|
|
#1 |
|
De titel zegt genoeg: raad welk stadion op het plaatje is getoond. Degene die het goed raadt, mag een nieuwe plaatsen (even wachten op goedkeuring van degene die het plaatje had gepost of zelf meteen bewijs leveren, voordat je een nieuwe plaatst). Weet je het niet, post dat dan gerust. Anders bloedt het topic nogal snel dood .
Deeltje 3 alweer. Het vorige deel: Raad het stadion #3 Huidige opgave: ![]() Is niet in Japan. De grote lichtmasten zijn wel een herkenningspuntje. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die lichtmasten zijn wel koning
.Maar ik heb geen idee verder .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een hint dan maar? Een Nederlandse coach heeft hier veel successen gekend.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het oude stadion van Zenit!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bingo!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wou net zeggen, vieze oostblok lampen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zowaar een PM
.Geen idee .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oud stadion uit Nederland?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nope geen Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Om te beginnen even een TVP. Als ik een opgave denk te weten, zal ik van me laten horen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nou ik doe ook mee
Dr wordt rechts gereden op die snelweg dus Engeland valt sowieso af ![]() Lijkt wel zo'n oude Oostbloktribune? __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ludo Coeck stadion, Antwerpen (Berchem Sport)
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha, is geen snelweg man
.Maar Bossche Bol heeft het (uiteraard) goed. Ik ben er een paar jaar geleden geweest, echt een geile bak. Helemaal naar de kloten, club is ook flink afgegleden. Het stadion is echt stil blijven staan in de tijd. Heb er zelfs in het spelershome gestaan en ik dacht dat ik terug in 1960 was . De adelaars bij de (vroegere?) ingang zijn ook geweldig natuurlijk:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volgende dan...
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gelukkig zijn de opgaven niet zo moeilijk
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Stadion van La Louviere?
Stade du Tivoli, om precies te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Is het misschien een idee om een aantal foto's van verschillende stadions te plaatsen? Het komt nog wel eens voor dat er een hele tijd niet gepost wordt in dit topic, omdat ze het stadion niet kennen. Door verschillende stadions te plaatsen wordt het misschien wat drukker.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moet me hier verplicht melden van Yeahinho.
Hoop dat ik een bijdrage kan gaan leveren.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ah, ff een nieuwe zoeken.
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Succes... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Succes!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oké
.Geen wonder dat dit topic steeds dood loopt, met al dit soort puzzels... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Met na zoveel tijd een hint is het wel te doen vind ik hoor. Op Worldstadiums.com en Stadionwelt.de kun je genoeg vinden.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Was het Berchem! Echt, had geen flauw idee, maar ik wist dat het iets met 'chem' moest zijn
. Dat hele ding nog nooit gezien .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuwe?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kan haast niet anders dan dat dit Argentijns is...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mohammed Bin Zayed Stadion van Al-Jazira
Philip Cocu heeft er nog gevoetbald. ![]() De hint voor mij was de sponsor Aabar op de borden.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha, ja, ik wilde die boarding nog weg painten, maar dan werd het zo'n rommeltje.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik faal
.
|
|
|
|
|
|
#37 |
![]() Good luck! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb dat stadion een keer gezien, maar waar... In ieder geval in Groot-Brittannië als ik me goed herinner.
Edit: Bij Crewe Alexandra dus. Laatst gewijzigd door Grunner; 20-07-10 om 11:55 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat is in de UK zo te zien.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Next:
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die huizen zijn typisch Engeland,
.Ik zag je post net na het posten van mijn bericht. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Best een uniek stadion dit. Een mistrap en de bal beland in het zwembad of op een tennisbaan.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Als Kennedy daar een corner neemt ben je je leven niet zeker.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geen idee overigens. Zuid-Amerika?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Si!
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou, ik geef het op.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Raad het stadion #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|