![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Laatst gewijzigd door Kriegel; 04-10-10 om 13:11 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
BONDSCOACH VAN MARWIJK ZET NIGEL DE JONG UIT SELECTIE NA TACKLE DIE SPELER MANCHESTER GEBROKEN BEEN BEZORGDE. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Mooi.
EDIT: Je riedeltje klopt niet SCH? __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Helemaal mee eens. Dit soort overtredingen komen elke wedstrijd meerdere malen voor. Ben Arfa heeft de pech dat zijn been blijft staan op de grond.. 9 van de 10 keer schrikt iedereen en hoor je er 5 minuten later niks meer over.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zou hij juist niet gehuldigd gaan worden vanwege zijn 50e interland?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dan ga ik er vanuit dat hij in een gesprek heeft aangegeven zijn spel niet te gaan veranderen..
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Kieft reageert op overtreding Nigel de Jong | Internet TV | Sport1.nl Bij eerste, normale, perspectief is het gewoon een ongeluk, zonder veel schuld bij Nigel. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jammer dat Theo zich afgemeld heeft
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niet per definitie om de tackle van gister. Die vind ik nog op het randje. Maar dit is de zoveelste keer dat hij zijn team (soms Oranje, soms de club) benadeelt. Er is eerder al 2 keer een gesprek(je) geweest tussen bondscoach en speler. Je weet niet wat daarin gezegd is.
Echter, als deze actie puur gebaseerd is op de overtreding van gister, dan slaat het nergens op. Maar nogmaals, we weten de helft maar. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar het blijft een lompe tackle, en dat is niet zijn eerste lompe tackle.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Had ook wel vreemd geweest als'ie dat wel ineens had gedaan.
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Mooi
En mocht dat typisch Nederlands zijn, dan ben ik daar heel trots op. Zulke idioten hoef ik echt niet in Oranje te zien. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Het gaat niet eens om deze overtreding, maar hij is een recidivist. Daar gaat 'ie maar eens aan werken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
In maart trapte hij die amerikaan de tyfus in, het WK met Xabi Alonso en nu dan weer dit. Ik neem aan dat je dan wel bij jezelf te rade gaat en niet pas aangeeft dat je gaat veranderen na een gesprek met een bondscoach. __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Nigel
![]() Nigel eruit gooien
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nog maar even het gifje.
![]() Goede actie van Lambertus. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
zwaar onterecht, we kunnen het ek van 2012 nu ook wel vergeten. Bertje zal ook wel zo laf zijn om sneijder OOk nog eens in het elftal te laten staan.
hugo borst, hoezo laten ze die gast nog op tv komen, al dat depressieve gezeik van hem. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vraag me af in hoeverre Van Marwijk zich heeft laten beinvloeden door wat er in de pers geroepen is, en de publieke opinie die daaruit ontstaan is over De Jong.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind het een vrij bizarre beslissing, al zal het ongetwijfeld te maken hebben met eerdere gesprekken tussen De Jong en de technische staf van Oranje. Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Best kans dat Nigel dan voortaan bedankt?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik quote ANP, die noemen de verkeerde club idd.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
De Jong komt echt wel terug hoor. Hij is veel te belangrijk om zomaar permanent uit de selectie te zetten. Het lijkt me ook stug dat De Jong zijn spel gaat veranderen, ik zie hem wel bedanken voor Oranje.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Het Nederlands elftal is van Nederland, dus hij moet ook luisteren naar het publiek en de Nederlanders.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mwah, het zal niet de eerste keer zijn dat Van Marwijk hem hierop aanspreekt. Tijdens het WK had hij ook zomaar 2 keer met rood van het veld kunnen gaan (excl. finale) als ik het me goed herinner. En ook daarvoor gebeurde het al.
Vind het een geweldige speler, hij heeft alleen de hersenen van een baviaan. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Ik denk wel dat de media hierin een rol spelen, maar tegelijkertijd lijkt Bert me nuchter genoeg om zelf tot een beslissing te komen na met Nigel gesproken te hebben. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Zal er weinig tot niets mee te maken gehad hebben, denk ik.
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Ik denk dat hij "geslachtofferd" word omdat het een strontmongool is en dat dit weinig te maken heeft met het eventuele punten willen scoren van Van Marwijk.
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik snap het wel van van Marwijk, ook al was deze tackle misschien nog niet zo erg als eerder. De Jong leert blijkbaar echt niet van de gesprekken die ze hebben gehad en gaat z'n spel niet veranderen. Ik zou ook niet iemand op willen stellen die er niet voor terug deinst om een ander ernstig te blesseren.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het enige positieve nu is dat we nu niet meer met 2 vdm's spelen. De rest is toch wel van bedroevende kwaliteit, behalve maduro
![]() En als Van Bommel over 2 jaartjes verlept is kom De Jong terug
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het is ook manipulatief om alleen naar dat Gifje te kijken. De hele situatie is ongelukkig zoals het normale beeld het laat zien.
Wij leren bij de pupillen al om over de bal heen te kijken, maar wat doet die Arfa, die kijkt alleen naar de bal en ziet de tegenstander dus niet aankomen. Een gezonde Hollandse jongen was keurig opgesprongen en had een vrije trap geclaimd (al dan niet terecht) Het probleem is gewoon de Franse jeugdopleiding __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nu komt vast Brama erbij
Ja, maar we moeten wel controleren als een malle, zal Bert zeggen... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mwoah. Ik geloof best dat Bert gesproken zal hebben met Nigel en aan heeft gegeven dat hij wat minder onbesuisd de duels moet ingaan. Maar om hem dan op basis van een lompe tackle die toevallig fout afloopt plots te laten vallen vind ik wel wat ver gaan. Ik denk niet dat hier hetzelfde was gebeurd als Ben Afra hier zonder kleerscheuren vanaf was gekomen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Rutten toekomstig bondscoach ?
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Overigens is de voorlopige verklaring van Van Marwijk ook wat summier:
|
|||
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Brama is inderdaad de vervanger. En Urby.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Echt hoor, een speler schorsen op basis van een overtreding bij zijn club. Hoe Nederlands wil je het weer hebben
.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nigel de Jong #2 - One, two, I know kung fu!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|