![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Heb bij Jong Ajax gekeken. Zeegelaar was prima op dreef als linksbuiten. Benieuwd of hij zijn hoofd erbij houdt en er nog toekomst in zit.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gratis punten, Almelo thuis
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vertonghen moet wel fit blijven!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kut-interlands.
!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAA.
428, 2 PP's, 100,= .
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Onvoorstelbaar dat ze nog steeds geen stabiel systeem hebben
![]() Maar goed, laatste pp voor een maat van me is binnen als het goed is. Bevestigingsmail gehad, dus zal wel los lopen. Kreeg wel allemaal foutmeldingen aan het einde van de betaling
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ga het morgen niet eens meer proberen voor een PP
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
*zucht* kutsysteem
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Betaling is ook goed gegaan zie ik net, dus hoera.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ook maar gehaald, 127euro. Nou ja, het valt mee dus.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ben benieuwd hoeveel ppt's er uiteindelijk verkocht worden.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
.Nu 42 euro per wedstrijd, dat is (hoe treurig ook) nog wel te behappen. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volle bak, zeker weten.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wordt nu al betaald via marktplaats....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eigenlijk is dat nog steeds belachelijk veel geld, maar het is in ieder geval niet zo scheef ten opzichte van andere clubs als de prijzen die ik eerder voorbij zag komen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
), maar goed.
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Morgenochtend om 9 uur begint ook de losse verkoop voor Milan, Madrid en Auxerre thuis.
Zal ook wel weer een drama worden om rond die tijd via internet aan kaarten te komen. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ruim 32.000 passepartouts verkocht nu.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Indd, maatje van me was voor AZ ook 113 euro kwijt geloof ik. Ook aardig aan de prijs.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Das toch al vrij veel eigenlijk
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ga je weer met Sjimmie?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volgende week 30 graden in Madrid, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Meh, dus toch nog moeten proberen een goedkopere ppt te halen, achja t is niet anders. Nu wel voor 155,- valt dan ook nog wel mee.
En had godver toch nog naar madrid gekunt. Hoerenzooi, kut school die de introductie niet vermeld op je rooster .
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
yes, 3 pps dankzij Riro!
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nou omdat ik toch geen (betaalbare) kaarten kan krijgen voor CL-wedstrijden ga ik dan maar misschien naar Ajax - MVV
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zijn alle betaalbare kaarten nu weg ja?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zo'n 40 tot 100 euro...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heb maar CC dus kan nog niets halen..
Al die sterren van MVV
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
De vakken die uitverkocht zijn:
112, 113, 114, 115, 116 (=Noord 1e ring) 125, 126, 127, 128, 129 (=Zuid 1e ring) 427, 428, 429 (=Zuid 2e ring goedkoopste vakken) 412, 413, 414 (=Noord 2e ring goedkoopste vakken) Goedkoopste nu nog beschikbare pp's zijn vanaf 153,24, waaronder vak '410'. Zit wel al op rij 21, dus nog 6 rijen voordat dat vol zit. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Weet iemand hoe het zicht daar is? Laatst gewijzigd door JeroenJ; 07-09-10 om 17:38 |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mido traint nog steeds niet
?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Klote voor Brian Laudrup zeg.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kevin al wat meer bekend over hoeveel kaarten er precies uit zijn voor Real uit?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #194: Waar we wachten tot het interlandvoetbal voorbij is
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |