![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
![]() Insallah
Laatst gewijzigd door ASroma; 12-12-10 om 16:32 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
modje de tt ff aanpassen?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan je zelf ook..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gewoon je eerste bericht editten.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Netjes hoor. Drie doelpunten en min of meer drie assists!
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
Wedstrijdje .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Had Jol nou maar die zak met 10 miljoen gekregen
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar echt een geniale pot gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Van Kutmarokkaan tot knuffelmarokkaan
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heeft ie al voor Marokko gekozen?
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heeft nog niet voor Marokko gespeeld volgens mij.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vanaf rechts heb je er een stuk minder aan, net als met Chadli. Dus dan moet er al eentje wijken, lijkt me niet verstandig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
In de breedte hebben we genoeg hoor.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leuk interview net in het sportjournaal. Jongensboek verhaal.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Straks in Holland Sport
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Shirt van Talan op de achtergrond
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
is ook geen goeie vervanger van Doedelzak.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
5 miljoen is wel veel voor iemand met nog maar 1 jaar op zijn contract.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
godver! inderdaad maar tot 2012
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
is het nog een keer verlengd dan?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Geen idee maar zijn contract loopt in ieder geval tot 2013.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
FeanOnline - SC Heerenveen fansite | 'Assaidi is klaar voor stap naar Eredivisie'
hier staat 2012, hij zou dus nog ergens verlengd moeten hebben, of hij heeft gelijk tot 2013 getekend en hier is het fout. Hoe kom jij tot 2013 dan? edit; ah Assa wil blijven. hier is het al 2013, zal nog wel ergens verlengd hebben dus, maar dat bericht kan ik niet vinden. Laatst gewijzigd door Conundrum; 19-05-11 om 11:57 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laatst gewijzigd door dndiek; 19-05-11 om 11:58 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
VoetbalPrimeur - 'SC Heerenveen legt Assaidi vast'
Hier staat dat hij voor 4 seizoenen tekende. Tot 2013 dus. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Blijf van Oussama af
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij is totaal niet te vergelijken met Doedelzak. Oussama kan helemaal niets met links, en kan noooooooit op dezelfde manier de flank bestrijken.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Assaidi heeft ook geen goed schot. Hij moet het van zijn wendbaarheid en snelheid hebben.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja die zag ik laatst ook al ergens voorbij komen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waar slaat die foto op?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Die was door Heerenveen gemaakt hoe het team eruit had gezien als ze nog in Abe Lenstra tijden hadden gespeeld volgens mij. Inclusief mutsen en leren ballen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
haha, door de SCH zelf in de wereld gebracht
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hier zie je de snor ook wel. Die eerdere foto komt uit het filmpje dat voor deze hoort. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
in de basis ook nog, zo lijkt het met nr 11.
![]() Voor 10 miljoen naar Spanje __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
gaat wel hard zo met zijn carriere...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik wist helemaal niet dat Ronald Sorensen bondscoach van Marokko is, wat leuk.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Assaidi #1: van Straatjochie tot Gentleman...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|