![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Is er al een Bulykin smiley?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Ja,
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Jep, maakte de kansen goed af. Maar je hebt alleen wat aan hem als je in de 16 van de tegenstander speelt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Heeft vandaag de pech dat Ooijer, Vermeer, Vertonghen, Enoh en Anita de defensie vormden. Die 0-1 is bijzonder slim gelopen en de 2-3 heerlijk ingekopt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
In de eerste helft kaatste die echt briljant. Ook buiten de 16.
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Speelde verder bijzonder matig. Ging snel liggen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Nee. Ik vond hem echt niet goed en heel vaak op de grond liggen. Natuurlijk komt het deels ook door het feit dat we met 11 wijven speelde
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Statistisch gezien heeft hij gewoon een prima pot gespeeld met 2 goals.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Statistisch gezien had Vermeer ook maar 2 foute uittrappen
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Statistisch gezien kreeg Vermeer 6 goals om de oren en maakte Bulykin er 2..
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ik vond 'm bij vlagen best goed. Scoort natuurlijk ook 2 goede doelpunten.
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Goede spits, matige voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Betere voetballer dan Sigthorsson
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Een serieuze blessure voor Bulykin, zo lijkt het. Er rust een vloek op de spitspositie in Amsterdam...
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Wel goeie topictitel mbt de blessure
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Goed doelpunten gemiddelde!
En dat hakje Het schijnt dat zijn vrouw nog sneller is trouwens: Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Sterke invalbeurt ja, blijkt een goede aankoop te zijn.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Wat een held.
.Een typische " alle haters-speler".
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#272 |
|
Heb me vergist in Bulykin
wat een baas
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Lekker hoor, intikkertje en een hakje tegen 10 man van ADO
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Voetballend heel aardig, kwam voor iedereen onverwachts
Held
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Je kan
. doen wat je wil, maar dat hakje was echt perfect.Doet Real of Barca dat, zie je het in een hoop programma's terug. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
En ondanks dat ik Lodeiro ook gewoon goed vond spelen had hij natuurlijk die intikker nooit gemaakt. Omdat hij ong steeds teruggetrokken op het middenveld zou staan.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Wat ik wil zeggen, is dat hij best prima acties had hoor, maar het natuurlijk een Ajax onwaardige voetballer blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ik vind Bulykin meer Ajax dan Sig.
En niemand kan op tegen zijn swag
|
|
|
|
|
|
|
#281 | |
|
Want de Ajax-waardige spelers laten het maar wat vaak liggen dit seizoen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#282 |
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
#284 |
|
Wat een kracht heeft hij
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Ik zeg ook niet dat hij onnuttig is of een waardeloze speler. Maar ik vind hem niet bij Ajax passen, net als Sulejmani, Janssen, Enoh. Stuk voor stuk prima voetballers met specifieke kwaliteiten, alleen niet de kwaliteiten die bij Ajax passen.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
#287 |
|
|
|
|
|
#288 |
|
"Ajax spelers"
wat een fabeltje is dat zeg
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
|
|
|
|
#290 |
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Eriksen had ook een goede wedstrijd, maar laat dat ook veel te weinig zien. Soms heb je gewoon spelers nodig die in jouw ogen niet bij Ajax passen om een beslissing af te dwingen. So be it. Ik vind Bulykin een prima spits voor Ajax iig. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#293 | |
|
||
|
|
|
|
|
#294 |
|
Niet dat het vandaag nu iets opleverde, maar Bulykin scoorde wel weer. Geen moeilijke goal, maar ook die tellen....
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Toch zal hij onder De Boer nooit basisspeler worden. Die heeft hem als pinchitter gehaald en zal hem niet anders inzetten..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Heeft vandaag meer gedaan dan De Jong
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Bulyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
|
|
|
|
#299 |
![]() Speelde zeker niet goed maar scoort toch maar weer. Heeft denk ik het minste aantal minuten nodig per goal? Gaat wel vaak heel erg gemakkelijk liggen, dat heeft deze beer niet nodig. |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
66 minuten per goal las ik hier gisteren.
De laatste 2 waren wel wereldgoals .
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dmitri Bulykin #1: Alleen spieren
|
||