![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aanstaande woensdag heeft Real Madrid de eer en het genoegen om tegen het machtige Ajax aan te treden in de Champions League.
Ook voor Ajax, 4-voudig winnaar van de Europacup 1, is het aardig om te zien of die mennekes daar na de demonstratiewedstrijd in november '96 wat hebben geleerd. Ajax was destijds nog genadig, 0-2 werd het slechts, en om nou 80.000 Spanjaarden huilend naar huis te sturen was wellicht ook wat overdreven. Om Real Madrid ook een beetje kans te geven laat Ajax zijn twee beste spelers thuis. Vertonghen en Suarez mogen zich rustig voorbereiden om rivaal Feyenoord een week later aan gort te spelen, met de rest gaat Ajax demonstratiewedstrijd 2.0 op de mat leggen. In het doel Stekelenburg, WK-finalist. Rechtsachter Van der Wiel, WK-finalist. Achterin Alderweireld, international, rots in de branding, en daarnaast André Ooijer. Ooijer sloopte al aanvallers toen dhr. Christiano Ronaldo nog met poppen speelde. Linksachter Vurnon Anita, kleine krijger, die geen minuut van de zijde van onze Portugese vriend wijkt. Daarvoor het blok, de controleurs, Demy de Zeeuw (WK-halve finale) en Eyong Enoh, Kameroens Graniet. Daarvoor Siem de Jong, strooiend met passjes, als Litmanen in zijn beste dagen. Voorin Emanuelson, El Hamdaoui en Sulejmani die voor de nodige doelpuntjes moeten gaan zorgen. Onze tegenstander, Real Madrid, wat kunnen we erover zeggen. We hebben ze met enige regelmaat al in de pan gehakt, en alleen in de oertijd hebben ze een keertje van ons kunnen winnen. (Toen deden we ook niet eens ons best) Ze schijnen ook een paar keer die cup met grote oren te hebben gewonnen, maar wat wil je als je altijd maar kooptkooptkooptkooptkoopt en het in Spanje blijkbaar niet uitmaakt als je 330 miljoen euro schuld hebt. Met die houding zou Ajax eigenlijk elk jaar wel de CL pakken, maar ach, dat zou ook wat saai zijn. Kortom, Het Circus Ajax is in de stad! Komt dat zien komt dat zien! Plaats van handeling: Santiago Bernabeu Tijd: 20.45 uur Wat te zien: * Ajax dat Real Madrid keihard gaat vernederen * Huilende Christiano Ronaldo * Casillas die om zijn moeder roept * Xabi Alonso die voor de wedstrijd al vraagt of ie het shirtje van Siem de Jong mag hebben * Anita die een publiekswissel krijgt * Madrid-publiek dat handen stuk klapt voor mooie demonstratiewedstrijd * Ajax dat in de tweede helft wat spelers rust kan geven voor Klassieker __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die laatste zin maakt het af
. Mooie OP, kan niet wachten!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
* Huilende Christiano Ronaldo
Laten we het hopen. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
"Ooijer sloopte al aanvallers toen dhr. Christiano Ronaldo nog met poppen speelde"
![]() Morgen vlieg al naar Madrid en dan woensdag . Zijn er mensen met dat dure OAD arrangement?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Veel lekkerder als je het mij vraagt, zeker omdat het 34 graden gaat worden. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fotoverslag van beide trainers
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Ik neem aan dat alle rood-wit hemden rond het plaza mayor te vinden zullen zijn
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik loop niet in Ajax kleding maar ik ben daar wel te vinden denk ik ja, hotel zit er ook zowat naast.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is die van Jol zijn neusinhoud echt?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik draag in Nederland ook nooit Ajax shirts hoor, alleen AFCA vest soms.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vlakbij het Plaza Mayor zit ook een eetkeet die heet Cien Montaditos. Op woensdag is het daar altijd Euromania, dus halve liters bier voor een euro als je er een broodje van een euro bijhaalt
En zonder broodje 2 euro Er zitten er wel meer door de stad, maar zag dat er een vlakbij het plein zat.
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Ik schrok me rot
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
+1 voor de openingspost!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Silenus
![]() Jij zou columns moeten gaan schrijven |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Machtige OP
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pff ik heb zin in de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gelukkig kwam ik er gister achter dat het woensdag is ipv dinsdag
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat is toch niet zo erg? Zou juist pech zijn als je denkt dat het woensdag zou zijn en dinsdag niet zou kijken (stel hè).
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Maar denk niet dat me dat zou overkomen, wil Twente namelijk ook beslist zien eigenlijk |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Silenus
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ah mooi dit is woensdag kan ik het toch zien
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zou lachen zijn als we deze gewoon winnen, er zijn ten slotte wel eens gekkere dingen gebeurd.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Statistieken omdat het kan
![]() Real Madrid CF: ![]() (opklikken = inclusief officiële interlands) ![]() (klik hier voor betekenis van de kolommen) Vorm totaal: ![]() Vorm thuis: ![]() -- AFC Ajax: ![]() (opklikken = inclusief officiële interlands) ![]() (klik hier voor betekenis van de kolommen) Vorm totaal: ![]() Vorm uit:
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
4-1
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zo naar die statistieken te kijken hoef je alleen maar een mannetje bij Ricardo Carvalho te zetten.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Suarez heeft slechts 52,9% van de goals gemaakt waar dat bij Carvalho 100% is. Gelukkig zijn wij niet zo afhankelijk van één speler.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik zou 6 man op Carvalho zetten. En dan de rest van de bazen vrijlaten. Dan ga ik er lekker voor zitten met een blokje kaas en een flessie pils.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb d'r zin an!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Denk dat ik wel ga kijken, aardig affiche.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een blokje kaas en een flessie pils ipv een goed glas wijn? Evert zou zich omdraaien in zijn graf, indien hij overleden zou zijn.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nou, weg met dat ontzag en gewoon rammen en winnen. Moet best kunnen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() Bier met chips dan. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nee
![]() Quoteringen: Real Madrid 1.36 Draw 5.60 Ajax 11.00 (Betfair) __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kan ik ook inzetten op 'Ronaldo to shoot from 43 meters'?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1-5
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja, daar staat een quotering van 1.04 op.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het schijnt overigens dat André Ooijer er pas tijdens de rondvaart over de grachten achter kwam dat Luis Fabiano nog in zijn broekzak zat, en dat het daardoor voor die Fabiano niet van een transfer is gekomen
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Makkie, Real stelt al jaren geen kut voor. Onze Maroc Hamlap ramt die poot Cristiano gewoon neer.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Je hoeft sowieso niet bang te zijn voor een afstraffing, dat is niet echt Mourinho's ding. Zodra het 2-0 staat vindt ie het wel mooi geweest, kan je net zo goed affluiten eigenlijk.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Real Madrid - Ajax 15-09-2010
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |