![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Ronaldo
Die had echt alles. Die actie op 4:17
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Waarom speelt zo'n gast niet gewoon op het veld?
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Als je dit zo ziet zou je toch zeggen dat hij de overzicht en techniek er wel voor heeft. Maar dat bepaalt niet alles natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
Omdat dat soort dingen niet kan op het veld. Is haast een totaal andere sport.
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ja, waarom moeten altijd dat soort gasten vroegtijdig heen gaan ipv ratten als Luis Figo en Mark van Bommel.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Helemaal mee eens, maar jij was toch liefhebber van Lothar Matthaus?
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Ronaldo op zijn best in een wedstrijd (kwartfinale UEFA Cup 1998)
Als je dat slagerswerk zo ziet... schandalig. Messi had in deze tijd (de Barca-UEFA combine) daar al minstens 4 penalties voor gekregen
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
#266 | ||
|||
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Zizou
Dat vertrouwen dat die elk duel toch wel wint . Die aannames, techniek, scharen, shuffle. Mooi zeg. Zizou ![]() Heerlijke filmpjes telkens Koekie. Chapeau. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf altijd te lui ben om dergelijke dingen op Youtube op te zoeken, maar hier ga ik wel altijd even voor zitten. |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Weet je wat ook een mooie film is? Die beroemde documentaire over Johan Cruijff, 'nummer 14' heet ie. Dan volgen ze hem ook echt in de EC finale tegen Internazionale (n.b. gespeeld in Rotterdam destijds). Prachtig.
Op youtube slecht helaas enkel een kort fragment van te vinden: johan cruyff no.14 - YouTube |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Mooi dat je het zegt, daar zocht ik laatst nog wat over. Ga even zoeken of ik die ook volledig ergens kan downloaden.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
#274 |
|
Dit is een mooie:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Mooi filmpje
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Documentaire over misschien wel de beste naoorlogse voetballer van Engeland Laatst gewijzigd door Koekebakker; 24-11-11 om 22:13 |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
In dit kader; heb je die docue 'Kill the referee' gezien, Koekie? Was wel mooi in beeld gebracht. Alleen misschien niet echt your cup of tea vanwege het propaganda gehalte,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Voor alle Pastore fappersch:
Javier Pastore Skills PSG on Vimeo |
|
|
|
|
|
|
#281 | |
Wat een prachtige voetballer is het. Jammer dat hij in Frankrijk is gaan voetballen, zo zien we hem niet zo vaak. Prachtige balans en balbehandeling heeft hij zeg. |
||
|
|
|
|
|
#283 | |
Maar dat is het niet zozeer, vind het best dat hij daar voetbalt, alleen vind het jammer dat ik hem zo weinig aan het werk kan zien. Want hoe je het ook went of keert, als hij bij een absolute topclub zou spelen, zou je veel meer van hem zien. En ik vind het een heerlijke voetballer om naar te kijken, dus zie ik hem het liefst zo veel mogelijk spelen. Zeker aangezien ik tegenwoordig maar weinig spelers echt graag zie voetballen. Pastore heeft een stijl die ik kan waarderen |
||
|
|
|
|
|
#284 | |
Hij speelde helaas niet best, afgaande op de samenvatting, wat ik gelezen heb en zijn cijfer in de krant |
||
|
|
|
|
|
#285 | |
Dus de rest in huis wil nog weleens klagen dat ik teveel voetbal kijk.
|
||
|
|
|
|
|
#286 |
|
Je zou het niet denken maar deze wanstaltige voorzitter kon vroeger voetballen... |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Trundle
![]() Kanchelskis
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Samen met Cole nog altijd één van de beste spitsenkoppels aller tijden in mijn ogen:
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Die balk bovenin
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
|
|
|
#295 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Die snelheid blijft fenomenaal, en dat op schoenen die 400 gram tot een halve kilo konden wegen. |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Mooi filmpje, paar dagen oud. |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De mooiste voetbalfilmpjes op YouTube (of elders)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|