![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Weebl; 29-02-12 om 22:51 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die foto
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het begint wel sneu te worden.
NRC had afgelopen weekend trouwens uitgebreid verhaal over die arts die hem behandeld heeft, een heel positief verhaal voglens mij. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Had hij maar moeten scoren in de WK finale.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik droom er nog elke nacht over Arjen. En dan word ik zwetend wakker. Wat moet ik nou met mijn leven? Had gewoon gescoord
.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hup Holland!
|
'Robben niet meer op oude niveau'
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gegokt en verloren dus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Maar goed, Bayern heeft natuurlijk als enige doel om Robben fit te krijgen, dus die houden hopelijk niet slechts alleen aan 1 zienswijze (die van hun eigen dokter) vast. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als hij nou had gescoord in de finale, hadden wij tenminste van hem op z'n hoogtepunt kunnen genieten
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
tyfus he
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoe zit het nu? Heeft de KNVB de blessure over het hoofd gezien of heeft hij t ergens anders opgelopen?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 | ||
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hadden ze niet beter de ziekenboeg naar hem kunnen vernoemen?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waar blijft mijn held
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van de vete en de impact die dat maakt op Robben.
Ik acht het niet ondenkbaar dat hij na dit seizoen dan vertrekt bij Bayern. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#24 |
![]() Eindbaas kom terug
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens Arjen Robben spookt de finale van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika nog steeds door zijn hoofd. De aanvaller miste in de tweede helft een enorme kans om de wedstrijd in Nederlands voordeel te beslissen. De Spaanse doelman Iker Casillas keer zijn been er nog net tegenaan.
"De gemiste kans in de WK-finale is een film in mijn hoofd geworden, een loop die ik steeds opnieuw afspeel," zei Robben in het blad Linda. "En steeds is er weer dat moment dat ik denk: wat wanneer ik om de keeper heen was gegaan in plaats van had geschoten? De eerste weken na de wedstrijd zag ik die beelden twintig, dertig keer per dag, als een noodlot dat je met terugwerkende kracht wilt bezweren. Ik denk niet dat ik er ooit vanaf kom. Mijn leven lang niet." "Het was toeval en pech. Als die teen van Casillas wat korter was geweest... Na de finale was het schelden, vloeken, huilen. Ook al roept iedereen dat ik er niks aan kon doen," zei de aanvaller die de titel uiteindelijk naar Spanje zag gaan.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Als die teen wat korter was geweest, als die paal in Argentinië vier centimeter naar links had gestaan... Wat een tergende pechvloek hebben we toch ook in die finales.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Mongool is het. Hoe vaak zijn kansen niet ter sprake komen ![]() Echt het grootste drama sinds rensenbrink... __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Komt wel op een goede tweede plek ja. Als Rensenbrink had gescoord was er nog 1 minuut te spelen geweest. Nu nog een half uur. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij sprint zijn teamgenoten er inmiddels al weer uit!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat ziet er nou niet echt uit als een fanatiek sprintduel...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Puur qua dribbels: Messi > Robben > Ronaldo.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Iniesta is ook geen misselijke dribbelaar natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eigenlijk is hij toch al maanden fit als we die andere gast moeten geloven?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ook. Denk dat Iniesta en Messi ook andere dribbelaars zijn dan Robben en Ronaldo. Laatste 2 zijn krachtiger, maken 'langere' dribbels.
Iniesta en Messi kunnen vanuit stand passeren, maken kortere dribbels, vaak in kleinere ruimtes en zoeken vooral gaatjes voor de combinatie. Beide soort dribbels zijn uiteraard geweldige wapens, maar Robben en Ronaldo dribbelen beter met iets meer ruimte voor zich en wat verder van de goal af vind ik. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Spectaculair is het zeker, maar het is niet mijn favoriete voetbal, dat schuilt 'm in combinatiespel of geweldig inzicht.
Robben en Ronaldo zijn van wereldtop, die kunnen bij veel clubs mee, maar het is geen toeval dat ze op hun best zijn in een gesloten systeem met een soort van vrije rol. En spectaculair staat bij mij niet meteen gelijk aan 'mooi voetbal', dat haal ik vooral uit andere elementen. En wat Iniesta en Messi doen vind ik eerlijk gezegd vaak veel mooier, dat heeft ook met stijl en sierlijkheid te maken. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Stijl en sierlijkheid heeft niet met klasse te maken in mijn ogen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
niet de klasse ansich, dat ligt immers aan de connotatie, maar met name het druipen verbeeld de causaliteit aangezien die voor mij deze correlatie impliceert.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heb altijd het idee dat hij dat tegen mij bewust doet
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
schat ik je eindelijk eens hoog in is het weer niet goed
maar zonder gein, ik ben gewoon een luie tikker, probeer een heel verhaal in een zin te proppen, my bad
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
wow
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat is 'druipen'?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Was goed vandaag maar leek niet echt snel meer. Tijd zal het leren. Ondanks dat, chapeau.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Arjen Robben topic #4: Maakt ons Europees Kampioen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |