![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik begin:
Prachtig.... betoverend gewoon. Ook mooi is deze: Maar dat terzijde
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ook geweldig is deze:
Begin is minder, later wordt het prachtig... ook hypnotiserend. En wat was die Socrates een geweldenaar zeg. Misschien de beste middenvelder ooit? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met treffende muziek... alsof het voetbal stierf...
En wat was ik stom... dit is natuurlijk de beste middenvelder ooit. Mijn held: |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ook wel een bekende |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
ook een klassiek filmpje:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Is eigenlijk 1 filmpje, mooiste momenten van Zidane. Ik had trouwens allerlei compilatie-filmpjes op DVD gezet, incl. deze, de bovenste van Cruijff en een aantal filmpjes van Maradona, Best, Riquelme, Figo, Giggs etc. Heb er nu al een tijdje naar gezocht maar kan ze nergens terug vinden. En het forum waar ze vanaf kwamen is er helaas ook niet meer. Ben bang dat ik ze weggegooid heb... Laatst gewijzigd door Solstice; 11-11-10 om 17:27 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vooral die tweede is mooi gedaan |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Best wel onterechte penal voor duitsland in die finale van 1990.
En die beelden van Zico
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Deze wedstrijd vergeet ik nooit meer. Zo heroisch
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kwam toevallig gisteren deze tegen.
Er waren toen 250.000 mensen op de Coolsingel, volgens mij nooit meer geëvenaard daarna. Ook ik was erbij als 10-jarig jochie, jammer eigenlijk dat vooral die rellen me nog zo zijn bijgebleven. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
250.000 mensen tering, dat is wel heel veel
![]() Ik vond 60.000 mensen bij de huldiging van Twente al heel veel, als is het relatief misschien wel ongeveer hetzelfde. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ga voor In The Mists of Vienna
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Zoals de Copa del Rey finale uit 2002
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
De Copa is dan ook al heel lang een ramp
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
schitterende muziek |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
trauma voor de oudere generaties onder ons. wat mij als relatieve jongeling verbaasde was dat de Belgen serieus bang waren van John van Loen
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Onderdeel van het 'grote marseille' destijds:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het mooiste doelpunt dat niet gemaakt werd.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En deze goals van Roberto Carlos horen er ook bij. Ongelooflijk.
En om te laten zien dat hij het nog steeds kan: __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
nog zo'n jeugdheld van vroeger
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gisteren nog bekeken dat filmpje
. Evenals een portret van Del Piero en filmpjes van Boban.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ook gaaf. Derby vs Leeds, inclusief flinke vechtpartij op het veld! En één van mijn favoriete matches uit de jaren 90, met een geweldige Ginola: __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dit is ook mooi:
Alle Duitsers feestvieren en Grote Meneer Matthaus troost als eerste de penaltynemer |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het Foggia van de 90s onder Zeman dat heel fris speelde met een jonge Signori, Baiano (ook nog bij Derby gespeeld toch Kluf ?) en Rambaudi.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heel interessant maar ik moet eerst italiaans gaan leren. Ben je deels italiaans soms elcapitano?
(bedoel dit niet zeikerig ofzo) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het penalty-trauma doorbroken. Blijft ook mooi, die ontlading bij Van der Sar:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wát een speler. Vandaag de wedstrijd Liverpool-Flamengo in zijn geheel gezien en al eerder zag ik de befaamde wedstrijden uit 1986 (en dan vooral tegen italië waar hij de absolute uitblinker was).
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb heel veel taalgevoel en begrijp wel wat Italiaans en soms wat Spaans, maar het gaat mij vooral om de beelden. Het meeste commentaar kan ik ook niet helemaal volgen. Ben zelf niet van Italiaanse afkomst trouwens, maar heb wel een voorliefde voor bijna alles wat met het land te maken heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klopt. Eind jaren negentig. Goede speler.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij speelde ook samen met Batistuta trouwens. Ba-Ba.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
zie dat de derde grootmeester nog niet eens is gepost. bij deze dan maar:
(eentje die op mijn harde schijf stond) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
deze docu is ook mooi:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mag dit hier ook?
Studio Spaan: Het WK van 1998 Studio Spaan: Het WK van 1974 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Evert ten Napel kon die naam altijd zo mooi uitspreken: RRRRRRRRRIIIIIIIVALDOEEEEE |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
ronaldinho van 2004-2005 was de beste die ik ooit gezien heb |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De mooiste voetbalfilmpjes op YouTube (of elders)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|