Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-08-10, 23:29 hearth   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

[size=large]Lionel Messi[/size]
Lionel Andrés Messi (Rosario, 24 juni 1987) is een Argentijns profvoetballer. De aanvaller speelt sinds 2001 voor het eerste team van FC Barcelona en verlengde in september 2009 zijn contract tot en met het seizoen 2015/16. Messi bezit naast de Argentijnse ook de Spaanse nationaliteit. Zijn bijnaam is La Pulga (De Vlo). Deze kreeg hij vanwege zijn lengte en snelheid.

[size=large]Jeugd[/size]

Messi maakte in april 2001 de overstap van Newell's Old Boys naar FC Barcelona, waar Messi zich via Barça C en Barça B opwerkte naar de hoofdselectie. Bij Barça B wist hij 37 keer te scoren in 30 wedstrijden. Hij geldt als één van de grootste talenten van het huidige FC Barcelona en van de hele wereld. Zijn contract werd in 2005 verlengd tot 2010 met een afkoopprijs van 150 miljoen euro. In maart 2006 werd zijn contract nogmaals verlengd tot en met 2014. De transferprijs veranderde naar 200 miljoen euro. In september 2009 werd zijn contract verlengd tot en met 2016, in het contract staat dat Messi met een afkoopsom van een kwart miljard euro naar een andere club mag.

[size=large]Records bij debuut[/size]

Op 16 november 2003 debuteerde Messi in het eerste elftal van FC Barcelona in een oefenwedstrijd tegen FC Porto ter inwijding van het Estádio do Dragão. In de 74e minuut kwam hij als vervanger van Fernando Navarro in het veld. Met een leeftijd van 16 jaar, 4 maanden en 23 dagen was Messi na Paulino Alcántara en Haruna Babangida de jongste debutant in de geschiedenis van de Catalaanse club. Op 16 oktober 2004 speelde Messi zijn eerste officiële debuut voor Barça in het uitduel met stadgenoot Espanyol. Tegen Sjachtar Donetsk speelde hij zijn eerste duel in de Champions League. Zijn eerste doelpunt volgde op 2 mei 2005 in het competitieduel tegen Albacete. Op aangeven van Ronaldinho scoorde Messi als invaller de 2-0. Zijn goal betekende een clubrecord: de Argentijn was met zijn leeftijd van zeventien jaar, tien maanden en zeven dagen de jongste Barça-speler die een doelpunt maakte in de Primera División. Messi verbeterde het oude record van Jofre Mateu, die in mei 1998 als achttienjarige (en vier maanden) scoorde tegen UD Salamanca.

[size=large]Basiskracht bij Barcelona[/size]

In het seizoen 2005/2006, waarin FC Barcelona de Spaanse landstitel prolongeerde (de club had de titel in het seizoen 2004/05 ook al gewonnen, maar Messi speelde toen een minder belangrijke rol) en de UEFA Champions League won, werd Messi een vaste waarde in het eerste elftal. Hij miste echter het einde van het seizoen door een moeilijk herstellende spierblessure. Ook in het seizoen 2006/2007 stond Messi door een gebroken middenvoetsbeentje enkele tijd buitenspel. Na deze blessure keerde hij zeer sterk terug op 11 maart 2007 scoorde de Argentijn drie keer in de Derby van het Heelal tegen Real Madrid (3-3). Op 18 april 2007 scoorde Messi in de bekerwedstrijd tegen Getafe CF (5-2) na een solo vanaf eigen helft waarbij hij vijf verdedigers en de doelman passeerde. Met deze actie riep Messi herinneringen op aan Diego Maradona, die op het wereldkampioenschap 1986 namens Argentinië een vergelijkbaar doelpunt had gemaakt tegen Engeland. In een televisieprogramma droeg Messi, die zelf nog niet geboren was toen Maradona dat doelpunt maakte, zijn doelpunt op aan zijn Argentijnse voorganger. Met FC Barcelona won hij in 2009 de Spaanse landstitel, de Copa del Rey en de UEFA Champions League. Messi scoorde zowel in de bekerfinale tegen Athletic de Bilbao (4-1) als in de Champions League-finale tegen Manchester United (2-0) het tweede doelpunt van Barça. Vervolgens kreeg hij een nieuw contract, waarmee hij de best verdienende speler van de selectie werd.

[size=large]Prijzen[/size]

Met Argentinië

* FIFA WK Onder-20 in 2005
* Copa América 2007 tweede plaats
* Olympische Zomerspelen 2008 goud

Met FC Barcelona

* Spaans kampioen in 2005, 2006 en 2009
* Copa del Rey 2009
* Spaanse Supercup 2005, 2006 en 2009
* UEFA Champions League 2005/06 2008/09

Individueel

* Gouden Schoen (topscorer) op het WK onder 20 in 2005
* Gouden Bal (beste speler) op het WK onder 20 in 2005
* Argentijns voetballer van het jaar 2005 en 2007
* Grootste talent (Tuttosport) 2005
* FIFPro Talent van het Jaar 2006
* World Soccer Magazine Talent van het Jaar 2006
* FIFPro Wereldelftal 2007, 2008 en 2009
* Beste buitenlandse speler in de Primera División 2007 en 2009
* Trofeo EFE als beste Ibero-Amerikaanse in de Primera División 2007 en 2009
* Beste jonge speler Copa América 2007
* Trofeo Alfredo Di Stéfano als beste speler van de Primera Division in het seizoen 2008/2009
* Topscorer UEFA Champions League 2008/09
* Beste aanvaller van de UEFA Champions League 2008/09
* Beste speler van de UEFA Champions League 2008/09

Oud 22-08-10, 23:30 Standaard   #2
BS.

Oud 22-08-10, 23:30 Standaard   #3
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Hier moet ik gepost hebben.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 23:30 Standaard   #4
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

wtf waarom zijn die tekens in de OP zo verneukt
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 23:40 Standaard   #5
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

.
venom is offline   Met citaat reageren
Oud 14-09-10, 22:41 Standaard   #6

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Lionel Messi neemt 5000e CL-goal voor zijn rekening
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 14-09-10, 23:20 Standaard   #7
El Saltador

Speelde heel goed vanavond. (op die gemiste pingel na dan)

De 3-1 was echt geniaal!
Oud 15-09-10, 09:09 big smile   #8
Drums

Wat een prutser, mist ie een penalty
Oud 15-09-10, 11:31 Standaard   #9
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Lionel Messi was dinsdagavond in de Champions League-wedstrijd tegen Panathinaikos (5-1 zege) opnieuw goud waard voor Barcelona. De Argentijnse balvirtuoos voegde twee treffers toe aan zijn toch al indrukwekkende cv bij de Catalanen.

Messi, die tegen de Grieken nog een strafschop onbenut liet, hield met zijn twee treffers een fraaie reeks in stand. Barcelona verloor nog nooit een Champions League-wedstrijd waarin de trefzekere aanvaller doel trof. De negentien Europese duels waarin dat gebeurde, mondden voor de Catalaanse grootmacht uit in zeventien zeges en twee gelijke spelen. Messi liet in totaal 27 goals aantekenen in die negentien optredens.

'Ik ben een beetje boos op mezelf dat ik die penalty miste', zegt Messi op UEFA.com. 'Maar het belangrijkste is dat we als team gewonnen hebben. We hebben fantastisch gespeeld, we creëerden continu kansen. En ja, ik weet dat ik er zelf nog een paar meer had kunnen maken.'

Als we de cijfers van de Argentijn in dit kalenderjaar bekijken, blijkt nog maar eens hoe constant hij presteert. In 34 officiële wedstrijden van Barcelona - in de Primera División, Copa del Rey, Champions League en Spaanse Super Cup - maakte hij liefst 37 doelpunten. Daarvan kwamen er dertien in zijn laatste negen duels.

Messi voerde zijn Europa Cup-totaal namens Barcelona op naar 27 goals in 45 wedstrijden. Hij is de Braziliaan Rivaldo, houder van het clubrecord met dertig treffers in Europees verband, nu tot op drie doelpunten genaderd.

Oud 15-09-10, 13:04 Standaard   #10
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Mike Bekijk bericht
Lionel Messi neemt 5000e CL-goal voor zijn rekening
Nee hoor, die was voor Luisao van Benfica.
luisao maakt 5000e doelpunt in champions league | nusport.nl/cham. league | Voor het laatste nieuws van elke sport
Oud 15-09-10, 14:09 Standaard   #11

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Nee hoor, die was voor Luisao van Benfica.
luisao maakt 5000e doelpunt in champions league | nusport.nl/cham. league | Voor het laatste nieuws van elke sport
Ja sport 1 faalde, hoorde het al op NOS.
Oud 20-09-10, 00:11 no smile   #12
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Barcelona moet het voorlopig zonder smaakmaker Lionel Messi stellen. Zondag kreeg de Argentijnse baldribbelaar in de competitiewedstrijd bij Atletico Madrid (2-1 winst) een flinke trap op een enkel van Tomas Ujfalusi, waardoor hij waarschijnlijk twee weken in de lappenmand moet doorbrengen.
"We zijn blij met de zege maar verdrietig om Messi. De tv-beelden spreken voor zich. Het is niet alleen Cristiano Ronaldo die bescherming nodig heeft. De arbiters moeten dat met alle spelers doen", stelt Barcelona-coach Pep Guardiola.

Messi, tegen Atletico goed voor het openingsdoelpunt, moet naar verwachting de Primera Division-duels met Sporting de Gijón, Real Mallorca en Athletico Bilbao en het Champions League-treffen met Rubin Kazan aan zich voorbij laten gaan.

Oud 20-09-10, 02:28 Standaard   #13
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, mag het? Die gast is bijna nooit geblesseerd

Oud 20-09-10, 11:19 sad   #14
BS.

Zonde.

Oud 20-09-10, 14:20 thumb up   #15
Een goed gevoel.

Eerste prognose wijst uit dat Messi slechts twee duels hoeft te missen

Maandag, 20 september 2010 om 13:08

Een meevaller voor Barcelona: Lionel Messi lijkt maar twee wedstrijden niet in actie te kunnen komen. De Argentijnse aanvaller liep zondag een enkelblessure op in de wedstrijd tegen Atlético Madrid; kort voor het einde van de wedstrijd tackelde Tomas Ujfalusi de superster en moest Messi het veld per brancard verlaten. Barcelona meldt nu dat de dribbelaar sowieso twee wedstrijden afwezig is. Daarna wordt de blessure opnieuw beoordeeld.

Feitelijk betekent het dat de blaugranas het zonder de topscorer moeten stellen in de competitiewedstrijden tegen Sporting Gijón (woensdag) en Athletic Bilbao (zondag). Mogelijk is hij daarna weer klaar voor wat speeltijd in de Champions League tegen Rubin Kazan. Een eerste onderzoek in het ziekenhuis van Barcelona toonde reeds aan dat de enkel van Messi op geen enkele plaats gebroken was.

De MRI-scan die hij maandag onderging, bevestigde dat eerste oordeel. Het is nu dus een kwestie van rust nemen voor de Argentijn, die dit seizoen zes keer in actie kwam voor Barcelona. Tegen Sevilla (drie keer), Panathinaikos (twee keer) en Racing Santander en Atlético (één) toonde hij zijn trefzekerheid.

Oud 20-09-10, 14:22 Standaard   #16
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ziet er dus erger uit dan dat het is
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 20-09-10, 14:35 Standaard   #17

goeie genade zeg
Smeich is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 17:27 thumb up   #18
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Lionel Messi herstelt sneller van zijn enkelblessure dan verwacht. De aanvaller van FC Barcelona liep vorige week tegen Atletico Madrid de kwetsuur op, maar kan wellicht aankomende woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen Rubin Kazan alweer spelen. Dat bericht de Spaanse grootmacht op haar clubwebsite.

Messi moest per brancard van het veld worden gedragen, na een harde charge van Atletico-verdediger Tomas Ujfalusi. De blessure zag er behoorlijk ernstig uit, maar de schade bij de Argentijnse ster blijkt dus mee te vallen.

Oud 26-09-10, 19:01 Standaard   #19
El Saltador

Gelukkig maar. .
Oud 30-09-10, 16:56 thumb up   #20
Een goed gevoel.

Messi to receive Golden Boot

Leo Messi’s 34 league goals last season were enough to win him the award for topping the European club goalscoring charts. He will collect the trophy this afternoon at the Estrella Damm factory in Barcelona.

This is the first time the world’s greatest player has won this accolade. He won by scoring five more times than the players that ended joint second, Chelsea’s Didier Drogba and Udinese’s Antonio Di Natale, both with 29.

Record breaking campaign

The 2009/10 season was Messi’s fifth as a pro, and in it he produced an extraordinary 34 league goals. He had previously scored 23 in 2008/09, while his first three seasons pale in comparison: 6 (05/06), 14 (06/07) and 10 (07/08).

Oud 30-09-10, 17:44 Standaard   #21

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

'Als we Messi moeten schoppen dan doen we dat'

30/09/2010 16:26

Lionel Messi maakte woensdag zijn rentree bij Barcelona en speelde het laatste half uur mee tegen Rubin Kazan (1-1) in de Champions League. De Argentijnse dribbelaar keerde terug na een enkelblessure die hij overhield aan een charge van Atlético Madrid-speler Tomas Ujfalusi. De Wereldvoetballer van het Jaar kan ook tegen Real Mallorca, dat zondag op bezoek komt in Camp Nou, zijn borst natmaken.

'Als we Messi moeten schoppen dan moet dat maar', vertelde Mallorca-verdediger Kevin García, die zondag waarschijnlijk in de dekking op de vedette staat, tijdens een persconferentie. 'Er is vooraf geen reden tot agressie, maar voetbal is een contactsport en dan geef je iemand wel eens een schop. Wij zijn ook prof-
voetballer en niet alleen Messi of Cristiano Ronaldo omdat die veel meer media-aandacht krijgen.'

'Messi is de beste speler ter wereld maar wij moeten ervoor zorgen dat we manieren vinden om hem te stoppen', laat de 21-jarige García weten. De jongeling speelde pas drie wedstrijden in de hoofdmacht van Real Mallorca, maar bouwde in het tweede elftal een reputatie als notoire kaartenpakken op. 'We kunnen ons niet veroorloven Messi ruimte te geven. Ik zal de de hele wedstrijd de focus er vol op moeten hebben en hem geen meter vrijheid geven.'
Wat mij betreft mag je die gast tijdens de warmingup al rood geven.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-10, 17:58 Standaard   #22

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een mongool. Doet me een beetje denken aan Gregoor van Dijk over Sneijder. Die roept dat hij Sneijder wel even zou schoppen, doet dat vervolgens doodleuk en pakt rood .

Oud 30-09-10, 18:18 smile   #23
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Kevin heeft gewoon gelijk

Oud 30-09-10, 18:31 emo   #24
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoveel geks zegt ie toch niet?

Als het nodig is dan schoppen ze hem, lijkt me vrij normaal. Het gaat er alleen om wat je ''nodig'' vindt.

Oud 30-09-10, 18:34 thumb up   #25

Fair play inderdaad.

Oud 30-09-10, 18:47 emo   #26
Mênnus Brabander

Ja boeiend, als iemand een schop moet krijgen omdat ie anders scoort dan doe je dat gewoon.

Hij zegt ook niet net als Van Dijk dat ie hem gaat schoppen, dat is natuurlijk debiel.

Oud 30-09-10, 18:55 thumb up   #27

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Fair play inderdaad.

Oud 30-09-10, 19:09 thumb down   #28
Mênnus Brabander

Gaan zeuren om iemand die wilt winnen

Boeehoee je mag Barcelona spelers niet aanraken

Oud 30-09-10, 19:11 thumb up   #29

Van mij part ging het om een Feyenoorder...
Maar goed, nu wordt misschien duidelijk dat het jou er wel om gaat dat het een Barcelona speler is.....

"Iemand die wilt winnen" . Dat waren Iniesta en Xavi ook, maar die werden verketterd. Er open voor uit komen dat je iemand zou schoppen, tja...

Oud 30-09-10, 20:45 Standaard   #30

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Zoveel geks zegt ie toch niet?

Als het nodig is dan schoppen ze hem, lijkt me vrij normaal. Het gaat er alleen om wat je ''nodig'' vindt.
Het is min of meer een bedreiging naar een speler toe omdat je hem niet kan stoppen op een normale manier.
Oud 30-09-10, 21:49 smile   #31
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Van mij part ging het om een Feyenoorder...
Maar goed, nu wordt misschien duidelijk dat het jou er wel om gaat dat het een Barcelona speler is.....

"Iemand die wilt winnen" . Dat waren Iniesta en Xavi ook, maar die werden verketterd. Er open voor uit komen dat je iemand zou schoppen, tja...
Boeit me normaal niet zoveel dat het om een Barcelona speler gaat maar heel die aandacht is overdreven. Er wordt een overtreding op Messi gemaakt en die gast moet opeens publiekelijk zijn excuses aanbieden, van den zotten.

En zulke spelers worden altijd verketterd, behalve als ze bij je eigen team spelen dan vind je het prachtig Dit is natuurlijk gewoon om Messi van te voren bang te maken, beetje psychologische oorlogsvoering, lekker boeiend.

Oud 30-09-10, 21:50 smile   #32
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi Bekijk bericht
[...]

Het is min of meer een bedreiging naar een speler toe omdat je hem niet kan stoppen op een normale manier.
Je weet niet of ie hem op een normale manier kan afstoppen want de wedstrijd is nog helemaal niet gespeeld.

Oud 30-09-10, 21:55 Standaard   #33
Een goed gevoel.

Oud 01-10-10, 11:37 thumb up   #34
El Saltador

Baas!

Oud 01-10-10, 13:45 Standaard   #35

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een hypocrisie. Ik verafschuw dat geschop maar met de huidige spelregels en scheidsrechterlijke lijn moet je niet gek op kijken dat het kan. Het slaat nergens op om Messi een voorkeursbehandeling te geven. Is trouwens een buitengewoon irritant ventje geworden met zijn onsportieve gevraag om kaarten.

Oud 01-10-10, 14:14 Standaard   #36

Allemaal de schuld van Nike.
Oud 13-10-10, 09:47 hearth   #37
El Saltador

Cristiano Ronaldo en Lionel Messi zijn ook naast het gras elkaars concurrenten. De Portugese superster is uithangbord van modemerk Armani, dat hem fors betaalt om de kledingstijl, parfums, horloges en zonnebrillen te promoten. Messi heeft nu echter een lucratieve deal gesloten met Dolce & Gabbana, concurrent van Armani in die segmenten. De vraag is nu alleen nog wie meer lof zou oogsten op de catwalk. (Diverse Spaanse media )
Dolce & Gabbana, maken vooral vooral gave shirts en jassen .

Oud 31-10-10, 14:07 thumb up   #38
Een goed gevoel.

Messi overschrijdt barrière van honderd competitiegoals voor Barcelona

Lionel Messi blijft geschiedenis schrijven in het tenue van Barcelona. De 23-jarige aanvaller was zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Sevilla (5-0 winst) trefzeker en staat daardoor in totaal op 101 competitiedoelpunten namens de Catalanen.

Messi was echter niet uitsluitend op het hoogste niveau trefzeker. De Argentijn maakte in het seizoen 2004/05 zes doelpunten voor Barcelona B, het tweede elftal van de Azulgrana dat toen uitkwam in de Segunda División B. In dat seizoen maakte de dribbelaar onder leiding van trainer Frank Rijkaard ook zijn debuut in het hoogste keurkorps van de Catalanen.

Messi maakte in totaal 95 competitiedoelpunten op het hoogste niveau. Vooral in de laatste twee seizoenen laat Messi met respectievelijk 23 en 34 treffers zien dat niet alleen centrumspitsen veel doelpunten kunnen maken. Met zeven doelpunten in zeven duels is Messi ook dit seizoen op dreef.

Oud 21-11-10, 01:22 hearth   #39
Een goed gevoel.

Hij scoorde zijn honderdste voor Barça en zijn dertiende van het huidige seizoen. Ook een persoonlijk record voor de Argentijn. Hij scoorde in zijn achtste opeenvolgende wedstrijd minstens één doelpunt.
Ik hoorde vorige week Sierd al orakelen dat hij dit kalenderjaar al tegen de 60 doelpunten heeft gemaakt in nog geen 55 wedstrijden? En komen de doelpunten van vandaag er nog bij.

SICK.

Oud 21-11-10, 13:05 Standaard   #40
El Saltador

!!!!!

Oud 30-11-10, 10:35 Standaard   #41

Wat een geweldenaar. Gisteren weer enorm genoten van zijn spel.
Oud 30-11-10, 11:49 hearth   #42

Erg ongelukkig in z'n acties gisteren, maar die stift in de 5e(?) min was mega geil en z'n passing was weer perfect
Oud 30-11-10, 12:01 Standaard   #43
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Alleen jammer dat ie soms zo egoistisch is. Hij had gister op Villa af moeten geven en die had gewoon kunnen scoren. Natuurlijk, in negen van tien soortgelijke gevallen scoort ie gewoon, maar doet ie het niet, dan ziet het er erg lullig uit.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 21:49 Standaard   #44
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud interview met Lionel tijdens het jeugd WK in 2005

Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 22:39 Standaard   #45
Een goed gevoel.

Messi met 34 miljoen euro best verdienende voetballer van 2010

Lionel Messi heeft in 2010 het meeste geld verdiend van alle voetballers ter wereld. De dribbelaar van Barcelona, toevallig ook de wereldvoetballer van het jaar, haalde 34 miljoen euro bij elkaar. Daarmee bleef hij concurrenten David Beckham van LA Galaxy en Real Madrid-sterspeler Cristiano Ronaldo voor.

BILD publiceert jaarlijks een ranglijst met de best verdienende sporters van het kalenderjaar en neemt daarbij niet alleen de jaarsalarissen mee, maar ook bonussen en sponsoropbrengsten. Ondanks de seksschandalen blijft Tiger Woods de bestverdienende sporter: hij golfde in 2010 liefst 69 miljoen euro bij elkaar.

Daarmee bleef de Amerikaan Messi ruim voor. De aanvaller van Barcelona bezet in de top tien de zesde plaats, met 34 miljoen euro, en is daarmee de best verdienende voetballer. Beckham staat zevende op de ranglijst met dertig miljoen euro; Ronaldo moet het doen met vijf ton minder.

De toptien:
1. Tiger Woods (golf) 69 miljoen euro
2. Roger Federer (tennis) 47 miljoen euro
3. Phil Mickelson (golf) 46 miljoen euro
4. Floyd Mayweather jr. (boksen) 45 miljoen euro
5. LeBron James (basketbal) 35 miljoen euro
6. Lionel Messi (voetbal) 34 miljoen euro
7. David Beckham (voetbal) 30 miljoen euro
8. Cristiano Ronaldo (voetbal) 29,5 miljoen euro
9. Manny Pacquiao (bokser) 29 miljoen euro
10. Alex Rodriguez (honkbal) 28 miljoen euro

Oud 03-12-10, 22:44 Standaard   #46

Spekkie .
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 22:56 Standaard   #47

Wie is zijn zaakwaarnemer? Is dat een bekende naam? Die zal ook wel flink wat centen verdienen
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 22:57 Standaard   #48
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
[...]
A-Rod
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 22:59 thumb up   #49
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
[...]

Fed
Oud 03-12-10, 23:02 Standaard   #50

belachelijke bedragen. benieuwd wie als eerste over de 100 miljoen heen gaat
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site