![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2-5 inmiddels in de oefenpot tegen de K-League
.Hier live te volgen: http://solodeportesteve.blogspot.com...06/canal1.html __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Maandag sluit ie aan toch?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maandag of dinsdag volgens mij ja. Samen met de rest van de Spaanse internationals.
![]() 2-5 dus geworden: Doelpuntemakers Barcelona: Zlatan, Messi 2x, Sanchez en Soriano. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Del Bosque
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vanmiddag om 14.00 de 2e oefenwedstrijd. Ditmaal tegen Guoan.
Ik ga die missen, want uiteraard gaat Grunn-Ajax voor. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hehe, wat een baasje is het ook.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
0-3 geworden.
Lekkere counter
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fraai afgemaakt ook..
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pleog is inmiddels weer terug in Barcelona.
.Ik hoop eigenlijk dat er niemand meer gekocht gaat worden. Zou het wel leuk vinden om weer wat vaker een jeugsspeler te zien spelen. Spelers als Thiago en Dos Santos bijvoorbeeld .Gaan nu weer van die vage geruchten. Één daarvan is Özil bijvoorbeeld. Ik zit daar persoonlijk niet op te wachten. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een compleet overbodige aankoop zou Özil weer zijn...
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Inderdaad, alsof ze nog niet voldoende kwaliteit op zijn positie hebben, puur geld over de balk smijten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ook het mooiste trainingsshirt van Spanje staat hem prachtig.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
wat is daar in vredesnaam mooi aan
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ "Bringing Messi in your topic since 2010" |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Denk dat Sevilla dan ook geen beroep zal doen op Jesús Navas. Scheelt ook bij hen een slok op een borrel.
ben benieuwd Oier D Alves - Milito - Abidal - Maxwell Busquets Jeffrén - Keita Messi - Zlatan - Adriano zoiets dan? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Cáceres is ook weer teruggekeerd zie ik nu.
Al meer duidelijk wat er met hem gaat gebeuren?Aangezien je momenteel niet heel ruim in de centrale verdedigers zit, en ik niet bepaald de indruk krijg er nog versterkingen komen, zou ik er niet op tegen zijn om hem erbij te houden. Heeft in mijn ogen ook nog steeds geen echte kans gekregen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Villa bij Barcelona, goed bezig hoor!
En ózil ook al? Villa oké! maar ózil!, beetje geld te veel denk ik!Barcelona is en blijft een goede ploeg met bijzonder veel topspelers. In de verdediging bijvoorbeeld Puyol, schitterende koptechniek, maar oh zo goede verdediger! Ja en die anderen? Barcelona is gewoon een verschrikkelijke goede ploeg. Dit wou ik ff kwijt. xD __________________ Koffie? FC Twente Enschede '65 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Right
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die Ozil gaat met zijn scheve dop-ogen naar Real Madrid. (gelukkig)
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Is dat Ibrahimovic, die aan de linkerflank van Barcá voetbalt?
Of? __________________ Koffie? FC Twente Enschede '65 |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Nouja, misschien kan die naast de machoman voetballen? Christina Gaynaldo? Alleen meisjes houden van Ronaldo, denk ik? __________________ Koffie? FC Twente Enschede '65 |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Maar houdt Ronaldo zelf ook van meisjes? Dat is de vraag waar het om gaat.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
WTF is dat voor kerel?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Raap me op, dat is fucking grappig ![]() denk ik? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mascherano moet Yaya op gaan volgen volgens TV3.
Mascherano ser el refuerzo | SPORT | Bara __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mooi, betaal maar flink veel centen aan Liverpool.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Messimessimessi
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wel jammer dat hij van links speelde. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wedstrijd niet kunnen zien, maar ik heb gelezen dat Barca fantastisch speelde. Tijd om de samenvatting te kijken.
|
|
|
|
|
|
#47 |
Spaanse Supercup.--- Primera Division. --- Copa del Rey. --- Champions League. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
Spaanse Supercup. Primera Division. Copa del Rey. Champions League.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Barcelona #8: Met aanwinst David Villa !
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|