![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Het Gregory van der Wiel topic #2 - Neerlands nummer een. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aanvallend lijkt hij compleet de weg kwijt zeg. Verdedigend staat hij dan wel weer redelijk
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moet ook eigenlijk de kans hebben om 2 weken op vakantie te gaan.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
20 miljoen, schitterend voor Ajax. Maar Greg voor Alves bij Barcelona...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maakte Zoetzak zo goed als onschadelijk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik had het niet verwacht, maar ik vond hem best aardig spelen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Degelijke wedstrijd.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Beetje zn oude niveau vandaag. Ook gewoon in zn kracht gespeeld de tweede helft door op te komen. Goed bezig om de beste man van de Eredivisie zo uit te schakelen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Speelde inderdaad prima. En gelukkig nog tegen Dzsudszsak ook. Gaat z'n marktwaarde weer wat omhoog
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Positief. Nu aanvallend nog..
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Elke keer als hij in de aanval betrokken was, was het aan een kant wel aardig gevaarlijk, maar het leek wel alsof hij totaal niet meer wist wat hij moest doen. Alsof hij een black-out kreeg over de middellijn.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waren ook geen afspeelpunten voorin. Hij deed het aanvallend verrassend goed vond ik, niet wat je van hem zou verwachten als je naar dit seizoen kijkt
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat prachtige driehoekje in de 16 maakte hij wel heel HEEL beroerd af.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Maar toch nog een aantal keer dat de hele rechterflank open lag en hij toch niet over Sulejmani heen durfde te gaan. Twee keer deed ie het wel en toen werd het ook gelijk zeer gevaarlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het kan verkeren.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik zie hem ook liever naar Spanje vertrekken (Sevilla of nog beter Villarreal ofzo), maar als Bayern zich straks zou melden en een acceptabele bedrag op tafel legt moet je dat niet laten. Dan geniet het binnenkomende geld, waarmee je je elftal dan op twee of misschien drie posities kunt versterken, mijn voorkeur.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voor Ajax maakt het niet uit waar ie heen gaat nee, als ze maar veel betalen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bij Bayern lekker als bliksemafleider van Robben fungeren. Er zijn leukere dingen in het leven
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#27 |
![]() 2 assists en speelde verder goed vond ik Iemand zei iets over dat die blijft? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wanneer?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nog op 't veld.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Prima assist op Ajacied Landzaat in ieder geval.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De Boer zei bij SV dat hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft staan.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb ik dat gemist dan?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Had het over de transfersom
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ah, dan heb ik nog wel een ander filmpje voor je hoor.
![]() NOS Sport - De Boer toont gedeukte schaal (na 3:50) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Schijnbaar, volgens het toonaangevende Talksport (..), gaat het spel rondom vd Wiel beginnen met een bod van Inter van 8,5 miljoen euro; Ajax zou het dubbele willen en ook Roma, Chelsea en Bayern zouden willen bieden.
Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vreemd, want Inter heeft gisteren al een rechtsback gekocht.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat bericht van Talksport is van afgelopen vrijdag.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij doet me denken aan die Braziliaan
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hij heeft nu t zelfde debiele motiefje als Fer in zijn haar.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat heeft de vakantie hem goed gedaan. Staat al 2 wedstrijden als een topper te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Ik ben verliefd
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Die voorzet op Sigthorsson die op de lat kopte was fenomenaal
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Account not Activated
|
Lange vakantie
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij was ook erg vrolijk gisteren. Had er duidelijk zin in.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dit gaat wel z'n laatste jaar bij Ajax worden ja, heel goed spelen en dan voor een mooie prijs naar het buitenland.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Gregory van der Wiel #3 - Grappen en grollen op twittert
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|