![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het Grote Idee: Verzin een onderschrift bij de laatst geplaatste voetbalfoto Puntentelling:<br>[*]+1: Jurering [*]+1: Deelnemen levert altijd 1 punt op, [*]+2: Derde plaats [*]+3: Tweede plaats [*]+5: Eerste plaats [*]-2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)). == Uitslag 2009 II == De winnaar van de ronde, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen. Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. Diegene die de uitslag post, krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar kan zo de schade inhalen voor de ronde die hij hierna niet mee kan doen vanwege deze jurering. Zo loopt de winnaar dus 2 punten uit op de nummer 2, 3 op de nummer 3 en 4 op de andere deelnemers, gezien over twee rondes. Als de winnaar niet de jurering doet, maar iemand anders, krijgt deze natuurlijk het jurypunt. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking. Voorgaande topics 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 De OP is hier te vinden Laatst gewijzigd door SCH; 31 augustus 2010 om 11:47 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
laatste uitslag
3. SCH - Van Wolfswinkel na afloop: "Er zat geen schot in de wedstrijd, vat je hem?" 2. DurQ - Van Wolfswinkelhaak Winnaar - tong80 - Een van Wolfswinkel verliest zijn vossenstreken niet Poedel: Beschouw - Van Wolfswinkel blij met doelpunt __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() vrolijke frits: "Kut, ik was vergeten dat Van Bommel nu wel weer meedeed in Oranje!" SCH: "Help me even, Mark was het toch?" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Van Nistelrooij: "Nee, eigenlijk mag ik die van Marwijk ook niet zo!" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Van Bommel:"Welk familielid van Bert heb jij gebeft voor deze selectie?" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Van Nistelrooy: "Dus als ik maar lang genoeg aan m'n haar draai krijg ik ook zulke krullen?" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Ruud: ''Hoor jij nog wel eens iets van Van Basten?'' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
moest die titel nou zo ?
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Isiolo heeft gelijk. De jus is er een beetje af hier. Het is ook allemaal zo braaf.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je wint niet meer zo vaak he, ouwe.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dan verzinnen we toch een nieuw spelletje, ik wil jullie wel iedere dag even zien, mijn beste virtuele vrinden.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
3 - Karrel_Laaglawaai : 'Welk familielid van Bert heb jij gebeft voor deze selectie ?'
2 - SCH : 'Help me even, Mark was het toch ?' 1 - Beschouw : 'Hoor jij nog wel eens iets van Van Basten ?' Ditmaal geen Poedel. Niemand verdient het momenteel wegens te weinig deelnemers. Iedereen die meedoet verdient een pluim i.p.v. een poedel.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jury helpt ook niet echt mee om dit spel leuk te houden....
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Stelletje zeikerds, het is hartstikke leuk en volgens mij vindt Beschouw dat ook allang weer
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
SCH die anderen zeikerds noemt
![]() Volgens mij ben ik in een paradox beland
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
tong weet tenminste hoe het moet. Jury morgenavond normale tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Boukhari: "Ik kan al aardig Pools door mijn vele hoerenbezoek" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#21 |
![]() Wie is die berber? |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Maar Rumille heeft geen zin daar in. En laat zich ook niet meer zien ![]() Jury bijna nooit meer op tijd of helemaal niet. En als de jury er niet is dan weigeren andere hem omdat zichzelf een podium plaats achten ![]() Kan nog wel ff verder de droeftoeter uithangen __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vind je mij wel lief?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
is dat een ja?
hihi |
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Boukhari: Als de trein naar Polen komt, heb je maar 1 kans om erop te springen Niet te hard hoop ik
Laatst gewijzigd door Luco; 31 augustus 2010 om 21:09 __________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() "Maaskant en ik zijn helemaal niet tegenPolen." |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Nord in Polen __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Wisla heeft nu eindelijk eens een Nederlandse stukadoor |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ook maar weer vaker meedoen.
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#33 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik SCH een poedel moeten geven omdat hij dat ook bij mij deed toen ik een fenomenaal droog onderschrift had, maar rancune is mij vreemd. DurQ een dikverdiende tweede plek en Frits op het podium kun je van mij altijd verwachten (vriendjespolitiek dus). Poedel voor db_01. Aankondigen dat ie meedoet en dan vervolgens niks inzenden. Geen stijl is dat. |
|||||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha, Beschouw
![]() D-boi ![]() 2e
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Beschouw, ik weet dat ik veel kans maak met onderschriften over je hobbies
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
![]() Maurice de Hond gaat weer fluiten
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Tong80 is gek op voetbal |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Aaaah, was garpje vriend.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Top jury!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Dobermann Pinch-hitter __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
![]() ik had geen tijd, moest plotseling weg
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Hij heeft een hondenlul! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kunnen nog wel een paar bij mensen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Je mag toch maar 1 keer per ronde meedoen
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
voor 8 uur jury ?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door SCH; 2 september 2010 om 21:13 __________________ No Homo |
|||||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wie is Iisolo?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
sch is lief
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VBL-Voetbalonderschriftencompetitie #34 Isiolo heeft er zin an!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|