![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het AZ Stadion
![]() De selectie ![]() Trainer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Keepers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verdediging ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Middenveld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aanvallers ![]() ![]() ![]() (Assistent) Trainers Maar goed de reden waarom ik Viergever met Moreno wissel volgens Wallofdolls.. Nou omdat ik Moreno beter vind op de zijkant en Viergever als centrale verdediger.. Ja snap je Falk vs Sigt wijziging, maar sigthorsson is een echte spits dus zie in hem meer op links dan, Falkenburg centraal in het middenveld, kan mee opkomen en kan de bal links/rechts of direct op Jonathas afgeven.. Martens is qua snelheid idd niet de beste op die positie, dan idd beter Ortiz daar.. iets anders, die Elm heeft wel een lekker schot in zijn benen man! jezus, die streep gisteren ff bekeken die op de lat uiteen spatte!
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 23-09-10 om 11:37 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik opende er ook al één, maar jij was eerder en bovendien had je de laatste post.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kwam Pelle niet opdagen voor de groepsfoto?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() @Erwtensoep, Jawel maar hij mocht er niet op, die zou verkocht worden dacht AZ. Pijnlijk... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
@TT, die keus is toch niet zo lastig?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Staat er op de huidige gewoon op, hoor. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bij de eerste echte groepsfoto stond ie niet, nu met Afas wel. Idem bij de selectie. Begin dit seizoen was ie ook gedelete. Nu staat ie er weer tussen...
Ik kan het weten want ik miste hem al in een OP. Maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat we blij zijn dat we Graziano weer bij ons hebben.......... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Pelle
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ben ik de enige die vindt dat alletwee de doelpunten grotendeels de schuld waren van onze dominee of zie ik het echt zo verkeerd? Die eerste waarbij hij de man van Marcellis staat te dekken en plots bedenkt dat hij zijn man maar eens moet dekken, als de bal er al is en Klavan ondertussen met twee man staat opgescheept... en die tweede, waarin ie zich als n pupil laat aftroeven door een Jupiler-spits.
Laatst gewijzigd door wallofdolls; 23-09-10 om 16:55 |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Maar AZ was in z'n geheel niet goed gister. Den Bosch stoorde snel, en daarom kwam AZ niet aan opbouwen toe. De aanval was voldoende, de verdediging gewoon slecht. En we hadden de scheids mee, ik vond dat de scheids wel veel in het voordeel van AZ floot. Den Bosch zat na de 80e minuut echt helemaal kapot. Ze hielden drie man voorin, geen middenveld te bekennen, en de rest was aan het verdedigen. In deze periode had AZ best wat afstand mogen nemen, ware het niet dat Jonathas zelf ook erbij ging liggen met kramp. Ik dacht eerst dat hij aan het faken was, maar na het bedanken van het publiek liep hij naar Verbeek toe en wees nog maar een paar keer dat hij echt kramp had. Irritant was dat het lichtbordje van de 4e official het niet deed. Dus bij elke wissel duurde het een minuut voordat iemand doorhad dat ie gewisseld werd. Verbeek heeft overigens meer náást de bank gestaan dan gezeten, tijdens de wedstrijd. Hij was een aantal keer flink pissed. Schaars heeft ook de hele wedstrijd op zichzelf lopen schelden, en terecht, want hij was echt heel slecht deze wedstrijd op linkshalf, en na Ortiz erin als verdedigende middenvelder. Laatst gewijzigd door Stereotomy; 23-09-10 om 21:44 |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Het was wel goed dat Romero uitkwam, aangezien die Bosschenaar totaal niet gedekt werd door Jaliens en anders de hoek voor het uitkiezen had, alleen kwam hij net iets te ver uit het doel. Het is echter te triest voor woorden hoeveel mensen voor die situatie al falen. Maar goed, zaterdag is Moreno er weer bij en kan de Preker weer op de bank plaats nemen. Nu nog alleen wachten totdat Poulsen of Viergever weer fit zijn en Klavan ook mag wieberen.
Eindhoven thuis, het had moeilijker gekund. Helaas zal ik die vrijwel zeker moeten missen. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sja Den Bosch was ook goed te doen.... Blijft tricky dat bekervoetbal....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uit of thuis is natuurlijk wel een behoorlijk verschil.
Mijn visum voor Wit-Rusland is binnen! ![]() Woensdagmiddag vlieg ik van Dortmund naar Kiev, waar ik 's avonds de nachttrein naar Minsk neem. Donderdag en vrijdag in Minsk en dan op de vrijdagavond de nachttrein naar Warschau. Zaterdag in Warschau, waar ik nog een wedstrijd van Legia Warschau probeer mee te pakken en dan zondagmorgen weer terug naar Dortmund, zodat ik 's middags naar AZ - Heracles kan. Heb er zin an! __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Aardige sjouw, respect hoor. Doe ik je echt niet na.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een reis Gatalin! Geniet er van.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wel zeggen dat Moreno en Moisander moeten praten, maar zelf niet willen? Wat je rol in je team is maakt niet uit. Een ervaren speler zoals hij moet gewoon coachen in en naast het veld.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hey Gatalin,
Scoren morgen!! Speciale klappers met een "gimmick" erin... Dus niet zomaar weggooien.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Jaliens is te lief. Dat siert hem, maar in het voetbal heb je schreeuwende leiders nodig.
En rechtsback zijn favoriete positie? Ik dacht altijd dat hij liever centraal stond. Maargoed, beide is hij ook een beetje matig.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
we spelen zonder Martens en zonder Holman... Wat mij trouwens opvalt is dat de revalidatie van Benschop ook onwijs lang duurt...
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Hopen dat er vanavond wél een goede stream is.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Had een terugslag gekregen als het goed is. Kon nog wel even duren begreep ik. Zal dan ook nog wel eerst via Jong AZ gebracht gaan worden.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Word er niets aangeboden in het stream topic?
Heb je mijn email nog over die andere stream die ik keek tegen den Bosch? Daar kan je mogelijk ook terecht.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Gelukkig, krabbelen toch weer wat omhoog. Als de topclubs nou ook nog wat van die gelijke spelletjes blijven houden kunnen we wat misschien wat richting plek 5 kruipen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ik dacht al: wat klopt er niet aan het geluid gister, maar DE KLAPPERS ZIJN TERUG ![]() Uiteraard was dat de factor waardoor AZ vanaf nu goed gaat draaien. |
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nog een reden om bij wedstrijden van Az het volume op mute te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Je weet pas dat AZ goed gaat draaien, niet als ze veel scoren, maar als de tegenstander zo weinig in te brengen heeft dat ze amper kansen krijgen.
En gezien de afgelopen 3 eredivisiewedstrijden... Roda 2 kansen, 2 doelpunten; NEC 1/2 kans; Utrecht 1 of 2 slecht uitgespeelde redelijk grote kansen... Het gaat de goede richting weer in. Ik denk zelfs dat Martens en Holman het voor een aantal wedstrijden vanaf de bank moeten proberen. En die Elm.... die wordt de koning van de net-niet-wereldgoal. Als hij zo gericht en hard op doel blijft schieten wordt het vast nog wel eens een mooi doelpunt. Maar waarom het zo'n Enoh dan weer wel in 1 keer lukt is mij een raadsel. |
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
leuke wedstrijd gezien gisteren, zat in een Skybox dit keer... Romero stond goed te keepen, helemaal op het einde van de wedstrijd.. Elm, sja lachen dat doelpunt natuurlijk..
Hij had ook al zo'n streep op de lat tegen Den Bosch.... Perfect natuurlijk om te winnen van Utrecht.. goede zaken nu er veel clubs die boven ons staan allemaal 2 punten hebben laten liggen.. Is het trouwens niet mogelijk om een foto rechtstreeks hier neer te plempen als je in het stadion zit? Misschien wel leuk voor de streamers? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Voor heel even alweer terug in het linkerrijtje, lekker. Elm mag wel vaker schieten als ie dit van de laatste wedstrijden kan blijven doen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog even over de wedstrijd van gisteren. Om met het belangrijkste te beginnen: Nijhuis
wat een laffe hond. Liep wel mooi z'n diagonaaltjes, dus z'n rapport zal wel weer goed zijn.Hoewel ik erg blij ben met de drie punten en de geleverde strijd, ben ik toch niet zo euforisch als sommige mensen rond mij in het stadion. Romero deed het uitstekend, maar waar de verdediging nu eens wel hun verdedigende werk deed, vond ik ze nu erg matig in de opbouw. De backs hebben nauwelijks een voorzet op maat gegeven en Moisander leek kleurenblind. Utrecht had vooral de eerste helft niet het lef om dat af te straffen, maar toen zij tegen het einde van de wedstrijd opportunistischer gingen spelen kregen ze het achterin behoorlijk benauwd. Het middenveld deed het uitstekend, al zakte Schaars op het laatst weer naar het niveau van zijn corners en begon zich een beetje irritant te gedragen richting medespelers. Ik had Ortiz liever iets eerder voor hem gezien. Jonathas was gisteren nauwelijks opvallend. Hij hield de ballen redelijk bij zich, maar had ook vaak balverlies omdat hij weigerde af te spelen. Daarom was wat mij betreft Sigthorsson de MOTM. Hield de ballen uitstekend vast, maakte nauwelijks verkeerde beslissingen en werkte als een paard. Ik had dan ook liever gezien dat hij in de spits kwam te spelen en Falkenburg aan de zijkant. En nu op naar de eerste uitoverwinning in de EL van dit seizoen. Als ze zo spelen als tegen Utrecht, dan heb ik daar alle vertrouwen in. Als ze weer spelen zoals tegen Den Bosch, dan hoop ik dat de schade beperkt blijft. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Wat voor telefoon heb jij? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
http://gtokimg.appspot.com/oe9xIwv0hZHEkMlam
edit: Oke, met de facebook go-app op smartphones is het relatief simpel, maar deze blijft maar 3 uur staan ofzo. Voor de rest maar even PM'en of een ander topic opzoeken m.b.t. dit onderwerp. Laatst gewijzigd door wallofdolls; 26-09-10 om 20:23 |
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Dirk is de held van AZ.
![]() Oh en Fuckbuddy: ![]() http://appworld.blackberry.com/webstore/content/5193 Op mijn smartphones gebruik ik altijd de gratis Photobucket app, handig als je daar al een account had. Direct oploaden vanuit je camera of opgeslagen foto's, en dan gelijk het [ img ] linkje kopieren en in je browser hier pasten. Laatst gewijzigd door Stereotomy; 27-09-10 om 20:15 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
@Stereo,
Super zal het meteen ff bekijken... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
@Gatalin,
Succes met je reis man, zal lachen zijn! Hoop op wat leuke foto's van mannen met vierkante gezichten in wit rusland. 28 man tot dusver naar Wrusland. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Terecht!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vind het een zware steek onder water naar het huidige bestuur, alsof die alleen maar wat aanmodderen. Als hij echt zo'n onwijs netwerk heeft en zo ontzettend met AZ begaan is, dan brengt hij de mensen in dat netwerk die AZ willen sponsoren toch in contact met het huidige bestuur?
Hij moet zich wel realiseren dat hij en hij alleen verantwoordelijk is geweest voor de bijna ten ondergang van AZ, niets en niemand anders. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen als blinden achter hem aanlopen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dirk heeft nog altijd last van grootheidswaanzin en ik vraag mij af of hij er ooit van geneest.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Hij zal nog best een netwerk hebben en ik denk dat men binnen AZ ook zoiets heeft van "laat maar gaan", maar het zou juist nu zeer kwalijk zijn om een halt toe te roepen aan DS. Feit is dat hij natuurlijk niet meer namens AZ kan/mag/zal handelen, dus wilt hij er indien het via via mogelijk is nog steeds zich er wat mee roeren... En jij pakt hem als verantwoordelijke van de bijna ten ondergang, klopt! Maar als supporter moet je ook realiseren dat hij en alleen hij AZ deze succes heeft kunnen geven de afgelopen jaren, niet te vergeten een schitterend stadion. De manier hoe hij tenonder is gegaan kweekt bij de meesten onder ons eerder nog een gevoel van die man is onrecht aangedaan met dat hele gezeik van Lakeman/Bos en DNB. Zonder hem stonden we ergens op de 15e plek ieder seizoen te kloten in een 2x gerenoveerd Alkmaarder Hout Stadion.....en dat is iets dat bij de club en/of supporters ook meespeelt... Hij heeft zijn eigen kruk gekregen in het spelershome, is ere lid van supportersvereniging...ik als fan in hart en nieren zal deze man toch op een voetstuk dragen door wat ie voor AZ gedaan heeft, of mensen dat nou leuk vinden of niet.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#50 | ||||
Via via bedoel ik ook. Als hij echt zo graag AZ wil helpen en hij hoort in zijn netwerk dat ze AZ willen sponsoren, dan is er toch zo een belletje gepleegd of een mailtje gestuurd naar het nieuwe bestuur? Er hoeft helemaal niet bekend te worden gemaakt dat hij het contact tot stand heeft gebracht, maar ik heb het idee dat hij daar nou juist de meeste voldoening uit haalt. Mediageil.
|
|||||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ Alkmaar # 13 Joey vs Sergio!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |