![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
...
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Wat een gigantisch wijf is het toch. De manier waarop hij gisteravond vlak voor de 2-0 van Borussia tegen de vlakte ging, asjeblieft.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
De Messi van München.
![]() Een ekte wereldtopper. Spoiler
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Meer dan naar binnen komen om te schieten of een pass/voorzet uit stand geven doet die ook niet. Wat een eenzijdige speler is het toch ook
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Sjonge jongen zeg
![]() Hij heeft de afgelopen jaren bewezen dat die absolute wereldtop is als die heel is
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Heel volwassen dat ie zijn excuses aanbiedt, dat is een eerste stap.
Verder klasse dat ie weer de winnende maaktt, iedere club wil natuurlijk zo'n speler. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Heeft Bayern gewonnen?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Hij heeft zelfs niet gescoord
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Ik reageerde nog op dat bericht van Grulez.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ach Huniddidtdtdity vindt iedereen te min behalve Anita
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Uiteraard, de rest van de voetballers staan enkel op het veld om hun genialiteit te benadrukken
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Dat is een van de nadelen van blessures. Je levert bijna altijd je dynamische eigenschappen in op den duur. En dat was waar Robben het vooral van moest hebben, al was zijn aparte balbehandeling natuurlijk de reden dat hij aardig veel scoorde. Je kon hem moeilijk verdedigen als hij weer eens naar binnen sneed.
|
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Hij lijkt echt heel veel van zijn snelheid en explosiviteit kwijt na zijn blessure ja..echt zonde.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
Was vrijdag tegen BMG onzichtbaar en stond aan de basis (Schwalbe) bij de 2. goal van Gladbach.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Vandaag 28 jaar geworden
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Hij speelt z'n eerste wedstrijd tegen een goed team na z'n blessure, speelt kut en iedereen schrijft hem gelijk af
Lijkt me duidelijk dat hij snelheid enzo verliest maar hij als hij de rest van het seizoen heel blijft is die echt nog wel goed hoor.
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ik heb niet veel van Bayern gezien maar volgens mij is hij niet echt kut. Niet bijzonder goed als eerst maar ook niet kut.
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Hij ligt wel constant overhoop met mede spelers volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Hij is inderdaad wel een kutmannetje maar ik kan je vertellen dat als je zoveel blessures hebt dat ook echt wel invloed op je voetbal/karakter heeft.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Je hebt er weinig van gezien maar hij is niet kut?
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Ik heb een aantal wedstrijden gezien ja en daar was die niet echt kut ofzo. Jij bent toch altijd van de nuance? Laten we zeggen dat die een 6.5 ofzo verdiende in de wedstrijden dat die gespeeld heeft.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ja, nuance die ik zelf ook nog wel eens vergeet inderdaad
. Een 6.5 vind ik slecht spelen maar een goal tot stand brengen. Zelfs lukt hem vaak niet meer. |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Robben zal gewoon de eerste van Sneijder, van der Vaart, van Persie en Robben zijn die af gaat haken. Redelijk problematisch want er is geen redelijke vervanger.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
![]() En hij heeft 4x gescoord uit 8 duels volgens wikipedia
||
|
|
|
|
|
#234 |
|
Er zal niet snel een vervanger voor Robben komen omdat hij een wereldspeler is. Als hij in vorm is dan heb je echt een van de beste spelers van de wereld, zoiets kun je niet opvangen.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Je kunt het opvangen door goed op te leiden met aandacht voor techniek ipv obsessief te denken aan de Premier League, waar de pot met goud lonkt, als club en dus maar de fysiek sterke jongens te selecteren voor je opleiding.
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Robben, Arjen - Bayern München - 1. Bundesliga: alle Spielerstatistiken, News und alle persönlichen Informationen - kicker online Een 5.0 is daar een dikke onvoldoende. Een 1.0 is het hoogste, 6.0 het laagste geloof ik. |
||
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Hup Holland!
|
En vergelijk eens met Gomez: Gomez, Mario - Bayern München - 1. Bundesliga: alle Spielerstatistiken, News und alle persönlichen Informationen - kicker online Elke wedstrijd dat ie niet scoorde kreeg ie een 4, 4,5 of 5. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Dat als een theewijf naar de grond gaan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Het is zo'n kutje aan het worden
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
Jammer dat ie sinds het WK aan het sukkelen is met blessures. Als hij fit en in vorm is, is het wat mij betreft na CR en Messi de beste aanvaller van de wereld.
En dat het een pisventje is, dat wisten we toch al lang . Altijd zon zuur gezicht, egoïstisch etc etc.
|
|
|
|
|
|
#241 | |
In Duitsland draait het om winnen. Dat duidt Paul Breitner ook als het geheim van Duitsland: het draait om winnen, van lagere amateurs tot profs. Dus daarom geeft kicker wel een voldoende aan Gomez als ie scoort, omdat je dan vaak wint. Hoe je het doet, is niet belangrijk voor Duitsers. |
||
|
|
|
|
|
#242 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
Gisteren op de bank uit bij Stuttgart. Volgens mij gepasseerd door Heynckes. Zijn vervanger op rechts Müller was bij beide doelpunten als aangever betrokken ....
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Maar verder speelde Müller wel als een drol.
In ieder geval, prachtig om naar Robben z'n bakkes te kijken. Chagrijnig, niet te zuinig.
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
...zich constant vastdribbelen en uit de meest onmogelijke hoeken en afstanden op goal schieten en iedereen, zowel spelers als publiek, frustreren...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Ervanuitgaande dat hij gewoon geblesseerd is, zit hij wenend op de bank met een pakje fristi.
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
|
|
|