![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV Eindhoven!
|
Held
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mist misschien Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alsof je Reis nodig hebt om van dat zooitje ongeregeld te winnen.. Ajax heeft geen middenveld, jullie een van de, zo niet het beste middenveld in de ED.
1+1. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vond dit dus echt geen rode kaart. Geel: ja, maar rood?!? Gewoon dom van hem, maar ik ga er van uit dat het sowieso geen hoge straf wordt en hopelijk geseponeerd wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dit was gewoon een gele kaart, vraag me af wat de KNVB gaat doen...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vond het wel rood.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Hier overigens de overtreding. "Ernstig gemeen spel" volgens Wegereef
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rood is niet onterecht, domme overtreding waar geen bal aan te pas komt. 2 wedstrijden.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als hij hem met 2 handen weg had geduwd, was het 100% zeker geel geweest. Hij maakt geen slaande beweging.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maar het zijn geen 2 handen, hij komt met zijn elleboog naar voren in. Gewoon behoorlijk dom en grof. Geen levensgevaarlijke aanslag, niet gruwelijk maar genoeg voor rood, denk niet dat ie geseponeerd wordt hoor.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Met de elleboog inkomen is op zich nog te billijken, maar daarna lijkt het wel alsof ie "door" slaat en bewust met zijn vuist de speler in zijn gezicht raakt.
Wel terechte rode kaart iig.... KNVB + PSV + = 4 wedstrijden. .Gelukkig zit Excelsior er nog tussen en mist ie wsl Ajax.. Al maakt het denk ik niet uit wie op die positie staat gezien het stabiele spel van Ajax .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja het is ontzettend dom en ik zie hem ook wel een schorsing krijgen, maar ik blijf het wel zwaar bestraft vinden.
Wat tegen hem pleit is dat hij geen oog voor de bal heeft. Ben benieuwd naar SV vanavond, maar veel critici vinden het ook geen rood tot op heden. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als dit al rood is kun je er elke wedstrijd wel 22 wegsturen. Wat een onzin zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kom op zeg, met de elleboog naar voren springend inkomen.. Het is geen aanslag, maar wel gewoon terecht rood.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
4 wedstrijden inderdaad. Dat is zo'n beetje standaard bij PSV spelers
![]() Jack zal het vanavond ook wel even aandikken en 10x herhalen. Overigens scheelt het enorm hoor. Berg of Reis. Heel het aanvalsspel is met Reis afwisselender en minder voorspelbaar dan zonder hem. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat en het lijkt alsof ie ook zijn vuist nog even "plant". Maar daar gaat de gif net iets te snel voor om goed te kunnen zien.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Idd vond het ook te zwaar bestraft. Gewoon met geel afdoen zoiets.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Op rood kun je gewoon niks afdingen BigMac, wel op de ernst van de overtreding. 4 wedstrijden zou ik veel vinden. 2 lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dan zijn de meningen wel sterk verdeeld. "Niks afdingen" is natuurlijk onzin.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee niks afdingen, als een idioot met je elleboog naar voren inkomen, dan kan rood gewoon een straf zijn, mag je niet over zeuren daarna.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat is jouw visie, SCH. Er zijn zat critici die het er niet mee eens zijn en het, samen met mij, geen rode kaart vinden.
Neemt niet weg dat ik bijna zeker weet dat hij geschorst gaat worden. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar hoe beoordeel jij dan het naar voren inkomen met een elleboog, in iemands maag? Is toch gewoon een soort Nigel de Jongetje?
Natuurlijk gaat hij geschorst worden, en terecht. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind die charge van Nigel de Jong een benenbreker, die van Reis is niet beschadigend, dus sowieso geen vergelijking. Hij raakt hem ook niet met zijn elleboog in zijn gezicht, maar op zijn borst en het is geen volle slaande beweging.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ok, ik hoop niet dat dit soort gedrag normaal gevonden wordt, dat mensen met hun elleboog vooruit op een speler afspringen.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
- Niet persoonlijk worden-. Het is op zijn meest geel voor 'gevaarlijk' inkomen.
Laatst gewijzigd door Plato; 07-11-10 om 21:59 __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is er dan echt geen 1 Psv-er die het rood vindt?
Dat van Berg vond ik toen ook belachelijk dat ie 4 wedstrijden kreeg, maar dit is toch wel rood? Hij kijkt niet naar de bal, komt in met zijn elleboog vooruit, op het moment dat er contact is strekt zijn arm waardoor er ook nog eens een hand in zijn gezicht komt (althans dat lijkt zo). Ziet er niet bewust uit, maar dom is het wel. Het is geen aanslag, maar rood is m.i. toch wel terecht. 4 wedstrijden zou achterlijk trouwens. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Grrrrrrr waarschijnlijk....
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Wat ik niet snap is waarom ie zoiets doet tegen een middelmatige verdediger als Schut. Hij is voetballend tien klasses beter, dus waarom het fysieke duel opzoeken? Loop er dan gewoon omheen, en hoop dat ie de bal mist.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jij dus ook niet?
In een shot zie je hem kijken naar de speler (nog voor hij zich afzet) en spring met de elleboog naar voren tegen hem aan waardoor zijn arm ook nog eens strekt (wat voor mij de reden is om te denken dat het niet bewust is. Als je bewust een elleboog geeft, dan zit er zoveel kracht achter dat je arm niet strekt op het moment dat je iemand raakt). Wsl een reflex om zich te beschermen, wat dan ook. Maar ook in een reflex is zoiets gewoon rood. Een duel inspringen met je elleboog vooruit is gewoon, ehm, dom... Zeker als je al een paar seconde eerder doorhebt dat je no way dit luchtduel nog kan winnen. Laatst gewijzigd door Dagglala; 07-11-10 om 22:13 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eens met Dagglala. Vanmiddag vond ik het overdreven, nu een paar keer gezien en vind nu toch wel dat de scheidsrechter het goed beoordeeld heeft. Reis heeft geen oog voor de bal.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij kan 'm geven maar vind het zwaar bestraft....geel had ook volstaan vind ik...
Ben benieuwd naar het aantal wedstrijden schorsing __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik snapte er weinig van, maar het zullen wel weer 4 wedstrijden worden, zodat ie ook nog NAC en Ajax mist.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
PSV Eindhoven!
|
Als het geel was geweest, had niemand gezeurd dat het rood moest zijn.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tja, ik kan mij voorstellen dat Wegereef het verkeerd gezien heeft, want hij loopt naar hem toe, zonder naar de bal te kijken, en gaat dan met beide armen omhoog. Hij raakt hem niet in zijn gezicht, en ik zie eigenlijk ook niet echt een slaande beweging..
Doe maar een wedstrijd of 8
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
2 + 1 voorwaardelijk.
Kan ie daarna Ajax verder de schijt in voetballen KNTB
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Had waarscijnlijk niet eens in de samenvatting gekomen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Goed bezig de tukkerbond strikes again
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Terrechte schorsing! Goed dat het ook geaccepteerd is door PSV.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Deze week gaat hij dus vertellen over zijn verslaving en alles daar omheen.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat zou ook overdreven zijn als je bekijkt dat bij echte doodschoppen en harde ellebogen vaak 4 waarvan 1 voorwaardelijk word uitgedeeld. Door deze straf blijft het wel realistisch.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat klopt ook wel, maar PSV zou dom geweest zijn om het niet te accepteren en dan alsnog risico lopen dat hij Ajax mist.
Dus weinig goeds aan van PSV, wel heel slim van PSV. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Dat lijkt mij ook. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Twee vind ik ook wel genoeg eerlijk gezegd. Had liever meer gehad, maar zo erg was het nou ook weer niet.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Dat doen voetballers in luchtduels, maar over het algemeen met hun schouder.. Soms komt er dan in de zwaai met een arm vanwege de afsprong en soms komen die op een ongelukkige plek terecht. Die spelers krijgen vaak rood Babovic vorig seizoen is het perfecte voorbeeld. Maar hier gebeurt iets anders, hier is geen sprake van een luchtduel. Bal lag al op het hoofd van die gozer en Reis komt springend in met zijn elleboog vooruit. Prima om een speler uit balans te willen brengen, maar als je dat doet met je elleboog vooruit is rood meer terecht dan geel. Overigens geloof ik niet dat ie het bewust doet hoor, waarschijnlijk kwam ie te snel in en moest ie zich beschermen omdat die speler al zo hoog hing. Gewoon een domme reflex. Maar imo een rode kaart waar niets op af te dingen valt. En nee, dit is geen Ajacied die iets over Psv zegt. Want dat gedoe met Berg vond ik ook triest. Maar dit is vanuit elk opzicht "gewoon" rood. En ja, VdW had rood moeten krijgen tegen Feyenoord en Auxerre uit. Dit is echt mijn oprecht objectieve interpretatie. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jonathan Reis #3: Eindelijk een neusje voor de goal!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|