![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Na een eerdere stage periode bij AZ, kwam Sulejmani bij Heerenveen terecht. AZ erkende het talent van Sulejmani maar vond dat er te veel schimmige zaakwaarnemers waren die Sulejmani begeleidden. Heerenveen nam Sulejmani over van Partizan Belgrado voor een opleidingsvergoeding van enkele tonnen. Partizan Belgrado lag bij deze transfer dwars en zorgde ervoor dat de FIFA Sulejmani schorste. Hierdoor kwam hij in zijn eerste periode bij Heerenveen niet aan voetballen toe. In het tweede seizoen werd de schorsing opgeheven en speelde hij zich in de kijker van verschillende grote(re) clubs. Samen met Gerald Sibon vormde hij het Heerenveense spitsenduo, dat gezamenlijk 29 competitiedoelpunten maakte. Sulejmani werd door de Johan Cruijff Foundation uitverkozen tot Talent van het Jaar. De winnaar van deze voetbalprijs heeft de mogelijkheid om een locatie aan te wijzen voor een volgend trapveldje van de Johan Cruijff Foundation. Het Johan Cruijff Court van Sulejmani komt in zijn thuisland te liggen. Het goede seizoen van Sulejmani bleef niet onopgemerkt. Clubs als Chelsea zouden interesse in de jonge aanvaller hebben getoond. Ajax toonde concrete interesse. Op 9 juli 2008 werd er na herhaaldelijke onderhandelingen een overeenkomst over de overgang van Sulejmani van Heerenveen naar Ajax bereikt.[1] Ajax betaalde 16.25 miljoen euro voor de speler. Hiermee werd de transfer van Sulejmani de duurste binnenlandse transfer aller tijden op dat moment. Dit record nam hij over van een andere oud-Heerenveenspits, Klaas-Jan Huntelaar. Sulejmani debuteerde op 3 augustus 2008 voor Ajax in de oefenwedstrijd tegen Sunderland. Sulejmani wil nog steeds weg
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Onbeperkt seks, drank en eten voor 99 euro - BNR Nieuwsradio __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Als hij naar Vitesse gaat is het echt een padjakker pur sang. Hij kan bij Ajax nu echt wel zichzelf in de basis spelen; Eriksen komt op linksvoor totaal niet uit de verf.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Overigens denk ik dat Sulejmani best nog wel kans maakt op de linksbuiten plek als ie blijft spelen zoals tegen Kiev (die 20 minuten). Eriksen en Urby overtuigen ook niet echt.
Alhoewel het tacktisch misschien niet zo slim is. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eriksen is ook geen linksbuiten, totaal misbruikt daar.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
Echt slim is ie niet, eindelijk een seizoen waar ie zich bij Ajax zelf in de basis kan spelen en belangrijk kan zijn en zn transfersom kan terugbetalen zodat ie ook van die last op de schouders af is... en dan wil ie verhuurd worden.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Voorwaarde daarvoor is wel dat de trainer het moet zien zitten in een speler....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hup Holland!
|
Ook goede kans trouwens dat het door zn zaakwaarnemer komt, vriendje van Jordania en Abramovic toch?
Anders laat je toch niet bv een uitwedstrijd bij Real Madrid schieten als voetballer lijkt me. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Als hij verhuurd wordt moet Ajax wel een buitenspeler aantrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
In 2 dagen tijd zo ongeveer dan. Sneijder flashbacks hier....
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Laat 'm nu maar blijven ook, je gaat toch niet naar Vitesse als je ook Champions League kan spelen?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ik zie hem graag komen uiteraard
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als je faalangst hebt wil je juist geen CL spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik hoop dat hij Ajax verlaat.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik had verwacht dat Jol em iets langer zou laten spelen, maar hij valt iig weer gemotiveerd in. Het lijkt er steeds meer op dat Mikki het snapt en het er nog uitgaat komen ook
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Apart dat Jol hem zo weinig minuten geeft inderdaad. Lijkt soms wel of hij bang is dat Sulejmani zijn ongelijk gaat bewijzen, hij valt ook steeds op een andere positie is (dan weer links, dan rechts, dan spits).
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jol geeft em niet gelijk een hele hand, want die heeft mikki nog niet verdiend. Terecht imo.
Basisplaats kan echter nooit lang meer duren, vooral niet in zulke potjes... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Martin Jol was tegenover Eredivisie Live duidelijk over de interesse van Vitesse voor Miralem Sulejmani: "Wij hebben niet meer met mensen van die club gesproken. Ook als dat nog wel gebeurt, blijft Sulejmani bij ons."
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat deed hij wel mooi, dat lopen naar de zijkant
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bahia deed dat ook niet slim hè!
Hij was bijna bij de zijlijn, nu kostte het nog 2 minuten... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eindelijk weer eens een goal
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Typische Sulejmani goal.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vandaag de beste man van het veld. Het was dan wel tegen VVV, maar er zit toch echt verbetering in. Het lijkt mij dat hij iig tot Suarez terug komt in de basis staat. En als Suarez terug is mag hij wmb op de plek van Urby.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij mag wel eens Nederlands gaan leren.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij had zowaar een keer overzicht als hij met de bal aan het draven was.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Inderdaad.
haha, die bij VVV ook in het Engels
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Spreekt hij dat nog altijd niet?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nee gister weer een halfbakken interview in het Engels na de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
verkeerde topic
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik vind inderdaad dat het wel eens tijd wordt dat hij Nederlands gaat spreken.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En dan zit hij in januari alanog in het vliegtuid richting engeland...
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fraaie assist toch wel. Leek zowaar ook op snelheid te zijn toen 'ie 'm gaf.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
Hij is al weken weer op snelheid
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zal vandaag een flesje champagne losknallen denk ik? Ik denk dat deze jongen na de winter weleens heel goed kan gaan presteren.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Want het lag aan Jol dat hij niet fit was
wat een klootzak die Jol.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja, Jol moet hem achter z'n hol aanzitten...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jol heeft volgens mij nooit echt heel veel vertrouwen geschonken aan Sulejmani. Een Mido bijvoorbeeld kreeg wel direct het vertrouwen, die was nog wel wat gezetter hoor. Als hij al een kans kreeg dan was het zeker vorig seizoen iedere keer weer de vraag op welke positie hij moest spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vind Sulejmani dit hele seizoen al positief opvallen, soms nog wisselvallig, maar er zit weer snelheid en dreiging in zijn acties. Hopelijk kan ie die lijn doortrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Puike schwalbe
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hehe, zeker een beste. Hij voelde dat-ie de bal te hard voorbij de keeper tikte en ging toen maar liggen. Had natuurlijk gewoon moeten schieten met een vent in z'n rug.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Matchwinner met een prachtig doelpunt
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Flink afgevallen die jongen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kan ie nou nog geen Nederlands?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Leer eens NL of fatsoenlijk Engels..
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat een verschil tov de foto in de OP. Gaat het ooit weer de Heerenveen speler worden?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Miralem Sulejmani #4 Wil hie plee for ze sjempjuns?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|