![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Zes minuten later is het weer gelijk. 1-1. Twitter livescoorder update beetje onregelmatig.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
En 3 minuten later scoort Ritzmaier
.Baal dat ik niet op tijd in de gaten had dat ze moesten spelen. Leuke pot lijkt het .
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ritzmaier met zijn tweede: 3-1.
En een rode kaart voor Basel, de eerste overwinning lijkt dan toch in zicht. 4-1, Bentancourt. Laatst gewijzigd door neilpad; 02-11-11 om 16:55 __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
4-1 gebleven dus, Ritzmaier deed voor het eerst mee in dit toernooi en stelt gelijk ff orde op zaken
.Kwalificatie zit er alleen niet meer in gok ik. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Prima toch. 6 extra soms moeilijke, maar iig leuke, potjes.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Yep, niks mis met dit toernooi. Goede manier om voor die jonge gasten wat extra ervaring te krijgen.
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Past dit topic inmiddels niet beter in Internationaal? Ik heb me suf gezocht
.Hoe dan ook, momenteel is FC Barcelona - Man City bezig. Live op TV3alacarta - TV3 - Televisió de Catalunya. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
Fener wint van Rosenborg, wat volgens mij betekent dat Ajax zeker is van de eindfase.
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
1 - 0 Villa, Gardner.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
3-0 geworden, maar als Ajax wint van Rosenborg is groepswinst alsnog een feit. In dat geval speelt Ajax in de kwartfinale waarschijnlijk thuis tegen Marseille of Celtic, anders uit bij Barcelona.
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Tete?
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
#166 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Nog niet eerder van gehoord. Nieuwpoort geblesseerd of gewoon een ander de kans geven.
En hoe zit het nou met de volgende ronde? Is dat nog met een uit en thuiswedstrijd of gaan ze al naar Qatar? |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
QF1: Group 1 Winner vs Group 3 Runner-up QF2: Group 2 Winner vs Group 4 Runner-up QF3: Group 3 Winner vs Group 1 Runner-up QF4: Group 4 Winner vs Group 2 Runner-up Is overigens maar één wedstrijd. Daarna zal er in januari in Qatar gevoetbald worden, denk ik. |
||
|
|
|
|
|
#169 | |
|
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Als Ajax vandaag niet wint, mogen de boys hoogstwaarschijnlijk naar het grote Barcelona (
). Als ze wel winnen, spelen ze thuis tegen Marseille.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
0-2 en meteen afgelopen
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Expres verloren zodat ze straks Barcelona voetballes kunnen geven.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Barcelona, dat is wel nice.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Hup Holland!
|
A1 dus naar Mini Estadi? Das wel vet, mooi excuus voor paar daagjes Barcelona
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Spelen ze die knockoutwedstrijden niet ergens in de zandbak?
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Hup Holland!
|
[...]nu wacht Ajax als nummer 2 een uitwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van FC Barcelona, de winnaar van poule 1. ,,Natuurlijk is zo’n wedstrijd in en tegen Barcelona U-19 een geweldige ervaring voor de jongens, maar toch was onze insteek vooraf om groepswinnaar te worden. Zeker omdat er maar één wedstrijd wordt gespeeld, telt het thuisvoordeel zwaar. Dat hebben we nu niet”, sprak coach Fred Grim na afloop. http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarch...t-nu-Barca.htm |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Lekker dan, denk je dat je volgende ronde wel kan gaan kijken..
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 | |
.Spoiler
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Is trouwens al bekend of de finales in Qatar worden uitgezonden op de Nederlandse tv?
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
|
Dat het Barcelona wordt, is nog niet helemaal zeker, geloof ik. Al moeten er dan wel gekke dingen gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Aanstaande woensdag is FC Barcelona U19 - Ajax U19 live te zien op Eredivisie Live! De wedstrijd begint om 18.30u.
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Jammer, dan zit ik in Berlijn.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Tof
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Ik ga kijken. Hopelijk speelt Fischer!
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Ben ook benieuwd!
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Het is overigens de laatste kwartfinale:
Sporting - Internazionale 0-1 Aston Villa - Olympique Marseille 1-2 n.v. Tottenham Hotspur - Liverpool 1-0 Barcelona - Ajax Liverpool was dus eigenlijk uitgeschakeld maar de Spurs hebben zich teruggetrokken omdat ze de regels hadden overtreden. Halve finales dus: Internazionale - Olympique Marseille Liverpool - Barcelona/Ajax |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Want?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Ik zie nog niet wat ze nou fout gedaan hebben
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Wordt me ook niet helemaal duidelijk nee.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ik kan trouwens nog nergens een opstelling vinden?
Normaal twittert Ajax of het account van NextGen die wel. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Teringlijers bij EL. Net voor de uitzending nog even Utrecht TV laten zien.
|
|
|
|
|
|
#198 | ||
|
Ah daar zijn ze:
|
|||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Jammer dat Fischer niet in de spits staat. Verder interessante opstelling met Ligeon, Denswil, Sporkslede, De Sa en in mindere mate Klaassen, Rits en Dijks.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Even kijken
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NextGen Series met Ajax en PSV: Een internationale competitie voor tweede elftallen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|