![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
1985-1986 5 1986-1987 4 1987-1988 15 1988-1989 5 1989-1990 5 1990-1991 10 1991-1992 9 1992-1993 11 1993-1994 6 1994-1995 2 1995-1996 4 1996-1997 6 1997-1998 14 1998-1999 5 1999-2000 8 2000-2001 4 2001-2002 13 2002-2003 6 2003-2004 6 2004-2005 8 2005-2006 8 2006-2007 6 2007-2008 9 2008-2009 16 2009-2010 9 2010-2011 6 Tot het jaar 2000 speelde Roda in het Gemeentelijk Sportpark, beter bekend als Kaalheide: ![]() Sinds 2000 is het prachtige Parkstad Limburg Stadion de thuishaven: ![]() Selectie 2011-2012 1 GK Przemysław Tytoń 3 DF Martijn Monteyne 4 DF Bart Biemans 5 DF Jagoš Vuković 6 MF Ruud Vormer 7 MF Sebastian Svärd 8 MF Mark-Jan Fledderus 9 FW Mads Junker 10 MF Davy De Beule 11 FW Sanharib Malki 14 DF Rob Wielaert 15 DF Jimmy Hempte 17 MF Mitchell Donald 18 MF Arnaud Sutchuin 20 FW Guus Hupperts 21 GK Mateusz Prus 23 FW Wiljan Pluim 24 DF Leon Broekhof 26 MF Laurent Delorge 28 MF Kenneth Staelens Trainer: Harm van Veldhoven Assistent-trainer: Mark Luijpers, Rick Plum en John Roox Roda JC topics Jimmy Hempte Mads Junker Sanharib Malki Przemysław Tytoń Harm van Veldhoven Ruud Vormer Laatst gewijzigd door Plato; 19-07-11 om 20:38 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zie nu die foto van Kaalheide... daar heb ik ook nog ooit gespeeld
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
Kaalheide .
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het uitvak vol komende dinsdag?
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Roda is gelukkig dan ook niet zo een aansprekende tegenstander.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien is die "derby" leuk om in Duisburg te spelen, wat Hai zo graag wilt. Bezoek ik eens een nieuw stadion en heb ik wel fatsoenlijk zicht op het veld.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Venlonaren.nl is inderdaad van een bedroevend niveau'tje, ja. Niet dat die zure azijnzeikers van rodjcfans.nl nu zoveel beter zijn, maar dat is een ander verhaal. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat kan ik helaas niet ontkennen, het gehalte wereldvreemde, meters-dik-bord-voor-hun-kop-hebbende randdebielen is onder de vaste posters van rodajcfans.nl relatief gezien helaas erg groot.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
Duel tegen VVV komt te vroeg voor Bodor __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zeg DarkShine, wist je al dat de veldverwarming uit staat terwijl het hier sneeuwt?
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#13 |
Er is maar één club in Limburg .Uitstekende eerste helft gespeeld, VVV helemaal aan gort gespeeld (al was daar niet veel voor nodig, ik ben erg geschrokken van het niveau van VVV) en een paar fantastische aanvallen gezien. De 0-1 was prima uitgespeeld en na de 0-3 was er werkelijk een sublieme aanval die helaas niet in een doelpunt eindigde. Na rust met de handrem erop gespeeld maar betrekkelijk probleemloos overeind gebleven, de schitterende 0-4 van Mads was de kers op de taart. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Beste Darkshine en Plato, gefeliciteerd met de overwinning! Mán wat waren wij slecht zeg! En die eerste goal was supersjiek!
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bedankt JLS!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik had graag gezien dat ik een of andere hondelul met een fluit in zijn mond de schuld zou kunnen geven, maar jullie waren gewoon in alles beter. Zoals gezegd, die eerste goal en die bal die door Yoshida van de lijn werd gehaald, dat is gewoon voetbal uit het boekje. Ik laat het sportgedeelte van DDL morgen maar in de brievenbus liggen denk ik.
(Wat heb ik me trouwens weer geërgerd aan dat stel malloten op oost) __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nu op naar PSV, als ik daar op internet lees zijn de supporters een beetje bang van hun. Maar we zullen zien hoe Fredje Rutten zijn elftal wederom aanpast aan Roda. Of zullen we deze keer weer vrijuit kunnen voetballen? We hebben in ieder geval een goede generale voor zondag!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mooie goal van Vormer
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik kwam deze video tegen, goede kwaliteit. Misschien wel aardig om hier te posten, ondanks het verlies
![]() __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ben bij die finale geweest en dat was echt een schandelijke vertoning, veel erger nog dan in 2008. Het was volledig een thuiswedstrijd voor Feyenoord, wat natuurlijk niet zo zou mogen zijn bij een bekerfinale.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Overigens wel leuk om die oude beelden weer eens te zien.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Njah, in 2008 was de kaartverdeling toch gelijk?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
2008 was het inderdaad veel beter, al had het wel nog de sfeer van een thuiswedstrijd. Op veiligheidsgebied was het toen trouwens heel slecht georganiseerd, als Roda gewonnen had dan was het volgens mij volledig uit de hand gelopen.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
In de Kuip is dat ook niet mogelijk om het goed gescheiden te houden, zo was het complete gebied in 2002 afgezet met havencontainers, kwamen de Duitsers onder zware politiebegeleiding het stadion binnen en liep je uiteindelijk nog tussen de Duitsers voor de wedstrijd Maarja, ik ga offtopic.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Precies en dat terwijl ik allerlei capriolen uit heb moeten halen om een kaartje voor eigen vervoer te krijgen. Uiteindelijk heb ik vanuit Den Haag met de auto naar een parkeerplaats in de buurt van de Moerdijk moeten rijden om daar op een bus naar Rotterdam te kunnen stappen. Belachelijk natuurlijk als je ziet dat daarna alles door elkaar loopt.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Wie hadden jullie vaker of minder vaak in actie verwacht in de Eredivisie?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#28 |
Seizoen voor Lachambre voorbij Triest voor Vincent, het zit die jongen echt niet mee. Veel blessures gehad en privé ook dingen meegemaakt die je je ergste vijand niet gunt. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Als je zo'n club in de voorbereiding naar Nederland wil halen dan kost dat geld, volkomen terecht dat Roda daar geen geld aan uitgeeft.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jep dat is waar! Ploegen als Almeria en Getafe waren toch al hier voor hun trainingskamp.
Maar goed, ik ging ongeacht tegenstander als sowieso naar het trainingskamp toe! Proberen ook nog een wedstrijd daar mee te pikken van Malaga, Sevilla of Real Betis. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zo'n tripje lijkt me geen straf, Racoon. Sevilla lijkt me sowieso een prachtige stad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Klopt, Malaga schijnt niet veel aan te zijn, maar Sevilla, Granada en zelfs Cordoba zijn goed bereikbaar vanuit Malaga.
|
|
|
|
|
|
#34 |
Roda JC op zoek naar dader vuurwerkbom Hopelijk vinden ze die mongool snel. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lijkt me geen slechte zet. Janssen nu maar voor een paar ton aan Twente verkopen, dat geld kunnen we goed gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kost Roda ook helemaal geen geld, Vitesse betaalt z'n salaris door.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Van Geel zal wel naar Feyenoord gaan. Is al gepolst, wil dolgraag naar Feyenoord en ging zijn contract toch al niet verlengen omdat hij geen groeimogelijkheden meer zag.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tsja, zijn contract loopt echter nog 1,5 jaar door, wat mij betreft mag hij alleen vertrekken tegen een zeer fikse vergoeding.
|
|
|
|
|
|
#40 |
Timmermans in RvC Roda JC Goed nieuws. Timmermans is een echte Roda JC'er en heeft een zeer uitgebreid netwerk, hij is een uitstekende toevoeging aan de RvC. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ondanks het verlies toch nog een lichtpuntje, het debuut van Mateusz Prus, 3 jaren jonger dan Tyton en zeggen dat hij in potentie zelfs beter is!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
En gelijk een blunder die je minimaal een punt kost.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tja, ik ben er niet van overtuigd dat het een blunder was, er zat zo een effect aan dat schot van Overtoom waardoor Prus op het verkeerde been kwam te staan! Kortom ik twijfel!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik wist helemaal niet dat jullie twee van die aspergestekers hadden. Kreeg je die van vandaag er gratis bij toen Tyton werd gekocht?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
Van Veldhoven verlengt bij Roda JC __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goede keuze, na een lastige start heb ik wel respect gekregen voor de beste man.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ben er ook wel blij mee. Hij doet het gewoon goed. Het elftal steekt tactisch goed in elkaar en ik kan zijn opstellingen en wissels vrijwel altijd begrijpen, ik heb echt hoogst zelden dat ik bij een wissel denk "WTF?". Dat is weleens anders geweest, bij Wiljan Vloet had ik het bijvoorbeeld vrijwel altijd
.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Kah speelde vandaag heel erg goed.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Op basis van de tweede helft had je eigenlijk gewoon moeten winnen, maar het had na de eerste helft ook zomaar al voorbij kunnen zijn.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
En dus was 2-2 uiteindelijk wel een terechte uitslag.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Roda JC #4 Ons enige geloof
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|