![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Brouwers dus weer problemen met z'n knie:
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Stranzl en Nordvedt zaterdag dus de centrale verdedigers; maar goed, dat we er nog 2 gekocht hebben dan
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat gaat Meeuwis doen, denken jullie?
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Die gaat richting Eredivisie of Augsburg (mochten die iemand nodig hebben).
Bailley mag zaterdag weer thuisblijven (is niet fit), Bobadilla wordt aan Zaragossa gelinkt en Idrissou mag waarschijnlijk in de basis starten (niet op links hoop ik). De eerste 4-5 wedstrijden moeten we echt punten gaan pakken, anders is het einde oefening! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
23. So 20.02.11 17:30 Borussia Mönchengladbach - FC Schalke 04
24. Fr 25.02.11 20:30 VfL Wolfsburg - Borussia Mönchengladbach 25. Sa 05.03.11 15:30 Borussia Mönchengladbach - 1899 Hoffenheim 26. Sa 12.03.11 18:30 SV Werder Bremen - Borussia Mönchengladbach 27. Fr 18.03.11 20:30 Borussia Mönchengladbach - 1. FC Kaiserslautern 28. Sa 02.04.11 15:30 FC Bayern München - Borussia Mönchengladbach S04 helaas op zondag (vind ik altijd wat minder ivm de dag erna werken), vrij.avond tegen Lautern is dan weer lekker!! De opstelling volgens Kicker: Aufstellung: Heimeroth - Levels , Nordtveit , Stranzl , Daems - Marx , Neustädter - Reus , Idrissou - Hanke , de Camargo Reservebank: ter Stegen (Tor), Anderson, Herrmann, Bradley, Jantschke, Arango, Bäcker Trainer: Frontzeck |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Auswärtssieg!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Winst!
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ik hoop niet, dat we al ons geluk voor de terugronde in deze wedstrijd opgebruikt hebben!!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer dat hij niet naar Venlo komt. Welke club zal hij heengaan?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb zo'n vermoeden naar Augsburg al is dat maar een persoonlijk vermoeden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik zou het wel weten als ik Meeuwis was.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nu een serie neerzetten!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
De komende 4 speeldagen:
19. So 23.01.11 15:30 Borussia Mönchengladbach - Bayer 04 Leverkusen 20. So 30.01.11 17:30 Eintracht Frankfurt - Borussia Mönchengladbach 21. Sa 05.02.11 18:30 Borussia Mönchengladbach - VfB Stuttgart 22. Sa 12.02.11 15:30 FC St. Pauli - Borussia Mönchengladbach Gelijkspel tegen Lev & Frankfurt, winst tegen Stuttgart @ Pauli!! Maar dat zijn bijna net zoveel punten, als we in de 1. seizoenshelft gehaald hebben
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zo, net kaartjes bestelt voor Gladbach - Schalke 04 in februari
. Hopelijk pakken ze voor die tijd ook nog wat punten. Hard nodig.
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sunderland schijnt Bradley over te willen nemen. Kan ik wel mee leven, heeft toch niet gebracht wat ik ervan verwacht had.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat zou mooi zijn. Scheelt weer een hoop ergernis!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
met een beetje geluk staat Dante zondag weer op het veld!!!!!! Vooraf zou ik voor een 0-0 tekenen; hopelijk laat de concurrentie zaterdag punten liggen.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nou, verkopen die knakker!
Morgen met z'n achten op Block 14, heb er zin in! __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
en weer niets. Achteraf blij, dat ik niet kon, maar het schijnt niet veel te zijn geweest. Over 4 speeldagen weten we of we gaan degraderen of niet...
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat een brandhout staat er bij ons op het veld.
![]() Ik zie het persoonlijk niet meer goedkomen hoor, dat wordt gewoon 2e Bundesliga volgend jaar. Wereldgoal wel van Stranzl gisteren. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De Camargo viel gisteren geblesseerd uit (enkel) en is 2 tot 3 weken uitgeschakeld.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Gooi er maar een andere trainer voor, al zou ik niet weten wie. Altijd gedacht, dat we voldoende kwaliteit zouden hebben om het te redden...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik wil eigenlijk al heeeel lang een andere trainer. Wie maakt niet uit, als het maar iemand met een beetje visie is.
Want daar heeft Frontzeck nog nooit van gehoord.2-3 weken voor De Camargo valt nog mee, leek ernstiger gisteren in het stadion. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Meeuwis dus naar NAC volgens de snor
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bobadilla op huurbasis naar Aris Saloniki.
Dit staat overigens op de site van Borussia over de wedstrijd tegen Leverkusen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Hebben ze al eens een heel seizoen niet thuis gewonnen? Ik zie daarvoor nog wel kansen dit seizoen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Michael Fink komt voor de rest van het seizoen op huurbasis over van Besiktas.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bradley kan naar Sunderland of Palermo.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Meeuwis dus naar Feyenoord
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
en 1-0 uit tegen Frankfurt gewonnen. Op basis van de 2 helft verdiend, wat mij betreft. Ze hadden de 2-0 nog MOETEN maken, wat een kansen. Komende week dikke 6 punten wedstrijd tegen Stuttgart!!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Doppelpack ook Bradley naar Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die moet gewonnen worden inderdaad ...
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mooi doelpunt van De Camargo trouwens, verrassend dat die al weer hersteld is.
Was die kopbal van hem niet ook over de lijn? __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heb nu al zin in Borussia-Borussia ben benieuwd of het 15.000, 20.000 of 25.000 uitsupporters worden.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
O ja leuk actie trouwens met de sonderzug van Koln naar St Pauli:
|
|
|
|
|
|
#45 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Op de Nordkurve zijn nog vrije plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
is het mogelijk om mij dan een link de pm-en. Als in namelijk naar de ticket site van gladbach ga zie ik namelijk niets, wel voor hoffenheim en freiburg maar niet voor BVB.
Via Gebo.nl kan ook wel, met busreis. Maar ik ga liever op eigen vervoer. Aangezien de kans groot is dat BVB daar kampioen wordt. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Borussia Mönchengladbach #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|