![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Nico; 07-09-10 om 16:53 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
mmm, schijnbaar lukt het niet wat ik wil. Misschien kan iemand met meer feeling er wat van maken ??
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Edit; je moet gewoon het quote gedeelte weghalen... Laatst gewijzigd door Conundrum; 07-09-10 om 09:07 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
editje
Laatst gewijzigd door Nico; 07-09-10 om 12:32 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kan je misschien de selectie updaten? Zijn er een aantal weg en een paar nieuwe bij!
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mjaa, dat is natuurlijk WeebI zijn creatie, ej... Maar die zal zich hier snel genoeg melden.
Meirelles
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
ja zal er even naar kijken binnenkort
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kijk zo ziet het er beter uit!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geniale OP. Denk trouwens dat je maar blij moet zijn dat Carlton Cole niet is gekomen. Zou niet weten wat je daar nu mee moet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pancake erin !
Maar zal wel Maxi worden of Cole op rechts inderdaad. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ziet Hodgson het een beetje zitten in Maxi?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Met nummer 4. Prachtig die Engelse nummering
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mjaa, weet ik maar Viera bijvoorbeeld ook.
1 2 5 6 3 7 8 4 11 9 10 Komt door mijn CM tijd in Engeland . Vind 5 als linksback echt lelijk...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee hoor
![]() ![]() zal eens even met die OP aan de slag gaan __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgens mij moet je al een paar divisies lager kijken om uberhaupt 1 t/m 11 te hebben. Jullie lopen nota bene met iemand met nr. 37 achterin.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
In Spanje vind ik dat ze het goed hebben gedaan door te verplichten een nummer van 1 tot 25 te nemen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tommy Oar met 121 blijft het ergst.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat was echt een pure bureaucratische blunder van de Aziatische bond.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Spanje heeft dan ook wel de traditie om met een beperkte selectie te werken, terwijl dat nu voor het eerst in de PL is. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan, maar ik denk dat het uit Amerika is komen waaien, waar er amper een lijn in de nummering te ontdekken is.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() #0 ![]() #01 Laatst gewijzigd door Weebl; 07-09-10 om 13:34 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Godverdomme, had die Lucas eruit geschopt man
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Lucas is echt een speler die perfect past in Italie en Spanje, of met een team dat normaal de bal rond kan spelen, niet bij ons dus
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
-in de op-
Laatst gewijzigd door Nico; 07-09-10 om 16:53 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Leuk stukje over hoe fucked de financiele situatie is op het moment... Liverpool board would block mortgage attempts - Barclays Premier League - ESPN Soccernet
|
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
mooi eindelijk iemand die de jeugd een kans geeft. Er loopt toch zeker goed Pl materiaal rond zoals Pacheco of Spearing
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
jammer dat van der vaart niet naar liverpool is gekomen
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Spearing is beter dan Lucas en die heeft een basisplaats
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Wel leuk voor Babel.
Slecht voor Liverpool echter. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Loves C, R en M
|
Mag You'll ipv You in de titel ?
Vandaag de eerste uitoverwinning? Ik hoop het. Tot dusver is het dit seizoen niet best ... en eerlijk gezegd verwacht ik voetbaltechnisch ook geen enorme verbeteringen zo lang deze eigenaren er zitten. Ik vin de overname perikelen bijna spannender dan de wedstrijde
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mwoah, Meirelles brengt meer voetbal. Pacheco hopelijk ook wel.
Maar inderdaad hopen dat het voor de winter rond is, dan kan er echt geïnvesteerd worden. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Maakt het voor de overname nog uit of de top 4 behaald wordt, of denk je dat het al eerder rond komt? Liverpool staat toch alweer een half jaartje te koop. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
er komt een dikke rekening aan van een lening dus ik geloof dat de club steeds goedkoper wordt. Kan het artikel zo snel even niet vinden...
edit:
Kan de Engelse versie zo snel niet vinden... http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=119299 Laatst gewijzigd door Conundrum; 12-09-10 om 15:48 __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Ik snap niet dat Liverpool geen interesse wekt.
Fantastische club. |
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Loves C, R en M
|
Uiteindelijk denk ik dat het om andere zaken gaat dan de toevallig plek waar het team eindigt - om meer structurele zaken en wat voor eigenaar er komt. ManCity werd ook ook gekocht toen ze mid-table stonden. De datum 6 oktober wordt heel belangrijk. LFC wil eigenlijk hoe dan ook van die pleuris Yanks af - en de die pleuris yanks willen eigenlijk ook wel weg heb ik het idee, maar dan zonder een centje (financiele) pijn - sterker nog ze willen met winst weg. Dat kan wel eens heel lastig gaan worden denk ik zo. Ze zullen er alles aan willen doen om geen verlies te leiden - al gaat de club volledig naar de klote. Gelukkig hebben ze geen meerderheid in de board, maar of dat ook gerechtelijk genog is zal maar moeten blijken. Het zijn spannende tijden voor de club ... |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Reina is een held
![]() Ook commentaar van Hodgson na de wedstrijd... "My expectations were not that high anyway. It would have been disappointing to lose but I'm not that disappointed to draw.'' We zijn Liverpool gvd
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Liverpool FC #5, You never walk alone
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |