![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Geen idee hoe je TT veranderd
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat wil je er hebben staan dan? Maar dat kan via bericht wijzigen, en dan op 'meer opties' klikken.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dank u
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Komen paar leuke degradatiepotjes aan, met Chelsea tussendoor.
Maar eerst Napoli. Stadion zal uitverkocht zijn, kaartverkoop loopt wel super chaotisch (mede omdat tickets al voordat uberhaupt prijzen bekend waren en verkoop gestart was, tegen woekerprijzen op internet verschenen). Voor Napoli is het erop of eronder, Liverpool zal denk ik met een gelijkspel wel tevreden zijn. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hodgson out?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
oh ja?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Also spotted at Ewood Park: Rijkaard's agent next to Ten Cate. Interesting, because Hodgson's certainly not there. #LFC
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rijkaard bij LFC, zou mooi zijn
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zou ik met mijn diploma ondernemer/manager ook kans maken?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heb je iets van een bron?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Zie daar, de reden dat er een nieuwe eigenaar is aangetrokken, alleen om Hodgson Anfield Road uit te sturen
![]() Dus? What's your point? Waarom zou Hodgson daar moeten zitten? Die andere twee kunnen toch ook gewoon interesse hebben in Blackburn-Sunderland? Niks mis mee hoor, behalve het gebrek aan doelpunten dan Laatst gewijzigd door Smeich; 19-10-10 om 06:45 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Like stalin did at chelsea
![]() Hij is nog best leuk vergeleken met sommige andere uitvoeringen. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Het bevalt Rafa wel bij Inter zo te zien
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Rijkaard dus ontslagen. Een Spaans sprekende trainer zou best wel chill zijn.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ja, lange tijd geleden dat dat is gebeurd
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Rijkaard koos voor Galatasaray puur voor het geld. Als Hodgson Liverpool gaat verlaten dan hoop ik op Rijkaard.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hodgson heeft een clausule in zijn contract staan dat een nieuwe eigenaar hem mag ontslaan.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zondag een overtuigende overwinning, of naar huis. Misschien beetje Sabotage van Stevie
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moet wel binnen 28 dagen zijn geloof ik.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Frank Rijkaard leaves Galatasaray amid rumours of Liverpool interest - News - MirrorFootball.co.uk
lekker leeg artikel
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij -admit- het iig niet...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoi
|
Zou een slimme zet zijn van Rijkaard. Kan hij de rest van dit seizoen gebruiken om te aarden/bouwen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ben niet zo overtuigd van Rijkaard. Die kan alleen presteren met een team vol wereldspelers. Dan zie ik liever O'Neill.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Loves C, R en M
|
En de beste resultaten tegen SCUM (1-4 uit!), CFC en Arsenal sinds jaren __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Loves C, R en M
|
Rijkaard liet Sparta degraderen ... - dat blijf ik 'm wel aanrekenen, dus 100% blij zou ik nog niet zijn. O'Neill lijkt me beter.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mwoh, ze speelden toen al een paar jaar tegen degradatie, het zat er een keer aan te komen, dus het is zeker niet volledig op zijn conto te schrijven.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Loves C, R en M
|
Niet volledig, maar wel deels. Daar waar anderen het redde faalde hij terwijl men dacht dat hij juist iets extraas zou brengen.
|
|
|
|
|
#38 |
|
Loves C, R en M
|
Als deze wedstrijd verloren wordt begin ik langzamerhand wel de kans op degradatie serieuzer te nemen ...
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat lijkt me niet, daarvoor heeft de selectie nog altijd veel te veel kwaliteit.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
1 Paul Robinson 29 Danny Milosevic Defenders Didier Domi Jose Vitor Roque Junior 2 Gary Kelly 3 Ian Harte 5 Lucas Radebe 6 Zoumana Camara 22 Michael Duberry 34 Frazer Richardson 36 Matthew Kilgallon Midfielders Jermaine Pennant Salomon Olembe 4 Jody Morris 7 Nick Barmby 14 Stephen McPhail 16 Jason Wilcox 19 Eirik Bakke 20 Seth Johnson 21 Dominic Matteo 23 David Batty 28 Jamie McMaster 38 James Milner Forwards Lamine Sakho Aaron Lennon Cyril Chapuis 8 Michael Bridges 9 Mark Viduka 17 Alan Smith 39 Simon Johnson |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het zegt niet alles, maar de situatie destijds in Leeds verschilt natuurlijk toch nog wel behoorlijk van de situatie nu in Liverpool.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat was een incident, Liverpool zal net als Feyenoord niet gaan degraderen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Als het iets normaler gaat, spelen ze zich zo veilig. Maar het gevaarlijkste is om te denken 'oh, we zijn toch veel beter dan die ploegen, gaat vanzelf goed', want als ze dat doen kan alles gebeuren. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ja maar de selecties van Chelsea, Man Utd, City, Arsenal, Spurs zijn sowieso beter.
En ik vind op dit moment verscheidene andere selecties ook sterker. Hoger dan plek 7 vind ik op basis van selecties al niet echt realistisch. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Liverpool staat 2-1 voor...
Springt mijn stream in 1x over naar ManCity - Arsenal __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
De drie punten zijn binnen...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Toch nog 1 van mijn favoriete clubs gewonnen!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gelukkig weer gewonnen, al liepen we de laatste 25 minuten toch weer te ver achteruit waardoor een wel enorm zwak Blackburn toch nog een paar keer de bal gevaarlijk in de 16 bracht. Soto en Lucas waren erg goed vandaag, Torres scoorde gelukkig weer, alleen onze backs blijven toch echt een probleem. Ze waren beide compleet uit positie bij de tegen goal.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Liverpool FC #6 - The only way is up
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |