|
|
#1 |
![]() Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag van 20.30 tot 22.00 uur en iedere vrijdag van 21.30 tot 23.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Vaste analytici zijn Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen en René van der Gijp. Hans Kraay Jr. zit iedere maandag aan tafel en op vrijdag is er een gast. Verder nemen elke maandag een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera op maandag en vrijdag live muziek en is Berdien iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). De analytici, presentator, band en barvrouw: ![]() ![]() ![]() ![]() Vaste onderdelen: Het programma kent een aantal vaste onderdelen die wekelijks terugkomen: Bekendmaking Gillette Speler en Elftal van de Week (maandag) Overzicht van gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League (maandag) Invullen van de Toto door Johan (maandag) Dat zeg ik (maandag) Danny Vera (vrijdag)Aflevering gemist? Terugkijken kan (al vanaf enkele minuten na de uitzending) op: RTL Voetbal (tabblad 'Voetbal International') RTL Gemist: Uitzending gemist bij RTL? - RTL Gemist.nl Tegenwoordig zijn de aflevering ook te downloaden via deze link: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/.../index.xml SigaarSnor Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je korte filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken. Ook is er van iedere aflevering een compilatie van ongeveer 10 minuten die meestal binnen twee dagen na de desbetreffende uitzending online staat: SigaarSnor.blogspot.com (RSS) (Twitter) (YouTube)Vragen stellen? Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr. of de gast van de avond kan hier: Voetbal International - Vraag aanFantopics: René en Johan hebben beide een eigen fantopic op het VBLForum: René van der Gijp Johan Derksen Voorgaande topics: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #70 #74 Openingspost: De OP is gemaakt door Palmboom. De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. De bijnamen zijn bedacht door ASroma. Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de OP. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maandag weer Emile Schelvis
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Manolev toch nog langs gekomen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maandag maar weer kjken al zal er weinig nieuws zijn
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maandag Emiel Schelvis. Waar ze het dan over gaan hebben idd
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Niks mis met Schelvis. Heeft 'n aardige kijk op het spelletje.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Staat er nog niet op
. Ik moet het laatste kwartier nog zien..
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
vreemd
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Het zal toch niet komen omdat er op het laatste moment VIOranje erin zat dat het daarom niet op RTLgemist komt? Of is dit erg ver gezocht?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Misschien omdat er wedstrijdbeelden in zaten? (als die er al in zaten???)
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moeten we weer klagen?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is er nog iets raars in de uitzending gebeurt dan?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik zit er klaar voor!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
ik weet niet of ik kijk, zoveel is er niet te bespreken.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vrijdag nog steeds niet af kunnen kijken...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ben er klaar voor
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
De Pfaff's zijn nog bezig, ik vraag me altijd af of er echt mensen zijn die bewust naar dat programma kijken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Val eens ter plekke neer Danny.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
wat een schwalbe
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Schelvis
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
700.000 per jaar
Wat een paniekbeleid toch weer.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Johan met zijn radio
![]() Jack van Gelder heeft hem vervangen bij Radio Veronica
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
"Snoer ik je ff je bek he"
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
alsof elke bezoeker die radio gaat luisteren
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Yay cash
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Inderdaad. Dat zijn 3 verwarmingsinstallaties.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Heb het al eens vaker opgevangen. Toentertijd schoot hij per ongeluk een paar ballen in de kruising en was hij eigenlijk de belangrijkste speler, men moest dus snel zijn contract verlengen
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Johan is wel een in goede mood joh!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Even overschakelen naar HS.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die chinezen
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rep.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wikepedia?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wiekuhpedieja.
|
|
|
|
|
|
#41 |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wiekepediaa
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Roflol
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
wie gaat de wikipedia ff van Cor Pot veranderen?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jajaa, daar werden die jochies even met de feiten op de neus gedrukt hoor.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gijp
.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hij moet eigenlijk een bhtje dragen
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vreselijk dat interview met Pot.
Dit was nog het ergste : 'Met de feiten op de neus gedrukt.'
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hanni Hannaa
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbal International #78
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|