jupiler League-club zorgelijke tijden. “Ik ga in overleg met de raad van commissarissen om de mogelijkheden voor komend seizoen te bespreken”, zegt Allach tegen Voetbal International. “Wat gaat er gebeuren met het stadion? Kan de sponsorgroep nog worden uitgebreid?”, vraagt de technisch directeur zich af.
“Ik eis niets, maar wil een haalbaarheidsfactor. In februari wil ik de balans opmaken en keuzes maken. Ik ben een bouwer, mijn kwaliteiten liggen niet bij onderhouden en stabiliseren.” Allach heeft overigens het beste met RKC voor en denkt niet alleen aan zichzelf bij een mogelijk vertrek. “Want in dat geval vind ik dat RKC naast Justin Goetzee (algemene zaken, red.) geen tweede directeur in huis moet willen hebben. Het geld kan dan beter worden gebruikt voor investeringen in de technische staf en de selectie.”
Ruilen?

Oud 21-01-11, 10:55 thumb up   #11
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Youssef El-Akchaoui draagt tot het einde van dit seizoen het shirt van VVV-Venlo. De linksback werd afgelopen zomer met veel bombarie aangetrokken door sc Heerenveen, maar een succesverhaal werd de samenwerking niet. Trainer Ron Jans zette hem op de bank en meldde hem onlangs dat hij verhuurd mocht worden.

Ook ADO Den Haag en NAC Breda waren geïnteresseerd in El-Akchaoui (29). Beide wilden hem graag definitief overnemen, maar ADO wil niet voldoen aan zijn salariseisen en in West-Brabant wilde men eerst afwachten of er nog iemand kon worden verkocht. VVV slaat haar slag wel, al is de komst van de routinier voor slechts een half seizoen.

VVV staat op dit moment zeventiende in de Eredivisie en zet alles in werking om niet te degraderen. De kloof met hekkensluiter Willem II is nog groot (zes punten), maar de clubleiding neemt het zekere voor het onzekere. Funso Ojo en Dario Vujicevic worden al gehuurd van respectievelijk PSV en FC Twente, terwijl ook Robert Cullen naar De Koel kwam.

Oud 21-01-11, 10:56 Standaard   #12
Ik niet!

Lijkt me een goede aanwinst voor VVV.

Oud 30-01-11, 11:04 Standaard   #13
Saoirse

Als er één het eind van het seizoen niet haalt is het Haike Berden. Er komt, terecht, steeds meer kritiek op deze man en zijn desastreuze beleid. Ik denk dat hij deze farce toch niet veel langer vol kan houden.

Hoop doet leven.

Oud 30-01-11, 11:05 hearth   #14
Saoirse

We kunnen in ieder geval weer de derby tegen MVV spelen.

Oud 30-01-11, 11:09 no smile   #15
Ik niet!

Willem II is inmiddels angstig dichtbij gekomen en als je het spel van beiden sinds de winterstop vergelijkt dan ziet het er niet goed uit voor jullie.

Oud 30-01-11, 11:23 Standaard   #16
Saoirse

Ach, op zich maakt het niet eens zo veel meer uit. Of we nu als laatste eindigen of toch nacompetitie mogen spelen, we vliegen er toch wel uit.
Ik heb liever dat we als laatste eindigen, dan nog een keer vernederd worden door een JL-team.

Het wordt tijd voor een flinke opschoning. Nieuw bestuur, nieuwe spelers en een nieuw beleid. Dit is echt niks.

Oud 30-01-11, 12:13 Standaard   #17
JLS

Ze laten zich ook iedere keer als manke lammetjes naar de slachtbank leiden. Er is niemand die een signaal af geeft, in zo'n wedstrijd als gisteren had ik al lang iemand "door midden" geschopt. Tijdrekken terwijl je met 5-1 achter staat, alsof het ze allemaal niet boeit. Binnen die hele club heeft niemand enigszins een idee waar hij mee bezig is...

Oud 31-01-11, 14:53 surprise   #18
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

@sport_promotion
Patrick Paauwe beëindigt carrière per direct - Patrick Paauwe beëindigt carrière per direct - Nieuws - SportPromotion

Hij heeft er genoeg van. Is nogal een aderlating, me dunkt?

Oud 31-01-11, 15:08 Standaard   #19
JLS

Vorig seizoen was Paauwe van grote waarde voor VVV, maar de zomerstop heeft hem geen goed gedaan. Dit seizoen is hij zelfs degene die vaak beslissend in de fout gaat, al zal dat ook wel door al die broddelaers om hem heen komen. Ik had hem een mooi afscheid gegund, maar dit is op 't moment het beste voor zowel Patrick als VVV.

Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat VVV die Höcher van Helmond nu gewoon naar ADO laat vertrekken, wat een wanbeleid zeg. Dadelijk moet ik HairyArsedIrishman ook nog gelijk geven in zijn mening dat de andere "Captain" ook weg moet...

Oud 31-01-11, 15:15 Standaard   #20
Blucerchiato

tukkeRoel's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie gaat er nu in het centrum spelen dan ? Fleuren ???

Oud 31-01-11, 15:16 Standaard   #21
JLS

Ferry de Regt en Maya Yoshida

Oud 31-01-11, 15:16 Standaard   #22
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Zwak om te stoppen als het slecht met de club gaat. Had dan het seizoen afgemaakt.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-11, 15:21 Standaard   #23
JLS

Oorspronkelijk geplaatst door Karrel_Laaglawaai Bekijk bericht
Zwak om te stoppen als het slecht met de club gaat. Had dan het seizoen afgemaakt.
Hoe cynisch het ook klinkt, maar dit is voor de club beter dan wanneer hij tot het einde van het seizoen was doorgegaan. Het lichaam werkte niet meer mee en als je dan ook nog eens zo'n klote seizoen doormaakt en je als voormalig international en UEFA-Cup winnaar niet meer mee kan met het (al zo lage) niveau dan houdt het een keer op. Overigens heeft hij wel de laatste wedstrijd uit zijn carrière tegen de club waar het voor hem allemaal begon gespeeld...

Oud 31-01-11, 15:22 Standaard   #24
Theo, pak 'm terug

Moedige keuze van Cees Paauwe.

Oud 31-01-11, 15:25 big smile   #25
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[afbeelding: link]
Zie het nu pas.

.

Oud 31-01-11, 22:31 Standaard   #26
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
[...]

Hoe cynisch het ook klinkt, maar dit is voor de club beter dan wanneer hij tot het einde van het seizoen was doorgegaan. Het lichaam werkte niet meer mee en als je dan ook nog eens zo'n klote seizoen doormaakt en je als voormalig international en UEFA-Cup winnaar niet meer mee kan met het (al zo lage) niveau dan houdt het een keer op. Overigens heeft hij wel de laatste wedstrijd uit zijn carrière tegen de club waar het voor hem allemaal begon gespeeld...
Maar iets eerder bekend maken had wel wat handiger geweest voor VVV, niet?

413
EddyAlbena is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-11, 14:12 Standaard   #27
JLS

Waar we afgelopen zaterdag vanuit Breda al een cadeautje kregen, bestaan we vandaag exact 108 jaar!

Oud 07-02-11, 19:32 sunglasses   #28
Saoirse

Nou, omdat de Venlonaere hier toch al niet zo dichtbezaaid zijn, zullen we elkaar maar daarmee moeten feliciteren, hè?

Gefeliciteerd.

Oud 07-02-11, 19:33 Standaard   #29

Iemand die ene Stojkovic kent die in de jeugd van VVV werkzaam is/was?
Oud 16-02-11, 16:25 Standaard   #30
JLS

VVV'er gaat voor stage naar Finse club met Eredivisie-afvalligen
Soufiane Dadda krijgt volgens De Limburger de kans zich buiten de poorten van VVV-Venlo te laten zien. De twintigjarige aanvaller komt nauwelijks aan spelen toe in de Eredivisie en werd eerder dit seizoen al verhuurd aan Fortuna Sittard. Daar moest hij echter weer vertrekken, toen hij een onnodige rode kaart pakte.

Een gesprek met Fortuna over de toekomst leverde niets op, waardoor Dadda weer terugkeerde bij zijn andere Limburgse werkgever. VVV zag Dadda echter pas twee keer scoren in 29 optredens en derhalve is er voor hem te weinig perspectief. TPS Turku, dat vorig seizoen als derde finishte in de Finse competitie, verwelkomt de aanvaller nu voor een stageperiode.
Met Toni Kolehmainen (22) loopt er reeds een speler in de selectie rond met een Nederlands verleden. Kolehmainen bracht het seizoen 2008/09 door bij AZ, maar speelde er nimmer één duel. Datzelfde geldt voor Petteri Pennanen (20), die nooit wist door te breken in dienst van FC Twente.

Oud 26-02-11, 12:08 Standaard   #31
JLS

Wat waren we toch weer ongelooflijk slecht gisteravond. Eigenlijk zou de KNVB zowel Excelsior als VVV op basis van deze wedstrijd uit de Eredivisie moeten gooien wegens het in diskrediet brengen van de voetbalsport.

Oud 26-02-11, 15:30 Standaard   #32
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Als ik de samenvatting zie valt het wel mee
Wat een dikke kansen hebben ze gemist zeg
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 20:00 Standaard   #33
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Ahahaoui verlaat VVV na dit seizoen

VVV-Venlo kan volgend seizoen niet meer beschikken over aanvaller Achmed Ahahaoui. Het contract van de Amsterdammer loopt af en hij is niet van zins dit te verlengen. Ahahaoui voelt niet genoeg vertrouwen van trainer Wil Boessen.

"Achmed gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging", vertelt zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani. "Vorig jaar had hij het goed naar zijn zin bij VVV, maar dit seizoen verloopt heel moeizaam. Voor de club, maar ook voor hemzelf. Achmed is echt een jongen die het vertrouwen moet voelen van een trainer. Met Van Dijk had hij die klik, maar nu sneeuwt hij helaas onder bij VVV. Daarom vindt hij het tijd voor een nieuw avontuur. Hij wil het liefst nog een keer zijn geluk beproeven in het buitenland."

Ahahaoui kwam in de zomer van 2009 naar Venlo. Tot nu toe speelde hij 57 duels in de Eredivisie voor de Limburgers, waarin hij zes keer scoorde. De 28-jarige vleugelspits verdedigde eerder als prof de kleuren van Haarlem en Go Ahead Eagles.
Tja... Een verlies?

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 20:36 Standaard   #34
JLS

Nope. Daar kun je beter een jonge speler voor neerzetten.

Oud 11-03-11, 13:56 Standaard   #35
Drums

Naast Ahahoui gaan ook Ofrany en Begois weg.
Kan niet zeggen dat ik er wat aan mis. Begois heb ik altijd al een onzeker en wispelturig type gevonden.
Oud 11-03-11, 14:14 Standaard   #36
JLS

op 2.40...

Maar ik ga ze alle drie niet missen. Alle drie hebben ze zich nooit doorontwikkeld...

Oud 13-03-11, 19:20 Standaard   #37
JLS

Jammer van die tweede tegengoal, belachelijk hoe vrij die John stond...

Oud 13-03-11, 21:14 Standaard   #38
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Twente was natuurlijk behoorlijk ondermaats, maar ik vond VVV toch wel aardig voetballen vanmiddag.

Oud 13-03-11, 21:23 Standaard   #39
JLS

Tja als we vandaag een puntje hadden gepakt en volgende week "gewoon" van Willem II zouden gaan winnen zou de marge 9 punten zijn. En dan zouden we dus veilig zijn voor directe degradatie... Afin, zoals we dat hier zeggen; "as is verbrande turf"...

Oud 13-03-11, 21:31 Standaard   #40
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
Jammer van die tweede tegengoal, belachelijk hoe vrij die John stond...
Ik heb vandaag echt een verschrikkelijke wedstrijd meegemaakt en een gelijke spel was zeker haalbaar voor jullie geweest .

Toen die bal van de lat spatte kreeg ik een opgelucht gevoel , want ik wist : Ok, VVV heeft die kans gehad en die komt altijd in een wedstrijd en had wel een gevoel van : Nou gaat Twente ook winnen .

Ik moet er wel bijzeggen dat Twente uitermate zwak speelde en wil geen excuses aanboren ( die hou ik voor mezelf ) en ik had het gevoel dat jullie alleenmaar sterker werden door het zwakke spel van Twente .

Hoe langer de wedstrijd bezig was , hoe sterker jullie werden en eigenlijk mag het een godswonder heeten dat wij nog wonnen en dat heeft alleen met individuele klasse te maken , want het spel was dramatisch aan Twentse zijde .

Zuur voor jullie , maar aan de andere kant ; met 1 punt kom je ook niet veel verder . ( mmm elke punt is belangrijk en had dit niet moeten typen .. sorry ) Nacompetitie lijkt haast wel zeker ..

Het had jullie wel een buust gegeven en wat zelfvertrouwen .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-03-11 om 21:35

Oud 22-03-11, 12:09 no smile   #41
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

VVV verlengt contract tegen Kanker vechtende Van Kouwen niet. Ik vind het een grote schande. Die jongen vecht tegen zijn ziekte en heeft 1/2
2/2 nu ook nog eens de zorgen van een aflopend contract. Waarom geen klein contract om hem te helpen net als bij Nalbantoglu en v/d Laak...

Ongelofelijk.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 22-03-11, 12:41 Standaard   #42
Blucerchiato

tukkeRoel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht
VVV verlengt contract tegen Kanker vechtende Van Kouwen niet. Ik vind het een grote schande. Die jongen vecht tegen zijn ziekte en heeft 1/2
2/2 nu ook nog eens de zorgen van een aflopend contract. Waarom geen klein contract om hem te helpen net als bij Nalbantoglu en v/d Laak...

Ongelofelijk.
Zou je dat bij jou werkgever wel krijgen dan ?

Oud 22-03-11, 12:42 Standaard   #43
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door tukkeRoel Bekijk bericht
[...]

Zou je dat bij jou werkgever wel krijgen dan ?
Als jij al een aantal jaar in dienst bent wel ja, want dan heb je een contract voor onbepaalde tijd. .

Oud 22-03-11, 12:43 Standaard   #44
Kluf

En ik vind trouwens dat Nash gelijk heeft. Niet chique van VVV om hem om deze reden niet te verlengen. Je kan hem op zijn minst een nieuw contract tegen lagere voorwaarden geven.

Oud 22-03-11, 12:49 Standaard   #45

Overigens had ik Ahahoui wel gehouden als ik VVV was. Maar goed, Berden zal er graag een Jap of Nigeriaan voor in de plaats zien. Of huurt liever weer 60 spelers komend seizoen.
Oud 22-03-11, 12:53 thumb down   #46
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Weinig sjieke beslissing van VVV inzake van Kouwen. Maar ze zullen het wel op "gezonde" bedrijfvoering gooien ofzo. Dat zij niet het geld hebben om filantropische redenen spelers te behouden.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 22-03-11, 12:55 Standaard   #47
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Overigens had ik Ahahoui wel gehouden als ik VVV was. Maar goed, Berden zal er graag een Jap of Nigeriaan voor in de plaats zien. Of huurt liever weer 60 spelers komend seizoen.
Voor al die Jappen en Nigerianen die hij heeft gehaald, had hij best een miljoentje aan Boerrigter kunnen besteden.
Oud 22-03-11, 12:56 thumb down   #48

Die jongen heeft ook nog aan de basis gestaan van het 'succes' dat ze onlangs hebben gehad. Hij was een super belangrijke spil in hun JL-elftal. Speelt dan ook al jaren voor de club, met een uitstapje naar Roda.
Oud 22-03-11, 13:07 thumb down   #49
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht

Ongelofelijk.
echt onbegrijpelijk zoiets!

Oud 22-03-11, 14:08 Standaard   #50
JLS

Ik vind het ook niet echt sjiek, biedt hem dan op z'n minst een minimumcontract aan als gebaar...

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site