![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De titel zegt genoeg: raad welk stadion op het plaatje is getoond. Degene die het goed raadt, mag een nieuwe plaatsen (even wachten op goedkeuring van degene die het plaatje had gepost of zelf meteen bewijs leveren, voordat je een nieuwe plaatst). Weet je het niet, post dat dan gerust. Anders bloedt het topic nogal snel dood .
Deeltje 5 alweer. Het vorige deel: Raad het stadion #4: Raad het stadion #4 Huidige opgave:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
onzichtbare tvp
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
TVP's zijn traditie.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik weet em niet.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ook niet (en ja dat is een tvp).
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stadion Raad Post.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jongens, de grap is er nu wel vanaf. Klik es gewoon op Abonneren...
TVP niet meer nodig! Of nog beter, raad van welke stadion die tribune is, want ik vind er niks meer aan zo!!
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Columbus Crew Stadium?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Estadio Jalisco (Guadalajara)
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oja, die
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kut dat wist ik ook wel
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik had 't op 't puntje van mijn tong liggen...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Voor de verandering weer eens geen idee.
Tot over een week of 2 dus .
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ook geen idee
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
SPORTPARK PAPENDAL
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De Vijverberg
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Close.
![]() Zoek het in Afrika. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Japan ofzo?
Edit: nee dus
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die lichtmast is baas idd.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Royal Bofakeng misschien?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die lichtmast, haha.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die lichtmast is net een Obelisk of Light uit Command en Conquer: Tiberian Sun
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stade de Fes, right?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Yep.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Deze is niet zo moeilijk
![]() (Heb de tekst op het bord zwart gemaakt anders issie binnen een minuut geraden) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zie een kruis.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Murrayfield Stadium Edinburgh ?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ergens in Brittanië lijkt me, maar ik kan niet zeggen waar.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Murrayfield inderdaad. Doe nu maar weer een moeilijke
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ben voor het eerst in dit topic aanwezig, en heb geen idee of ie al eens langs is geweest ...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ziet er Europees uit, dus waarschijnlijk niet. Hier worden over het algemeen alleen stadions uit landen waar ik nog nooit van gehoord heb gepost
. Maar welkom in dit topic .
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hey, ik weet em trouwens. Dat is het Stade de Suisse in Bern! Ben ik met het EK zelf nog geweest
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Correct !
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volgende opgave dan maar:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Regenboogstadion in Waregem
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Godver, net als ik iets post moet die Bossche Bol weer langskomen....
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Nieuwe opgave dan...
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aan de reclameborden te zien zou ik Duitsland zeggen.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lijkt me een blauw team.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Idd. geen RWO. Maar leek ontzettend op de plaats waar ik vorig seizoen tijdens RWO - AA stond
![]() Bij nader inzicht ontbreekt er oa./ een sintelbaan. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Stadion an der Gellertstraße, Chemnitzer FC
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Raad het stadion # 5 Met een lastige opgave
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|