![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hopelijk komt er nou een leuke VOETBALfoto.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ga je gang.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
SCH
faalhaas
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
ik ga zoeken
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
![]() Drenthe en Foppe in Oisterwijk __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
![]() Apenkooi |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Wederom top jury!
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
![]() De Haan:"Zo kun je die vlek op je shirtje beter zien." |
|
|
|
|
|
|
#60 |
![]() Fries drukt Drenthe de kop in. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
![]() "Zo begin je een beetje op Hercules te lijken" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#62 |
![]() Inburgeringscursus Hollandse spelen les 1: Fierljeppen |
|
|
|
|
|
|
#63 |
![]() Foppe: ''Wel gouden tanden ja, maar een gouden pik heb je niet.'' |
|
|
|
|
|
|
#64 |
![]() 'Zo blijven liggen Royston, pak ik even de talkpoeder.'
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#65 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Newbie beloond met poedel. Hoewel niet poedelwaardig, maar iets minder leuk dan SCH. Succes voor de nieuwe ronde. Beschouw nr 3 omdat hij Jupiler drinkt. Bert Maalderink nr 2 omdat hij me dat per PM vroeg. Tong80 winnaar omdat hij echt wel humor heeft
|||||
|
|
|
|
|
#66 |
|
whut, die van mij was deze keer echt geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Vond je die van mij niet leuk? Jij hebt niks met actuele onderschriften geloof ik he. Wint er weer zo'n kontneukding
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Dus je weet het , en toch doe je het. En terwijl ik je dit seizoen al 4x 1e heb gemaakt ![]() Ennuh Durq, was wel zwak hoor
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik vergeef het je Isiolo, ik gun het tong80 en Beschouw altijd zeer.
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
gast
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Actueel genoeg ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Rechtspoot staat buitenspel Laatst gewijzigd door Isiolo; 3 september 2010 om 21:13 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Op zo'n grote breedbeeld had je me beter kunnen zien |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
"En dat Nederland de WK-finale heeft verloren is ook de schuld van de Islam" __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Kijk, omdat die negers zo'n piemel hebben,... __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Matsoe Matsoe fan |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Geen voetbalfoto?
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik wilde jureren. Er zijn echter maar 4 deelnemers. Echt een dieptepunt dit.
![]() Ik heb het gevoel dat het hier een aflopende zaak is.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Je zou bijna denken dat het aan die belachelijke foto ligt.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
De foto is idd belachelijk deze keer
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Oh het ligt nu plots aan de foto ?
Met een beetje fantasie kun je er een leuke tekst bij verzinnen. Die van Isiolo b.v. Die is echt grappig. Met andere foto's loopt het hier de laatste tijd ook niet. Deze foto is actueel, kun je genoeg mee doen. Volgende keer zal ik weer een foto zoeken van een funny pictures site. ![]() Zal even zoeken. Dan skippen we deze en gaan verder met de volgende.
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Succes.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
het gaat erom dat het geen voetbalfoto is, en ook nog eens 10x10 pixels
![]() Verder sterft het hier idd uit. Maar wel gewoon doorgaan nu met deze foto |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Je kunt met de foto van Geert Wilders doen wat je wil. Wat ik al zei, je kunt er best een voetbalgerelateerd onderschrift bij verzinnen.
'We stonden vanaf het begin al een meter buitenspel.' Dus ik pak Sepp Blatter zo bij zijn hoofd, en zeg 'Ook om het randje Sepp.' 'Het scheelde niet veel of we hadden VVV geheten.' 'Maar die naam was al vergeven.' 'De kans op FC Limburg is zo groot.'
|
|
|
|
|
|
#86 | |
![]() gewoon jury voor 20.00 en doorgaan. __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nou, ik voorzie een poedel
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Wilders: ''Tong krijgt zo'n lul van het jury doen.'' |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Bij vier deelnames gewoon jureren, de ene keer zijn het er 4, de andere keer 8 en vroeger 12 of 15. So be it.
Liefst voetbalfoto´s natuurlijk maar we zijn toch niet zo dogmatisch dat we op tilt slaan als het even buiten de lijntjes is? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
"De bal is rond" |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
jury ?
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
1 Isiolo
2 Beschouw 3 SCH Poedel DurQ Succes verder. Trusten.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Geen bijval. Geen tegen argumenten. Niks helemaal niets.
Had het net zo goed niet kunnen doen. Of even wat. Elke andere uitslag had niemand iets gezegd. Niet eens commentaar over de poedel. Ik hoop wel dat jullie er het met de nummer één eens zijn. Positieve commentaren lees je hier immers nooit. Succes verder met jullie gezeik.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
had jij positief commentaar dan op vorige ronde ?
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
|
Niet zo janken tong ![]() Je post zelf gewoon een kutfoto. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
Grassprietjes tellen nog steeds populair bij voetballers |
|
|
|
|
|
#98 |
|
"Hey Jari, daar lah-ti" Laatst gewijzigd door SCH; 5 september 2010 om 22:58 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
ik neem aan dat jullie weten wie het zijn/is ?
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
godver, poedel
![]() Tong, ben je ongesteld of zo met je gezeur? |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VBL-Voetbalonderschriftencompetitie #34 Isiolo heeft er zin an!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|