Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-09-10, 11:35 smile   #1
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Het AZ Stadion

De selectie

Trainer

Keepers

Verdediging

Middenveld

Aanvallers

(Assistent) Trainers

Maar goed de reden waarom ik Viergever met Moreno wissel volgens Wallofdolls..

Nou omdat ik Moreno beter vind op de zijkant en Viergever als centrale verdediger..
Ja snap je Falk vs Sigt wijziging, maar sigthorsson is een echte spits dus zie in hem meer op links dan, Falkenburg centraal in het middenveld, kan mee opkomen en kan de bal links/rechts of direct op Jonathas afgeven..

Martens is qua snelheid idd niet de beste op die positie, dan idd beter Ortiz daar..

iets anders, die Elm heeft wel een lekker schot in zijn benen man! jezus, die streep gisteren ff bekeken die op de lat uiteen spatte!

Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 23-09-10 om 11:37

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-09-10, 11:39 thumb up   #2
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik opende er ook al één, maar jij was eerder en bovendien had je de laatste post.

Oud 23-09-10, 11:43 big smile   #3

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Kwam Pelle niet opdagen voor de groepsfoto?
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 11:56 Standaard   #4
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Ik opende er ook al één, maar jij was eerder en bovendien had je de laatste post.
Ik had de jouwe niet gezien, zag het toevallig dat ie dicht was... heb ook wel eens mensen zo een dag bijna laten wachten omdat ik na mijn reactie mijn pc uit smeet

@Erwtensoep,

Jawel maar hij mocht er niet op, die zou verkocht worden dacht AZ.
Pijnlijk...

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 23-09-10, 12:14 Standaard   #5

@TT, die keus is toch niet zo lastig?

Mess is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 13:47 big smile   #6
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
@Erwtensoep,

Jawel maar hij mocht er niet op, die zou verkocht worden dacht AZ.
Pijnlijk...

Staat er op de huidige gewoon op, hoor.

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 14:14 big smile   #7
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
[...]
[afbeelding: link]
Staat er op de huidige gewoon op, hoor.
Niet om t een of t ander, maar die naast Heijblok lijkt wel verdachte veel op Graziano.

edit: oh wakker, ik las je tekst eronder niet.
wallofdolls is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 14:27 Standaard   #8
Ken sent me.....

Bij de eerste echte groepsfoto stond ie niet, nu met Afas wel. Idem bij de selectie. Begin dit seizoen was ie ook gedelete. Nu staat ie er weer tussen...
Ik kan het weten want ik miste hem al in een OP.

Maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat we blij zijn dat we Graziano weer bij ons hebben..........

Oud 23-09-10, 15:41 Standaard   #9
Pelle
Stereotomy is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 16:50 no smile   #10
Ben ik de enige die vindt dat alletwee de doelpunten grotendeels de schuld waren van onze dominee of zie ik het echt zo verkeerd? Die eerste waarbij hij de man van Marcellis staat te dekken en plots bedenkt dat hij zijn man maar eens moet dekken, als de bal er al is en Klavan ondertussen met twee man staat opgescheept... en die tweede, waarin ie zich als n pupil laat aftroeven door een Jupiler-spits.

Laatst gewijzigd door wallofdolls; 23-09-10 om 16:55
Oud 23-09-10, 21:41 Standaard   #11
Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
Ben ik de enige die vindt dat alletwee de doelpunten grotendeels de schuld waren van onze dominee of zie ik het echt zo verkeerd? Die eerste waarbij hij de man van Marcellis staat te dekken en plots bedenkt dat hij zijn man maar eens moet dekken, als de bal er al is en Klavan ondertussen met twee man staat opgescheept... en die tweede, waarin ie zich als n pupil laat aftroeven door een Jupiler-spits.
De eerste vind ik dat Romero in z'n doel had moeten blijven staan. Hij was nu echt veel te laat. De tweede is idd een dekkingsfout van Jaliens, op z'n Koenders zeg maar.

Maar AZ was in z'n geheel niet goed gister. Den Bosch stoorde snel, en daarom kwam AZ niet aan opbouwen toe. De aanval was voldoende, de verdediging gewoon slecht. En we hadden de scheids mee, ik vond dat de scheids wel veel in het voordeel van AZ floot. Den Bosch zat na de 80e minuut echt helemaal kapot. Ze hielden drie man voorin, geen middenveld te bekennen, en de rest was aan het verdedigen.

In deze periode had AZ best wat afstand mogen nemen, ware het niet dat Jonathas zelf ook erbij ging liggen met kramp. Ik dacht eerst dat hij aan het faken was, maar na het bedanken van het publiek liep hij naar Verbeek toe en wees nog maar een paar keer dat hij echt kramp had.

Irritant was dat het lichtbordje van de 4e official het niet deed. Dus bij elke wissel duurde het een minuut voordat iemand doorhad dat ie gewisseld werd.

Verbeek heeft overigens meer náást de bank gestaan dan gezeten, tijdens de wedstrijd. Hij was een aantal keer flink pissed. Schaars heeft ook de hele wedstrijd op zichzelf lopen schelden, en terecht, want hij was echt heel slecht deze wedstrijd op linkshalf, en na Ortiz erin als verdedigende middenvelder.

Laatst gewijzigd door Stereotomy; 23-09-10 om 21:44
Oud 24-09-10, 02:59 Standaard   #12
Oorspronkelijk geplaatst door Stereotomy Bekijk bericht
[...]

De eerste vind ik dat Romero in z'n doel had moeten blijven staan. Hij was nu echt veel te laat. De tweede is idd een dekkingsfout van Jaliens, op z'n Koenders zeg maar.

Maar AZ was in z'n geheel niet goed gister. Den Bosch stoorde snel, en daarom kwam AZ niet aan opbouwen toe. De aanval was voldoende, de verdediging gewoon slecht. En we hadden de scheids mee, ik vond dat de scheids wel veel in het voordeel van AZ floot. Den Bosch zat na de 80e minuut echt helemaal kapot. Ze hielden drie man voorin, geen middenveld te bekennen, en de rest was aan het verdedigen.

In deze periode had AZ best wat afstand mogen nemen, ware het niet dat Jonathas zelf ook erbij ging liggen met kramp. Ik dacht eerst dat hij aan het faken was, maar na het bedanken van het publiek liep hij naar Verbeek toe en wees nog maar een paar keer dat hij echt kramp had.

Irritant was dat het lichtbordje van de 4e official het niet deed. Dus bij elke wissel duurde het een minuut voordat iemand doorhad dat ie gewisseld werd.

Verbeek heeft overigens meer náást de bank gestaan dan gezeten, tijdens de wedstrijd. Hij was een aantal keer flink pissed. Schaars heeft ook de hele wedstrijd op zichzelf lopen schelden, en terecht, want hij was echt heel slecht deze wedstrijd op linkshalf, en na Ortiz erin als verdedigende middenvelder.
Ok, ik ben het er mee eens dat romero er een beetje halfzacht uitkwam, maar als jaliens nou gewoon de centrale aanvaller had gedekt i.p.v. de linksbuiten (waar marcellis bij stond/ bij hoorde te staan) dan had romero er helemaal niks mee te maken gehad. Ik bedoel. Klavan stond Jaliens' en Klavans man te dekken, dat lijkt me iets te veel van het goede. Jaliens en Marcellis stonden Marcellis' man te dekken.
Oud 24-09-10, 03:30 Standaard   #13
Petomaan

Het was wel goed dat Romero uitkwam, aangezien die Bosschenaar totaal niet gedekt werd door Jaliens en anders de hoek voor het uitkiezen had, alleen kwam hij net iets te ver uit het doel. Het is echter te triest voor woorden hoeveel mensen voor die situatie al falen. Maar goed, zaterdag is Moreno er weer bij en kan de Preker weer op de bank plaats nemen. Nu nog alleen wachten totdat Poulsen of Viergever weer fit zijn en Klavan ook mag wieberen.

Eindhoven thuis, het had moeilijker gekund. Helaas zal ik die vrijwel zeker moeten missen.

Oud 24-09-10, 09:34 Standaard   #14
Ken sent me.....

Sja Den Bosch was ook goed te doen.... Blijft tricky dat bekervoetbal....

Oud 24-09-10, 11:17 Standaard   #15
Petomaan

Uit of thuis is natuurlijk wel een behoorlijk verschil.

Mijn visum voor Wit-Rusland is binnen!
Woensdagmiddag vlieg ik van Dortmund naar Kiev, waar ik 's avonds de nachttrein naar Minsk neem. Donderdag en vrijdag in Minsk en dan op de vrijdagavond de nachttrein naar Warschau. Zaterdag in Warschau, waar ik nog een wedstrijd van Legia Warschau probeer mee te pakken en dan zondagmorgen weer terug naar Dortmund, zodat ik 's middags naar AZ - Heracles kan.

Heb er zin an!

Oud 24-09-10, 12:18 Standaard   #16
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Aardige sjouw, respect hoor. Doe ik je echt niet na.

Oud 24-09-10, 12:19 thumb up   #17
Kluf

Wat een reis Gatalin! Geniet er van.

Oud 24-09-10, 14:11 Standaard   #18
Ken sent me.....

Jaliens: "Mijn rol in het team is veranderd"
Twee zomers op rij probeerde Kew Jaliens weg te komen bij AZ, tweemaal mislukte die missie. Nu is de verdediger bovendien geen basisspeler meer in Alkmaar. En dat brengt veranderingen met zich mee.

Lang werd Jaliens aan het Griekse AEK Athene gelinkt, maar bij het sluiten van de markt was hij nog steeds speler van AZ. "Twee dagen ben ik teleurgesteld geweest", geeft hij in Voetbal International toe. "Daarna moest de knop weer om. Er zijn voetballers die helemaal niks hebben. Ik sta hier nog gewoon tot de zomer van 2012 onder contract. Ook al ben ik geen vaste waarde meer, ik moet blijven zorgen dat ik scherp ben zodra mijn kans komt."

In het centrum van de verdediging krijgen Héctor Moreno en Niklas Moisander de voorkeur. Voor zijn favoriete rechtsbackpositie komt Jaliens niet in aanmerking. "Vanaf de eerste dag is Gertjan Verbeek duidelijk geweest. Het ziet in mij een centrale verdediger. Dat betekent dat ik afhankelijk ben van blessures en schorsingen, maar óók dat mijn rol in het team veranderd is. Ik voel me niet echt geroepen mijn mond open te trekken of andere jongens terecht te wijzen. Dat doe ik wel onder vier ogen."

Jaliens ziet dat er een nieuw groepsproces is ontstaan en vraagt zich af welke spelers opstaan. "Je hebt er minimaal vier nodig om de kar te trekken. Stijn Schaars en Maarten Martens zijn nog steeds bepalend, Rasmus Elm en Pontus Wernbloom hebben het in zich. En het hart van je verdediging is erg belangrijk. Wat dat betreft zijn Héctor en Niklas twee tamelijk introverte mensen. Zij moeten nu dus ook de switch maken."
Pussy dus....

Oud 24-09-10, 14:38 Standaard   #19
Kluf

Wel zeggen dat Moreno en Moisander moeten praten, maar zelf niet willen? Wat je rol in je team is maakt niet uit. Een ervaren speler zoals hij moet gewoon coachen in en naast het veld.

Oud 24-09-10, 17:34 Standaard   #20
Ken sent me.....

Hey Gatalin,

Scoren morgen!! Speciale klappers met een "gimmick" erin... Dus niet zomaar weggooien....

Oud 24-09-10, 18:09 Standaard   #21
Jaliens is te lief. Dat siert hem, maar in het voetbal heb je schreeuwende leiders nodig.

En rechtsback zijn favoriete positie? Ik dacht altijd dat hij liever centraal stond. Maargoed, beide is hij ook een beetje matig.
Oud 25-09-10, 09:07 Standaard   #22
Ken sent me.....

we spelen zonder Martens en zonder Holman... Wat mij trouwens opvalt is dat de revalidatie van Benschop ook onwijs lang duurt...

Oud 25-09-10, 10:50 Standaard   #23
Hopen dat er vanavond wél een goede stream is.
Oud 25-09-10, 11:24 Standaard   #24
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

we spelen zonder Martens en zonder Holman... Wat mij trouwens opvalt is dat de revalidatie van Benschop ook onwijs lang duurt...
Had een terugslag gekregen als het goed is. Kon nog wel even duren begreep ik. Zal dan ook nog wel eerst via Jong AZ gebracht gaan worden.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 25-09-10, 12:49 Standaard   #25
Ken sent me.....

Hopen dat er vanavond wél een goede stream is.
Word er niets aangeboden in het stream topic?
Heb je mijn email nog over die andere stream die ik keek tegen den Bosch?
Daar kan je mogelijk ook terecht....

Oud 25-09-10, 13:53 thumb up   #26
Dat zijn precies de mannen uit vorm, dus dat komt even goed uit.
Oud 25-09-10, 21:50 Standaard   #27
Gelukkig, krabbelen toch weer wat omhoog. Als de topclubs nou ook nog wat van die gelijke spelletjes blijven houden kunnen we wat misschien wat richting plek 5 kruipen.
xfriendx is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 12:04 sunglasses   #28

Ik dacht al: wat klopt er niet aan het geluid gister, maar DE KLAPPERS ZIJN TERUG

Uiteraard was dat de factor waardoor AZ vanaf nu goed gaat draaien.
Oud 26-09-10, 12:06 big smile   #29
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

YouTube - Eredivisie AZ - Fc Utrecht 1-0 Seizoen 2010-2011

maar DE KLAPPERS ZIJN TERUG
.

Oud 26-09-10, 12:24 emo   #30
Oorspronkelijk geplaatst door venom Bekijk bericht
[...]

[afbeelding: link].
IN. YOUR. FACE!!
Oud 26-09-10, 12:37 puh   #31
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog een reden om bij wedstrijden van Az het volume op mute te zetten.
Vincent is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 14:16 thumb up   #32
Je weet pas dat AZ goed gaat draaien, niet als ze veel scoren, maar als de tegenstander zo weinig in te brengen heeft dat ze amper kansen krijgen.

En gezien de afgelopen 3 eredivisiewedstrijden... Roda 2 kansen, 2 doelpunten; NEC 1/2 kans; Utrecht 1 of 2 slecht uitgespeelde redelijk grote kansen... Het gaat de goede richting weer in. Ik denk zelfs dat Martens en Holman het voor een aantal wedstrijden vanaf de bank moeten proberen.

En die Elm.... die wordt de koning van de net-niet-wereldgoal. Als hij zo gericht en hard op doel blijft schieten wordt het vast nog wel eens een mooi doelpunt. Maar waarom het zo'n Enoh dan weer wel in 1 keer lukt is mij een raadsel.
Oud 26-09-10, 15:27 Standaard   #33
Petomaan

YouTube - Eredivisie AZ - Fc Utrecht 1-0 Seizoen 2010-2011

Ik dacht al: wat klopt er niet aan het geluid gister, maar DE KLAPPERS ZIJN TERUG

Uiteraard was dat de factor waardoor AZ vanaf nu goed gaat draaien.
Eenmalige actie van Oxxio

Oud 26-09-10, 16:04 Standaard   #34
Ken sent me.....

leuke wedstrijd gezien gisteren, zat in een Skybox dit keer... Romero stond goed te keepen, helemaal op het einde van de wedstrijd.. Elm, sja lachen dat doelpunt natuurlijk..
Hij had ook al zo'n streep op de lat tegen Den Bosch....
Perfect natuurlijk om te winnen van Utrecht.. goede zaken nu er veel clubs die boven ons staan allemaal 2 punten hebben laten liggen..

Is het trouwens niet mogelijk om een foto rechtstreeks hier neer te plempen als je in het stadion zit? Misschien wel leuk voor de streamers?

Oud 26-09-10, 16:19 Standaard   #35
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor heel even alweer terug in het linkerrijtje, lekker. Elm mag wel vaker schieten als ie dit van de laatste wedstrijden kan blijven doen.

Oud 26-09-10, 16:56 Standaard   #36
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
[...]
Eenmalige actie van Oxxio
Neeee
Oud 26-09-10, 17:10 Standaard   #37
Petomaan

Nog even over de wedstrijd van gisteren. Om met het belangrijkste te beginnen: Nijhuis wat een laffe hond. Liep wel mooi z'n diagonaaltjes, dus z'n rapport zal wel weer goed zijn.

Hoewel ik erg blij ben met de drie punten en de geleverde strijd, ben ik toch niet zo euforisch als sommige mensen rond mij in het stadion. Romero deed het uitstekend, maar waar de verdediging nu eens wel hun verdedigende werk deed, vond ik ze nu erg matig in de opbouw. De backs hebben nauwelijks een voorzet op maat gegeven en Moisander leek kleurenblind. Utrecht had vooral de eerste helft niet het lef om dat af te straffen, maar toen zij tegen het einde van de wedstrijd opportunistischer gingen spelen kregen ze het achterin behoorlijk benauwd. Het middenveld deed het uitstekend, al zakte Schaars op het laatst weer naar het niveau van zijn corners en begon zich een beetje irritant te gedragen richting medespelers. Ik had Ortiz liever iets eerder voor hem gezien. Jonathas was gisteren nauwelijks opvallend. Hij hield de ballen redelijk bij zich, maar had ook vaak balverlies omdat hij weigerde af te spelen. Daarom was wat mij betreft Sigthorsson de MOTM. Hield de ballen uitstekend vast, maakte nauwelijks verkeerde beslissingen en werkte als een paard. Ik had dan ook liever gezien dat hij in de spits kwam te spelen en Falkenburg aan de zijkant.

En nu op naar de eerste uitoverwinning in de EL van dit seizoen. Als ze zo spelen als tegen Utrecht, dan heb ik daar alle vertrouwen in. Als ze weer spelen zoals tegen Den Bosch, dan hoop ik dat de schade beperkt blijft.

Oud 26-09-10, 20:12 Standaard   #38
leuke wedstrijd gezien gisteren, zat in een Skybox dit keer... Romero stond goed te keepen, helemaal op het einde van de wedstrijd.. Elm, sja lachen dat doelpunt natuurlijk..
Hij had ook al zo'n streep op de lat tegen Den Bosch....
Perfect natuurlijk om te winnen van Utrecht.. goede zaken nu er veel clubs die boven ons staan allemaal 2 punten hebben laten liggen..

Is het trouwens niet mogelijk om een foto rechtstreeks hier neer te plempen als je in het stadion zit? Misschien wel leuk voor de streamers?
Met n HTC kun je volgens mij een foto maken en uploaden en dan de link kopieren. Die kun je exporteren naar o.a. de bekende social media en gmail. Ik zal eens checken of je dat ook kan doen met een forum.

Wat voor telefoon heb jij?
Oud 26-09-10, 20:21 Standaard   #39
http://gtokimg.appspot.com/oe9xIwv0hZHEkMlam

edit: Oke, met de facebook go-app op smartphones is het relatief simpel, maar deze blijft maar 3 uur staan ofzo. Voor de rest maar even PM'en of een ander topic opzoeken m.b.t. dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door wallofdolls; 26-09-10 om 20:23
Oud 27-09-10, 08:40 Standaard   #40
Ken sent me.....

Scheringa: Had ook voor 50 miljoen verkocht
Alkmaar - Onder Dirk Scheringa leken de bomen in Alkmaar tot in de hemel te groeien. Spelers en fans van AZ geloofden in een club die de top blijvend moest bestormen.

Dirk Scheringa Sinds de val van DSB is er een nieuwe realiteit in de Kaasstad. Met de leegverkoop zijn de ambities getemperd. Maar, zo betoogde Scheringa zaterdagavond na de 1-0 zege op FC Utrecht voor het eerst in het openbaar, ook onder zijn leiding zou AZ een pas op de plaats hebben gemaakt. ,,Omdat de kostenpost in het betaalde voetbal de pan uit rijst. Wij hadden vorig jaar augustus bij onze bestuursvergadering in Monaco al besloten om voor 50 miljoen euro aan spelers te gaan verkopen. Dan was de selectie dus ook gesaneerd, al zou het wat minder extreem zijn gegaan als nu het geval is.”

Scheringa cs hadden ook spelers als Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé en Sergio Romero verkocht. ,,Al hadden we bijvoorbeeld wel Lens aan boord gehouden”, zei Scheringa, die nog altijd het speldje van AZ met trots op zijn revers draagt. ,,En natuurlijk hadden we in normale omstandigheden veel meer kunnen vangen voor die spelers dan waarvoor ze nu verkocht zijn. Ik vind het wel jammer, dat ik AZ niet meer bij kan staan. Dat ligt vooral aan de curatoren. Het is jammer, dat mijn deskundigheid niet meer gebruikt wordt. Ik heb de valkuilen in de loop der jaren tenslotte leren kennen in het metier.”

De voormalige preses sluit dan ook niet uit, dat hij weer terugkeert in de sportwereld. ,,Wat ik vooral mis, is de collegialiteit. Het coachen van een groep mensen, waarbij ik de beslissingen nam. Het is een vreemd gevoel om hier weer te komen. Ik heb iedereen aangenomen die hier rondloopt. Als ik het stadion binnenkom, krijg ik de eerste tien meter van iedereen hugs.

Oud 27-09-10, 19:48 thumb up   #41
Dirk is de held van AZ.

Oh en Fuckbuddy:

http://appworld.blackberry.com/webstore/content/5193

Op mijn smartphones gebruik ik altijd de gratis Photobucket app, handig als je daar al een account had. Direct oploaden vanuit je camera of opgeslagen foto's, en dan gelijk het [ img ] linkje kopieren en in je browser hier pasten.

Laatst gewijzigd door Stereotomy; 27-09-10 om 20:15
Oud 27-09-10, 21:28 Standaard   #42
Ken sent me.....

@Stereo,

Super zal het meteen ff bekijken...

Oud 28-09-10, 07:10 Standaard   #43
Ken sent me.....

Wederom autocombi naar Venlo

De gemeente Venlo gooit er maar weer eens een autocombi tegenaan, en ook AZ ontloopt het lot dat iedere bezoekende club in de semi-Duitse stad ondergaat niet. Vorig seizoen kon nog even buiten Venlo omgewisseld worden, wat het mogelijk maakte van tevoren nog even Venlo in te gaan. Omdat een groepje helden dat het imago van deze perifere regio andermaal bevestigde de AZ'ers aanviel bij het verlaten van de kroeg is godzijdank voor 'onze eigen veiligheid' gekozen om ditmaal verder buiten Venlo om te wisselen, nabij het Brabantse Cuijk. Dit dorpje, onder de rook van Mook en Nijmegen, ingeklemd tussen de Maas en de A73, maakt zich inmiddels op voor de komst van een groep omwisselende AZ'ers. Alle verloven zijn ingetrokken om dit schimmige schouwspel niet uit de hand te laten lopen.

VVV-away vindt plaats op zaterdag 16 oktober en begint om 19:45. Er zijn 210 kaarten voor de autocombi beschikbaar voor 22 euro. Parkeren bij het uitvak is verplicht.

Oud 28-09-10, 07:11 Standaard   #44
Ken sent me.....

@Gatalin,

Succes met je reis man, zal lachen zijn! Hoop op wat leuke foto's van mannen met vierkante gezichten in wit rusland.
28 man tot dusver naar Wrusland.

Oud 28-09-10, 14:03 smile   #45
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door nusport.nl
'AZ wordt klein gehouden'
AMSTERDAM - Dat de val van zijn bank niet heeft geleid tot de ondergang van AZ, blijft voor Dirk Scheringa een grote opluchting. De erevoorzitter maakt dan ook gretig gebruik van zijn seizoenkaart voor het leven. "Als AZ weggevallen zou zijn, was dat niet terecht geweest", zegt Scheringa in een interview met NUsport. "AZ was kerngezond. In augustus vorig jaar hebben we in Monaco een meerjarenplan gemaakt en het meeste daarvan is uitgekomen."

In het plan werd rekening gehouden met de verkoop van Mounir el Hamdaoui en Moussa Dembélé. Toch is de begroting van de Alkmaarders door alle misère teruggeschroefd naar 25 miljoen euro. Scheringa waarschuwt dat AZ niet in een negatieve spiraal terecht moet komen. "Als je straks geen Europees voetbal haalt, moet de begroting misschien verder omlaag en dan kan het gebeuren dat je in het rechterrijtje terecht komt. AZ krijgt het zwaar, we moeten proberen de aansluiting bij de top te houden."

Curatoren
Scherina praat nog altijd in de we-vorm als het over AZ gaat. De voormalige voorzitter is dan ook verbolgen over het feit dat hij van de curatoren geen rol meer mag spelen binnen zíjn club. "Ik had graag betrokken willen blijven bij de club, maar de curatoren besloten anders. Zij waren de baas. Of dat in het belang van AZ was interesseerde ze niet." De geboren Groninger neemt het de beleidsbepalers kwalijk dat in een tijd waarin AZ behoefte had aan stabiliteit een situatie van chaos en verwarring werd gecreëerd.

Klein
"De ziel ging uit de onderneming. Op geen enkele manier mocht ik betrokken blijven bij de bedrijfsvoering. Dertig jaar aan betrokkenheid, ervaring en kennis wordt zo op de keien gesmeten. Alsof ik helemaal niets betekend heb voor de club. Ik zou ook nu nog AZ aan miljoenen inkomsten kunnen helpen met mijn contacten, netwerk, visie en ideeën. Maar het mag niet van de curatoren. AZ is gered, maar wordt zo wel klein gehouden."
De megalomanie is er nog niet uit bij Ome Dirk.

Oud 28-09-10, 14:13 Standaard   #46
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
[...]De megalomanie is er nog niet uit bij Ome Dirk.
Terecht!

Oud 28-09-10, 14:25 smile   #47
Hansworst

[...]

Terecht!
Ik vind het een zware steek onder water naar het huidige bestuur, alsof die alleen maar wat aanmodderen. Als hij echt zo'n onwijs netwerk heeft en zo ontzettend met AZ begaan is, dan brengt hij de mensen in dat netwerk die AZ willen sponsoren toch in contact met het huidige bestuur?
Hij moet zich wel realiseren dat hij en hij alleen verantwoordelijk is geweest voor de bijna ten ondergang van AZ, niets en niemand anders. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen als blinden achter hem aanlopen.

Oud 28-09-10, 14:39 Standaard   #48
Petomaan

Dirk heeft nog altijd last van grootheidswaanzin en ik vraag mij af of hij er ooit van geneest.

Oud 28-09-10, 14:49 Standaard   #49
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
[...]
Ik vind het een zware steek onder water naar het huidige bestuur, alsof die alleen maar wat aanmodderen. Als hij echt zo'n onwijs netwerk heeft en zo ontzettend met AZ begaan is, dan brengt hij de mensen in dat netwerk die AZ willen sponsoren toch in contact met het huidige bestuur?
Hij moet zich wel realiseren dat hij en hij alleen verantwoordelijk is geweest voor de bijna ten ondergang van AZ, niets en niemand anders. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen als blinden achter hem aanlopen.
Zo moet je dat niet zien, tuurlijk zijn de handen ven hem geboeid. Weet ie zelf ook wel, maar binnen AZ en de supporters weten dondersgoed dat DS jaren voor AZ heeft gedaan...

Hij zal nog best een netwerk hebben en ik denk dat men binnen AZ ook zoiets heeft van "laat maar gaan", maar het zou juist nu zeer kwalijk zijn om een halt toe te roepen aan DS. Feit is dat hij natuurlijk niet meer namens AZ kan/mag/zal handelen, dus wilt hij er indien het via via mogelijk is nog steeds zich er wat mee roeren...

En jij pakt hem als verantwoordelijke van de bijna ten ondergang, klopt!
Maar als supporter moet je ook realiseren dat hij en alleen hij AZ deze succes heeft kunnen geven de afgelopen jaren, niet te vergeten een schitterend stadion.

De manier hoe hij tenonder is gegaan kweekt bij de meesten onder ons eerder nog een gevoel van die man is onrecht aangedaan met dat hele gezeik van Lakeman/Bos en DNB.

Zonder hem stonden we ergens op de 15e plek ieder seizoen te kloten in een 2x gerenoveerd Alkmaarder Hout Stadion.....en dat is iets dat bij de club en/of supporters ook meespeelt...

Hij heeft zijn eigen kruk gekregen in het spelershome, is ere lid van supportersvereniging...ik als fan in hart en nieren zal deze man toch op een voetstuk dragen door wat ie voor AZ gedaan heeft, of mensen dat nou leuk vinden of niet....

Oud 28-09-10, 15:04 smile   #50
Hansworst

[...]

Zo moet je dat niet zien, tuurlijk zijn de handen ven hem geboeid. Weet ie zelf ook wel, maar binnen AZ en de supporters weten dondersgoed dat DS jaren voor AZ heeft gedaan...

Hij zal nog best een netwerk hebben en ik denk dat men binnen AZ ook zoiets heeft van "laat maar gaan", maar het zou juist nu zeer kwalijk zijn om een halt toe te roepen aan DS. Feit is dat hij natuurlijk niet meer namens AZ kan/mag/zal handelen, dus wilt hij er indien het via via mogelijk is nog steeds zich er wat mee roeren...
Ik begrijp dit stukje tekst niet zo goed; wil je nou dat ze hem wel iets laten doen of juist niet?

Via via bedoel ik ook. Als hij echt zo graag AZ wil helpen en hij hoort in zijn netwerk dat ze AZ willen sponsoren, dan is er toch zo een belletje gepleegd of een mailtje gestuurd naar het nieuwe bestuur? Er hoeft helemaal niet bekend te worden gemaakt dat hij het contact tot stand heeft gebracht, maar ik heb het idee dat hij daar nou juist de meeste voldoening uit haalt. Mediageil.
En jij pakt hem als verantwoordelijke van de bijna ten ondergang, klopt!
Maar als supporter moet je ook realiseren dat hij en alleen hij AZ deze succes heeft kunnen geven de afgelopen jaren, niet te vergeten een schitterend stadion.
Ja, over de rug van mensen die hij één van z'n woekerpolissen heeft aangesmeerd.
De manier hoe hij tenonder is gegaan kweekt bij de meesten onder ons eerder nog een gevoel van die man is onrecht aangedaan met dat hele gezeik van Lakeman/Bos en DNB.
Zonder woekerpolissen had hij deze problemen niet gehad. Helemaal over zichzelf afgeroepen dus.
Zonder hem stonden we ergens op de 15e plek ieder seizoen te kloten in een 2x gerenoveerd Alkmaarder Hout Stadion.....en dat is iets dat bij de club en/of supporters ook meespeelt...

Hij heeft zijn eigen kruk gekregen in het spelershome, is ere lid van supportersvereniging...ik als fan in hart en nieren zal deze man toch op een voetstuk dragen door wat ie voor AZ gedaan heeft, of mensen dat nou leuk vinden of niet....
Je weet niet waar je zonder hem was geweest. Misschien was je met een normaal bestuur en dito investeerders inderdaad geen kampioen geworden, maar misschien ook wel. Het is Twente immers ook gelukt door slim handelen en goed beleid.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site