Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29-08-10, 13:44 Standaard   #1
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Laatst gewijzigd door Weebl; 29-02-12 om 22:51

Cyberia is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 29-08-10, 13:45 Standaard   #2
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Die foto

Oud 29-08-10, 14:21 Standaard   #3
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 30-08-10, 19:11 Standaard   #4
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Het begint wel sneu te worden.
NRC had afgelopen weekend trouwens uitgebreid verhaal over die arts die hem behandeld heeft, een heel positief verhaal voglens mij.

Oud 30-08-10, 19:12 duh   #5

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Had hij maar moeten scoren in de WK finale.
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 31-08-10, 00:11 sad   #6
VBL

Ik droom er nog elke nacht over Arjen. En dan word ik zwetend wakker. Wat moet ik nou met mijn leven? Had gewoon gescoord .
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 07-09-10, 22:03 Standaard   #7
Hup Holland!

'Robben niet meer op oude niveau'

AMSTERDAM - De clubleiding van Bayern München houdt er ernstig rekening mee dat Arjen Robben niet meer het niveau van voor zijn hamstringblessure zal halen. Bronnen binnen de Beierse club bevestigen dat tegenover NUsport.

In de betreffende spier zit een gat van vijf centimeter, de uitkomst van het helingsproces is daardoor vrij ongewis. Zelfs de term ‘carrièrebedreigend’ is al gevallen binnen de club.

De kampioen van Duitsland verwijt niet alleen de Nederlandse voetbalbond laakbaar gedrag, maar vindt ook de houding van de speler zelf discutabel.

Verschillende personen probeerden tijdens het WK contact op te nemen met Robben om hem te bewegen zich te onderwerpen aan een onderzoek door de clubarts Müller-Wohlfahrt, maar de international gaf niet thuis. Ook de KNVB weigerde medewerking en verschool zich daarbij achter FIFA-regels die dat zouden verbieden.

Compensatie

Komende zaterdag brengt een zware KNVB-delegatie een bezoek aan Bayern, waar men de situatie gaat bespreken. Bayern eist compensatie voor de periode dat de speler buitenspel staat.

De NOS berichtte maandag dat de spierscheuring van Robben niet dezelfde is als die waarvoor hij door fysiotherapeut Dick van Toorn is behandeld in aanloop naar het WK. De KNVB zou op een MRI-scan een tweede, zware spierscheuring over het hoofd hebben gezien.

Kesler

Henk Kesler is woedend over deze theorie, die hij 'grote onzin' noemt. Kesler heeft afscheid genomen als KNVB-directeur, maar handelt nog wel de zaak Robben af.

''Ik zag maandag ene professor Vermeulen (chef voetbal van de NOS, red.) op tv praten over allerlei zaken, maar ik ben zijn naam nog nooit in de medische wereld tegengekomen”, zegt Kesler dinsdag tegenover TC Tubantia.

''Het bericht van de NOS klopt in elk geval van geen kant. Maar blijkbaar vul je tegenwoordig zo je nieuwsprogramma’s en mag iedereen zonder medische achtergrond zomaar iets roepen.''
http://www.nusport.nl/duitsland/2328...de-niveau.html

Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 07-09-10, 22:08 Standaard   #8
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Gegokt en verloren dus.

Oud 07-09-10, 22:18 Standaard   #9
Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Het begint wel sneu te worden.
NRC had afgelopen weekend trouwens uitgebreid verhaal over die arts die hem behandeld heeft, een heel positief verhaal voglens mij.
Ja, vond ik ook. O.a. over het feit dat veel doktoren tegenwoordig 'een foto of scan behandelen' i.p.v. een persoon. En dat bepaalde mobiele genezingsmethodieken een veel beter (of sneller) resultaat geven dan immobiel (rust, gips e.d.).

Maar goed, Bayern heeft natuurlijk als enige doel om Robben fit te krijgen, dus die houden hopelijk niet slechts alleen aan 1 zienswijze (die van hun eigen dokter) vast.
Imaginary_Friend is offline   Met citaat reageren
Oud 07-09-10, 22:33 Standaard   #10
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Als hij nou had gescoord in de finale, hadden wij tenminste van hem op z'n hoogtepunt kunnen genieten

Oud 07-09-10, 22:40 thumb down   #11
VBL

tyfus he
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 25-09-10, 10:18 Standaard   #12
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Robben: 'Misschien wel moeilijkste fase van loopbaan'
Arjen Robben baalt van het feit dat hij langdurig aan de kant staat met een hamstringblessure. De Nederlander van Bayern München, die niet weet wanneer hij weer op het veld kan staan, spreekt van 'misschien wel de zwaarste fase van mijn loopbaan'.

"Ik houd van voetbal, daarom ben ik ook treurig", zegt de international tegenover Bild. "Ik weet niet wanneer ik weer kan spelen. Het is misschien wel de zwaarste fase van mijn loopbaan." Angst voor het einde van zijn carrière heeft hij echter niet. "Dat is überhaupt geen thema voor mij. Daar denk ik geen seconde aan. Ik kom sowieso terug en zal weer voor Bayern spelen."

Robben beseft tegelijkertijd dat voetbal niet het belangrijkste in het leven is. "Mijn kinderen, mijn vrouw, mijn familie en de fans geven me kracht. Vooral mijn vrouw en kinderen toveren dagelijks een glimlach op mijn gezicht. Zij zijn voor mij het belangrijkste. Voetbal is niet alles in het leven."

Trainer Louis van Gaal vindt het moeilijk om de vleugelaanvaller te ondersteunen. "Ik wil dat hij tegelijk met de selectie traint. Het is lastig om hem te ondersteunen, omdat je een speler in zo'n periode maar weinig ziet. Maar hij is aanwezig bij besprekingen, dat is belangrijk."

Oud 03-10-10, 19:39 Standaard   #13
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 03-10-10, 19:41 Standaard   #14

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe zit het nu? Heeft de KNVB de blessure over het hoofd gezien of heeft hij t ergens anders opgelopen?
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 04-10-10, 01:14 emo   #15
Mah boi!

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
[afbeelding: link]

[afbeelding: link]
Tja, een moffenkop had ie toch al een beetje.

Oud 04-10-10, 19:36 Standaard   #16
Redactie

Bayern München wacht nog altijd op een antwoord van de KNVB. Een delegatie van de Nederlandse voetbalbond was op 11 september op bezoek in Beieren en kreeg daar enkele medische rapporten van Bayern over Arjen Robben gepresenteerd. Bayern wil een schadevergoeding hebben, maar de KNVB heeft nog altijd niets van zich laten horen.

Twee weken geleden zei voorzitter Karl-Heinz Rummenigge al dat hij snel duidelijkheid verwachtte, maar die duidelijkheid is er nu nog altijd niet. Het geduld van de Bayern-preses raakt op: “We willen binnen nu en veertien dagen weten of we tot een oplossing kunnen komen”, zei de sportbestuurder tegen TZ.

De KNVB nam de rapporten van Bayern mee naar Nederland en wilde deze nog eens rustig bekijken en bespreken in Zeist. Rummenigge had echter niet verwacht dat de bond daar zolang voor nodig zou hebben. De KNVB zei eerder niet te willen denken aan een schadevergoeding voor Robben en als de bond daarbij blijft, zal Bayern naar de rechter stappen.

Oud 05-11-10, 19:24 Standaard   #17
Redactie

Evenals Robin van Persie heeft ook Arjen Robben vrijdagmiddag zijn terugkeer op het voetbalveld gevierd. De buitenspeler van Bayern München stond sinds het WK in Zuid-Afrika buitenspel met een zware spierblessure, maar was volgens Sport1 na bijna vier maanden weer eens te bezichtigen op het trainingsveld.

Robben, onderwerp van een slepend conflict tussen de directie van Bayern en de KNVB, werkte enkele sprintoefeningen af en verdween vervolgens weer naar binnen. De daadwerkelijke wedstrijdcomeback van de Groninger wordt echter niet voor de start van de tweede seizoenshelft verwacht. De aanvaller werkt voorlopig nog individueel aan zijn herstel.

Clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt hoopt dat de Oranje-international tijdens het trainingskamp in de winterstop weer in kan stromen bij de rest van de selectie. De laatste wedstrijd die de oud-PSV’er afwerkte voor de Duitse topclub was de verloren Champions League-finale tegen Internazionale. De WK-finale op 11 juli betekende zijn laatste officiële duel met het Nederlands elftal.

Oud 16-11-10, 20:54 surprise   #18
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Groningen heeft een bijzonder gebaar gemaakt naar Arjen Robben. De oude club van de Nederlandse wereldster gaat een skybox vernoemen naar de eigen opgeleide speler. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord van zondag zal de skybox, waarin directie en management van de club speciale gasten ontvangen, officieel worden omgedoopt.

FC Groningen heeft een aantal exclusieve attributen van Robben in het bezit, die de ruimte zullen opfleuren. "Arjen heeft van alle profclubs waar hij heeft gevoetbald een gesigneerd shirt aangeleverd ter decoratie van de box. Daarnaast heeft hij een paar voetbalschoenen gedoneerd", aldus Nijland.

Familieleden van Robben zullen zondag aanwezig zijn als gasten. FC Groningen hoopt de speler zelf ook te verwelkomen, maar zijn komst is nog niet zeker. Robben doorliep de jeugdopleiding van FC Groningen, waar hij ook twee seizoenen in de hoofdmacht speelde. Daarna speelde hij bij PSV, Chelsea, Real Madrid en momenteel Bayern München.
De rentree van Arjen Robben bij Bayern München laat mogelijk langer op zich wachten dan in eerste instantie werd aangenomen. Robben zou in januari zijn comeback maken. Volgens Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt is die verwachting te optimistisch. "We moeten geduld hebben", zei de clubarts dinsdag.

Robben raakte vlak voor het WK geblesseerd aan een spier, maar werd toch nog op tijd klaargestoomd om in Zuid-Afrika mee te kunnen doen. Hij meldde zich daarna echter met een kwetsuur bij zijn club.

"Robben moet eerst zien dat hij zich kan aansluiten bij de groep. Het is te vroeg om te stellen dat hij in januari speelklaar is", aldus Müller-Wohlfahrt. "Het herstelproces van een dergelijke blessure vergt tijd." Robben reist begin januari wel met de selectie van Bayern mee naar Qatar, waar de club een trainingskamp houdt.

Oud 16-11-10, 21:01 Standaard   #19
Mah boi!

Hadden ze niet beter de ziekenboeg naar hem kunnen vernoemen?

Oud 18-11-10, 14:32 Standaard   #20

Dj_Day-V's Voetbal Forum schermafbeelding

Waar blijft mijn held
Dj_Day-V is offline   Met citaat reageren
Oud 18-11-10, 14:38 Standaard   #21
Ik voel me hier thuis!

Ik ben benieuwd naar de uitkomst van de vete en de impact die dat maakt op Robben.

Ik acht het niet ondenkbaar dat hij na dit seizoen dan vertrekt bij Bayern.

Oud 06-12-10, 10:48 Standaard   #22
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Robben op strand doodgeknuppeld!
WELLINGTON - Op een strand in Nieuw-Zeeland zijn zeker 23 dode zeehonden aangetroffen, onder wie ongeveer acht jongen. De dieren zijn door onbekenden doodgeslagen. Dat heeft het ministerie van Natuurbeheer in Nieuw-Zeeland maandag naar buiten gebracht.

De dieren werden gevonden in een zeehondenkolonie bij Kaikoura, in het noordoosten van het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland. „Enkele dode zeehonden zijn waarschijnlijk een week geleden gedood, anderen een week eerder”, aldus het ministerie.
Hendril is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-12-10, 18:26 emo   #23
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Oud 06-12-10, 18:46 Standaard   #24

Dj_Day-V's Voetbal Forum schermafbeelding

Eindbaas kom terug
Dj_Day-V is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-10, 23:53 Standaard   #25

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Jemig wat slecht
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-10, 13:54 Standaard   #26
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens Arjen Robben spookt de finale van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika nog steeds door zijn hoofd. De aanvaller miste in de tweede helft een enorme kans om de wedstrijd in Nederlands voordeel te beslissen. De Spaanse doelman Iker Casillas keer zijn been er nog net tegenaan.

"De gemiste kans in de WK-finale is een film in mijn hoofd geworden, een loop die ik steeds opnieuw afspeel," zei Robben in het blad Linda. "En steeds is er weer dat moment dat ik denk: wat wanneer ik om de keeper heen was gegaan in plaats van had geschoten? De eerste weken na de wedstrijd zag ik die beelden twintig, dertig keer per dag, als een noodlot dat je met terugwerkende kracht wilt bezweren. Ik denk niet dat ik er ooit vanaf kom. Mijn leven lang niet."

"Het was toeval en pech. Als die teen van Casillas wat korter was geweest... Na de finale was het schelden, vloeken, huilen. Ook al roept iedereen dat ik er niks aan kon doen," zei de aanvaller die de titel uiteindelijk naar Spanje zag gaan.

Oud 15-12-10, 14:00 sad   #27
Mah boi!

Als die teen wat korter was geweest, als die paal in Argentinië vier centimeter naar links had gestaan... Wat een tergende pechvloek hebben we toch ook in die finales.

Oud 15-12-10, 14:03 Standaard   #28
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tong80 Bekijk bericht
Volgens Arjen Robben spookt de finale van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika nog steeds door zijn hoofd. De aanvaller miste in de tweede helft een enorme kans om de wedstrijd in Nederlands voordeel te beslissen. De Spaanse doelman Iker Casillas keer zijn been er nog net tegenaan.

"De gemiste kans in de WK-finale is een film in mijn hoofd geworden, een loop die ik steeds opnieuw afspeel," zei Robben in het blad Linda. "En steeds is er weer dat moment dat ik denk: wat wanneer ik om de keeper heen was gegaan in plaats van had geschoten? De eerste weken na de wedstrijd zag ik die beelden twintig, dertig keer per dag, als een noodlot dat je met terugwerkende kracht wilt bezweren. Ik denk niet dat ik er ooit vanaf kom. Mijn leven lang niet."

"Het was toeval en pech. Als die teen van Casillas wat korter was geweest... Na de finale was het schelden, vloeken, huilen. Ook al roept iedereen dat ik er niks aan kon doen," zei de aanvaller die de titel uiteindelijk naar Spanje zag gaan.

Mongool is het. Hoe vaak zijn kansen niet ter sprake komen

Echt het grootste drama sinds rensenbrink...

Oud 15-12-10, 14:28 big smile   #29
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Zie het nu pas.

..

.

Oud 17-12-10, 15:14 Standaard   #30
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
[...]

Mongool is het. Hoe vaak zijn kansen niet ter sprake komen

Echt het grootste drama sinds rensenbrink...
Mwa. Ben ik het niet mee eens.

Komt wel op een goede tweede plek ja. Als Rensenbrink had gescoord was er nog 1 minuut te spelen geweest.

Nu nog een half uur.

Oud 03-01-11, 17:29 Standaard   #31
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij sprint zijn teamgenoten er inmiddels al weer uit!

Oud 03-01-11, 17:33 Standaard   #32
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat ziet er nou niet echt uit als een fanatiek sprintduel...

Oud 09-01-11, 21:12 thumb up   #33
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

De rentree van Arjen Robben is succesvol verlopen. De buitenspeler kwam voor het eerst in dit seizoen in actie voor Bayern München. "Het is super om weer een wedstrijd te spelen", zei de blije Oranje-international na afloop van een oefenduel in Qatar.

"Ik geloof dat het goed is gegaan. Ik heb geen fysieke klachten", aldus Robben, die zeer intensieve trainingsweken achter de rug heeft. De Nederlander zegt op de website van zijn club verrast te zijn hoe snel hij terugkeert op niveau. Trainer Louis van Gaal meldde eerder al hetzelfde. "Ik had niet verwacht dat alles zo snel weer normaal zou zijn."

Robben kwam de gehele eerste competitiehelft niet in actie door een zware hamstringblessure. Hij mocht zaterdag 45 minuten meedoen. "Maar ik had het liefst een hele wedstrijd gespeeld", lachte de aanvaller. "Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Het liefst speel ik morgen weer."

Oud 09-01-11, 21:27 no smile   #34
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Puur qua dribbels: Messi > Robben > Ronaldo.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 10-01-11, 01:03 Standaard   #35

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Iniesta is ook geen misselijke dribbelaar natuurlijk.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 10-01-11, 02:52 Standaard   #36
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Eigenlijk is hij toch al maanden fit als we die andere gast moeten geloven?

Oud 10-01-11, 15:05 Standaard   #37
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Iniesta is ook geen misselijke dribbelaar natuurlijk.
Klopt. Helemaal vergeten.

Ik zie eerlijk gezegd liever Iniesta dribbelen dan Ronaldo.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 10-01-11, 15:20 Standaard   #38

Ik ook. Denk dat Iniesta en Messi ook andere dribbelaars zijn dan Robben en Ronaldo. Laatste 2 zijn krachtiger, maken 'langere' dribbels.
Iniesta en Messi kunnen vanuit stand passeren, maken kortere dribbels, vaak in kleinere ruimtes en zoeken vooral gaatjes voor de combinatie.

Beide soort dribbels zijn uiteraard geweldige wapens, maar Robben en Ronaldo dribbelen beter met iets meer ruimte voor zich en wat verder van de goal af vind ik.
Oud 10-01-11, 16:00 thumb up   #39
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ook. Denk dat Iniesta en Messi ook andere dribbelaars zijn dan Robben en Ronaldo. Laatste 2 zijn krachtiger, maken 'langere' dribbels.
Iniesta en Messi kunnen vanuit stand passeren, maken kortere dribbels, vaak in kleinere ruimtes en zoeken vooral gaatjes voor de combinatie.

Beide soort dribbels zijn uiteraard geweldige wapens, maar Robben en Ronaldo dribbelen beter met iets meer ruimte voor zich en wat verder van de goal af vind ik.
eens, heeft ook met de bouw en motoriek te maken, nog los van hun rol. Al vind ik CR en Robben op hun best als individu wel het meest spectaculair. Anyway, ik ben blij dat hij terug is.

Oud 10-01-11, 16:12 Standaard   #40

Spectaculair is het zeker, maar het is niet mijn favoriete voetbal, dat schuilt 'm in combinatiespel of geweldig inzicht.
Robben en Ronaldo zijn van wereldtop, die kunnen bij veel clubs mee, maar het is geen toeval dat ze op hun best zijn in een gesloten systeem met een soort van vrije rol. En spectaculair staat bij mij niet meteen gelijk aan 'mooi voetbal', dat haal ik vooral uit andere elementen. En wat Iniesta en Messi doen vind ik eerlijk gezegd vaak veel mooier, dat heeft ook met stijl en sierlijkheid te maken.
Oud 10-01-11, 16:50 Standaard   #41
Huntelaar #9

Spectaculair is het zeker, maar het is niet mijn favoriete voetbal, dat schuilt 'm in combinatiespel of geweldig inzicht.
Robben en Ronaldo zijn van wereldtop, die kunnen bij veel clubs mee, maar het is geen toeval dat ze op hun best zijn in een gesloten systeem met een soort van vrije rol. En spectaculair staat bij mij niet meteen gelijk aan 'mooi voetbal', dat haal ik vooral uit andere elementen. En wat Iniesta en Messi doen vind ik eerlijk gezegd vaak veel mooier, dat heeft ook met stijl en sierlijkheid te maken.
Ten eerste staat mooi voetbal voor mij niet gelijk aan één aspect, maar juist aan de diversiteit. Mooi voetbal is voor mij een combinatie van meerdere aspecten, maar vooral de twee genoemde varianten. Beide hebben met stijl en sierlijkheid te maken, want bij beide druipt de klasse er vanaf elk op hun eigenwijze. Het is appels met peren vergelijken en ik geniet dan ook van allebei.

Oud 10-01-11, 16:55 Standaard   #42

Stijl en sierlijkheid heeft niet met klasse te maken in mijn ogen.
Oud 10-01-11, 18:21 Standaard   #43
Huntelaar #9

Stijl en sierlijkheid heeft niet met klasse te maken in mijn ogen.
niet de klasse ansich, dat ligt immers aan de connotatie, maar met name het druipen verbeeld de causaliteit aangezien die voor mij deze correlatie impliceert.

Oud 10-01-11, 19:31 emo   #44

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie06 Bekijk bericht
[...]

niet de klasse ansich, dat ligt immers aan de connotatie, maar met name het druipen verbeeld de causaliteit aangezien die voor mij deze correlatie impliceert.
Ik hoop toch voor je dat je zo niet tegen iedereen communiceert.
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 10-01-11, 19:34 emo   #45

Heb altijd het idee dat hij dat tegen mij bewust doet .
Oud 10-01-11, 23:37 big smile   #46
Huntelaar #9

schat ik je eindelijk eens hoog in is het weer niet goed maar zonder gein, ik ben gewoon een luie tikker, probeer een heel verhaal in een zin te proppen, my bad

Oud 10-01-11, 23:43 sunglasses   #47
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

wow

Oud 10-01-11, 23:44 big smile   #48
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is 'druipen'?
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 10-01-11, 23:56 Standaard   #49

schat ik je eindelijk eens hoog in is het weer niet goed maar zonder gein, ik ben gewoon een luie tikker, probeer een heel verhaal in een zin te proppen, my bad
Je weet zeker niet wie ik ben ?

Nee, ik heb er geen probleem mee hoor, snap je posts toch wel.
Oud 22-01-11, 20:21 Standaard   #50

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Was goed vandaag maar leek niet echt snel meer. Tijd zal het leren. Ondanks dat, chapeau.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site