![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Haha, wat een gek joh
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Da's 'n aardig koekie ..
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Dias
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Whehe mooi.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Dias is 3 wedstrijd geschorst voor die klap.
Hier nog even de overtreding van Sneijder in beeld (onbegrijpelijk dat de RAI die uit de samenvatting had gelaten): __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Dikke rode kaart voor Sneijder natuurlijk, maar wat kan ik me ergeren aan die falers die eerst liggen dood te gaan om vervolgens soepel op te springen om de maker van de overtreding aan te vliegen.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Sneijder
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
In dit geval niet gek. Sneijder breekt bijna het been van Gargano, ik had Sneijder voor z'n bek geslagen denk ik. Valt deze reactie nog mee.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Een Uruguayaan die rustig blijft na zo'n tackle, ik kende ze tot woensdagavond nog niet.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Dat gedeelte erger ik me ook niet aan (hoewel ik het wel enorm dom vind) maar wel dat hij eerst 10 seconden ligt dood te gaan voordat hij magisch genezen is.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
Kan in dit geval ook nog eens pure schrik zijn. Heb zelf zo af en toe ook wel eens een aanslag te verwerken gekregen en dan grijp je uit schrik ook eerst meteen naar je poot, om dan pas pissig te reageren.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Misschien ook pissig omdat de scheids geen kaart gaf?
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Van zo'n droeftoeter als jij verwacht ik eigenlijk ook geen andere reactie dan dit.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Want kom je aan de o zo brave Van Bommel dan kom je aan Arcturus. Jankbal.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Doet me denken aan Lurling op Wielaert een paar jaar terug, toen Wielaerts been ook op knappen stond
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Juichen omdat iemand iemand anders een klap op zijn achterhoofd geeft is anders wel erg debiel, maar als dat jouw niveau is..
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Ik kan mij ook nog zo'n debiele actie van Lurling tegen Wellenberg herinneren. Dat Lurling uit het niets Wellenberg in zijn maag stompt.
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
Hij heeft hier wel een punt hoor imo. Geweld is gewoon niet te tolereren, en hard met nog harder bestrijden is nou ook weer niet de manier waarop het moet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Sneijder komt hier goed weg, wat smerig zeg. Zou Bert hem ook niet geselecteerd hebben als er wél serieus letsel was?
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Banned
|
Sommige spelers die ik hier zie tekeergaan moeten ze zelf van het veld verbannen.
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Bryan Linssen (VVV) belachelijke tackle tegen Scheiman.
Laatst gewijzigd door Palmboom; 04-02-12 om 20:43 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Had het zelf ook al door, zei bij het naar binnen lopen: 'Wat ben ik toch een grote sukkel'
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Gaël Givet had vanmiddag ook een fraaie aanslag op Van Persie.
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Evander Sno tegen Elm. (RKC - SC Heerenveen)
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Sno begon net complimenten te krijgen en meteen pakt hij 2x rood
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Hij gaat tenminste niet jammeren en weet dat ie goed fout zat.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Lekker belangrijk, Elm had z'n been wel kunnen breken... Ongelofelijk domme actie, laat hem maar een wedstrijd of 6 zitten.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Het zag er niet best uit nee, hoewel ook gezien de reactie van Sno het niet de intentie leek. Desondanks mag hier wel een aardige schorsing voor staan.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Ik zeg toch ook dat het donker rood was... Dus van mij mag ie ook 5 of 6 wedstrijden geschorst worden...
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Nog mazzel dat hij zijn been niet volledig gestrekt heeft(?). Aantal bizarre overtredingen begint echt zwaar uit de hand te lopen de laatste maanden.
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Idioot
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Guerrero toch... Beetje frustie?
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Inderdaad het emige juiste woord. Hopelijk een lange schorsing.
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Volgens mij had het been van die keeper niet beter kunnen 'hangen'. Doordat 'ie niet vaststaat op de grond en Guerrero gelukkig vol z'n onderbeen raakt van de achterkant, kan het allemaal nog wel meebuigen.
Walgelijke overtreding. |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Dit is bijna zo'n overtreding die je zou willen aangeven bij de politie. Dit is toch gewoon zinloos geweld?
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
wat was hij denkende?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Minstens 10 wedstrijden
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Jezus wat een debiel.
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Dwaas Guerrero is 8 wedstrijden geschorst
HSV is zo zwak om in beroep te gaan
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
En het zelf niet begrijpen dat er zoveel ophef is. Wat een kneus.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Wel een overtreding geven, maar niet eens een kaart???!! __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
|
Gisteren een vieze overtreding van Balotelli bij Song.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3 Au.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|