![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pasveer en trots.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedankt voor het gelijkspel
Goede 1e helft ook, 2e helft natuurlijk wat minder door die rode kaart, maar goede wedstrijd overall
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moet deze topic niet bij Nationaal ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Hoeft niet iedereen naar GS. ![]()
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wilde 'm net posten
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wheh
![]() Anyways, op naar Den Haag! (wie gaat er op rechts?) __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niet eens één blunder bij Pasveer kunnen ontdekken... Lekker punt in ieder geval, ik had er eerlijk gezegd ook wel op gerekend.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Wij hadden er niet op gerekend. Maar ik hoop dat deze wedstrijd de catalysator is voor de komende weken! __________________ Go Go Go |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dries Roelvink ohoo
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dit voelt inderdaad wel lekker. Een onverwacht punt met 10 man tegen een gefrustreerd Twente met een stil uitvak. Grappig ook dat ze ons jarenlang oprollen zonder enig probleem, nu spelen ze gelijk en wordt er over kunstgras geklaagd.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Op TV hoorde ik het uitvak beter dan Heracles.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eerste helft misschien, daarna heb ik ze haast niet meer gehoord. Maar op TV ligt het er maar net aan waar de microfoons staan.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ook dat Brama zich niet meer kon herinneren wat hij bij Everton had gedaan Kom op zeg.
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ook al winnen we met 7-0, kunstgras is kut.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Go Go Go |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Waarom zit je de laatste tijd zo apatisch op mij te reageren
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Apatisch?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vind jij sjimmie niet wat gelaten dan, de laatste tijd?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
NOU WAT EEN FOUT ZEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Doe eens even ergens anders gaan rollebollen jongens
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Whehe.
![]() Dat applausje van Theo ook trouwens richting Q.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij moet eerst in de spiegel kijken waarom hij ook alweer onheus werd bejegend. Gisteren verdiende hij respect, en dat heeft hij na de wedstrijd ook gekregen. Laat hem dit het hele seizoen vasthouden dan, in plaats van weer achterom te kijken.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mooie prestatie jongens!
Hoezeer leeft de Twentse Derby eigenlijk bij jullie? __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bij mij wel erg. Het zijn al die kleine dingen bij elkaar die het een derby maken. Plus dat het natuurlijk een veel mooiere sfeer met zich meebrengt.
Ik win persoonlijk liever van Twente dan van PSV of Ajax. Hoewel het voor PSV ook wel es tijd wordt om hier een pak rammel te krijgen. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ken het gevoel. Mooi dat jullie het dan op een gelijkspel hebben kunnen houden.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Meer mensen opgevallen trouwens dat nagenoeg alle reclameborden boven de hoofdtribune verdwenen zijn? Crisis ook aardig zichtbaar bij ons blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een reden kan zijn voor de povere versterkingen van dit seizoen. En dat is niet erg, maar ik zou het graag horen. Openheid en transparantie!
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() Airco JOOP KOUD HE? Denk niet dat ze van die 1000 euro wakker zullen liggen. Overigens hangt ook nog steeds Initial Varel in de hoek, terwijl dat bedrijf allang niet meer zo heet
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heraclied
|
tvp
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Cairo krijgt een contract volgens TCTubantia.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heb je na Douglas en Overtoom wel je trio cultnegers compleet.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Iemand die weet hoe heracles speelde en wie de goals hebben gemaakt?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Plet natuurlijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja Plet 1 keer, Overtoom 2 keer.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Door. Meer heb ik er niet over te zeggen ... een amateurploegje kunnen zelfs wij aan
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jammer dat Everton niet gescoord heeft, goed voor het vertrouwen.
Cairo zat nog niet bij de selectie zag ik, wel spijtig omdat ie anders mooi de 2e helft had mee kunnen doen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Vertel, wie van de Almelo Hooligans werd in de rust meegenomen door de wouten?
|
|
|
|
|
|
#50 |
![]() Hij misschien?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heracles Almelo #10: Passie en trots.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|