![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TVP's zijn niet meer nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
We vreten ze op!!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen Canales?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tainio al es meegedaan met de reserves? Of zaterdag ingevallen?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben wel benieuwd. Het is toch de grootste club van de wereld. En dan ook nog tegen Real Madrid!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik moet altijd wel gniffelen als Otis tracht grappen te maken
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zelf ook.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zeg ook 'tracht'. Ik zeg niet dat het hem gelukt is.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Real Madrid
.Een bus vol miljonairs ![]() Johan Derksen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Benieuwd of Ajax een zelfde soort prestatie als Twente op de mat weet te leggen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Oh en; Spanje
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ooijer gaat de hele wedstrijd op de rug van Higuain zitten?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Anita tegen Ronaldo
![]() Ooijer tegen Higuain ![]() Sorry hoor, maar dit wordt 'm niet. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En heeft Tainio al minuten gemaakt in een Ajax shirt?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja hij viel in tegen Willem II
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Welke film moet ik aanzetten om 20:45 denk je?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Echt hè
.Gelukkig kunnen we binnekort weer genieten van PSV - Sampdoria.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik denk 1-0 voor Real Madrid, maar hoop wel op een 1-1 of 0-1 voor Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ben benieuwd hoe Ajax speelt zonder Suarez, denk dat het aanvallend niet zoveel voor gaat stellen van Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Wij gaan zo eerst hier de wedstrijd uit 1995 kijken ter voorbeschouwing, en dan naar de realiteit van de dag terug.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Enoh gaat vandaag zijn wintertransfer verdienen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
AFC Ajax
|
Laat Real maar veel kansen missen dat ze gefrustreerd raken, hopen dat Ajax uit vrije trappen scoort anders zie ik het ook somber in, maarja we zien het wel he.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ajax gaat gewoon winnen. 50 euro op in gezet, dus ik ga vanavond 450 euro winnen.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ben benieuwd, hopelijk een leuk avondje vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Emanuelson kan in de omschakeling misschien nog wel wat klaarmaken. Defensie van Real is alles behalve waterdicht. Met de snelheid van Urby en El Hamdaoui die voorin blijft hangen krijg je ongetwijfeld mogelijkheden tot kansen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Toch al 180 minuten vrijwel geen mogelijkheid weggegeven.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Poeh Poeh.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik vind Hamlap helemaal niet snel of ligt dat aan mij? Veel spelers die veel sneller zijn.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb tot mijn grote teleurstelling nog geen competitiewedstrijd kunnen zien van Real Madrid, maar was dat vanwege de aanvallende druk van Real zelf of stond het verdedigend gewoon goed?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Verdedigend stond het gewoon goed. Carvalho brengt veel meer rust achterin dan wie ook, en Mourinho heeft er natuurlijk sowieso een handje van om eerst achterin alles te regelen voor ie gaat kijken of er ook nog gescoord kan worden.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik vind hem ook niet snel. Bedoelde het zo: Snelheid van Urby (ook/vooral met de bal) + El Hamdaoui die voorin blijft hangen.
413 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nee is niet definitief
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Onze vorige spits was wel beter voor het spel van Ajax.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Go Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Carvalho is de beste aankoop in járen. Beter dan Ronaldo. Tevens is hij een verdediger uit de school die ik graag zie. Type Chivu, Maldini, De Boer en nu ook Carvalho. De rustige, zelfverzekerde verdedigers met ook nog wat voetballende capaciteiten. Weinig overtredingen nodig, een meester in het positioneren.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik had Carvalho al graag zien komen voordat Mourinho hem naar Chelsea haalde. Al was het voor Carvalho zelf natuurlijk een logische stap. Vind het jammer dat ie nu al zo oud is, al kan ie natuurlijk nog makkelijk een jaar of vier door.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben blij dat hij nooit eerder naar Real gegaan is
.
|