![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() ![]() http://www.nextgenseries.com/what-is-nextgen.php
Ik vind het lastig in te schatten en te beoordelen... Het zou goed kunnen zijn, wanneer je daadwerkelijk een belofte-elftal hebt met spelers tot 22 jaar. Anders kan je net zo goed gaan oefenen onderling. Ben benieuwd of het enige commerciele waarde zal hebben. Laatst gewijzigd door Bliksem; 18-07-11 om 18:21 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat verhoogt de kostenposten toch alleen maar, zou je zeggen? Ik kan me haast niet voorstellen dat het commercieel heel aantrekkelijk kan zijn, want er is nu al een zware overkill aan voetbal op TV. En is dat uberhaupt haalbaar met de beloften? Er zitten er misschien ook nog wel bij die gewoon weer naar school moeten op maandag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pff, ja wat moet je ervan vinden? Het lijkt mij wel een leuke ontwikkeling
Lekker wedstrijdjes tegen Arsenal en zo bekijken. Nadeel is wel dat er een extra kostenpost is voor de clubs..
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zou je hierdoor niet een bepaald soort nivellering krijgen in de landelijke competities?
De top vijf qua jeugdteams speelt wekelijks tegen gelijkwaardige, sterke tegenstanders, terwijl de vijf minsten qua opleiding wekelijks tegen gelijkwaardige, maar veel minder sterke tegenstanders spelen. Ik denk dat dit uiteindelijk voor grotere verschillen in de landelijke competities gaat zorgen. Commercieel kan ik me inderdaad ook niet voorstellen dat het echt interessant is, kijkend naar de huidige toeschouwersaantallen van jeugdtoernooien. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jong Ajax kan nog niet eens in Nederland winnen, laat staan dat ze dat wel gaan doen bij Barcelona en Arsenal..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ik denk dat dit voor de ontwikkeling best goed kan zijn. Qua kosten zou je het natuurlijk ook niet hoeven laten, zolang het niet een overvol programma wordt. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vooral hogere kosten inderdaad. Hebben we voor zulke dingen niet Jeugd interlands...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Totaal onzinnig idee.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dan doet ManCity zeker met 3 teams mee
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben benieuwd denk niet dat het echt een lang leven zal hebben.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
In menig competitie is er geen fatsoenlijke jeugd en/of reserve competitie, vandaar dit idee. In Engeland zijn er zelfs PL clubs die hun u-18 of reserve elftal uit de competitie gehaald hebben om kosten te besparen. Geen idee of dit gaat werken, ik denk dat ze beter gewoon een toernooi kunnen organiseren.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Beter zetten ze in al die landen een goede vrouwencompetitie op, daa rlijkt me - ook commercieel gezien - uiteindelijk meer markt voor, om meer aandacht van de vrouwelijke medemens voor de voetbalsport te kweken, zowel passief maar ook actief.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Op een baby CL zitten denk ik weinig mensen te wachten, maar op vrouwenvoetbal zit echt geen hond te wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waarom denkt iedereen gelijk aan commercie?
![]() Als dit de ontwikkeling van jeugdspelers bevordert zonder dat het schadelijke en/of kwalijke neveneffecten veroorzaakt (commercie zou in dit geval het wegkapen van talent nog extra kunnen stimuleren) dan lijkt me dit wel een goed idee. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
PSV Eindhoven!
|
Baby-CL in de zin van Kampioenen van de beloften competities tegen elkaar. Ja waarom niet?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Crosspost:
En zou tevens een leuk platform zijn voor experimenten als 6+5 (wat het belang van zoiets sowieso versterkt in mijn ogen).Arsenal kwam zelf met een soortgelijk initiatief enige tijd terug dat voor u18 zou gelden. Zoiets met de A-elftallen lijkt me überhaupt beter dan met reserve-elftallen, al is tot 21 ook al geschikt natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
PSV Eindhoven!
|
Stel het lijkt inderdaad meer op een baby europa-league, dan nog is het toch beter dan alleen de competitie? Heel die entourage etc, allemaal ervaring die ze wel mee kunnen nemen. Snap het argument overbelasting wel maar daar zullen ze later ook last van krijgen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maar jonge spelers raken veel sneller overbelast dan spelers van 25 oid. Bovendien zal die entourage echt wel meevallen. Ik verwacht weinig publiek, weinig camera's en weinig pers... Tenminste niet meer dan bij een normale jeugdwedstrijd van PSV/Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
PSV Eindhoven!
|
Maar wel meer dan bij een Ajax- NEC/FC OSS oid. met alle respect.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik weet zeker dat de meeste supporters eerder naar Jong PSV- Jong Barca gaan dan naar PSV-NEC/FC OSS
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Belachelijk dat ze dan in Dubai ofzo gaan spelen
Prachtige jeugdcomplexen en Europa en dan moeten ze zoiets achterlijks doen. Blijven ze daar dan een paar weken om de rest van het toernooi te spelen?Als je spelers vanaf hun 16de al rond de wereld laat reizen zijn ze op hun 25ste allemaal al opgebrand. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Slechte vergelijking. Want komen er ook zoveel supporters naar Jong PSV - Jong Molde FK als naar PSV - NEC?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vind het idee ook goed, maar dat Abu Dahbi deel verneukt het gewoon compleet. Wat een onzin zeg.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dadelijk krijg je net als bij de normale teams dat ze 60 wedstrijden per jaar spelen. Dat is echt niet gezond voor jeugdspelers.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Er is blijkbaar al geloot, als ik de eerste zin mag geloven.
Laatst gewijzigd door Conundrum; 22-06-11 om 14:31 __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ajax gaat volgend jaar toch meedoen volgens dat bericht... Raar.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
dacht ik ook, maar misschien dat dat het ontbrekende team is ofzo..?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Manchester United, Arsenal and Chelsea are waiting to come in next season, along with Ajax. Volgens mij staat daar niet direct dát ze volgend jaar mee doen. Maar meer in de zin van dat ze wachten en wellicht volgend jaar mee doen. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
4 Engelse clubs van de 16, maar ook deze beker zal wel weer ergens in de prijzenkast van een club op het vasteland komen te staan. Ik denk in Lissabon.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ook mooi dat ze zeggen dat het goed is voor het Engelse talent. Maar ondertussen kopen clubs als Arsenal en Chelsea vooral buitenlandse talenten van 16.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Of Engelse talenten voor 10m pond.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Group One
FIXTURES -
Group Two
FIXTURES -
Group Three
FIXTURES -
Group Four
FIXTURES -
Fixtures zijn nog niet definitief te zijn. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Waar wordt er nou gespeeld?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
Ajax deed toch niet mee?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
gewoon in het thuisland neem ik aan. Later (Finale?) pas in Qatar.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ze kwamen een club te kort en Ajax heeft alsnog toegezegd.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Weet je hoe ze dat met de competitie doen? Ze krijgen er nu 6 wedstrijden inclusief vliegen bij...
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
u19's van Engeland spelen niet een volwaardige competitie volgens mij. En jonger dus ook niet. Zo kun je best wat rouleren.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Alleen is dit jong Ajax/PSV, die zijn dat niet gewend dus of het goed is is een tweede.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Daarom juist. Leermoment. Zowel qua leefstijl, als voetbal weerstand een goede leerschool.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NextGen Series met Ajax en PSV: Een internationale competitie voor tweede elftallen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|