![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() - Jong PSV bovenaan na 0-4 overwinning bij FC Twente. - PSV hofleverancier Oranje o. 17. Laatst gewijzigd door BigMAC; 07-09-10 om 20:22 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
De wedstrijd zaterdag begint niet om half 8 maar om 19:45.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oké
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben benieuwd iig, ze hebben heel wat goed te maken na die wanvertoning in Den Haag.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ibi was lekker bezig bij Oranje
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zeker weten. Beste man van het veld. Alleen jammer van de eindpass bij veel momenten.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Berg pikt ook nog een doelpuntje mee tegen San Marino vanavond
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heh heh eindelijk weer die interlandronde voorbij. Nu weer clubvoetbal en zaterdag eindelijk mijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Heb er zin in
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En over een week al thuis tegen Samp, ben benieuwd
![]() Ben ook blij dat het interlandgeneuzel nu afgelopen is... __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoeveel kaarten zijn er bij jullie weg voor de EL en wat zijn de prijzen?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Geen idee hoeveel kaarten er weg zijn. Goedkoopste pp is nu 67,50 euro (was met korting 57 euro), goedkoopste kaart los is 25 euro.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heuj PSV!
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Een paar weken geen Manolev (scheurtje in een pees van zijn lies)
Isaksson lijkt NEC te gaan halen. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vinden jullie Marcellis ook niet een betere back dan Manolev? Bij AZ doet ie het op die positie best aardig. Ok, voetballend is het niet spectaculair ofzo, maar hij komt mee naar voren, geeft goede voorzetten en balt voor de rest aardig mee. Het is gewoon oerdegelijk. Daar hadden jullie meer aan gehad dan Manolev.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vind Marcellis waardeloos spelen eerlijk gezegd. Was een aardige gast maar die heeft gewoon niet het PSV-niveau.
Berg is fucked trouwens. Die gaan we lang kwijt zijn, mark my words. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ook met de 'verklaring' van dereijck? Denk en hoop het niet al heeft hij nog te weinig laten zien. Wellicht een kans voor Reis... |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ach Dereijck en Den Haag heeft ook gewoon liever dat Berg speelt tegen op papier concurrenten als NEC. Reis. Tsja, ik weet het niet. Is een groot talent maar die lofzang die iedereen steeds heeft. Ik ben nog niet 100% overtuigd van zijn slagen hoor. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
PSV Eindhoven!
|
. Alleen zijn mentaliteit weet ik nog niet. En of ie wedstrijden tegen grote tegenstanders aankan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ha, we zijn weer terug uit de winterslaap die interland break heet, zooo saai
Benieuwd hoe het vandaag afloopt met Berg, kan me niet voorstellen dat ze op vier wedstrijden blijven zitten met de 'verklaring' van Derijck erbij. Weet iemand trouwens of er een reden is dat wel obv tv-beelden een straf later kan worden gegeven, maar niet bv een doelpunt alsnog kan worden toegekend...? Wie gaat er trouwens spelen ipv Manolev? Hopelijk krijgen we een Bouma te zien zoals voor zn blessureleed. En ipv Berg? Zou het wel leuk vinden als Rutten Reis de kans geeft, maar dat zal wel niet gebeuren denk ik. Al kan ik me wel voorstellen dat Koef begint en dat Reis de laatste 15 minuten mag invallen ofzo. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Wat vinden we hier eigenlijk van?
PSV meldt op haar officiële website dat de club in gesprek is over de mogelijkheid om toe te treden tot de Eredivisie Vrouwen. Een mogelijke toetreding zou passen binnen het MVO-beleid van de club om de groeiende vrouwelijke achterban zoveel mogelijk bij de activiteiten van PSV te betrekken. Psv heeft tot nu toe toch helemaal geen vrouwenteam? Waar gaan ze die spelers vandaan halen dan, wegplukken bij de buren ofzo? Duurt dan toch nog minstens een paar jaar voor er iets van komt lijkt me. Ik ben op zich wel voor, maar zal hier vast de enige in zijn. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat ik me net afvraag, zijn jullie niet enorm bang dat volgend jaar de hele boel in elkaar zakt? Berg is gehuurd en zal volgend jaar weer terug keren neem ik aan? Afellay zal ook gratis weglopen denk ik. Dan blijft de vraag wie er nog meer weg willen / kunnen? Dzsudzsák, Koevermans en mischien Bakkal (?). Verder heb je dan nog de verdediging die toch wel het zorgen kindje genoemd mag worden.
Hoe kijken jullie hier tegenaan, gezien Ajax en PSV hier eigenlijk in het zelfde schuitje zitten. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
PSV heeft het vaak goed op kunnen vangen natuurlijk. In het verleden vertrokken er soms ook hele bussen met sterkhouders, die dan in september zo wat alweer vergeten waren. Het ligt geheel aan hoe het opgevuld gaat worden dunkt me.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Voor de plek van Afellay hebben we Toivonen en kan wellicht Labyad dit jaar meer speeltijd krijgen en volgend jaar uitgroeien tot een vaste basiskracht. Verder ga ik er vanuit dat van Bommel terugkomt na dit seizoen.. Alleen als Dzsudzsák vertrekt zal dit op een creatieve manier moeten worden opgelost en het zal niet meevallen er gelijkwaardige kwaliteit voor terug te krijgen. Ik maak me niet al teveel zorgen voor volgend jaar... |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Over de eventuele leegloop volgend jaar maak ik me ook minder zorgen dan de afgelopen jaren. Ik denk dat ze bij PSV ook wel inzien dat ze het anders moeten doen dan de afgelopen 3/4 jaar, toen het vertrek van Cocu, Bommel, Farfan, Gomes en Alex enorm slecht is opgevangen. Er zit nu ook wat meer talent achter de basis iig. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat gaat toch niet minder worden dan 4 wedstrijden... Bouma gaat wss ook zijn eerste minuten maken.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
En daarnaast is het gewoon kwalijk van de kant van PSV dat ze in beroep gaan tegen zo'n overduidelijke elleboog. Het is goed om je spelers te steunen, maar dit geeft toch een compleet verkeerd signaal aan Marcus Berg die gewoon overduidelijk een flinke hoek uitdeelde aan z'n tegenstander.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Moet vanavond een gewoon een simpele overwinning zijn, toch?
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat riep ik tegen ADO ook...
Laatst gewijzigd door Dj_Day-V; 11-09-10 om 20:33 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wordt geen heel grote overwinning hoor, met wedstrijd tegen Sampdoria in het vooruitzicht, gewoon 2-0 denk ik. Misschien 3-0 als ze wat meer zin hebben.
PSV voor Europese wedstrijden = geen doelpuntenfestijn. Laatst gewijzigd door BigMAC; 11-09-10 om 12:39 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Niet te hopen voor Berg dat hij vanavond weer iemand slaat
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mmmmm verwacht weinig goeds voor Twente in die wedstrijd : PSV - NEC , maar ach , what 's new ?
Heb wel beide wedstrijdebn gezien van Sampdoria en dat is een leuke ploeg , zeker thuis zijn ze onverslaanbaar en hadden eigelijk moeten winnen tegen Werder , maar uit zijn ze echt zwak en daar liggen kansen voor PSV . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
En verder is het alleen maar mooi, schoone deernes in een PSV shirt
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zo, de opstelling is bekend:
Isaksson Hutch - Marcelo - Maza - Pieters Afellay - Engelaar Toivonen Lens - Berg - Dzsudzsak Moet een eenvoudige overwinning worden, dacht ik zo. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Moet zeker een eenvoudige overwinning worden, NEC is bepaald geen ploeg waar PSV bang voor moet zijn. Gewoon het eerste half uur gas geven en daarna uitspelen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
PSV zal vast wel winnen nog, maar verdomme wat een compleet gebrek aan beleving. Ik heb het idee dat bejaarde dames bij een spelletje klaverjassen nog fanatieker zijn dan dit PSV.
Zo zonde van zo'n ploeg met deze spelers. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
PSV #30 Waar de jeugd goed bezig is
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|