|
|
#1 |
![]()
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TT
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eensch. Binnen een kwartier 3-0.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
wehe. TT
![]() Silenus blijft manisch creatief
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trouwens, wanneer wordt de bekerwinst van dit jaar er in de OP-plaat bijgezet?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En de Chippie Polar Cup
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja. Het zou mij zelfs niet verbazen als Groningen tot de laatste speeldag een kans maakt. Als je ziet tegen welke clubs de topclubs punten laten liggen, kan alles dit seizoen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zal eerlijk zijn, ik had gisteren tijdens de eerste helft even kippenvel. Noem het voorbarig of opportunistisch maar er gebeurt wel echt iets bij Ajax. Tactisch staat het een stuk beter dan onder Jol en ook is het een positief statement van De Boer dat talenten nu de kans krijgen. Hopelijk wordt Ajax echt weer Ajax.
Ebecilio deed het aardig gisteren maar ik ben vooral benieuwd naar Lukoki. Schijnt een erg groot talent te zijn, pijlsnel. Waar is Bonevacia trouwens? Als je zag hoe matig Lindgren gisteren inviel mag Bonevacia ook wel weer eens een kans krijgen? Of slaan we dan door met de talenten?
Laatst gewijzigd door koningdavid; 13-12-10 om 17:21 __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het is wel goed dat de winterstop er bijna aan komt, dan kan Frank sowieso meer dingen erin brengen aangezien hij ze dan een tijdje zonder echte wedstrijd bij elkaar heeft.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Mee eens, maar wie weet in de toekomst. Als ie over voetbal praat komen er zinnige dingen uit z'n mond. Volgens mij komt Menzo er ook wel als trainer. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Daar is het vrij heet en niet echt relaxed, ik neem aan dat de schrijver een orkaan bedoelt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Scherp.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ajax - 'Tegenstander heeft weer respect'
Suarez is dus aanvoerder af denk ik als je zo die laatste 20 seconde hoort, misschien maar beter ook. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Natuurlijke leider vind ik dan Vertonghen toch echt veel meer hoor
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Wie was er eigenlijk aanvoerder tegen Milan en Vitesse? |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vind Vertonghen meer een aanvoerder eigenlijk. Suarez is iets te emotioneel, een aanvoerder moet altijd kunnen zeggen: "Scheids, kom nou, dat is niet helemaal een juiste beslissing die u nu neemt. Namens mijn elftal dien ik protest in. Uiteraard respecteer ik u en zullen we zo normaal mogelijk doorspelen. Dank u voor de aandacht."
Suarez is meer dit: *EEHHH VINK HIJO DE PUTA *ROAARRR** AHAHHRHGGHGH ![]() ![]() *bijt*
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vind je? Nooit iets van gemerkt. Vind hem te "speels" om aanvoerder te zijn.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stekelenburg speelde trouwens wel weer met die lelijke aanvoerdersband. Weet iemand waarom die überhaupt moest worden vervangen?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Ik ben altijd zeer tevreden en trots geweest met Suarez als aanvoerder. Ik kan begrijpen dat mensen, n.a.v. de afgelopen maanden, zijn gaan twijfelen over zijn aanvoerderschap. Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat het met heel Ajax gewoon ruk ging. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik dacht dat het een rouwband was.. Maar het zal wel te maken hebben met het feit dat ie een rood tenue draagt.. Overigens prima kleur, het is "wetenschappelijk" bewezen dat keepers in rood tenue minder penalties tegen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Meeste aanzien wel, maar zoals Silenus al zei raakt een tegenvaller Suarez altijd belachelijk hard. Nja dan maar gewoon geen tegenvallers meer krijgen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Als Suarez niet kan omgaan met het afgeven van de aanvoerdersband is ie niet mans genoeg
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het was toch zo dat keepers in rode tenues meer penalties stoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vond dat juist minder worden sinds hij aanvoerder was geworden.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
"minder goals uit penalties tegen krijgen" had er moeten staan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
In het begin wel, maar dit seizoen (vanaf het begin) totaal niet meer. Maar dat zou inderdaad ook gewoon aan Jol en de pech liggen.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Vind het overigens wel een puik tenue voor Steek. En vind het ook goed dat De Boer Suarez weer even met beide benen op aarde zet, Jol maakte hem veel te belangrijk... |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Pleit voor 'm, want het is een winnaar en hij is geweldig, maar hij moet soms ook gewoon even tot 10 tellen. Ik wil soms ook wel een PSV-supporter in z'n aorta bijten, maar ik besef me op tijd dat het niet verstandig is ivm celstraf en boete. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Iemand die met zoveel passie en gedrevenheid in het veld staat is imo, zoals de forumdominee al opmerkte, een logische leider en dus aanvoerder. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat ook gewoon klopt. Kijk bijv. eens naar de CL winnaars van de laatste 15 jaar. Even buiten beschouwing laten dat er meer clubs zijn die in rood spelen.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Ik ben het er wel mee eens dat Jol zijn tactische plan te vaak enkel bestond uit "de bal naar Suarez en hopen dat hij er iets leuks mee doet". De Boer lijkt meer de nadruk te leggen op positiespel en een goed tactisch concept, en dat is uiteraard een goede zaak. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
.Maar dat van die keepers was op zich wel uitvoerig onderzocht. Genoeg om toeval uit te sluiten iig. Los van dat staat het hem ook erg goed. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#47 | ||
. Slimme kerel, Marco.Was groen niet nóg effectiever voor keepers ? |
|||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Goed dat je rendement tussen aanhalingstekens zet ja want afgaande op het aantal kansen vorig seizoen had ie 2x zo vaak kunnen scoren
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat was een bewussie inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
Ik kies dan toch voor Suarez. Zijn passie is heel vaak zijn kracht en inderdaad heel soms zijn zwakte. Dat laatste neem ik dan maar voor lief. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax #277 Zondag Sloopdag
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|