|
|
#1 |
|
Vraag niet direct om streams - lees eerst het topic door. Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
Code:
rojadirecta.com atdhe.net nl.justin.tv nvstreams.com Sopcast TV Ants TVU player Directe links alleen via PM.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Iemand een goede stream voor El Classico?
Mijn officiele Sport1 stream hapert en buffert mij te veel.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen idee,
De servers van Unibet konden het ook niet aan. De streams site kon ik niet bereiken. Nu maar via haperde Sport1 stream te kijken. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
94910 werkt voor mij prima op Sopcast. Haperde de eerste 2 minuten een beetje maar loopt nu al een half uurtje vloeiend
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
74174 werkt prima, 74177 ook
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
PM link naar stream iemand?
edit: nevermind Laatst gewijzigd door Rappcats; 29-11-10 om 22:20 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ik had gisteren ook problemen bij Sport1
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
NVS is de allerbeste!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Iedereen die via Sport1 heeft gekeken krijgt tweemaal 3,99 terug als tegoed.
Gelukkig want ik had nog maar €135 van bol.com. |
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Waar gaat dit over? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Iemand AZ?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
ook een goede site voor streams is livescorehunter.com. zet die er maar bij in de op
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
voetbalopjepc.nl
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Okido merci. Ben benieuwd vandaag had sopcast veel problemen met de nvs stream.
Top werk szn! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
voetbalopjepc.nl
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Groningen -AZ volgens mij was dat die met die donatie regel erin. 8 zou dat kunnen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ik las op twitter dat NVS ermee stopt in het nieuwe jaar..
Iemand een goed alternatief voor de Nederlandse wedstrijden? Ik ken eigenlijk alleen M&M, die meestal maar 1 kanaal heeft en mindere kwaliteit.. Gelukkig heb ik bij Sport1 nog enkele honderden euro's...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik kijk voor linkjes altijd op rojadirecta.com of atdhe.net.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Maar ook daar was het merendeel afkomstig van NVS voor vooral Nederlandse wedstrijden
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
voetbalopjepc.nl
|
Inderdaad
de nvstreams zijn opgedoekt. bedankt voor jullie respons etc. Ik ga me bezig houden met andere dingen. vriendelijke groet nvstreams |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb geen geluid bij de sopcast stream van Ajax - hSV?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Weet iemand of het online pakket van Eredivisie Live ook de FA Cup wedstrijden bevat? Kan er niet zo snel iets op hun website over vinden.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sport1 gaat zo te zien weer een actie doen, nu met Voetbal International.
Hoe deze verloopt heb ik geen idee van, want verder niets over gevonden. Mogelijk dus enkel een actiecode in de papieren vi. Maar misschien wordt het wel weer mogelijk per e-mail adres tegoed te ontvangen. Even in de gaten houden dus. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
gisteren ff de 2 maanden gratis met de Coca Cola-code geactiveerd
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Al iets over de VI-actie bekend?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Op
Code:
http://debalisrond.woelmuis.nl/ Is niet van mij, en ik heb er ook niets mee te maken maar wellicht handig. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Iemand die een stream van Ajax heeft?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vrijblijvend op TVU?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nvs is gestopt trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
stream grunn?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Streams4all.com: Dutch Soccer Stream index. Lijkt een goede website voor streams.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 | |
we shall, we shall not be moved helden
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
We are now on: www.rojadirecta.me www.rojadirecta.es www.rojadirecta.in
Misschien even de OP aanpassen? __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
ATDHE trouwens ook:
ATDHE Seized: How Site Takedowns Are Ceremonial Nu verder op ATDHE.net now ATDHE.ME - Watch Free Live Sports TV __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Is er al een kanaal in de lucht voor PSV-ADO?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Excelsior AZ iemand??
PSV nog niet in de lucht overigens __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
13th stream doet PSV-ADO op Sopcast. Kon geen link vinden, sorry.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mja welk kanaal is dat op Sopcast?
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gevonden; 106491.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Shit man niemand AZ
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
voetbalopjepc.nl
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Internet Streams #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|